nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werkenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 11 staat niet (meer) in het systeem...
Zal denk ik met de update te maken hebben. Komt vast goed...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk lukt het morgen, anders moet ik de show noodgedwongen uitstellen. Bedankt voor de hulp alvast.
Hij was ook al niet van de partij tijdens mijn testuitzending, het boefjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee toch? hoor hem niet in de verkeersregelaars chat dat die moest werken
ik ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was ook al niet van de partij tijdens mijn testuitzending, het boefje
Kan wel workaround verzinnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Hopelijk wordt dat snel opgelost
Ik hoop het. Anders moet ik uitstellen naar zaterdag of zondag. Want donderdag- en vrijdagavond ben ik (standaard) niet thuis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal denk ik met de update te maken hebben. Komt vast goed...
sta ik er nog in?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 11 staat niet (meer) in het systeem...
Ik blijf piraat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat lijkt me niet wenselijk...
Het zou jammer zijn, maar Muis draait morgen voor jou en die heeft wat kortere lijntjes...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moet ik uitstellen naar zaterdag of zondag. Want donderdag- en vrijdagavond ben ik (standaard) niet thuis.
Ik zou graag morgen draaien, maar als dat door technische omstandigheden niet lukt, is het echt geen ramp als het zaterdag of zondag wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat lijkt me niet wenselijk...
mooii. Tip ik kijk niet dagelijks op het rooster ik luister graag naar dj's je kan mij altijd een DM sturen van het tail wil je luisterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn K-uitzending had op het hoogtepunt 8 luisteraars en ik kreeg leuke, positieve reacties.
Oké, voortaan ga ik je spammenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooii. Tip ik kijk niet dagelijks op het rooster ik luister graag naar dj's je kan mij altijd een DM sturen van het tail wil je luisteren
is goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet nu, geen reden voor en ik zit mobiel...
ik wil het anders ook wel overnemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht op Knokkels om het over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |