Dus je wil nu ineens beweren dat je de microfoon opstuurde én geld overmaakte. Van beiden kan je een bewijs overleggen? En waarom zou je geld overmaken als de microfoon al weken onderweg zou zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
een fout is niet mensenlijk? ik heb nu een mic op gestuurd (postNL is aan het kijken waar die geleverd is) en ik heb niet goed gekeken met geld over maken
De mic is verstuurd. geld weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus je wil nu ineens beweren dat je de microfoon opstuurde én geld overmaakte. Van beiden kan je een bewijs overleggen? En waarom zou je geld overmaken als de microfoon al weken onderweg zou zijn.
met geldzaken ben ik tegen hem ( en de puber) net zo streng hoor. Verder ben ik heel liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, anders zou ik zeggen, arme Symph
Dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met geldzaken ben ik tegen hem ( en de puber) net zo streng hoor. Verder ben ik heel lief
Nogmaals, waarom zou je geld overmaken als je zeker weet dat de mic onderweg is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
De mic is verstuurd. geld weet ik niet zeker
is goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Lieve LB en Tail, willen jullie dit via DM of PM bepraten, het voelt voor mij heel ongemakkelijk om dit te lezen
Dát zeg ik helemaal niet en bedoel ik ook niet maar ik hoef dit niet te weten, no prob ik zie jullie morgen weerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus omdat het niet online kan, kan ik fluiten naar het geld.
lets talk about musicquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dát zeg ik helemaal niet en bedoel ik ook niet maar ik hoef dit niet te weten, no prob ik zie jullie morgen weer
Ik "koop" mijn muziek niet altijd even legaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar helemaal zuiver ben ik ook niet, auto vol met hash kapen, huis leeghalen en nog wat kleine dingen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
Even heel extreem kort door de bocht, zonder enige partij te kiezen.
Bakkus houwe!
Allemaal lief, maar geen gezeur hier
Dat past niet binnen mijn gelurk
whatsuppquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik was stiekem al een beetje sjaggie
wat voor eennnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaar morgen als het een beetje meezit een 2e vogel.
De kooi staat al klaar
En dat moet dan in de auto.
En dan een stuk rijden.
Gelukkig heb ik geen reiskooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |