SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
L2B's Mixcloud
Daar ga ik ook vanuit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef just me het volgende:
Ik denk steeds dat Vout wil weten wat de allervoutste platen zijn
De beste wordt erg lastig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef just me het volgende:
Ik denk steeds dat Vout wil weten wat de allervoutste platen zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dag jongeman. Ga je nog een keer betalen, of hoe zit het?
is er niet betaald?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dag jongeman. Ga je nog een keer betalen, of hoe zit het?
Je moet op bevestigen drukken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
is er niet betaald?
even pasje zoeken dan en kijken wat er fout is gegaan
dat kan best fout zijn gegaan.quote:
mijn god, je zorgt toch dat zoiets in orde is?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat kan best fout zijn gegaan.
verstrooid enzo.
(schijnbaar ligt mijn pasje ook niet thuis maar ergens bij een vriendinentje van mijn zusje(geen idee hoe of wat)
wat doe jij met je pasje bij het vriendinnetje van je zusjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
verstrooid enzo.
(schijnbaar ligt mijn pasje ook niet thuis maar ergens bij een vriendinentje van mijn zusje(geen idee hoe of wat)
Als ik jou was zou ik er nu toch ietwat haast mee gaan maken. Je krijgt me niet snel gepist, maar wat je nu flikt lijkt echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
verstrooid enzo.
ik dacht dat ik betaald hadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn god, je zorgt toch dat zoiets in orde is?
Als ik dat zou weten. dat is de reactie die mijn zusje gaf op de vraag weet je waar mijn pasje is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
wat doe jij met je pasje bij het vriendinnetje van je zusje
dat zei mijn moeder ook altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet niet denken, je moet het zeker weten
een fout is niet mensenlijk? ik heb nu een mic op gestuurd (postNL is aan het kijken waar die geleverd is) en ik heb niet goed gekeken met geld over makenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeh wat ben jij streng.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, anders zou ik zeggen, arme Symphquote:
Dus je wil nu ineens beweren dat je de microfoon opstuurde én geld overmaakte. Van beiden kan je een bewijs overleggen? En waarom zou je geld overmaken als de microfoon al weken onderweg zou zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
een fout is niet mensenlijk? ik heb nu een mic op gestuurd (postNL is aan het kijken waar die geleverd is) en ik heb niet goed gekeken met geld over maken
De mic is verstuurd. geld weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus je wil nu ineens beweren dat je de microfoon opstuurde én geld overmaakte. Van beiden kan je een bewijs overleggen? En waarom zou je geld overmaken als de microfoon al weken onderweg zou zijn.
met geldzaken ben ik tegen hem ( en de puber) net zo streng hoor. Verder ben ik heel liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, anders zou ik zeggen, arme Symph
Dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met geldzaken ben ik tegen hem ( en de puber) net zo streng hoor. Verder ben ik heel lief
Nogmaals, waarom zou je geld overmaken als je zeker weet dat de mic onderweg is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
De mic is verstuurd. geld weet ik niet zeker
is goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Lieve LB en Tail, willen jullie dit via DM of PM bepraten, het voelt voor mij heel ongemakkelijk om dit te lezen
Dát zeg ik helemaal niet en bedoel ik ook niet maar ik hoef dit niet te weten, no prob ik zie jullie morgen weerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus omdat het niet online kan, kan ik fluiten naar het geld.
lets talk about musicquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dát zeg ik helemaal niet en bedoel ik ook niet maar ik hoef dit niet te weten, no prob ik zie jullie morgen weer
Ik "koop" mijn muziek niet altijd even legaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar helemaal zuiver ben ik ook niet, auto vol met hash kapen, huis leeghalen en nog wat kleine dingen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
Even heel extreem kort door de bocht, zonder enige partij te kiezen.
Bakkus houwe!
Allemaal lief, maar geen gezeur hier
Dat past niet binnen mijn gelurk
whatsuppquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik was stiekem al een beetje sjaggie
wat voor eennnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaar morgen als het een beetje meezit een 2e vogel.
De kooi staat al klaar
En dat moet dan in de auto.
En dan een stuk rijden.
Gelukkig heb ik geen reiskooitje
ik zou het wel opprijs stellen als je fotos stuurt als je hem hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
Baal wel dat ik geen transport kooitje heb, maar was compleet onverwacht
Nu moet ik dus de echte kooi in de auto proppen en de vogel daarin meenemen
Niet doen...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, weet je wat, dan heb ik dé oplossing.
Mijn zaad raakt nog minderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pakket kan soms zoekraken, geld zelden.
Bij dit soort zaken moet je bij mij ook niet aankomen met 'weet het niet' en zeker niet met 'fouten maken is menselijk'...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pakket kan soms zoekraken, geld zelden.
Spuit er op mijn leeftijd geen bromfietser meer mee omver aan de overkant van de straat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn zaad raakt nog minder![]()
wat slecht
Kan je nog wel brommers kieken?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spuit er op mijn leeftijd geen bromfietser meer mee omver aan de overkant van de straat.
Dat kan ik om mijn leeftijd ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spuit er op mijn leeftijd geen bromfietser meer mee omver aan de overkant van de straat.
Je stond er wel ff maar er ontbreekt sinds de test ineens vinkje met je naam erbij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis
Ik sta nog niet ingeroosterd voor morgenavond...
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je bij mij ook niet aankomen met 'weet het niet' en zeker niet met 'fouten maken is menselijk'...
Klopt, je staat er niet in, dus dat gaat simpelweg even niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stuur me een DM/PM en ik regel het morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Oh er speelt meer dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, je staat er niet in, dus dat gaat simpelweg even niet.
Er is een berichtje naar de bazen gestuurd daarvoor, maar die hebben helaas nog niks laten horen...
nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werkenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 11 staat niet (meer) in het systeem...
Zal denk ik met de update te maken hebben. Komt vast goed...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk lukt het morgen, anders moet ik de show noodgedwongen uitstellen. Bedankt voor de hulp alvast.
Hij was ook al niet van de partij tijdens mijn testuitzending, het boefjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werken
ik ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was ook al niet van de partij tijdens mijn testuitzending, het boefje
Kan wel workaround verzinnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Hopelijk wordt dat snel opgelost
Ik hoop het. Anders moet ik uitstellen naar zaterdag of zondag. Want donderdag- en vrijdagavond ben ik (standaard) niet thuis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal denk ik met de update te maken hebben. Komt vast goed...
sta ik er nog in?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 11 staat niet (meer) in het systeem...
Ik blijf piraat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat lijkt me niet wenselijk...
Het zou jammer zijn, maar Muis draait morgen voor jou en die heeft wat kortere lijntjes...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moet ik uitstellen naar zaterdag of zondag. Want donderdag- en vrijdagavond ben ik (standaard) niet thuis.
Ik zou graag morgen draaien, maar als dat door technische omstandigheden niet lukt, is het echt geen ramp als het zaterdag of zondag wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat lijkt me niet wenselijk...
mooii. Tip ik kijk niet dagelijks op het rooster ik luister graag naar dj's je kan mij altijd een DM sturen van het tail wil je luisterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn K-uitzending had op het hoogtepunt 8 luisteraars en ik kreeg leuke, positieve reacties.
Oké, voortaan ga ik je spammenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooii. Tip ik kijk niet dagelijks op het rooster ik luister graag naar dj's je kan mij altijd een DM sturen van het tail wil je luisteren
is goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet nu, geen reden voor en ik zit mobiel...
ik wil het anders ook wel overnemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht op Knokkels om het over te nemen.
Heb een goed idee, ga gewoon door.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil het anders ook wel overnemen.
maar zal ik knokkels even appen voordat je tot de show van muis door blijft draaien
je zit vol goede ideeen is het niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een goed idee, ga gewoon door.
Creativiteit is leuk.quote:
Een limiet maakt de kunstenaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Creativiteit is leuk.
Ik kreeg voor mijn testuitzending de titel "De elfde letter van het alfabet" aangemeten. Dus dacht ik: wat kan ik daarmee? Ik heb uiteindelijk alleen platen van K-artiesten gedraaid
Was weinig van te merken. Werk je ook met Mixxx?quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw dit ging dik in het rood op VU meters net.
Ja oude versie van MIxxx nog en normalize aan, zet het volume wat minder hoog 62 zoiets en de rest regel ik met gain, bas en hoge tonen, midden is er genoeg meestal.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was weinig van te merken. Werk je ook met Mixxx?
Ik kreeg de tip om "normalize" te gebruiken. Ga ik zeker doen. Scheelt een boel gedoe met volumes bijsturen.
Ouwe lullen show.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt weer heerlijk 80s allemaal
Okéquote:Op woensdag 22 juni 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja oude versie van MIxxx nog en normalize aan, zet het volume wat minder hoog 62 zoiets en de rest regel ik met gain, bas en hoge tonen, midden is er genoeg meestal.
Zo leer je nog wat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ouwe lullen.
met mijn 20 jaar val ik daar niet onder.
muziek luistert lekker weg hoor
De 80s zijn weer helemaal hip momenteel. Rick Astley staat deze week op #1 in de Engelse albumlijst. En de typische geluidjes uit de 80s worden weer volop gebruikt in nieuwe muziek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ouwe lullen.
met mijn 20 jaar val ik daar niet onder.
muziek luistert lekker weg hoor
ik blijf ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 80s zijn weer helemaal hip momenteel. Rick Astley staat deze week op #1 in de Engelse albumlijst. En de typische geluidjes uit de 80s worden weer volop gebruikt in nieuwe muziek.
Je hebt radio DJ die praat en je hebt DJ's die vinden het zonde om ertussendoor te gaan lullen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ben jij een praat door de mic dj?
playlist dj
mixer dj?
Toedels en regel het nog ff.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:52 schreef tailfox het volgende:
ik ga mij verhuizen bedankt voor draaien
Ik ben voorlopig een playlist-dj. Eerst goed en stabiel draaien, daarna verzoekjes inpassen. Misschien later ooit praten door een microfoon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ben jij een praat door de mic dj?
playlist dj
mixer dj?
Ik lul kleinzoon al in slaap, lijkt me meer dan voldoende.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig een playlist-dj. Eerst goed en stabiel draaien, daarna verzoekjes inpassen. Misschien later ooit praten door een microfoon.
Ter indicatie, ik klink ongeveer zo:
Hehehequote:Op woensdag 22 juni 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lul kleinzoon al in slaap, lijkt me meer dan voldoende.
En een kut mp3 ook nog.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm.... sommige covers voegen iets toe aan het origineel, maar dit is gewoon een bar slechte flutversie, met half-valse zang.
Een land waar veel goede muziek vandaan komt. In mijn eerste echte show zitten meerdere tracks uit Duitsland.quote:
Als peerdenboer denk ik internationaal.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een land waar veel goede muziek vandaan komt. In mijn eerste echte show zitten meerdere tracks uit Duitsland.
Altijd goed. De (muziek)wereld beperkt zich niet tot Nederland, Engeland en de VS.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als peerdenboer denk ik internationaal.
Australië, Nieuw Zeeland, Canada, Jamaica, Barbados, Japan etc .... etc.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd goed. De (muziek)wereld beperkt zich niet tot Nederland, Engeland en de VS.
Zeker. Maar ook dichter bij huis, zoals Duitsland, Noorwegen, Zweden, België, Frankrijk...quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Australië, Nieuw Zeeland, Canada, Jamaica, Barbados, Japan etc .... etc.
Ja het wordt steeds internationaler, de dance muziek is wel voorloper daarmee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook dichter bij huis, zoals Duitsland, Noorwegen, Zweden, België, Frankrijk...
Alleen maar prima.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds internationaler, de dance muziek is wel voorloper daarmee.
Daarom is vind ik het authentieke juist mooier, vanwege de rauwe puurheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen maar prima.
De track die je nu draait, zou anno 2016 zo veel beter klinken dankzij betere productietechnieken...
Heleboel van deze nummers zouden zo weer nieuwe hit worden met moderne productie en veel airplayquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen maar prima.
De track die je nu draait, zou anno 2016 zo veel beter klinken dankzij betere productietechnieken...
Soms wel, soms niet. Ik hou persoonlijk érg van perfectionistische productie. Iemand als Trevor Horn, bijvoorbeeld. Fantastisch werk levert hij, keer op keer. Ik zou er wel eens een themashow aan willen wijden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom is het authentieke juist mooier, vanwege de rauwe puurheid.![]()
![]()
Hun versie van 'Ring Of Fire' is cool.quote:
Jawel, kutnummer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is maf, eik een kutnummer maar toch weer niet.
Wil ik net typen, en ik haat MT.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft een zeker Modern Talking-gehalte.
Ik vind MT gedateerd klinken, maar ik haat het niet. Daarvoor ligt het te dicht bij mijn eigen muzieksmaak in de buurt. Een nummertje op z'n tijd trek ik wel. Maar ik heb er geen cd van in de kast liggen.quote:
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie coole 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind MT gedateerd klinken, maar ik haat het niet. Daarvoor ligt het te dicht bij mijn eigen muzieksmaak in de buurt. Een nummertje op z'n tijd trek ik wel. Maar ik heb er geen cd van in de kast liggen.
De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.
Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar 80s (synth)pop is waar het allemaal mee begonquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.
Dat weet ik, wilde het toch even kwijt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan.
Ben gek op 80's synth muziek, maar moet wel van enig niveau zijn, of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar 80s (synth)pop is waar het allemaal mee begon
Kan nog wel wat uurtjes Italo draaien.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, wilde het toch even kwijt.
Nee joh, dit is weer lekker, gewoon doorgaan, trek je niks van mijn commentaar aan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan nog wel wat uurtjes Italo draaien.
Ik trek eigenlijk alles, zolang er maar melodie in zit. Muziek waar weinig melodie in zit, zoals veel hiphop en monotone dance, valt bij mij snel af.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gek op 80's synth muziek, maar moet wel van enig niveau zijn, of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Maar ben ook vrij breed qua smaak.
Hiphop dito bij mij, monotone dance, tja wat de een monotoon vindt kan de ander vreselijk gevarieerd vinden......en ik kan veel hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek eigenlijk alles, zolang er maar melodie in zit. Muziek waar weinig melodie in zit, zoals veel hiphop en monotone dance, valt bij mij snel af.
Dat is het mooie van muziek hè? Voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hiphop dito bij mij, monotone dance, tja wat de een monotoon vindt kan de ander vreselijk gevarieerd vinden......en ik kan veel hebben.
Muziek is voor mij gewoon alles.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek hè? Voor ieder wat wils
Voor mij ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muziek is voor mij gewoon alles.
Rheingold.
Het begint wel wat strammer te worden hier en daar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Soepele overgang, trouwens
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op woensdag 22 juni 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begint wel wat strammer te worden hier en daar.
Beste nummer van Modern English, wat jij zegt heb ik nog nooit gehoord.....weet niet of ik dat geloof.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan "Kiss" denken, waar ze een stukje van dit nummer in verwerkt hebben.
Ik heb je nooit in de 40+ gezien, dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik citeer gewoon een bekend gezegde, natuurlijk![]()
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste nummer van Modern English, wat jij zegt heb ik nog nooit gehoord.....weet niet of ik dat geloof.
Klopt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.
Ik heb het niet gevolgd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
En die Noord Ierse coach was een lafaard, Will Grigg erin de laatste 5 minuten en stadion ontploft
Verliezen van Duitsland gingen ze sowieso, die cultheld erin zetten en op de tribune gaat iedereen meezingen, zelfs Duitse supporters.quote:
Ze zijn toch door naar de volgende ronde?quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verliezen van Duitsland gingen ze sowieso, die cultheld erin zetten en op de tribune gaat iedereen meezingen, zelfs Duitse supporters.
Kan maar zo 1 -1 worden dan.
1x klein hitje maar geen idee meer welke?quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe heet dat andere bekende nummer van The Associates ook alweer?
Dit klinkt in elk geval bijzonder. Echt een mooie plaat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x klein hitje maar geen idee meer welke?
Ah, ik dacht al....quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.
Ik hoop enige inspiratie te geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig grabt ondertussen tracks voor zijn eigen show
Heb je vanavond al gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoop enige inspiratie te geven.
Hiphop kan ik ook hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hiphop deed een aanval, maar deze is met succes afgeslagen
Niet nu, graagquote:
Die koperlijn upload hier blijft krap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet nu, graag
(Ik probeerde te zeggen dat je heel even werd onderbroken door Gup; paar seconden)
Is de eerste keer vannacht dat ik een probleempje hoorde hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die koperlijn upload hier blijft krap.
Echt veel upoad heb je niet nodig voor muziek maar laatste keer dat ik shoutcast draaide met 30+ luisteraars op Electrohub ging mijn verbinding flippenquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is de eerste keer vannacht dat ik een probleempje hoorde hoorVoor de rest loopt het prima
Hier ist die Sonnequote:
Ik ben het zonnetje Pietquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude lullen doos is aardig groot.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh..... ook een moment om binnen te komen vallen, zeg!
Neem geen blad voor mijn mond. Halloquote:Op woensdag 22 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh..... ook een moment om binnen te komen vallen, zeg!
Deze doos zegt even nietsquote:Op woensdag 22 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond. Hallo
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond. Hallo
In 2019 wordt het groot feest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Probeerde net je muziek aan mijn meissie te laten horen, maar de verbinding hier is echt zwaar ruk, en laptopspeakers zuigen uiteraard ook zwaar!
quote:
Nu 59 geworden en volgend jaar 60quote:
quote:
Elke 5 jaar, zit er midden tussen nu,quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:07 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Nu 59 geworden en volgend jaar 60
dus 55 geworden ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke 5 jaar, zit er midden tussen nu,
Nee dat klopt jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt niet rekenen.
Ik niet, ik hoop dat ik dan andere positieve kwaliteiten hebquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is wel erg goed met knollen.
Iedereen heeft dat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoop dat ik dan andere positieve kwaliteiten heb
Ik ga straks maar even zoekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:23 schreef Fogel het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de ochtend/ laat in de nacht
Ik ben nog niet actief.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:23 schreef Fogel het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de ochtend/ laat in de nacht
just me wel, zo te zien.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer wakker te worden met koffie/espresso. Ze hebben er gelukkig genoeg van in de lounge.
Mijn kinderen doen een poging om het wereldrecord koekjes eten te verbeteren...
Vééls te vroeg wakker op mijn vrije dagquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer wakker te worden met koffie/espresso. Ze hebben er gelukkig genoeg van in de lounge.
Mijn kinderen doen een poging om het wereldrecord koekjes eten te verbeteren...
Wie heeft er dan ook vrij vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:28 schreef just me het volgende:
[..]
Vééls te vroeg wakker op mijn vrije dag
Elke woensdag hèquote:
Dat is dan wel weer fijn ja.quote:
Fogel en z'n kaboutervolk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eigenlijk niet vrij maar vlieg samen met mijn kleine volk naar NL nu.
Morgen weer naar je burenquote:
hebben ze vakantie ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Peerdrijden kan in Lunterenquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Ah... gezellig.quote:
Sinds gister.quote:
Goede vlucht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds gister.
En nu zitten we klaar op rij 2 in het vliegtuig.
Lekker genieten en goede vluchtquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds gister.
En nu zitten we klaar op rij 2 in het vliegtuig.
In een stoeltje zitten en zelf niks kunnen besturen is mijn grootste probleem.quote:
Dat kan inderdaad. Daar hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een stoeltje zitten en zelf niks kunnen besturen is mijn grootste probleem.
Zo ga ik ook niet in een bus en de trein vind ik ook niks.
Luier ze.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:53 schreef just me het volgende:
ik ga lekker even luieren
Melting werkze en Piet bedankt voor de muziekjes
In een rollercoaster word ik ook helemaal para.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Daar hebben meer mensen last van.
Ben blij dat je niet met mij meegaat dan. Net geland en zo nog en vlucht en morgen dus de Eftelingquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een rollercoaster word ik ook helemaal para.
Draai helemaal door dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet met mij meegaat dan. Net geland en zo nog en vlucht en morgen dus de Efteling
De alcohol is gratis als je voorin zitquote:
Voordat ik in vliegtuig stap heb ik al aantal biertjes en dikke blow nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcohol is gratis als je voorin zit
Hoeveel heb je er vanmorgen weggetikt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcohol is gratis als je voorin zit
Maar liefst 1 sinasappelsap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vanmorgen weggetikt?
Have fun hiero, het weer is er geloof ik wel geschikt voor....
En vervolgens stap je toch niet in...quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat ik in vliegtuig stap heb ik al aantal biertjes en dikke blow nodig.
Die kans is er zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vervolgens stap je toch niet in...
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.quote:
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit datquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werken
Morgen .quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit dat![]()
Was een leuke foto he tail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |