JA DETAILS DAN GVDquote:
Oké duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zoals het er staat. Mijn kat is een beetje bijzonder.
wat doet die dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zoals het er staat. Mijn kat is een beetje bijzonder.
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typenquote:
Nee zou ik ook niet kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:01 schreef Zosk het volgende:
Maar je gaat toch niet je huisdier wegdoen.
Dat zou ik dan idd er niet bij vermelden als je haar weg doetquote:
Dramatisch, zou hem wegdoen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typen![]()
Maar o.a. denken dat haar achterpoot iets is wat er niet hoort en er dan hard in bijten
! Rondjes draaien rondom mijn stoelpoot om vervolgens al tijgerend langs de zijkant te klimmen om mij te pakken.
En nog veel meer dingen.
leuk beestjequote:Op donderdag 30 juni 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typen![]()
Maar o.a. denken dat haar achterpoot iets is wat er niet hoort en er dan hard in bijten
! Rondjes draaien rondom mijn stoelpoot om vervolgens al tijgerend langs de zijkant te klimmen om mij te pakken.
En nog veel meer dingen.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je je zo laat domineren door zo'n beest is mij wel een raadsel
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsenquote:
Klinkt wel als of je niet helemaal op je gemak bent bij dat beest door alleen die ene post alquote:
hso, ik zou wel vriendje willen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsen
haha ga maar gewoon even naar onz hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Rozevla het volgende:
Vraagje
Als ik nou een lijk vind he, en je zou daar vet op in steken met een mes omdat je zeker weet dat hij / zij dood is.
Omdat je bijvoorbeeld een dokter of arts mee hebt en die heeft hem / haar officieel dood verklaard.
Zou ik dan nog ergens voor kunnen worden aangeklaagd?
Lijkt mij dat je een lijk gewoon overhoop mag steken toch.
weet niet wat je stoer doet maar een lijk vinden is alles behalve chill hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Rozevla het volgende:
Vraagje
Als ik nou een lijk vind he, en je zou daar vet op in steken met een mes omdat je zeker weet dat hij / zij dood is.
Omdat je bijvoorbeeld een dokter of arts mee hebt en die heeft hem / haar officieel dood verklaard.
Zou ik dan nog ergens voor kunnen worden aangeklaagd?
Lijkt mij dat je een lijk gewoon overhoop mag steken toch.
Ooh ik voel me 95% van de tijd wel op mijn gemak hoor, alleen als ze mij wil "aanvallen" dan voel ik mij even ongemakkelijk maar dat is gelukkig niet iedere dag.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt wel als of je niet helemaal op je gemak bent bij dat beest door alleen die ene post alkan ook aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |