SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
L2B's Mixcloud
Daar ga ik ook vanuit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef just me het volgende:
Ik denk steeds dat Vout wil weten wat de allervoutste platen zijn
De beste wordt erg lastig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef just me het volgende:
Ik denk steeds dat Vout wil weten wat de allervoutste platen zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dag jongeman. Ga je nog een keer betalen, of hoe zit het?
is er niet betaald?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dag jongeman. Ga je nog een keer betalen, of hoe zit het?
Je moet op bevestigen drukken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
is er niet betaald?
even pasje zoeken dan en kijken wat er fout is gegaan
dat kan best fout zijn gegaan.quote:
mijn god, je zorgt toch dat zoiets in orde is?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat kan best fout zijn gegaan.
verstrooid enzo.
(schijnbaar ligt mijn pasje ook niet thuis maar ergens bij een vriendinentje van mijn zusje(geen idee hoe of wat)
wat doe jij met je pasje bij het vriendinnetje van je zusjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
verstrooid enzo.
(schijnbaar ligt mijn pasje ook niet thuis maar ergens bij een vriendinentje van mijn zusje(geen idee hoe of wat)
Als ik jou was zou ik er nu toch ietwat haast mee gaan maken. Je krijgt me niet snel gepist, maar wat je nu flikt lijkt echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
verstrooid enzo.
ik dacht dat ik betaald hadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn god, je zorgt toch dat zoiets in orde is?
Als ik dat zou weten. dat is de reactie die mijn zusje gaf op de vraag weet je waar mijn pasje is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
wat doe jij met je pasje bij het vriendinnetje van je zusje
dat zei mijn moeder ook altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet niet denken, je moet het zeker weten
een fout is niet mensenlijk? ik heb nu een mic op gestuurd (postNL is aan het kijken waar die geleverd is) en ik heb niet goed gekeken met geld over makenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeh wat ben jij streng.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |