Hun versie van 'Ring Of Fire' is cool.quote:
Jawel, kutnummer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is maf, eik een kutnummer maar toch weer niet.
Wil ik net typen, en ik haat MT.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft een zeker Modern Talking-gehalte.
Ik vind MT gedateerd klinken, maar ik haat het niet. Daarvoor ligt het te dicht bij mijn eigen muzieksmaak in de buurt. Een nummertje op z'n tijd trek ik wel. Maar ik heb er geen cd van in de kast liggen.quote:
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie coole 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind MT gedateerd klinken, maar ik haat het niet. Daarvoor ligt het te dicht bij mijn eigen muzieksmaak in de buurt. Een nummertje op z'n tijd trek ik wel. Maar ik heb er geen cd van in de kast liggen.
De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.
Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar 80s (synth)pop is waar het allemaal mee begonquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw muzieksmaak precies is, maar dit valt bij mij niet in de categorie 80's synth, dit is veredelde schlagermuziek.
Dat weet ik, wilde het toch even kwijt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan.
Ben gek op 80's synth muziek, maar moet wel van enig niveau zijn, of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar 80s (synth)pop is waar het allemaal mee begon
Kan nog wel wat uurtjes Italo draaien.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, wilde het toch even kwijt.
Nee joh, dit is weer lekker, gewoon doorgaan, trek je niks van mijn commentaar aan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan nog wel wat uurtjes Italo draaien.
Ik trek eigenlijk alles, zolang er maar melodie in zit. Muziek waar weinig melodie in zit, zoals veel hiphop en monotone dance, valt bij mij snel af.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gek op 80's synth muziek, maar moet wel van enig niveau zijn, of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Maar ben ook vrij breed qua smaak.
Hiphop dito bij mij, monotone dance, tja wat de een monotoon vindt kan de ander vreselijk gevarieerd vinden......en ik kan veel hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek eigenlijk alles, zolang er maar melodie in zit. Muziek waar weinig melodie in zit, zoals veel hiphop en monotone dance, valt bij mij snel af.
Dat is het mooie van muziek hč? Voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hiphop dito bij mij, monotone dance, tja wat de een monotoon vindt kan de ander vreselijk gevarieerd vinden......en ik kan veel hebben.
Muziek is voor mij gewoon alles.quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek hč? Voor ieder wat wils
Voor mij ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muziek is voor mij gewoon alles.
Rheingold.
Het begint wel wat strammer te worden hier en daar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Soepele overgang, trouwens
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op woensdag 22 juni 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begint wel wat strammer te worden hier en daar.
Beste nummer van Modern English, wat jij zegt heb ik nog nooit gehoord.....weet niet of ik dat geloof.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan "Kiss" denken, waar ze een stukje van dit nummer in verwerkt hebben.
Ik heb je nooit in de 40+ gezien, dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik citeer gewoon een bekend gezegde, natuurlijk![]()
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.quote:Op woensdag 22 juni 2016 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste nummer van Modern English, wat jij zegt heb ik nog nooit gehoord.....weet niet of ik dat geloof.
Klopt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.
Ik heb het niet gevolgd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
En die Noord Ierse coach was een lafaard, Will Grigg erin de laatste 5 minuten en stadion ontploft
Verliezen van Duitsland gingen ze sowieso, die cultheld erin zetten en op de tribune gaat iedereen meezingen, zelfs Duitse supporters.quote:
Ze zijn toch door naar de volgende ronde?quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verliezen van Duitsland gingen ze sowieso, die cultheld erin zetten en op de tribune gaat iedereen meezingen, zelfs Duitse supporters.
Kan maar zo 1 -1 worden dan.
1x klein hitje maar geen idee meer welke?quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe heet dat andere bekende nummer van The Associates ook alweer?
Dit klinkt in elk geval bijzonder. Echt een mooie plaat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x klein hitje maar geen idee meer welke?
Ah, ik dacht al....quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op Art Of Noise. Een stukje uit die track zit verwerkt in hun cover van Kiss.
Ik hoop enige inspiratie te geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig grabt ondertussen tracks voor zijn eigen show
Heb je vanavond al gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoop enige inspiratie te geven.
Hiphop kan ik ook hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hiphop deed een aanval, maar deze is met succes afgeslagen
Niet nu, graagquote:
Die koperlijn upload hier blijft krap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet nu, graag
(Ik probeerde te zeggen dat je heel even werd onderbroken door Gup; paar seconden)
Is de eerste keer vannacht dat ik een probleempje hoorde hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die koperlijn upload hier blijft krap.
Echt veel upoad heb je niet nodig voor muziek maar laatste keer dat ik shoutcast draaide met 30+ luisteraars op Electrohub ging mijn verbinding flippenquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is de eerste keer vannacht dat ik een probleempje hoorde hoorVoor de rest loopt het prima
Hier ist die Sonnequote:
Ik ben het zonnetje Pietquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude lullen doos is aardig groot.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh..... ook een moment om binnen te komen vallen, zeg!
Neem geen blad voor mijn mond. Halloquote:Op woensdag 22 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh..... ook een moment om binnen te komen vallen, zeg!
Deze doos zegt even nietsquote:Op woensdag 22 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond. Hallo
quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond. Hallo
In 2019 wordt het groot feest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 05:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Probeerde net je muziek aan mijn meissie te laten horen, maar de verbinding hier is echt zwaar ruk, en laptopspeakers zuigen uiteraard ook zwaar!
quote:
Nu 59 geworden en volgend jaar 60quote:
quote:
Elke 5 jaar, zit er midden tussen nu,quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:07 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Nu 59 geworden en volgend jaar 60
dus 55 geworden ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke 5 jaar, zit er midden tussen nu,
Nee dat klopt jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt niet rekenen.
Ik niet, ik hoop dat ik dan andere positieve kwaliteiten hebquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is wel erg goed met knollen.
Iedereen heeft dat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoop dat ik dan andere positieve kwaliteiten heb
Ik ga straks maar even zoekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:23 schreef Fogel het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de ochtend/ laat in de nacht
Ik ben nog niet actief.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:23 schreef Fogel het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de ochtend/ laat in de nacht
just me wel, zo te zien.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer wakker te worden met koffie/espresso. Ze hebben er gelukkig genoeg van in de lounge.
Mijn kinderen doen een poging om het wereldrecord koekjes eten te verbeteren...
Vééls te vroeg wakker op mijn vrije dagquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer wakker te worden met koffie/espresso. Ze hebben er gelukkig genoeg van in de lounge.
Mijn kinderen doen een poging om het wereldrecord koekjes eten te verbeteren...
Wie heeft er dan ook vrij vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:28 schreef just me het volgende:
[..]
Vééls te vroeg wakker op mijn vrije dag
Elke woensdag hčquote:
Dat is dan wel weer fijn ja.quote:
Fogel en z'n kaboutervolk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eigenlijk niet vrij maar vlieg samen met mijn kleine volk naar NL nu.
Morgen weer naar je burenquote:
hebben ze vakantie ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Peerdrijden kan in Lunterenquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:32 schreef Fogel het volgende:
Ah... gezellig.quote:
Sinds gister.quote:
Goede vlucht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds gister.
En nu zitten we klaar op rij 2 in het vliegtuig.
Lekker genieten en goede vluchtquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds gister.
En nu zitten we klaar op rij 2 in het vliegtuig.
In een stoeltje zitten en zelf niks kunnen besturen is mijn grootste probleem.quote:
Dat kan inderdaad. Daar hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een stoeltje zitten en zelf niks kunnen besturen is mijn grootste probleem.
Zo ga ik ook niet in een bus en de trein vind ik ook niks.
Luier ze.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:53 schreef just me het volgende:
ik ga lekker even luieren
Melting werkze en Piet bedankt voor de muziekjes
In een rollercoaster word ik ook helemaal para.quote:Op woensdag 22 juni 2016 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Daar hebben meer mensen last van.
Ben blij dat je niet met mij meegaat dan. Net geland en zo nog en vlucht en morgen dus de Eftelingquote:Op woensdag 22 juni 2016 06:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een rollercoaster word ik ook helemaal para.
Draai helemaal door dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet met mij meegaat dan. Net geland en zo nog en vlucht en morgen dus de Efteling
De alcohol is gratis als je voorin zitquote:
Voordat ik in vliegtuig stap heb ik al aantal biertjes en dikke blow nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcohol is gratis als je voorin zit
Hoeveel heb je er vanmorgen weggetikt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcohol is gratis als je voorin zit
Maar liefst 1 sinasappelsap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vanmorgen weggetikt?
Have fun hiero, het weer is er geloof ik wel geschikt voor....
En vervolgens stap je toch niet in...quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat ik in vliegtuig stap heb ik al aantal biertjes en dikke blow nodig.
Die kans is er zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vervolgens stap je toch niet in...
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.quote:
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit datquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werken
Morgen .quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit dat![]()
Was een leuke foto he tail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |