quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gelijk de 1e zin ook alweer
KLB / Schreeuwen in apotheek
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoort een pregnancy expansion pack op zo te zien.
Ik zou haar meenemen naar de supermarkt en dan in zo'n speelgoedvliegtuigje zetten en dan een euro in gooien.quote:
Wat een dolle miena ook hequote:
Ach ja, mentaal ben jij wellicht nog wat jonger dan haar. Veel plezier!quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja idd nu je het zegt. Ga het meteen afblazen man
quote:Neem een deadprez, ik zie dat hij op deze pagina in zeker 50, 60% van de gevallen gewoon als winnaar uit de dag is gekomen. Het is aan de anderen om beter te presteren dan de Lionel Messi van fok.
een vetloos lichaam noem ik niet gelijk afgetraindquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is te dik om met Messi vergeleken te kunnen worden, dp is tenminste afgetraind.
Afgetraind voor concentratiekamp of wat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is te dik om met Messi vergeleken te kunnen worden, dp is tenminste afgetraind.
Ach, je moeder vond het ook geen probleem.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja, mentaal ben jij wellicht nog wat jonger dan haar. Veel plezier!
Shut upquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
Zo, net even lekker een neut genomen
[ afbeelding ]
Nu even acclimatiseren.
lekker hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even acclimatiseren.
marathonloperquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afgetraind voor concentratiekamp of wat?
methadonloper?quote:
Dat kan je wel zeggen.quote:
zonde om zo'n mooie whisky daarmee om zeep te helpenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even acclimatiseren.
Foto is echt hoor en geen oude koeien uit de sloot halen want anders verwijdert een moderator het voor me.quote:
oke iwanquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Foto is echt hoor en geen oude koeien uit de sloot halen want anders verwijdert een moderator het voor me.
rijke tattaquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Foto is echt hoor en geen oude koeien uit de sloot halen want anders verwijdert een moderator het voor me.
Hij is daar toch veel te lui voorquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
pas maar op dat dp je nu niet gaat overvallen
Ik blijf stilquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
BozeHaaGsquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
pas maar op dat dp je nu niet gaat overvallen
Vertel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kut dag. In alle opzichten
gewoon kut weer. Kleine naar de creche. Mijn vriendin heeft opruim en schoonmaakwoede. Doe even normaal zegquote:
Ja dat eerste is minder, maar:quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon kut weer. Kleine naar de creche. Mijn vriendin heeft opruim en schoonmaakwoede. Doe even normaal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |