dan is hplc wel iets voor je, denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.
Is niet objectief.
heb jij niet nog een tweelingbroer?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakut voor je maar het kan veel erger en hier kan je redelijk makkelijk overheen komen als je er maar energie in stopt.
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan is hplc wel iets voor je, denk ik
Misschien wil zijn vriendin hem wel delen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij niet nog een tweelingbroer?
Dat vind ik echt zorgwekkend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
of beter zo gezegd, het lijkt meer of ik val op mensen die geestelijk niet in orde zijn, en als ze wel geestelijk in orde zijn is het saai.
Je moet de rollen nu niet omdraaienquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden waren
Polygamie lijkt me de juiste oplossing zo kan ik ontrekken als ik genoeg heb van zijn goede karakterquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien wil zijn vriendin hem wel delen.
that's so deepquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.
Is niet objectief.
Beter plannen in het vervolg dan hè.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Als alles volgens plan ging dan ging ik nu naar Werchter.
o daten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
of beter zo gezegd, het lijkt meer of ik val op mensen die geestelijk niet in orde zijn, en als ze wel geestelijk in orde zijn is het saai.
Lijkt mij ook de juiste oplossing.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Polygamie lijkt me de juiste oplossing zo kan ik ontrekken als ik genoeg heb van zijn goede karakter
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
En ik ga wel echt mn kaartjes verkopen voor Damien Riceheb knoop maar doorgehakt
Ja goh het is volgende week
MAAR IK TYP?!quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden waren
Wat heb ik jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet de rollen nu niet omdraaien
nee niet te autistisch. Das ook weer best normaal qua structuur altijd het zelfde liedje.quote:
alleen dan paul walker (in zn goeie tiede)quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding
zulke figuren dus?
Nou, dan zit je hier goed hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Sowquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier goed hoor
Het opperhoofd heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier goed hoor
That's some serious shit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:46 schreef Neverknown het volgende:
ik moet nu bij de ggz gaan lopen die dacht borderline mrja
ik hoop dat et wegtrekt die geestelijke armoede
Er zijn betere instanties dan de GGZ.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:46 schreef Neverknown het volgende:
ik moet nu bij de ggz gaan lopen die dacht borderline mrja
ik hoop dat et wegtrekt die geestelijke armoede
Neequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij niet nog een tweelingbroer?
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Smooth.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neemaar je viel toch niet op uiterlijk dus dan maakt dat niet uit
Dat ben ik wel idd.quote:
jaaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een kat hebben die niet spoort?
liliaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is mapmia haar insta? Of van een andere fokster?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Jij kent mij al langer dan vandaag he.quote:
Ja kan ik wel gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij kent mij al langer dan vandaag he.
JA DETAILS DAN GVDquote:
Oké duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zoals het er staat. Mijn kat is een beetje bijzonder.
wat doet die dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zoals het er staat. Mijn kat is een beetje bijzonder.
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typenquote:
Nee zou ik ook niet kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:01 schreef Zosk het volgende:
Maar je gaat toch niet je huisdier wegdoen.
Dat zou ik dan idd er niet bij vermelden als je haar weg doetquote:
Dramatisch, zou hem wegdoen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typen![]()
Maar o.a. denken dat haar achterpoot iets is wat er niet hoort en er dan hard in bijten
! Rondjes draaien rondom mijn stoelpoot om vervolgens al tijgerend langs de zijkant te klimmen om mij te pakken.
En nog veel meer dingen.
leuk beestjequote:Op donderdag 30 juni 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typen![]()
Maar o.a. denken dat haar achterpoot iets is wat er niet hoort en er dan hard in bijten
! Rondjes draaien rondom mijn stoelpoot om vervolgens al tijgerend langs de zijkant te klimmen om mij te pakken.
En nog veel meer dingen.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je je zo laat domineren door zo'n beest is mij wel een raadsel
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsenquote:
Klinkt wel als of je niet helemaal op je gemak bent bij dat beest door alleen die ene post alquote:
hso, ik zou wel vriendje willen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsen
haha ga maar gewoon even naar onz hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Rozevla het volgende:
Vraagje
Als ik nou een lijk vind he, en je zou daar vet op in steken met een mes omdat je zeker weet dat hij / zij dood is.
Omdat je bijvoorbeeld een dokter of arts mee hebt en die heeft hem / haar officieel dood verklaard.
Zou ik dan nog ergens voor kunnen worden aangeklaagd?
Lijkt mij dat je een lijk gewoon overhoop mag steken toch.
weet niet wat je stoer doet maar een lijk vinden is alles behalve chill hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Rozevla het volgende:
Vraagje
Als ik nou een lijk vind he, en je zou daar vet op in steken met een mes omdat je zeker weet dat hij / zij dood is.
Omdat je bijvoorbeeld een dokter of arts mee hebt en die heeft hem / haar officieel dood verklaard.
Zou ik dan nog ergens voor kunnen worden aangeklaagd?
Lijkt mij dat je een lijk gewoon overhoop mag steken toch.
Ooh ik voel me 95% van de tijd wel op mijn gemak hoor, alleen als ze mij wil "aanvallen" dan voel ik mij even ongemakkelijk maar dat is gelukkig niet iedere dag.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt wel als of je niet helemaal op je gemak bent bij dat beest door alleen die ene post alkan ook aan mij liggen
SG is kattenfluisteraar misschien weet die waar het probleem ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh ik voel me 95% van de tijd wel op mijn gemak hoor, alleen als ze mij wil "aanvallen" dan voel ik mij even ongemakkelijk maar dat is gelukkig niet iedere dag.
Zat dooie gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet wat je stoer doet maar een lijk vinden is alles behalve chill hoor..
Doen best veel kattenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
En dat ze in haar eigen achterpoot bijt enz heeft ze alleen haar zelf mee. Ziet er wel enorm achterlijk uit maar goed.
Zoals ik al zei.. het ziet er echt belachelijk uitquote:
Haha nee lijkt me ook niet erg verstandig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsen
hso?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee lijkt me ook niet erg verstandig.
Ja, dat welquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. het ziet er echt belachelijk uit
Laatst was ze aan het krijsen in de andere kamer.. ik dacht echt dat er een andere kat mee was gekomen door het luikje en dat ze ruzie had,quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat welmaarja zijn ook beetje belachelijke beesten in het algemeen.
Wtfquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst was ze aan het krijsen in de andere kamer.. ik dacht echt dat er een andere kat mee was gekomen door het luikje en dat ze ruzie had,![]()
Denk dat ze gewoon ruzie had met haar zelf. Er was in ieder geval geen andere kat.quote:
Gewoon spiegelbeeld ofzo misschien iddquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon ruzie had met haar zelf. Er was in ieder geval geen andere kat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |