Ik heb het niet gevolgd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
En die Noord Ierse coach was een lafaard, Will Grigg erin de laatste 5 minuten en stadion ontploft
Verliezen van Duitsland gingen ze sowieso, die cultheld erin zetten en op de tribune gaat iedereen meezingen, zelfs Duitse supporters.quote:
Ze zijn toch door naar de volgende ronde?quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verliezen van Duitsland gingen ze sowieso, die cultheld erin zetten en op de tribune gaat iedereen meezingen, zelfs Duitse supporters.
Kan maar zo 1 -1 worden dan.
1x klein hitje maar geen idee meer welke?quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe heet dat andere bekende nummer van The Associates ook alweer?
Dit klinkt in elk geval bijzonder. Echt een mooie plaat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x klein hitje maar geen idee meer welke?
Ah, ik dacht al....quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.
Ik hoop enige inspiratie te geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig grabt ondertussen tracks voor zijn eigen show
Heb je vanavond al gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoop enige inspiratie te geven.
Hiphop kan ik ook hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hiphop deed een aanval, maar deze is met succes afgeslagen
Niet nu, graagquote:
Die koperlijn upload hier blijft krap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet nu, graag
(Ik probeerde te zeggen dat je heel even werd onderbroken door Gup; paar seconden)
Is de eerste keer vannacht dat ik een probleempje hoorde hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die koperlijn upload hier blijft krap.
Echt veel upoad heb je niet nodig voor muziek maar laatste keer dat ik shoutcast draaide met 30+ luisteraars op Electrohub ging mijn verbinding flippenquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is de eerste keer vannacht dat ik een probleempje hoorde hoorVoor de rest loopt het prima
Hier ist die Sonnequote:
Ik ben het zonnetje Pietquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude lullen doos is aardig groot.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh..... ook een moment om binnen te komen vallen, zeg!
Neem geen blad voor mijn mond. Halloquote:Op woensdag 22 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh..... ook een moment om binnen te komen vallen, zeg!
Deze doos zegt even nietsquote:Op woensdag 22 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond. Hallo
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond. Hallo
In 2019 wordt het groot feest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Probeerde net je muziek aan mijn meissie te laten horen, maar de verbinding hier is echt zwaar ruk, en laptopspeakers zuigen uiteraard ook zwaar!
quote:
Nu 59 geworden en volgend jaar 60quote:
quote:
Elke 5 jaar, zit er midden tussen nu,quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:07 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Nu 59 geworden en volgend jaar 60
dus 55 geworden ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke 5 jaar, zit er midden tussen nu,
Nee dat klopt jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt niet rekenen.
Ik niet, ik hoop dat ik dan andere positieve kwaliteiten hebquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is wel erg goed met knollen.
Iedereen heeft dat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoop dat ik dan andere positieve kwaliteiten heb
Ik ga straks maar even zoekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:23 schreef Fogel het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de ochtend/ laat in de nacht
Ik ben nog niet actief.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:23 schreef Fogel het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de ochtend/ laat in de nacht
just me wel, zo te zien.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer wakker te worden met koffie/espresso. Ze hebben er gelukkig genoeg van in de lounge.
Mijn kinderen doen een poging om het wereldrecord koekjes eten te verbeteren...
Vééls te vroeg wakker op mijn vrije dagquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer wakker te worden met koffie/espresso. Ze hebben er gelukkig genoeg van in de lounge.
Mijn kinderen doen een poging om het wereldrecord koekjes eten te verbeteren...
Wie heeft er dan ook vrij vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:28 schreef just me het volgende:
[..]
Vééls te vroeg wakker op mijn vrije dag
Elke woensdag hèquote:
Dat is dan wel weer fijn ja.quote:
Fogel en z'n kaboutervolk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eigenlijk niet vrij maar vlieg samen met mijn kleine volk naar NL nu.
Morgen weer naar je burenquote:
hebben ze vakantie ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Peerdrijden kan in Lunterenquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Ah... gezellig.quote:
Sinds gister.quote:
Goede vlucht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds gister.
En nu zitten we klaar op rij 2 in het vliegtuig.
Lekker genieten en goede vluchtquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds gister.
En nu zitten we klaar op rij 2 in het vliegtuig.
In een stoeltje zitten en zelf niks kunnen besturen is mijn grootste probleem.quote:
Dat kan inderdaad. Daar hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een stoeltje zitten en zelf niks kunnen besturen is mijn grootste probleem.
Zo ga ik ook niet in een bus en de trein vind ik ook niks.
Luier ze.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:53 schreef just me het volgende:
ik ga lekker even luieren
Melting werkze en Piet bedankt voor de muziekjes
In een rollercoaster word ik ook helemaal para.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Daar hebben meer mensen last van.
Ben blij dat je niet met mij meegaat dan. Net geland en zo nog en vlucht en morgen dus de Eftelingquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een rollercoaster word ik ook helemaal para.
Draai helemaal door dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet met mij meegaat dan. Net geland en zo nog en vlucht en morgen dus de Efteling
De alcohol is gratis als je voorin zitquote:
Voordat ik in vliegtuig stap heb ik al aantal biertjes en dikke blow nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcohol is gratis als je voorin zit
Hoeveel heb je er vanmorgen weggetikt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcohol is gratis als je voorin zit
Maar liefst 1 sinasappelsap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vanmorgen weggetikt?
Have fun hiero, het weer is er geloof ik wel geschikt voor....
En vervolgens stap je toch niet in...quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat ik in vliegtuig stap heb ik al aantal biertjes en dikke blow nodig.
Die kans is er zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vervolgens stap je toch niet in...
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.quote:
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit datquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |