ik zou het wel opprijs stellen als je fotos stuurt als je hem hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
Baal wel dat ik geen transport kooitje heb, maar was compleet onverwacht
Nu moet ik dus de echte kooi in de auto proppen en de vogel daarin meenemen
Niet doen...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, weet je wat, dan heb ik dé oplossing.
Mijn zaad raakt nog minderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pakket kan soms zoekraken, geld zelden.
Bij dit soort zaken moet je bij mij ook niet aankomen met 'weet het niet' en zeker niet met 'fouten maken is menselijk'...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pakket kan soms zoekraken, geld zelden.
Spuit er op mijn leeftijd geen bromfietser meer mee omver aan de overkant van de straat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn zaad raakt nog minder![]()
wat slecht
Kan je nog wel brommers kieken?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spuit er op mijn leeftijd geen bromfietser meer mee omver aan de overkant van de straat.
Dat kan ik om mijn leeftijd ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spuit er op mijn leeftijd geen bromfietser meer mee omver aan de overkant van de straat.
Je stond er wel ff maar er ontbreekt sinds de test ineens vinkje met je naam erbij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis
Ik sta nog niet ingeroosterd voor morgenavond...
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je bij mij ook niet aankomen met 'weet het niet' en zeker niet met 'fouten maken is menselijk'...
Klopt, je staat er niet in, dus dat gaat simpelweg even niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stuur me een DM/PM en ik regel het morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Oh er speelt meer dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, je staat er niet in, dus dat gaat simpelweg even niet.
Er is een berichtje naar de bazen gestuurd daarvoor, maar die hebben helaas nog niks laten horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |