dan is hplc wel iets voor je, denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.
Is niet objectief.
heb jij niet nog een tweelingbroer?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakut voor je maar het kan veel erger en hier kan je redelijk makkelijk overheen komen als je er maar energie in stopt.
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan is hplc wel iets voor je, denk ik
Misschien wil zijn vriendin hem wel delen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij niet nog een tweelingbroer?
Dat vind ik echt zorgwekkend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
of beter zo gezegd, het lijkt meer of ik val op mensen die geestelijk niet in orde zijn, en als ze wel geestelijk in orde zijn is het saai.
Je moet de rollen nu niet omdraaienquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden waren
Polygamie lijkt me de juiste oplossing zo kan ik ontrekken als ik genoeg heb van zijn goede karakterquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien wil zijn vriendin hem wel delen.
that's so deepquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.
Is niet objectief.
Beter plannen in het vervolg dan hè.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Als alles volgens plan ging dan ging ik nu naar Werchter.
o daten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
of beter zo gezegd, het lijkt meer of ik val op mensen die geestelijk niet in orde zijn, en als ze wel geestelijk in orde zijn is het saai.
Lijkt mij ook de juiste oplossing.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Polygamie lijkt me de juiste oplossing zo kan ik ontrekken als ik genoeg heb van zijn goede karakter
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
En ik ga wel echt mn kaartjes verkopen voor Damien Riceheb knoop maar doorgehakt
Ja goh het is volgende week
MAAR IK TYP?!quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden waren
Wat heb ik jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet de rollen nu niet omdraaien
nee niet te autistisch. Das ook weer best normaal qua structuur altijd het zelfde liedje.quote:
alleen dan paul walker (in zn goeie tiede)quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding
zulke figuren dus?
Nou, dan zit je hier goed hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |