Hun versie van 'Ring Of Fire' is cool.quote:
Jawel, kutnummer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is maf, eik een kutnummer maar toch weer niet.
Wil ik net typen, en ik haat MT.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft een zeker Modern Talking-gehalte.
Ik vind MT gedateerd klinken, maar ik haat het niet. Daarvoor ligt het te dicht bij mijn eigen muzieksmaak in de buurt. Een nummertje op z'n tijd trek ik wel. Maar ik heb er geen cd van in de kast liggen.quote:
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie coole 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind MT gedateerd klinken, maar ik haat het niet. Daarvoor ligt het te dicht bij mijn eigen muzieksmaak in de buurt. Een nummertje op z'n tijd trek ik wel. Maar ik heb er geen cd van in de kast liggen.
De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.
Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar 80s (synth)pop is waar het allemaal mee begonquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.
Dat weet ik, wilde het toch even kwijt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan.
Ben gek op 80's synth muziek, maar moet wel van enig niveau zijn, of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar 80s (synth)pop is waar het allemaal mee begon
Kan nog wel wat uurtjes Italo draaien.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, wilde het toch even kwijt.
Nee joh, dit is weer lekker, gewoon doorgaan, trek je niks van mijn commentaar aan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan nog wel wat uurtjes Italo draaien.
Ik trek eigenlijk alles, zolang er maar melodie in zit. Muziek waar weinig melodie in zit, zoals veel hiphop en monotone dance, valt bij mij snel af.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gek op 80's synth muziek, maar moet wel van enig niveau zijn, of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Maar ben ook vrij breed qua smaak.
Hiphop dito bij mij, monotone dance, tja wat de een monotoon vindt kan de ander vreselijk gevarieerd vinden......en ik kan veel hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek eigenlijk alles, zolang er maar melodie in zit. Muziek waar weinig melodie in zit, zoals veel hiphop en monotone dance, valt bij mij snel af.
Dat is het mooie van muziek hč? Voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hiphop dito bij mij, monotone dance, tja wat de een monotoon vindt kan de ander vreselijk gevarieerd vinden......en ik kan veel hebben.
Muziek is voor mij gewoon alles.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek hč? Voor ieder wat wils
Voor mij ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muziek is voor mij gewoon alles.
Rheingold.
Het begint wel wat strammer te worden hier en daar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Soepele overgang, trouwens
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op woensdag 22 juni 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begint wel wat strammer te worden hier en daar.
Beste nummer van Modern English, wat jij zegt heb ik nog nooit gehoord.....weet niet of ik dat geloof.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan "Kiss" denken, waar ze een stukje van dit nummer in verwerkt hebben.
Ik heb je nooit in de 40+ gezien, dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik citeer gewoon een bekend gezegde, natuurlijk![]()
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste nummer van Modern English, wat jij zegt heb ik nog nooit gehoord.....weet niet of ik dat geloof.
Klopt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |