SG is kattenfluisteraar misschien weet die waar het probleem ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh ik voel me 95% van de tijd wel op mijn gemak hoor, alleen als ze mij wil "aanvallen" dan voel ik mij even ongemakkelijk maar dat is gelukkig niet iedere dag.
Zat dooie gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet wat je stoer doet maar een lijk vinden is alles behalve chill hoor..
Doen best veel kattenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
En dat ze in haar eigen achterpoot bijt enz heeft ze alleen haar zelf mee. Ziet er wel enorm achterlijk uit maar goed.
Zoals ik al zei.. het ziet er echt belachelijk uitquote:
Haha nee lijkt me ook niet erg verstandig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsen
hso?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee lijkt me ook niet erg verstandig.
Ja, dat welquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. het ziet er echt belachelijk uit
Laatst was ze aan het krijsen in de andere kamer.. ik dacht echt dat er een andere kat mee was gekomen door het luikje en dat ze ruzie had,quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat welmaarja zijn ook beetje belachelijke beesten in het algemeen.
Wtfquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst was ze aan het krijsen in de andere kamer.. ik dacht echt dat er een andere kat mee was gekomen door het luikje en dat ze ruzie had,![]()
Denk dat ze gewoon ruzie had met haar zelf. Er was in ieder geval geen andere kat.quote:
Gewoon spiegelbeeld ofzo misschien iddquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon ruzie had met haar zelf. Er was in ieder geval geen andere kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |