abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2016 @ 23:30:31 #1
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163178846
Het is redelijk standaard binnen BNW om voor bijna elke grote ramp en elke aanslag een BNW topic te maken die twijfelt aan meerdere facetten van het officiële verhaal.

Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan.

Het is niet de bedoeling dat deze reeks de enige plek is om aanslagen en of rampen te bespreken, het is gewoon de eerste halte, mocht blijken dat er animo is om er een apart topic van te maken dan kan dit worden aangegeven en in overleg wordt er dan een apart topic van gemaakt waar het zich afsplitst van het centrale topic.

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics. Post een berichtje in Feedback of maak een topic report als je denkt dat een bepaalde aanslag/ramp genoeg animo heeft voor een aparte reeks en dan komt een moderator erop terug.

Bijkomend voordeel is dat men hier ook alles bij elkaar heeft om eventuele vergelijkingen te maken tussen de aanslagen en rampen.
pi_163179912
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net zo fake als haar pruikje en lenzen.

Doctor listed on psych-evaluation carried out on Omar Mateen by G4S says she never saw him and was not living in Florida at the time it was conducted

G4S officials called the discrepancy a 'clerical error' and said Mateen had been evaluated, but by a different psychologist.

What ever ze slikken het toch wel :O
Opmerkelijk is dat de 'documentary' stukje(filmpje in link) van Mateen meer op 'n movie lijkt.
Dat is geen documentary vind ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163180087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Opmerkelijk is dat de 'documentary' stukje(filmpje in link) van Mateen meer op 'n movie lijkt.
Dat is geen documentary vind ik.
je weet het verschil?
pi_163180905
En ondertussen is de wet die in de VS het terreurverdachten verboden zou maken wapens te kopen vanacht gesneuveld. Een wet die ervoor gezorgd zou hebben dat Omar Mateen geen wapen kon kopen.

http://nos.nl/artikel/211(...)-wapenwetgeving.html

Ze kunnen/konden je in dat land opsluiten zonder proces, onder de patriot act. (geldt die nog?) Ze kunnen je verbieden om op een vliegtuig te stappen om je moeder te bezoeken. Ze sluiten je op voor een gram wiet. Maar een terreurverdachte kan gewoon legaal een volledig arsenaal aanschaffen.

Je zou haast denken dat er een complot achter zit, gestuurd door de wapenlobby of de conservatieven.

[ Bericht 14% gewijzigd door Fixers op 21-06-2016 07:44:15 (Bron toegevoegd. ) ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:06:31 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163182170
http://yournewswire.com/p(...)tting-terrorist-act/
quote:
A Florida sheriff has admitted the FBI tried to lure the Orlando Shooter into participating in a terror plot years ago, amid claims the FBI has hundreds or even thousands of unstable individuals running around, often on the government payroll, playing ‘terrorist games.’

While terror experts and former counter-terror officials have criticized the FBI for failing to stop Omar Mateen before he committed a massacre, the new revelation raises the question of whether the FBI played a role in pushing Mateen towards an act of lethal violence.

Sheriff Ken Mascara of Florida’s St. Lucie County told the Vero Beach Press Journal that after Mateen threatened a courthouse deputy in 2013 by claiming he could order Al Qaeda operatives to kill his family, the FBI dispatched an informant to “lure Omar into some kind of act… and Omar did not bite.”

The significance of this cannot be understated. “Informants” in this context, according to FBI affidavits regarding similar counterterrorism investigations, refers to individuals posing as members of terrorist organizations who approach suspects, coerce them into planning and preparing for terrorist attacks, before finally aiding the FBI in the suspect’s arrest before the attack is finally carried out.
Dat artikel in combinatie met onderstaande docu (Duurt ff, sorry maar het kijken waard )

Om het lijden van een lange docu te kijken te verminderen ook een artikel die erover gaat

https://theintercept.com/2015/04/15/fbi-informant-stung-fbi/

quote:
When you’re introduced to Saeed Torres in the new documentary (T)ERROR, you hear him bickering with the filmmaker, Lyric Cabral. The screen is black.

“I told you I didn’t want my face in that shit,” he says.

“Even if your face is shown, how would somebody come after you?” Cabral asks.

“You’d be surprised who knows me,” Torres insists.

The blackness lifts. Torres is dressed in a chef’s apron and a white headscarf, making hot dogs at an amateur basketball game, as if he were an all-American guy.

“I might not even make no fucking independent film,” he says, irritated.

Torres isn’t an all-American guy. He’s an FBI informant, one of more than 15,000 domestic spies who make up the largest surveillance network ever created in the United States. During J. Edgar Hoover’s COINTELPRO operations, the bureau had just 1,500 informants. The drug war brought that number up to about 6,000. After 9/11, the bureau recruited so many new informants — many of them crooks and convicts, desperate for money or leniency on previous crimes — that the government had to develop software to help agents track their spies.

Torres agreed to participate in that independent film, of course. In (T)ERROR, which has its New York premiere at the Tribeca Film Festival on April 16, he offers the rest of us an unprecedented look inside an FBI counterterrorism sting as it unfolds. The documentary is compelling for its intimate portrayal of a single informant who has played a key role in several major terrorism cases.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163182471
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:06 schreef jogy het volgende:
http://yournewswire.com/p(...)tting-terrorist-act/

[..]

Dat artikel in combinatie met onderstaande docu (Duurt ff, sorry maar het kijken waard )

Om het lijden van een lange docu te kijken te verminderen ook een artikel die erover gaat

https://theintercept.com/2015/04/15/fbi-informant-stung-fbi/

[..]

hier is een tijdje veel kritiek op geweest in de VS, aangezien de FBI in feite aan uitlokking doet.
het gaat ook wel eens mis, zo infiltreerde de FBI ook de terreurgroep die in 1993 een aanslag pleegde op de twin towers. Die infiltratie kwam toen te vroeg ten einde ivm beperkende wetgeving, maar sinds de patriot act hebben ze daar geen last meer van. Naar verluid zijn er tientallen terreurverdachten sinds 911 op deze manier in de val gelokt en vastgezet. Critici stellen zich de vraag of het merendeel wel tot het voorbereiden van een terreurdaad waren gekomen als de FBI dat niet had uitgelokt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:28:45 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163183500
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

hier is een tijdje veel kritiek op geweest in de VS, aangezien de FBI in feite aan uitlokking doet.
het gaat ook wel eens mis, zo infiltreerde de FBI ook de terreurgroep die in 1993 een aanslag pleegde op de twin towers. Die infiltratie kwam toen te vroeg ten einde ivm beperkende wetgeving, maar sinds de patriot act hebben ze daar geen last meer van. Naar verluid zijn er tientallen terreurverdachten sinds 911 op deze manier in de val gelokt en vastgezet. Critici stellen zich de vraag of het merendeel wel tot het voorbereiden van een terreurdaad waren gekomen als de FBI dat niet had uitgelokt.
Jup, als je die docu kijkt zie je ook al hoe ver een amateur (wat die man eigenlijk gewoon is) mag en zelfs moet gaan om mensen over de schreef te duwen. Het eerste wat ik dacht na het kijken van die docu is hoe ver een klein groepje professionals zouden kunnen gaan, mensen die dus echt goed belegd zijn in het beïnvloeden van (mentaal zwak staande) mensen.
Vrijheid
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:30:54 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163183542
En we hebben ook een topic over die docu overigens. BNW / (T) Error
Vrijheid
pi_163184939
http://www.dailymail.co.u(...)mentary-Big-Fix.html

Ik heb 'n paar keren deze gekeken.
Ik denk dat dit 'n fake documentary is.... zelfde soort style als de stomme dramatised docu's op History Channel enz.

Dat is iemand die doet alsof hij 'n security persoon is.

Edit: En is toch overal in 't MSM vermeld als 'n echte documentary. Bizar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tingo op 21-06-2016 12:51:34 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163187592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:41 schreef Tingo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mentary-Big-Fix.html

Ik heb 'n paar keren deze gekeken.
Ik denk dat dit 'n fake documentary is.... zelfde soort style als de stomme dramatised docu's op History Channel enz.

Dat is iemand die doet alsof hij 'n security persoon is.

Edit: En is toch overal in 't MSM vermeld als 'n echte documentary. Bizar.
Tja, ook in documentaires wordt gebruik gemaakt van rollenspellen om een bepaalde situatie na te bootsen.
Daar is niks vreemds aan. Je zult de hele documentaire moeten bekijken of deze de moeite waard is of niet.
pi_163188832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, ook in documentaires wordt gebruik gemaakt van rollenspellen om een bepaalde situatie na te bootsen.
Daar is niks vreemds aan. Je zult de hele documentaire moeten bekijken of deze de moeite waard is of niet.
Dan is het niet 'n echte goeie documentary, het is manipuleren van 'n situatie....dan is het gewoon toneel.
pi_163188894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan is het niet 'n echte goeie documentary, het is manipuleren van 'n situatie....dan is het gewoon toneel.
tja, niet alles op deze planeet wordt 24/7 opgenomen, dus je ontkomt er niet aan om bepaalde situaties na te spelen.
Of dat op de juiste wijze gebeurt weet je pas als je de hele documentaire ziet.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:31:02 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163193060
Strange: How did Orlando Victim "Antonio Devon Brown" Die in Pulse Nightclub shooting, When he was killed in 2013 in West Virginia?

According to media reports, Antonio Devon Brown was one of the 49 people killed in Orlando on June 12; except WOWK-TV News says Antonio Devon Brown died in shootout in 2013 in W. Virginia. Strange.

Two guys with the same name, approximately the same age, both being killed in shooting crimes years apart????? Gee, what are the odds?

Why does something not seem right about this Orlando "attack? :Y

Inderdaad what are the odds? Angel & Angel, out before 'zoveel mensen met dezelfde naam' ..

>:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:41:04 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163193413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Strange: How did Orlando Victim "Antonio Devon Brown" Die in Pulse Nightclub shooting, When he was killed in 2013 in West Virginia?

According to media reports, Antonio Devon Brown was one of the 49 people killed in Orlando on June 12; except WOWK-TV News says Antonio Devon Brown died in shootout in 2013 in W. Virginia. Strange.

Two guys with the same name, approximately the same age, both being killed in shooting crimes years apart????? Gee, what are the odds?

Why does something not seem right about this Orlando "attack? :Y

Inderdaad what are the odds? Angel & Angel, out before 'zoveel mensen met dezelfde naam' ..

>:)
Zo bijzonder is die naam niet, so I would say pretty good!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:54:08 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163193904
TRUNEWS investigates the anomalies surrounding the mysterious disappearance of emergency audio transmissions between the hours of 12:00 AM and 03:00 AM EST, files which are normally publicly available and archived at broadcastify.com. Where are the police, fire, and rescue transmissions from the Orlando massacre?

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:55:44 #16
189978 controlaltdelete
pi_163193954

BNW / [BNW FB]

More Proof of Crisis Actors during Orlando Shooting

Een bonusje in al die toevalligheden.

Luis Burbano

[ Bericht 10% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 19:58:25 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163195198
quote:
Ik leest ergens dat imdb profielen makkeliijk geedit enz. kan.
Als de vent acteur of niet is - maakt niet uit, z'n 'finger sized bullet sticking out of a leg' verhaal gewoon ongeloofwaardig blijft.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 19:58:57 ]
pi_163196206
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als de vent acteur of niet is - maakt niet uit, z'n 'finger sized bullet sticking out of a leg' verhaal gewoon ongeloofwaardig blijft.
*Insert standard reply* Getuigenissen zijn vaak erg onbetrouwbaar. Black-out in een stressvolle periode. Een momentopname. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 20:04:17 ]
pi_163196235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

*Insert standard reply* Getuigenissen zijn vaak erg onbetrouwbaar. Black-out in een stressvolle periode. Een momentopname. :+
Wat goed zeg, geen woord gelogen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:01:28 #20
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163198434
Op verzoek van Jogy hier verder:

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Tis onduidelijk wat precies FG heeft gezien.

Volgens mij heb ik in mijn eerste paar Posts over dit onderwerp al neergezet wat ik precies heb gezien hoor. Misschien moet je terug lezen.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_163199069
Interessante gedachtegang

quote:
These are not 'crisis actors', - they are not lying to cover themselves, they are repeating 'impossible lies' because of the script, no matter what the background of these 'frauds' are, they must be chosen simply to repeat the script.

After examining witness statements from Orlando and Brussels, it appears that whatever is responsible for the 'impossible lies' cannot differentiate between actual human experience/reality and data.

It seems it is using data from what it has observed and/or the information it has gained, nobody would say "my eyes got really big" - that information has been gathered from human physical reaction to fear, it is based on an 'observation' or details of a physical response, it has been used in the script because that is a human response to fear.

Brussels - "20 cm from the blast" "flew 65 feet in the air" "looked to my left" "I turned to the left"

The scripts are repeated, slightly altered, the interviewers know the scripts - they prompt the witness/survivor with sections of the pre-loaded scripts.

The interviewers are in another league compared to most of the survivors/witnesses.

The survivors/witnesses can get the scripts wrong as shown, the interviewers are often observed pointing the survivor/witness back on track.

I would appreciate your thoughts in the comments, we have a long way to go!

'Hal' was used in this video only as an example for effect :)
Vooral dat vet gedrukte denk ik vaker te hebben geconstateerd bij dergelijke events.

Video die erbij hoort:

dinsdag 21 juni 2016 @ 21:15:09 #22
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163199092
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als de vent acteur of niet is - maakt niet uit,
Of die wel of geen acteur maakt nu ineens niet meer uit?
Terwijl dat meestal je stokpaardje is.
Vreemd heel vreemd
There is only one religion
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:16:12 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163199133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik in mijn eerste paar Posts over dit onderwerp al neergezet wat ik precies heb gezien hoor. Misschien moet je terug lezen.
en daar is al op geantwoord dat we daar geen feiten uit af kunnen leiden omdat het van horen zeggen is .
pi_163199302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Dan heb ik wat posts van je niet gezien.
Ik had wel wat 'geloof me,het is echt gebeurt ,het is geen hoax of false flag.Ik heb de bloed en chaos echt gezien, we moeten in de hotelkamer blijven' soort info gelezen.
Ik heb geen reden om niet te geloven dat je in 'n hotelkamer ergens in Orlando was.
Ik noem je geen leugenaar. Maar je heb geen duidelijke detaillen gegeven.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:20:20 #25
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163199308
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef Summers het volgende:

[..]

en daar is al op geantwoord dat we daar geen feiten uit af kunnen leiden omdat het van horen zeggen is .
En wat zijn de feiten tot dusver?
pi_163199616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:15 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Of die wel of geen acteur maakt nu ineens niet meer uit?
Terwijl dat meestal je stokpaardje is.
Vreemd heel vreemd
Als Mr.Finger Bullet 'n professionele acteur carriere heeft of niet dan.
Blijft bullshit imo...en als je denkt dat alles is waar en goed en proper and correct - fijn voor je.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:28:20 #27
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163199642
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had wel wat 'geloof me,het is echt gebeurt ,het is geen hoax of false flag.Ik heb de bloed en chaos echt gezien, we moeten in de hotelkamer blijven' soort info gelezen.
Ik heb geen reden om niet te geloven dat je in 'n hotelkamer ergens in Orlando was.
Dan heb je echt niet goed gelezen. Ik ga dat niet allemaal nog een keer vertellen. Ga maar lekker YouTube filmpjes kijken. Ik zal zoals Wantie zegt zodadelijk ook wat filmpjes kijken, even checken of mijn ogen me niet hebben bedrogen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:28:50 #28
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163199666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant is al vaker gebleken.
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #4
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:30:23 #29
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163199732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar dat snap ik niet? De zaken die jij op YouTube ziet en mensen hoort vertellen heb je toch ook niet met je eigen ogen gezien? Dat filmpje van de gewonde man die opeens loopt als de camera weg is, of hij uit beeld denkt te zijn, hoe weet je dan dat dat geen CGI is? Heb je dat ook met je eigen ogen gezien?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:34:36 #30
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163199918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als Mr.Finger Bullet 'n professionele acteur carriere heeft of niet dan.
Blijft bullshit imo...en als je denkt dat alles is waar en goed en proper and correct - fijn voor je.
Voor jou is alles BS niks nieuws, en als het een hoax zou zijn wat dan , dan is het over?
Wat zijn voor jou de feiten in deze, vertel dat is.
Verder dan bs roepen en hoax schreeuwen kom je niet.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:34:41 #31
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163199925
running with the shadow !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_163200095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant is al vaker gebleken.
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #4
Heb ik gelezen, en nu voor de tweede keer en geen vaste detaillen zie.
Misschien, zeker als moderatie, je commentaren over 'reading skills' voor jezelf kan beter houden.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:40:23 #33
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163200187
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik gelezen, en nu voor de tweede keer en geen vaste detaillen zie.
Misschien, zeker als moderatie, je commentaren over 'reading skills' voor jezelf houden.
Dan vraag ik me toch werkelijk af wat voor details je dan wil horen, waar je precies naar op zoek bent. Moet ik je dan vertellen hoe laat dat was ofzo? Waar ik stond, en met wie? De naam van m'n hotel? Wat zoek je?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:40:51 #34
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163200204
hmmmm je skils in nederlands zijn goed genoeg maar de moderator heeft wel een punt !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_163200332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:40 schreef DeMolay het volgende:
hmmmm je skils in nederlands zijn goed genoeg maar de moderator heeft wel een punt !
Meeste van de info,artikels,vids,links enz van deze forum in 't Engels zijn.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:45:23 #36
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163200397
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Meeste van de info,artikels,vids,links enz van deze forum in 't Engels is.
Geef eens antwoord op mijn vraag?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:45:37 #37
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163200428
klopt .....ik lees ook alles in engels niet NL media
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:47:15 #38
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163200510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Meeste van de info,artikels,vids,links enz van deze forum in 't Engels is.
Dat was niet het punt wat hij maakte
Maar geef is antwoord op de aan jou gestelde vragen
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:48:39 #39
189978 controlaltdelete
pi_163200575
Al was ik erbij dan zou ik het niet zomaar geloven, dat wat ik zag ook best eens heel anders in elkaar zou kunnen steken. Maakt iemand verder geen leugenaar. Niets is wat het lijkt.

On topic

Waar komen jullie toch vandaan? :o

FLSS

SCENARIOS

“Practice does not make perfect. Only perfect practice makes perfect.” -- Vince Lombardi

Foreign Language Services Simulation (FLSS) provides partnership to the Department of Defense with the following services:

Interpreters and Cultural Expertise
Field Training and Exercise Role Players
Instructional and Technical services involving live, simulated or virtual environments
UTM®, Simunitions®, blank firing weapons for exercise support and training
AK 47 style rifles
M-4 style carbines
M-9 style side arms
Pyro and many more simulated RPG, manikins, etc.

All forms of Role Play, Consecutive Translation, OPFOR, COB, Moulage, Combat First Aid (CFA) Civil Affairs (CA), FOB-ECP, JTF Operations, FID Force Training, MMSO, MOUT, PW, PYSOPS and many more.

Crisis Actors Sought for Military Drill in Bernie Hometown During DNC

A private government contractor is seeking role players for a simulated military drill set to take place next month in Burlington, Vermont – the site of candidate Bernie Sanders’ campaign headquarters – at the same time as the Democratic National Convention.
A Craigslist ad posted eight days ago by defense contractor Foreign Language Services Simulation, LLC, (FLSS) seeks “actors” and “role players” who will be made up with fake wounds and mock injuries to “support military in instructional exercises in a nearby location.”

Laat het bagatelliseren maar weer beginnen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:49:57 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163200625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En wat zijn de feiten tot dusver?
Dat we de 911 calls niet mogen horen en nu dus alleen op basis van vertrouwen het verhaal aan moeten nemen .
pi_163200690
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:40 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch werkelijk af wat voor details je dan wil horen, waar je precies naar op zoek bent. Moet ik je dan vertellen hoe laat dat was ofzo? Waar ik stond, en met wie? De naam van m'n hotel? Wat zoek je?
Waar was je hotel? Hoe laat en hoe precies heb je over de 'horrific attack' gehoord? Waar was je op die tijd?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:54:22 #42
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163200783
quote:
Dat we de 911 calls niet mogen horen en nu dus alleen op basis van vertrouwen het verhaal aan moeten nemen .
dit
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:55:52 #43
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163200849
shankville is neergeschoten !
Δημοσθένης
pi_163200858
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Geen CCTV beelden van binnen of buiten 't club. Geen fotos of mobiel filmpjes.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:57:26 #45
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163200901
houw op over cctv dat argument gebruik jezelf !
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:57:55 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163200921
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet je dat heel zeker? Volgens mij heb ik daar al wat over langs zien komen...
Onikaan ni ov dovah
pi_163200969
Wat interessante algemene info over geluid niveau.
Facts on noise levels:
1. Decibels measure sound pressure and are logarithmic. That means that only a 3db increase almost doubles sound pressure, a 6db increase quadruples sound pressure, etc.
2. Gradual hearing loss may occur after prolonged exposure to 90 decibels or above.
3. Exposure to 100 decibels for more than 15 minutes can cause hearing loss.
4. Exposure to 110 decibels for more than a minute can cause permanent hearing loss.
5. At 140 dBA noise causes immediate injury to almost any unprotected ear.
6. There is also the more extreme ‘acoustic trauma’, which is an immediate loss of hearing after a sudden, exceptionally loud noise such as an explosion.

Comparative noise levels and length of time for damage to occur
Jet engine taking off 140 dB Instant damage
Thunder/Ambulance siren 119 dB 3 minutes
Hammer drill 113 dB 15 minutes
Chain saw/Earphones/Concert 110 dB 30 minutes
Bull Dozer 105 dB 1 hour
Tractor/Power tools 96 dB 4 hour
Hairdryer/lawnmower 90 dB 8 hours

Noise levels of firearms:
.22 caliber rifle 130dB
.223, 55GR. Commercial load 18" barrel 155.5dB

-http://m14forum.com/heari(...)levels-firearms.html

Met dank aan Farcevalue bij Clues Forum.

“A quick Google search of the term "concert rider SPL guarantee" will return results ranging from 110 to 115 db. There is no universal legal standard for SPL levels in clubs, but the consensus among AV installation contractors is that the limits in clubs range from 110 to 120 db on the high side.

There have been a number of comments by "witnesses" about how the gunshots were initially perceived as part of the music, but the db scale is logarithmic, with the perceived level of loudness DOUBLING for every 3 db of increase in SPL (Sound Pressure Level).

The idea of a volley of 155 db gunshots being perceived as part of the mix of the 110 db recorded ambience is ludicrous in the extreme, not unlike failing to notice a wheelbarrow in a birthday cake. The effect of the first reports of a rifle in that situation would have been utter pandemonium with the frantic patrons bolting for one of the seven exits they would have had to pass on the way to hide in the restrooms, where they then huddled and trembled while the shooter emptied and exchanged dozens of magazines, except when he was making one of his 16 phone calls or checking Facebook for updates on the status of his spree.

Yes, the story starts as a parody of itself.”
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1894&start=90
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:59:42 #48
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163200986
maar weer heeft wantie mijn youtubejes conviniant naar benden gebracht

mega
Δημοσθένης
pi_163200999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Weet je dat heel zeker? Volgens mij heb ik daar al wat over langs zien komen...
Maar een nietzeggende vidje.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:01:00 #50
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201030
zielig !! zelfs hekje kan beter !
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:02:16 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163201086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar een nietzeggende vidje.
Maar bestaan doet het wel!
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:05:01 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163201183
quote:

[..]

OOk dat . Als je het enigszins serieus wilt bekijken moet je gaan scheiden welke gedeeltes van het verhaal suggestie is van de media kant en wat je zelf invult , wat zie je daadwerkelijk en alles weghalen wat geen bewijs is en kijken wat er overblijft .
pi_163201254
quote:

[..]

tja, tientallen videos die de vliegtuigen op 911 lieten zien, maar toch was het nep :P

Dus vrij hypocriet om nu om video te vragen, alsof dat bij jou iets had uitgemaakt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:08:18 #54
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201280
ah hier ben je lol

oh btw ook niet met A-tuin....doe terecht die staat voor zn mening !
Δημοσθένης
pi_163201360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Ach, de 911 calls van 911 zijn wel vrijgegeven, maar dat maakte ook weinig uit. die worden gewoon genegeerd of niet geloofd.
Ik snap dus wel waarom ze een CCTV beelden of calls vrijgeven.
Scheelt een hoop rechterhanden onder het bureaublad, wat je eigenlijk niet wenst..
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:11:33 #56
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201387
bla bla bla

scheelt een hoop geblaat van jouw kant !!!
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:15:17 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163201532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ach, de 911 calls van 911 zijn wel vrijgegeven, maar dat maakte ook weinig uit. die worden gewoon genegeerd of niet geloofd.
Ik snap dus wel waarom ze een CCTV beelden of calls vrijgeven.
Scheelt een hoop rechterhanden onder het bureaublad, wat je eigenlijk niet wenst..
En bij een beetje tegengas met ongemakkelijke punten maar wat afleiden met beledigingen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:19:34 #58
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163201700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar was je hotel? Hoe laat en hoe precies heb je over de 'horrific attack' gehoord? Waar was je op die tijd?
Waar mijn hotel was ga ik echt niet zeggen, ik was daar op huwelijksreis en niet iedereen hoeft te weten waar dat was. Dichtbij Pulse in ieder geval.

Om ongeveer twee uur / half drie hoorden wij langzaam rumoer. Eerst veel agenten en vrijwel direct daarna de ene na de andere politiewagen met loeiende sirenes, ambulances. We waren toen niet in het hotel maar in een uitgaansgelegenheid daar in de buurt. Hadden onze drankjes al op en zaten op de rekening te wachten (ik heb de bon nog, mocht je die willen zien). Geen idee wat er aan de hand was, ik zei ik wil naar t hotel.

Daar aangekomen meteen naar hotelkamer. Op de galerij stond een groepje mensen, ik hoorde iets van shooting nearby. Toen naar agent gelopen die ik eerst hoorde en toen zag (die walkie talkies staan daar knetterhard). Daar stonden al wat mensen bij. Ik vroeg wat er was en hoorde dat het een schietpartij was met vele gewonden en/of doden, dat er niet duidelijk was hoeveel daders, dat het beter was om binnen te blijven. Daarna naar hotelkamer gegaan. Via Twitter alle ontwikkelingen gevolgd. Enorm bang op die hotelkamer. Voor hadden we een balkon. We roken allebei, dus af en toe snel drie heisen en weer naar binnen. Ik weet niet meer precies hoe laat maar ik denk rond 04.45 ofzo ineens nog meer politie over de weg, ambulances en even daarna die schoten. Klonk als vuurwerk. Even daarna bericht op Twitter: shooter is dead.

Zo goed? Ik weet dat je dit alleen maar onderuit gaat halen op een klein kut detail, maar goed, ik heb iig duidelijk en met 'detaillen' gezegd hoe het ging.

Die dag hebben we niets gedaan want dood en doodmoe van alle stress en de halve kennissenkring en familie die allemaal gingen bellen of we ok waren. Stukje gaan lopen, en toen allerlei andere nare dingen gezien zoals mensen voor de camera, en het bloed en de idiote rijen van ambulances werkelijk, ongelofelijk.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:21:16 #59
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163201775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, tientallen videos die de vliegtuigen op 911 lieten zien, maar toch was het nep :P

Dus vrij hypocriet om nu om video te vragen, alsof dat bij jou iets had uitgemaakt.
Er zijn gewoon video's van binnen hoor. Alleen niet van de schietpartij zelf. Je bent daar ook niet echt mee bezig hoor: oh snel er loopt hier een psychopaat.., PAK JE IPHONE! FILMPJE!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:25:02 #60
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201941
volgens mij zit je wel op een zolderkamer anders zou je dit gedrag niet hebben gedaan !
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:25:07 #61
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163201944
quote:

[..]

Zijn ze er wel dan klaag je over de belabberde kwaliteit zijn ze er niet dan is het bewijs voor een hoax, en zoals wel vaker gebleken is worden bepaalde dingen pas later vrijgegeven, de opnames van mobieltjes zijn zeker als het donker is behoorlijk vaag en zo slecht dat ze de moeite niet waard zijn.
Over je geluid post dat komt aardig overeen met de attack in bataclan, (en wat mensen erover te vertellen hadden)
dus je theoretische aanname schaar ik onder bs. Op het filmpje uit Pulse overstemmen de schoten alles evenals in bataclan.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:29:14 #62
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163202168
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar dat besef heeft iemand niet die de hele dag op het zolderkamertje achter de pc zit.
Die kent alleen de gevaren van een schietspel op de pc.
Haha zolderkamertje ;) en wat een geweldig argument inderdaad: er zijn geen filmpjes!
En als er wel een filmpje was geweest:
O kijk eens wat nep!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:31:46 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163202277
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:21 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Er zijn gewoon video's van binnen hoor. Alleen niet van de schietpartij zelf. Je bent daar ook niet echt mee bezig hoor: oh snel er loopt hier een psychopaat.., PAK JE IPHONE! FILMPJE!
En die wel bestaan ontkent Tingo het bestaan gewoon van. Is wel lekker makkelijk natuurlijk :P
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:32:24 #64
189978 controlaltdelete
pi_163202306
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Waar mijn hotel was ga ik echt niet zeggen, ik was daar op huwelijksreis en niet iedereen hoeft te weten waar dat was. Dichtbij Pulse in ieder geval.

Om ongeveer twee uur / half drie hoorden wij langzaam rumoer. Eerst veel agenten en vrijwel direct daarna de ene na de andere politiewagen met loeiende sirenes, ambulances. We waren toen niet in het hotel maar in een uitgaansgelegenheid daar in de buurt. Hadden onze drankjes al op en zaten op de rekening te wachten (ik heb de bon nog, mocht je die willen zien). Geen idee wat er aan de hand was, ik zei ik wil naar t hotel.

Daar aangekomen meteen naar hotelkamer. Op de galerij stond een groepje mensen, ik hoorde iets van shooting nearby. Toen naar agent gelopen die ik eerst hoorde en toen zag (die walkie talkies staan daar knetterhard). Daar stonden al wat mensen bij. Ik vroeg wat er was en hoorde dat het een schietpartij was met vele gewonden en/of doden, dat er niet duidelijk was hoeveel daders, dat het beter was om binnen te blijven. Daarna naar hotelkamer gegaan. Via Twitter alle ontwikkelingen gevolgd. Enorm bang op die hotelkamer. Voor hadden we een balkon. We roken allebei, dus af en toe snel drie heisen en weer naar binnen. Ik weet niet meer precies hoe laat maar ik denk rond 04.45 ofzo ineens nog meer politie over de weg, ambulances en even daarna die schoten. Klonk als vuurwerk. Even daarna bericht op Twitter: shooter is dead.

Zo goed? Ik weet dat je dit alleen maar onderuit gaat halen op een klein kut detail, maar goed, ik heb iig duidelijk en met 'detaillen' gezegd hoe het ging.

Die dag hebben we niets gedaan want dood en doodmoe van alle stress en de halve kennissenkring en familie die allemaal gingen bellen of we ok waren. Stukje gaan lopen, en toen allerlei andere nare dingen gezien zoals mensen voor de camera, en het bloed en de idiote rijen van ambulances werkelijk, ongelofelijk.
Dan klopt het toch wat Tingo aangaf? Je was erbij vanaf de zijlijn, de info heb je via social media voornamelijk gekregen. Verder no offense voordat de poppetjes weer gaan dansen.
pi_163202352
Wel apart... er zitten geen hotels in de directe omgeving van de Pulse.
Ik geloof er geen bal van.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 22:35:47 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:37:12 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163202505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel apart... er zitten geen hotels in de directe omgeving van de Pulse.
Ik geloof er geen bal van.
Er zit een Hapton Inn een paar 100 meter verderop...
Onikaan ni ov dovah
pi_163202548
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Debunked again o|O
pi_163202664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die had ik gezien, maar die heeft geen balkons aan de voorzijde. Daarbij is het nog vrij ver van de Pulse af.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Debunked again o|O
:')

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 22:41:31 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:41:09 #69
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163202665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan klopt het toch wat Tingo aangaf? Je was erbij vanaf de zijlijn, de info heb je via social media voornamelijk gekregen. Verder no offense voordat de poppetjes weer gaan dansen.
Ja ik begon mijn allereerste post al met: ik was gelukkig niet in die club. Dan had ik het ook niet na kunnen vertellen waarschijnlijk. Dit is wat Tingo wilde weten, ik heb antwoord gegeven.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:01 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163202701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die had ik gezien, maar die heeft geen balkons aan de voorzijde. Daarbij is het nog vrij ver van de Pulse af.

[..]

Jaja, ik geloof er geen bal van.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:28 #71
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163202713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Haha ik wist bij het typen van m'n verhaal al dat dit het punt zou zijn waarop er zou worden gezegd: gelogen! Onzin!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:57 #72
189978 controlaltdelete
pi_163202738
Mow ik vind haar nou niet een smoking gun kroongetuige. Het speelde zich af in de buurt, voornamelijk op het hotel gebleven en hoorde schoten.Informatie wat zich afspeelde verder via twitter vernomen. Ook niet eens echt op de crime scene aanwezig geweest. Voordeel van de twijfel maar kroongetuige? Nope.
pi_163202894
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Haha ik wist bij het typen van m'n verhaal al dat dit het punt zou zijn waarop er zou worden gezegd: gelogen! Onzin!
Jij weet dat je verhaal bullshit is. Net als toen je in het 9/11 topic kwam claimen dat je een van de slachtoffers kent, of zoiets.... weet niet meer precies wat je kwam claimen.
pi_163202928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jaja, ik geloof er geen bal van.
Je hebt zo'n knopje op maps... 'in de buurt'. ;)
pi_163202965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt zo'n knopje op maps... 'in de buurt'. ;)
maps laat niet alle hotels zien.

Maar wel lief dat je die naïviteit hebt.
pi_163203032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is ook wel echt een buurt voor dubieuze hotels ja. Echt iets voor een honeymoon.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:50:31 #77
189978 controlaltdelete
pi_163203078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij weet dat je verhaal bullshit is. Net als toen je in het 9/11 topic kwam claimen dat je een van de slachtoffers kent, of zoiets.... weet niet meer precies wat je kwam claimen.
Columbine ook nog. Een mens maakt wat mee zeg :O
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:50:55 #78
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163203097
gelukkig jokkebrok ik ben niet de enige
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:51:53 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163203144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Booking.com laat er nog best een aantal zien ten noorden van dat gebied.
Onikaan ni ov dovah
pi_163203177
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

OK. Dankje.
Hoe dichtbij de Pulse was je dan? 100m? 200m?
De straaten toch afgezt waren? Hoe weten je zo zeker dat de bloed echt was? Hoe kan je zo dichtbij ? De (ontzettend rare imo) CNN interviews die je heb 'IN HET ECHT' gezien kan ook gestaged zijn om iedereen wat te laten zien?
Ik twijfel niet dat er 'iets' gebeurt is....ik twijfel over wat precies is 'gebeurt'.
Zoals ik zegt al : Real panic can be caused by a fake event.
Ik kan geloven dat je in Orlando was en je heb wat 'kerfuffle/paniek' gezien.
pi_163203234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Booking.com laat er nog best een aantal zien ten noorden van dat gebied.
klopt, maar die zijn dubieus _O-
pi_163203248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook dat nog? :') Wat een komediant. En al die figuren hier dit het blindelings geloven en ook nog met hand en tand zitten te verdedigen. Vallen die ff door de mand.
pi_163203319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Dankje.
De straaten toch afgezt waren? Hoe weten je zo zeker dat de bloed echt was? Hoe kan je zo dichtbij ? De (ontzettend rare imo) CNN interviews die je heb 'IN HET ECHT' gezien kan ook gestaged zijn om iedereen wat te laten zien?
Ik twijfel niet dat er 'iets' gebeurt is....ik twijfel over wat precies is 'gebeurt'.
pas op, straks verschuif je zover dat je gaat zeggen dat op een staged event echte gekken met echte kogels schieten!!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:56:13 #84
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Morgen zit ik achter m'n pc. Ik zal dan de mail van Tom Mauser plaatsen.
Overigens vreselijk of topic. Ik gaf eerder al aan dat ik sowieso altijd geïnteresseerd ben in dit soort gebeurtenissen, en wil achterhalen wat er precies gebeurd is. Daarom heb ik ook mijn Orlando ervaring op internet gezet.
pi_163203342
Ach.. al was ze wel in Orlando.... ze was niet dicht genoeg in de buurt van de Pulse om er iets goed van mee te kunnen krijgen.

[ Bericht 65% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 23:54:46 ]
pi_163203350
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ja ik begon mijn allereerste post al met: ik was gelukkig niet in die club. Dan had ik het ook niet na kunnen vertellen waarschijnlijk. Dit is wat Tingo wilde weten, ik heb antwoord gegeven.
Dus je heb geen 'eerste hand ervaringen' van wat er precies gebeuren is.
Niemand heeft je leugenaar genoemd.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:57:07 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163203373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus je heb geen 'eerste hand ervaringen' van wat er precies gebeuren is.
Niemand heeft je leugenaar genoemd.
Jokkebrok heeft dat net nog gedaan :D
Onikaan ni ov dovah
pi_163203537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ook dat nog? :') Wat een komediant. En al die figuren hier dit het blindelings geloven en ook nog met hand en tand zitten te verdedigen. Vallen die ff door de mand.
Ook 'n 911 slachtoffer gekend....via via en via, en via via via.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:02:59 #89
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Dankje.
Nogmaals ik ga geen uitspraken meer doen over waar ik zat, op hoeveel meter, links of rechts. Niet omdat het onzin was maar omdat ik dat niet wil vertellen. Klaar. De straten waren de volgende dag afgezet, we konden niet dichterbij komen. Er lagen grote rode vlekken die je van een afstand echt wel waar kon nemen. Weet ik of dat echt bloed was? Nee, natuurlijk niet. De pers stond iets meer dichtbij en zodoende zagen we allerlei busjes van diverse nieuwskanalen en de dame uit het filmpje wat jij eerder postte stond toen al een tijd daar bij CNN.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:03:48 #90
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook 'n 911 slachtoffer gekend....via via en via, en via via via.
Dat klopt ja. Wil je daar correspondentie over zien?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:04:05 #91
189978 controlaltdelete
pi_163203600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach.. al was ze wel in Orlando.... ze was niet dicht genoeg in de buurt van de Pulse om er iets goed van mee te kunnen krijgen.
Via twitter. En af en toe op het balkon gekeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 23:55:58 ]
pi_163203736
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Samme zeg - opgezet BS kan op eind van je straat gebeuren en kan je toch niks echt zien.
Dat je in 'n bepaalde stad in de omgeving van 'n bepaalde iets was zegt niks.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:15:55 #93
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203949
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

Gast doe even gewoon ofzo. Ik snap het echt niet, ik zeg je toch gewoon wat ik gezien heb en hoe het ging? Echt serieus, hoe kun je nou een normaal gesprek hebben als je zo gaat doen?

Ik heb contact gehad met Tom Mauser, de vader van Daniël Mauser, omgekomen tijdens Columbine. Ik zal daar morgen een screenshot van plaatsen met data etc erbij, ik moet eerst mijn naam even wegshoppen want dat hoeft niet zo nodig op internet. De data etc zal ik netjes laten staan.

Mbt 9/11 zal ik even kijken wat ik daar nog van heb en dat ook posten. Goed?

Dat ik niet in de club ben geweest lijkt me logisch, ten eerste niet mijn soort scene, ten tweede had ik dan waarschijnlijk niets kunnen vertellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 23:57:27 ]
pi_163204003
Doet me trouwens denken aan de reacties op de sjaals die bij de aanslagen in Brussel werden ingezet...

"Misschien was de man verkouden" en dat bullshit argument dan en masse gaan zitten verdedigen. En dan continu roepen dat de tegenpartij sneu bezig is....

Man man man.
pi_163204035
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Gast doe even gewoon ofzo. Ik snap het echt niet, ik zeg je toch gewoon wat ik gezien heb en hoe het ging? Echt serieus, hoe kun je nou een normaal gesprek hebben als je zo gaat doen?

Ik heb contact gehad met Tom Mauser, de vader van Daniël Mauser, omgekomen tijdens Columbine. Ik zal daar morgen een screenshot van plaatsen met data etc erbij, ik moet eerst mijn naam even wegshoppen want dat hoeft niet zo nodig op internet. De data etc zal ik netjes laten staan.

Dat ik niet in de club ben geweest lijkt me logisch, ten eerste niet mijn soort scene, ten tweede had ik dan waarschijnlijk niets kunnen vertellen.
ik zou zeggen: bespaar je de moeite.
het moet koste wat het kost een hoax zijn, dus ze gaan je opnieuw voor leugenaar uitmaken.
pi_163204055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me trouwens denken aan de reacties op de sjaals die bij de aanslagen in Brussel werden ingezet...

"Misschien was de man verkouden" en dat bullshit argument dan en masse gaan zitten verdedigen. En dan continu roepen dat de tegenpartij sneu bezig is....

Man man man.
Je begrijpt de ironie van dat soort reacties dus niet :Y)
pi_163204074
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

In welk hotel zat je dan? In de rest ben ik totaal niet geïnteresseerd. Je hoeft die shit allemaal niet te posten.
pi_163204113
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je begrijpt de ironie van dat soort reacties dus niet :Y)
Jij onderschat mij gruwelijk. Keer op keer.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:23:05 #99
189978 controlaltdelete
pi_163204180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

Man man man.
Verdedigingsmechanisme om vertrouwen te houden in de overheid (en de media) want die doen zulke vreselijke dingen niet. Het zijn die nare moslims weet je wel, war on terror! Slaap lekker allemaal.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:24:22 #100
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163204223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

ik zou zeggen: bespaar je de moeite.
het moet koste wat het kost een hoax zijn, dus ze gaan je opnieuw voor leugenaar uitmaken.
Weet je? Je hebt gewoon gelijk. Ik heb er gvd alweer spijt van dat ik dat hele verhaal heb zitten typen voor jan lul. En dan nog proberen m'n mails aan Mauswr te anonimiseren via m'n iPhone wat niet lukt. Wat een moeite, de hele avond bezig en waarvoor? Voor mensen die me wederom uitmaken voor rotte vis. Om te bewijzen wat ik gezien en gehoord heb.

@Jokkebrok: ga maar eens goed zoeken naar hotels, want dat kan jr niet.

Toedeloe.
pi_163204226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verdedigingsmechanisme om vertrouwen te houden in de overheid (en de media) want die doen zulke vreselijke dingen niet. Het zijn die nare moslims weet je wel, war on terror! Slaap lekker allemaal.
of je leest de site van Albeda _O-

en dan is het allemaal de schuld van de homo's :Y
pi_163204306
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij onderschat mij gruwelijk. Keer op keer.
ik constateer enkel.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:35:15 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163204596

[ Bericht 100% gewijzigd door Summers op 21-06-2016 23:35:37 ]
pi_163204779
Politie is altijd als eerste ter plaatse.

Verder de yt filmpjes waar ze gewonden brengen was toch naar de safe zone? Gebeurt altijd bij rampen en aanslagen.

Verder zou ik echt kappen met details geven fiddlergurl. Mijn advies aan jou. Het is zinloos echt

Ik ben een hele hele goede vriend kwijt geraakt bij een aanslag in Frankrijk. Hij werd genadeloos afgeslacht in Parijs. In de kosher supermarkt die bewuste dag was hij aan het winkelen. Was vreselijk. Kan er nog steeds om janken

Zijn begrafenis was in Israel. Mijn oom en tante waren daarbij

Ik ben door bepaalde mensen ( niet door FOK users) ondervraagd en daarna beschuldigd van leugenaar, hasbara troll en vuile zionist uit een zionisten kut. Ik zou de Islam kapot willen maken. Ik zou de europeanen tegen de moslims opzetten. Ik werd getorpedeerd met vragen over mijn vriend. Hoe en waar ik van kende en ging maarbdoor en door.

Ik was erg actief op het Tunesische fora's en facebook groepen. Daar werd ik niet bedreigd maar ik reageerde op complot groepen omdat iknlas dat ze mijn vriend en zijn familie zo erg afbrandde. Het deed echt pijn. Ze raakten precies mijn gevoel

En daaena was ik zo woest. Dus bleef doorgaan. Mijn inbox schoot vol toen ik hen eens de waarheid vertelde

Ik voelde mij ineens zo erg bedreigd en heb facebook account opgezegd.

Heb je ooit eprobeerd met een jehova getuige epraat? Gemerkt hoe gebrainwashed religieuzen zijn? Het heeft geen enkel nut om religieze mensen te bekeren of informatie te geven.

Hier zijn ook religieuzen. Dit is waar ze in geloven. Het heeft geen enkel zin om met ze in disussie te gaan.
En pas op jezelf. Geef niet teveel details.

Sterkte en gefeliciteerd met je huwelijk. Of zoals controle alt delete zo mooi zegt : mazal tov!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:42:20 #105
189978 controlaltdelete
pi_163204841
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:39 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Nopes. Ik zei je net al: ik ga dat niet vertellen. Ik heb namelijk ook nog een privéleven.
Op de valreep nog even: wat heeft dat met je privé te maken? Er wordt toch niet om je adres gevraagd? Van mij kun je zo een paar hotels krijgen waar ik eens verbleven ben tijdens vakanties. Ik zie daar het privé niet van in.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:44:59 #106
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163204920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jawel hoor, allemaal. Maar aan jou wil ik dat niet vertellen, dat is iets anders.

[ Bericht 21% gewijzigd door jogy op 22-06-2016 00:00:49 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:46:24 #107
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163204962
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op de valreep nog even: wat heeft dat met je privé te maken? Er wordt toch niet om je adres gevraagd? Van mij kun je zo een paar hotels krijgen waar ik eens verbleven ben tijdens vakanties. Ik zie daar het privé niet van in.
Dat kan, dan verschillen we van mening.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:47:23 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163204993
Afkoelslotje. Fliddergirl bespaar je de moeite. Je kan nog makkelijker een normaal gesprek voeren met een betonnen muur joh.
Vrijheid
  woensdag 22 juni 2016 @ 00:10:47 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163205630
Opgeschoond. Of je FG nou wel of niet gelooft dat moet je helemaal zelf weten maar hou het in ieder geval rustig graag. Neem het ter gehore aan voor mijn part en leg het naast je neer. Ze doet hier haar verhaal, ondervraag het als je wil maar zonder die knullige lolligheden. Bedankt.
Vrijheid
pi_163205868
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:40 schreef Szikha2 het volgende:

Verder de yt filmpjes waar ze gewonden brengen was toch naar de safe zone? Gebeurt altijd bij rampen en aanslagen.

Verder zou ik echt kappen met details geven fiddlergurl. Mijn advies aan jou. Het is zinloos echt

Ik ben een hele hele goede vriend kwijt geraakt bij een aanslag in Frankrijk. Hij werd genadeloos afgeslacht in Parijs. In de kosher supermarkt die bewuste dag was hij aan het winkelen. Was vreselijk. Kan er nog steeds om janken

Ik ben door bepaalde mensen ( niet door FOK users) ondervraagd en daarna beschuldigd van leugenaar, hasbara troll en vuile zionist uit een zionisten kut. Ik zou de Islam kapot willen maken. Ik zou de europeanen tegen de moslims opzetten. Ik werd getorpedeerd met vragen over mijn vriend. Hoe en waar ik van kende en ging maarbdoor en door.

Ik was erg actief op het Tunesische fora's en facebook groepen. Daar werd ik niet bedreigd maar ik reageerde op complot groepen omdat iknlas dat ze mijn vriend en zijn familie zo erg afbrandde. Het deed echt pijn. Ze raakten precies mijn gevoel

En daaena was ik zo woest. Dus bleef doorgaan. Mijn inbox schoot vol toen ik hen eens de waarheid vertelde

Heb je ooit eprobeerd met een jehova getuige epraat? Gemerkt hoe gebrainwashed religieuzen zijn? Het heeft geen enkel nut om religieze mensen te bekeren of informatie te geven.

Hier zijn ook religieuzen. Dit is waar ze in geloven. Het heeft geen enkel zin om met ze in disussie te gaan.

Sterkte en gefeliciteerd met je huwelijk. Of zoals controle alt delete zo mooi zegt : mazal tov!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:39 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ja het is behoorlijk opvallend. Kan het een AED zijn? Het filmpje is alweer verwijderd namelijk.
Probleem is dat ik nog nooit een terroristische bomaanslag heb meegemaakt, en ik denk de Belgen ook niet, dus ken de procedures niet en hoe van slag mensen kunnen geraken.

Ik ken wel iemand die in de metrostelsel zat. Een vriend van mij nicht. Maar hij heeft niets. Hij zat in de bewuste metro. Maar hij verteld er niets over. Ik contacteer hem weleens. Voor alsnog blijft de hoax, false flag of hoe je het ook wilt noemen vooral bij mensen die (ver) buiten België wonen. Denk aan Amerikanen (vooral zij denk ik) In Brussel kom ik het niet tegen. Die vinden het maar vreemd dat getwijfel.

Overigens word ik benaderd door mensen die de naam willen weten van deze vriend van ons. Wat onbeleefd. Men wil alles uitpluizen

Dus ik kan mij voorstellen dat familie van de slachtoffers en de mensen die zelf getuigen waren zo min mogelijk de media opzoeken want men benaderd je gewoon en kleden je van top tot teen uit alsof je een Hollywood acteur bent of een misdadiger. Dat vind ik zeer treurig dat het al zover moet gaan

Ik snap de twijfels maar ik vind het persoonlijk nu wel heel ver gaan. Elke scheet elke beweging , elke naam, elke stoeptegel , elke haartje , elke schoen, elke personeel die betrokken is, alles en iedereen wordt obsessief bekeken en belachelijk gemaakt ( vind ik dan)

Men wordt gestalkt. Het draait naar mijn idee echt door nu.
Toevallig man!
  woensdag 22 juni 2016 @ 00:25:41 #111
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163205973
quote:

Dank voor je advies, ik snap precies wat je zegt ik word er ook woest van. En idd kan ik nog beter tegen de muur praten zoals Jogy zegt.
pi_163206057
quote:

Dat is best heftig!!
Mensen gaan best ver om hun eigen desillusie in stand te houden.
  woensdag 22 juni 2016 @ 00:43:56 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163206308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Toevallig man!
yeah je maakt mij alleen niet wijs dat iedereen in belgie alles nog wel geloven van autoriteiten of het nieuws . Ook daar zijn mensen die al jaren doorhebben dat we in de maling worden genomen en brussel in dezelfdecategorie word gezet als al die andere uitgelichte aanslagen .
pi_163206312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 00:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is best heftig!!
Mensen gaan best ver om hun eigen desillusie in stand te houden.
Ja, erg heftig idd. Sterkte Szikha2. ^O^
pi_163206535
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Toevallig man!
Tja als je familie in brussel en parijs hebt. Maar ik moet me niet inmengen in die vage sites.

Op FOKforum voel ik dat niet.

Merci.

Overigens wil ik wel een duit in het zakje doen. Op het NOS journaal zag ik vannochtend dat er weer een terreur dreiging was in Brussel?

Op 1 van de beelden zie je een vrouwelijke Belgische politie agente. Met blond haar. Weet je dat ik haar altijd en overal zie? Toen onze tassen werden gecontroleerd zag iknhaar. Een maand later weer. En nu op tv. Het lijkt wel alsof zij overal in Brussel werkt en altijd dienst heeft.

Ik vond het zo opvallend want brussel is zo groot. Kijk eens in het brussel topic op de foto's die ik gemaakt heb staat zij er ook op. En kijk dan de beelden van vannochtend op de nederlandse nos.

Ik zie haar echt overal 😃
pi_163212715
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Over je geluid post dat komt aardig overeen met de attack in bataclan, (en wat mensen erover te vertellen hadden)
dus je theoretische aanname schaar ik onder bs. Op het filmpje uit Pulse overstemmen de schoten alles evenals in bataclan.
Ik weet niet meer welke het stomste is - Bataclan verhaal of Pulse verhaal.
pi_163212795
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Wil je daar correspondentie over zien?
Naam van de slachtoffer is voldoende als je zou dat niet erg vind.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:00:33 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163213850
quote:

Sterkte :{

Ken het de werled is klein, was zelf bij vuurwerkramp en mijn famillie bij de monstertruck crash in haaksbergen ( gelukkig alleen schaafwondjes en botbreuken)
En een kennis die betrokken was bij Oslo.

En wat je hier ook verteld in geuren en kleuren en tot in de kleinste details ... het is net een klaag muur.

Je krijgt toch geen normale feedback.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:12:02 #119
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163216119
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Naam van de slachtoffer is voldoende als je zou dat niet erg vind.
Wat denk je nou zelf? Dat ik dat ga doen? Waarna mensen eromheen en ik ook weer beschuldigd wordt van leugens? Echt niet.
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:26:41 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163216420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:00 schreef theguyver het volgende:

En wat je hier ook verteld in geuren en kleuren en tot in de kleinste details ... het is net een klaag muur.
[ afbeelding ]
Je krijgt toch geen normale feedback.
Het hele punt is dat men niks meer van horen zeggen aanneemt , niet van pietje niet van klaasje , niet van autoriteit A en niet van autoriteit b gewoon NIKS meer .
Misschien dat gewoon respecteren en niet proberen om mensen toch zo ver te krijgen want dan doe je het zelf .
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:30:19 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163216479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh, we werken met een toetsenbord.
Tenzij ze siri gebruikt, maar dit slaat werkelijk nergens op.

Ze mag zelf aangeven hoeveel je verteld, doen jullie ook dus zanik niet over een ander!
Jij noemt anderen toch een Klaagmuur omdat ze bij zichzelf blijven
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:45:30 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163216813
Deze was nog niet voorbijgekomen denk ik , iemand die wel iets kan vinden over die dokters voor de aanslag ?

pi_163217273
In welk hotel met balkon aan de voorzijde zat je nou Fiddlergurl? Ik kan 'm niet vinden.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2016 17:06:50 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:07:56 #124
189978 controlaltdelete
pi_163217302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je het waagt iets niet aan te nemen van horen zeggen
Exclusive: PGA Village residents want answers from security firm

ST. LUCIE COUNTY — Orlando shooter Omar Mateen, who was employed by G4S Security, worked as a security guard at PGA Village in Port St. Lucie at least two days before the Orlando massacre.

Kijk es wie daar ging golfen paar dagen voor the event. Toeval? ..daar geloof ik niet in.

Where Did Orlando Gunman Omar Mateen Work & Live?

He was a resident of Port St. Lucie, Florida, which is about 130 miles south of Orlando in St. Lucie County.

http://www.pgavillage.com/

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 22-06-2016 17:08:28 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:08:59 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163217323
Weer even de bezem gebruikt. Doe normaal tegen elkaar.
Vrijheid
pi_163217377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Kijk es wie daar ging golfen paar dagen voor the event. Toeval? ..daar geloof ik niet in.

Ik ook niet, wel in bewijs.
En dat is er nog steeds niet.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:13:09 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163217413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik ook niet, wel in bewijs.
En dat is er nog steeds niet.
bewijzen is voor de rechtbank, we zitten hier in BNW.
pi_163217420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Het hele punt is dat men niks meer van horen zeggen aanneemt ,
Toch staat BNW daar vol mee, in de vorm van youtube-filmpjes.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:21:46 #129
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163217591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch staat BNW daar vol mee, in de vorm van youtube-filmpjes.
yep welles nietus en dus niet boeiend , doe jij jouw ding dan doe ik de mijne .
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:22:01 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163217606
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bewijzen is voor de rechtbank, we zitten hier in BNW.
Dat is waar, echter is het geen vrijbrief voor enige intellectuele luiheid om alles maar op basis van 'gevoel' te beoordelen. Of als je het op basis van gevoel doet dat je niet gaat doen alsof het DE WAARHEID is. Speculatieve posts zijn vaak best waardevol, posts zonder een greintje bewijs of vooronderzoek die elke keer meteen rennen naar een voorgesleutelde conclusie (geen mogelijkheid maar conclusie) zijn even erg zo niet erger dan mensen die altijd en eeuwig vast blijven houden aan officiële conclusies, ook wanneer deze stinken naar leugens en bedrog.

Eigenlijk zijn beiden heel erg vergelijkbaar in de vasthoudendheid en op verschillende momenten even onrealistisch.
Vrijheid
pi_163217728
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:12 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf? Dat ik dat ga doen? Waarna mensen eromheen en ik ook weer beschuldigd wordt van leugens? Echt niet.
De naam staat toch op de 911 slachtoffer list?
Hoe goed heb je de persoon gekend?
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:28:17 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163217752
En mogelijke ooggetuigen wegjagen door vijandig gedrag is wel het sneuste en het domste wat je kan doen, fora als FOK! krijgen juist meer waarde als mensen hun verhaal er doen. Ja, het is mogelijk dat het allemaal gelul is want niemand is hier meer dan een naam op een scherm, helemaal eens maar het is NIET de bedoeling dat mensen weggejaagd worden omdat er twijfels zijn.

Net zo hard als dat het onmogelijk te weten is of mensen de waarheid posten is het ook onmogelijk om te weten dat ze liegen.
Vrijheid
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:36:36 #133
189978 controlaltdelete
pi_163217936
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:28 schreef jogy het volgende:
En mogelijke ooggetuigen wegjagen door vijandig gedrag is wel het sneuste en het domste wat je kan doen, fora als FOK! krijgen juist meer waarde als mensen hun verhaal er doen. Ja, het is mogelijk dat het allemaal gelul is want niemand is hier meer dan een naam op een scherm, helemaal eens maar het is NIET de bedoeling dat mensen weggejaagd worden omdat er twijfels zijn.

Net zo hard als dat het onmogelijk te weten is of mensen de waarheid posten is het ook onmogelijk om te weten dat ze liegen.
Niemand jaagt haar weg. Er worden wat vraagjes gesteld dat is alles. Niks mis mee imo. Ik blijf het raar vinden dat naam van het hotel niet wordt gegeven, geen idee wat daar zo privé aan is bovendien wie A zegt moet B zeggen. Lijkt me best cruciaal in het verhaal al kan ik me niet zo druk maken of ze er nou wel was of niet.

..maar dit terzijde, er zijn ook zat complotters weggejaagd door het vijandige gedrag van de 24/7-crew :{
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:37:37 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163217964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niemand jaagt haar weg. Er worden wat vraagjes gesteld dat is alles. Niks mis mee imo. Ik blijf het raar vinden dat naam van het hotel niet wordt gegeven, geen idee wat daar zo privé aan is bovendien wie A zegt moet B zeggen. Lijkt me best cruciaal in het verhaal al kan ik me niet zo druk maken of ze er nou wel was of niet.

..maar dit terzijde, er zijn ook zat complotters weggejaagd door het vijandig gedrag van de 24/7-crew :{
Er werd wel iets meer gedaan dan alleen vragen stellen :D
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:41:35 #135
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163218061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

De naam staat toch op de 911 slachtoffer list?
Hoe goed heb je de persoon gekend?
Jullie zijn erover begonnen toch? Lees dan die Posts maar terug.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:44:39 #136
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163218132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

..maar dit terzijde, er zijn ook zat complotters weggejaagd door het vijandige gedrag van de 24/7-crew :{
Vraagjes? Haha ja hoor.
Ik vind dat privé informatie, en bovendien als ik de naam zou geven, 'lost' dat geen bal op, want wat je zegt: het maakt niet uit wat ik zeg of post, want het is toch geen bewijs, en als je daarna zulke dingen naar je hoofd krijgt, laat dan maar zitten.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:52:25 #137
189978 controlaltdelete
pi_163218296
Waarschijnlijk dat je een beetje knijp hebt dat men het hotel gaat opzoeken op the map. Lijkt me logisch dat mensen dit gaan doen want dit kan een hoop zeggen. Als politie onderzoek doet gaan ze ook zo te werk zouden ze dit heel graag van je willen weten als getuige zijnde. Bovendien ik zie niet in wat er privé is aan een hotel waar je verbleef. Misschien kun je dat iets beter uitleggen?
pi_163218349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarschijnlijk dat je een beetje knijp hebt dat men het hotel gaat opzoeken op the map. Lijkt me logisch dat mensen dit gaan doen want dit kan een hoop zeggen. Als politie onderzoek doet gaan ze ook zo te werk zouden ze dit heel graag van je willen weten als getuige zijnde. Bovendien ik zie niet in wat er privé is aan een hotel waar je verbleef. Misschien kun je dat iets beter uitleggen?
Genot. En niet alleen het dikgedrukte maar de hele post eigenlijk. :).
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:00:04 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163218459
De vijandelijkheid van de posts naar FG toe maken het wat mij betreft begrijpelijk dat ze dus ook niet al te toeschietelijk meer is om verdere zaken te delen. Dat hebben jullie volledig aan jullie zelf te danken. Je vangt meer vliegen met honing dan je doet met azijn.

Maar eventueel is die discussie techniek nog net even te hoog gegrepen voor sommigen. Jammer.
Vrijheid
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:02:50 #140
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163218526
quote:
Als de politie het me vraagt, geef ik zonder aarzelen direct antwoord, maar ik hoop niet dat je fok jezelf vergelijkt met een agent... ik hoef niet uit te leggen waarom ik vind dat iets privé is. Dat is het, ik ga verder ook niet uitleggen waarom ik daar zo over denk. Klaar.
pi_163218646
quote:
Als politie onderzoek doet gaan ze ook zo te werk zouden ze dit heel graag van je willen weten als getuige zijnde.
Politie gaat dan ook op zoek naar bewijs, maar ik begrijp nu dat dat niet de bedoeling is op BNW.
De politie gaat ook niet een getuige uitmaken voor leugenaar en daarna vragen om onderbouwing.
Dat heeft daar wellicht ook mee te maken.
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 18:10:09 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_163218704
quote:
Jij doet geen politieonderzoek dus waar haal je de brutaliteit vandaan? .
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:12:27 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163218765
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:28 schreef jogy het volgende:

we kunnen altijd nog een leugen detectortest doen :D
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:14:03 #144
189978 controlaltdelete
pi_163218813
Uhuh zegt mij genoeg dat geprivé. Vage reden wat alleen maar meer verdacht maakt want je weet dat het opgezocht gaat worden dat is de reden. Ik ben geen politie maar ik ben inmiddels best goed in onderzoek en ik niet alleen want de olievlek verspreidt zich. Bewijs van het hotel kunnen we op onze buik schrijven. Wel A geen B. Doet er ook niet toe voor mij niet althans. Al was je er, mijn voordeel van de twijfel heb je, je info kreeg je via de media via twitter, zoveel baanbrekend heb je niet gezien.
pi_163219217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Uhuh zegt mij genoeg dat geprivé. Vage reden wat alleen maar meer verdacht maakt want je weet dat het opgezocht gaat worden dat is de reden. Ik ben geen politie maar ik ben inmiddels best goed in onderzoek en ik niet alleen want de olievlek verspreidt zich. Bewijs van het hotel kunnen we op onze buik schrijven. Wel A geen B. Doet er ook niet toe voor mij niet althans. Al was je er, mijn voordeel van de twijfel heb je, je info kreeg je via de media via twitter, zoveel baanbrekend heb je niet gezien.
zou ze, als ze je wilde misleiden niet zelf net zo gemakkelijk op de kaart n hotel uit kunnen kiezen en dat hier doorgeven als dat jij op kan zoeken of het hotel wel ergens staat waarvandaan ze wat zou kunnen hebben gezien?
compact en kleverig.
pi_163220977
quote:
Als je 'n redelijk goeie uitzicht op de Pulse had zou 't ook niet goed genoeg 'bewijs' zijn....je zou similar beelden van rare gedrag van de mensen, geen ambulances en alleen politie autos op 't eind van de straat, en dat we hebben allemaal op TV enz. gezien.
Je moet echt dichtbij iets zijn om 'n duidelijk beeld te krijgen.
De ontzettende idiotische interviews met 'overlevenden, nabestanden,getuigen' zegt al genoeg.
Als je dat zien op CNN YOUTUBE CHANNEL, TV, of van je hotelkamer in Orlando twee straten verderop van de incident....maakt niet uit.

Nothing anyone says will give the official version of this latest BS story any credibility I'm afraid.
pi_163221067
quote:
Uhuh zegt mij genoeg dat geprivé. Vage reden wat alleen maar meer verdacht maakt
Interessante stelling. Hoe denk jij over de NSA cad? Of privacy in het algemeen? Ik haal uit je woorden dat we namelijk beter maar al onze privacy overboord kunnen gooien, want privacy claimen maakt toch alleen maar verdacht. Of kijk je daar wéér anders tegenaan wat je eigen woorden tegenspreekt?
pi_163222332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:13 schreef Tingo het volgende:
zou similar beelden van rare gedrag van de mensen, geen ambulances en alleen politie autos op 't eind van de straat, en dat we hebben allemaal op TV enz. gezien.
Maar waarom is dat geen bewijs?
pi_163222413
quote:
Ik ben geen politie maar ik ben inmiddels best goed in onderzoek
Daar merken we weinig van...
Tot op heden is 'onderzoek' alhier vooral de meningen van anderen die daarover youtube-filmpjes hebben gemaakt posten.
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:59:41 #150
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163222748
quote:
Kansloos. Je zegt steeds dat het er niet toe doet, maar je blijft er desondanks wel over doorgaan. Ik heb ook NOOIT gezegd dat ik iets baanbrekends heb gezien, dat maak jij ervan. Ik heb gezegd dat ik er was en wat ik heb gezien. Voor jou is dat niet baanbrekend, voor ons was het heftig.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:02:07 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163222840
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:00 schreef jogy het volgende:
De vijandelijkheid van de posts naar FG toe maken het wat mij betreft begrijpelijk dat ze dus ook niet al te toeschietelijk meer is om verdere zaken te delen. Dat hebben jullie volledig aan jullie zelf te danken. Je vangt meer vliegen met honing dan je doet met azijn.

Maar eventueel is die discussie techniek nog net even te hoog gegrepen voor sommigen. Jammer.
Tot nu toe is het een tegenstrijdig verhaal waarvan al duidelijk is dat de helft suggestie was in het voordeel van het officiele verhaal en dat het op gevoel werd gegooid toen dat werd aangestipt .
Ik heb in ieder geval geen vragen want dat zegt genoeg .
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:05:54 #152
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163222971
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Tot nu toe is het een tegenstrijdig verhaal waarvan al duidelijk is dat de helft suggestie was in het voordeel van het officiele verhaal en dat het op gevoel werd gegooid toen dat werd aangestipt .
Ik heb in ieder geval geen vragen want dat zegt genoeg .
Wat is er tegenstrijdig aan mijn verhaal? Geen ene zak. Ik heb je namelijk de keiharde waarheid verteld. Wakker worden. wat de ware motivatie is van de dader, hoe het precies in elkaar steekt geen idee, maar ik vertel jou PRECIES hoe het ie gegaan. Houdt op met mij als leugenaar te bestempelen. Ik doe geen suggesties. En qua gevoel heb ik alleen aangehaald hoe IK me voelde toen we op die kamer zaten.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:08:10 #153
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163223046
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:05 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Wat is er tegenstrijdig aan mijn verhaal? Geen ene zak. Ik heb je namelijk de keiharde waarheid verteld. Wakker worden. wat de ware motivatie is van de dader, hoe het precies in elkaar steekt geen idee, maar ik vertel jou PRECIES hoe het ie gegaan. Houdt op met mij als leugenaar te bestempelen. Ik doe geen suggesties. En qua gevoel heb ik alleen aangehaald hoe IK me voelde toen we op die kamer zaten.
het zit je wel erg dwars, denk dat het bij sommige gewoon geen zin heeft wat je zegt.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:08:52 #154
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163223068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je 'n redelijk goeie uitzicht op de Pulse had zou 't ook niet goed genoeg 'bewijs' zijn....je zou similar beelden van rare gedrag van de mensen, geen ambulances en alleen politie autos op 't eind van de straat, en dat we hebben allemaal op TV enz. gezien.
Je moet echt dichtbij iets zijn om 'n duidelijk beeld te krijgen.
De ontzettende idiotische interviews met 'overlevenden, nabestanden,getuigen' zegt al genoeg.
Als je dat zien op CNN YOUTUBE CHANNEL, TV, of van je hotelkamer in Orlando twee straten verderop van de incident....maakt niet uit.

Nothing anyone says will give the official version of this latest BS story any credibility I'm afraid.
Je bent in elk geval duidelijk, wat ik ook zeg: het maakt niet uit. 1 ding nog: er waren wel ambulances, zoals ik je al twee keer heb gezegd. Die stonden een stukje verderop, naast elkaar. Het ziekenhuis is daar vlakbij, ze reden af en aan.
pi_163223094
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Kansloos. Je zegt steeds dat het er niet toe doet, maar je blijft er desondanks wel over doorgaan. Ik heb ook NOOIT gezegd dat ik iets baanbrekends heb gezien, dat maak jij ervan. Ik heb gezegd dat ik er was en wat ik heb gezien. Voor jou is dat niet baanbrekend, voor ons was het heftig.
even een kleine backup :*
Shit mensen zijn para hier :')
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:11:14 #156
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163223146
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het zit je wel erg dwars, denk dat het bij sommige gewoon geen zin heeft wat je zegt.
Natuurlijk zit het me dwars! Dat doet het jou toch ook als je voor leugenaar uit wordt gemaakt? Lijkt me niet zo raar. Al is het dan internet, ik word daar pislink om. Alsof ik geen leven heb en tijd heb om dat allemaal uit m'n duim te zuigen.

Weet dat het geen zin heeft... Maar ik kan t niet laten... Ik snap niet dat mensen zo ongevoelig kunnen zijn, wtf. Je kan ook normaal zeggen dat je denkt dat ik uit m'n nek klets.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:11:24 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163223152
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar merken we weinig van...
Tot op heden is 'onderzoek' alhier vooral de meningen van anderen die daarover youtube-filmpjes hebben gemaakt posten.
Ik merk het wel , al was het alleen al niet meer zomaar alles voor waar aan te nemen omdat het breaking news is of een autoriteit het zegt .
Maakt echt een wereld van verschil .
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:05 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

voor iedereen terug te lezen
pi_163223187
Ik ben wel klaar met dit gezanik eigenlijk.

@Summers, lees die topic pointer even.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:24:36 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163223544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel klaar met dit gezanik eigenlijk.

@Summers, lees die topic pointer even.
Dat dan maar ook. Klaar mee. Sommige geloven haar en andere niet. Het zij zo. Maar een normale toon kan er niet gevoerd worden door een paar, blijkbaar.
Vrijheid
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:26:57 #160
189978 controlaltdelete
pi_163223616
On topic

Did Orlando attack survivor LIE about being at gay club during shooting? Man's story questioned after his own Facebook post suggests he was never there

A man who claimed he survived the Orlando terrorist attack is facing questions after a post on his own Facebook page suggests he was never even at the gay club during the shooting.

:Z

[ Bericht 20% gewijzigd door jogy op 22-06-2016 20:29:52 ]
pi_163223796
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:00 schreef jogy het volgende:
Je vangt meer vliegen met honing dan je doet met azijn.
Mooi gezegde; die hoor je niet meer vaak anno 2016. _O_ :Y _O_

Verder bemoei ik me niet met dit topic, ik wilde het alleen even zeggen :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:34:38 #162
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163223896
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:11 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Natuurlijk zit het me dwars! Dat doet het jou toch ook als je voor leugenaar uit wordt gemaakt? Lijkt me niet zo raar. Al is het dan internet, ik word daar pislink om. Alsof ik geen leven heb en tijd heb om dat allemaal uit m'n duim te zuigen.

Weet dat het geen zin heeft... Maar ik kan t niet laten... Ik snap niet dat mensen zo ongevoelig kunnen zijn, wtf. Je kan ook normaal zeggen dat je denkt dat ik uit m'n nek klets.
je hebt je er zelf mee als je je zo druk maakt, laat het maar gewoon, zolang jij en familie het maar weten, is het toch goed.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:34:54 #163
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163223906
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef controlaltdelete het volgende:

On topic

Did Orlando attack survivor LIE about being at gay club during shooting? Man's story questioned after his own Facebook post suggests he was never there

A man who claimed he survived the Orlando terrorist attack is facing questions after a post on his own Facebook page suggests he was never even at the gay club during the shooting.

Wooo, bizar... Als je daarover gaat liegen. Wat een idioot!!!
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:35:47 #164
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163223941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je hebt je er zelf mee als je je zo druk maakt, laat het maar gewoon, zolang jij en familie het maar weten, is het toch goed.
Is ook zo. Maar toch... Karaktertrekje...
pi_163223962
quote:

On topic

Als ie inderdaad heeft gelogen is het een behoorlijk fout mens. Ben je dan ziek hey..

Maar het blijft 'maar' een leugen of hij (1 persoon) er bij was. Zegt verder niets natuurlijk.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:40:14 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163224117
quote:

On topic

Elke keer dat je denkt dat het niet verwarrender kan komt er weer iets tegenstrijdigs naar boven :N
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 21:10:06 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_163225375
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:11 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik zit me plaatsvervangend te schamen :@.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 22-06-2016 21:19:44 ]
pi_163227067
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:34 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Wooo, bizar... Als je daarover gaat liegen. Wat een idioot!!!
Je hebt aandachtvragers in alle soorten en maten, de een verzint dat hij er bij was, de ander verzint dat het nooit heeft plaatsgevonden..
pi_163227091
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Mooi gezegde; die hoor je niet meer vaak anno 2016. _O_ :Y _O_

Hij klopt ook niet, fruitvliegjes zijn dol op azijn...
pi_163227151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:11 schreef Summers het volgende:
Ik merk het wel , al was het alleen al niet meer zomaar alles voor waar aan te nemen omdat het breaking news is of een autoriteit het zegt .
Maakt echt een wereld van verschil .
Er zit inderdaad een wereld van verschil tussen berichtgeving kritisch benaderen en bij voorbaat lui roepen dat het een hoax is.
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:57:43 #171
189978 controlaltdelete
pi_163227312
Back on topic in de rust :P

The gun the Orlando shooter used was a Sig Sauer MCX, not an AR-15. That doesn’t change much.

On Monday night, officials clarified that the rifle Omar Mateen used in the shooting was not an AR-15, but a Sig Sauer MCX rifle.

Kanonne zeg, hoe krijg je zoiets ongezien binnen?

Pulse Employee Recovery Fund, LLC

fondsje hier en daar. :{

Cops were ordered NOT to pursue Orlando gunman during massacre: Officer says he was told to wait while victims lay dead and dying and Mateen fled to club bathroom

ja echt gebeurd... >:)
pi_163227341
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:08 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Je bent in elk geval duidelijk, wat ik ook zeg: het maakt niet uit. 1 ding nog: er waren wel ambulances, zoals ik je al twee keer heb gezegd. Die stonden een stukje verderop, naast elkaar. Het ziekenhuis is daar vlakbij, ze reden af en aan.
OK fair enough.
Als ik vragen mag...
Op welke verdieping was je hotelkamer?
Had je wel 'n duidelijk uitzicht over wat dan ook?
Heb je emergency medical help/activiteiten van de ambukances e.a. gezien?
Heb je schoten gehoord?
Als dat wel zo is, van welke afstand ?
Heb je geen fotos genomen van je vantage point genomen tijdens de urenlang gedurende incident?
Wat vind je zelf van de info , beelden , commentaren , meningen , vermeldingen van de 'alternative media' ?

Sorry als je vraagjes vervelend vind.
pi_163227358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ie inderdaad heeft gelogen is het een behoorlijk fout mens. Ben je dan ziek hey..

Idd. [Klaar]

[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 23-06-2016 00:00:47 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:17:51 #174
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163227946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK fair enough.
Als ik vragen mag...
Op welke verdieping was je hotelkamer?
Had je wel 'n duidelijk uitzicht over wat dan ook?
Heb je emergency medical help/activiteiten van de ambukances e.a. gezien?
Heb je schoten gehoord?
Als dat wel zo is, van welke afstand ?
Heb je geen fotos genomen van je vantage point genomen tijdens de urenlang gedurende incident?
Wat vind je zelf van de info , beelden , commentaren , meningen , vermeldingen van de 'alternative media' ?

Sorry als je vraagjes vervelend vind.
Ik was net serieus weer alles aan het beantwoorden, druk op het verkeerde knopje, kom terug in topic, zie de post van Jokkebrok, en ik heb zojuist besloten, ik deel geen ene sikkepit meer.

Je laatste vraag wil ik echter wel graag beantwoorden. Ik vind een kritische houding ten opzichte van wat de media etc ons zegt alleen maar prima. Jezelf dingen af blijven vragen is ook alleen maar goed. Ik geloof dat veel zaken gebeuren vanwege redenen die wij niet kennen. Je hebt m'n postgeschiedenis gezien en dus heb je gezien dat ik (als k post) veel in BNW te vinden ben, juist omdat ik de ander kant ook interssant vindt. Wat niet ok is, is zomaar ontkennen dat er überhaupt iets is gebeurd en daardoor ook indirect mensen te kwetsen die er wel bij betrokken zijn.
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:24:45 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163228159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er zit inderdaad een wereld van verschil tussen berichtgeving kritisch benaderen en bij voorbaat lui roepen dat het een hoax is.
Doe wat voor je werkt qua benaderwijze , dat doe ik ook . Beide tevreden ^O^
pi_163228484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Doe wat voor je werkt qua benaderwijze , dat doe ik ook . Beide tevreden ^O^
Dat verklaart veel ;)
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:06:26 #177
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163229765
Farage doet niet mee aan het debat vanavond wegens 'familie problemen'

http://www.dailymail.co.u(...)just-hour-start.html
pi_163230907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:17 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik was net serieus weer alles aan het beantwoorden, druk op het verkeerde knopje, kom terug in topic, zie de post van Jokkebrok, en ik heb zojuist besloten, ik deel geen ene sikkepit meer.

Je laatste vraag wil ik echter wel graag beantwoorden. Ik vind een kritische houding ten opzichte van wat de media etc ons zegt alleen maar prima. Jezelf dingen af blijven vragen is ook alleen maar goed. Ik geloof dat veel zaken gebeuren vanwege redenen die wij niet kennen. Je hebt m'n postgeschiedenis gezien en dus heb je gezien dat ik (als k post) veel in BNW te vinden ben, juist omdat ik de ander kant ook interssant vindt. Wat niet ok is, is zomaar ontkennen dat er überhaupt iets is gebeurd en daardoor ook indirect mensen te kwetsen die er wel bij betrokken zijn.
ok, omdat jij dat niet ok vindt, doen we dat niet meer. :D
  donderdag 23 juni 2016 @ 03:45:58 #179
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163232523
quote:
That does change a lot!
Het veranderd de afmeting en dikte van de kogels, iets waar tingo over viel in een intervieuw .
en het daarna afserveerde als BS verhaal.
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:47:48 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163232934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 03:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

That does change a lot!
Het veranderd de afmeting en dikte van de kogels, iets waar tingo over viel in een intervieuw .
De verwarring is ook best duidelijk, de 2 wapens lijken behoorlijk veel op elkaar.

In tegenstelling tot Bull shit en een Sig Sauer MCX rifle

Bullshit

Sig Sauer MCX rifle
pi_163233003
quote:

[..]

maar als die er wél (zouden) zijn, worden ze juist gezien als bewijs dat t nep is.
- Wie denkt er nou aan te gaan filmen?
- Wat een slechte beelden, wie heeft er nou zon flutcamera?
- Die mensen zijn niet echt gewond, want ze bloeden niet hard genoeg voor t gebruikte wapen..

Enz enz :{
compact en kleverig.
pi_163233064
quote:

On topic

:o mensen liegen en dikken dingen aan!
Gebeurt inderdaad in het echte leven nooit. Moet wel opgezet zijn dit :{
compact en kleverig.
pi_163233869
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:45 schreef Summers het volgende:
Deze was nog niet voorbijgekomen denk ik , iemand die wel iets kan vinden over die dokters voor de aanslag ?

Jep:

http://www.vitals.com/doctors/Dr_William_Havron/reviews (Review uit 2012). Biografie en behaalde diploma's te vinden op de website van OrLando Medical. Deze man komt uit Oklahoma en werkt sinds 2014 in Orlando.

Dit vond ik na 3 minuten Google. Eerst even voorbij alle nieuwsberichten over de schietpartij gaan, derde pagina Google hits vind je alles. Ik heb alleen hem even gedaan, maar dit vind je ook van de anderen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:22:46 #184
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163236185
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar als die er wél (zouden) zijn, worden ze juist gezien als bewijs dat t nep is.
- Wie denkt er nou aan te gaan filmen?
- Wat een slechte beelden, wie heeft er nou zon flutcamera?
- Die mensen zijn niet echt gewond, want ze bloeden niet hard genoeg voor t gebruikte wapen..

Enz enz :{
kortom jij hebt geen eigen mening over de aanslag alleen een mening over een ander die een mening heeft en je raad eigenlijk maar dat het echt is zonder onderzoek en de rest is alvast fout .
Misschien kan je aanwijzen welke gedeeltes het officiele verhaal bewijzen zodat het er nog op lijkt dat je zelf hebt nagedacht na een nieuwsuitzending .
pi_163236228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

kortom jij hebt geen eigen mening over de aanslag alleen een mening over een ander die een mening heeft en je raad eigenlijk maar dat het echt is zonder onderzoek en de rest is alvast fout .
Misschien kan je aanwijzen welke gedeeltes het officiele verhaal bewijzen zodat het er nog op lijkt dat je zelf hebt nagedacht na een nieuwsuitzending .
De omgekeerde wereld van Summers.. kan jij al aantonen waarom het een falseflag hoax is geweest? Nee? Dan heb je je recht van spreken verspeeld.
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:29:30 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163236302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De omgekeerde wereld van Summers.. kan jij al aantonen waarom het een falseflag hoax is geweest? Nee? Dan heb je je recht van spreken verspeeld.
Innocent until proven guilty doet men dan niet aan ;)
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:34:20 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163236404
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:30 schreef Fiddlergurl het volgende:

Jep:

http://www.vitals.com/doctors/Dr_William_Havron/reviews (Review uit 2012). Biografie en behaalde diploma's te vinden op de website van OrLando Medical. Deze man komt uit Oklahoma en werkt sinds 2014 in Orlando.

Dit vond ik na 3 minuten Google. Eerst even voorbij alle nieuwsberichten over de schietpartij gaan, derde pagina Google hits vind je alles. Ik heb alleen hem even gedaan, maar dit vind je ook van de anderen.
Ook zo grappig: de maker van dat filmpje claimt dat er geen reviews zijn. Terwijl aan de linkerkant van het scherm gewoon 'nr of reviews: 8' te zien is :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:36:50 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163236456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:29 schreef ATuin-hek het volgende:

Innocent until proven guilty doet men dan niet aan ;)
Nope. Het is 'Guilty until proven innocent. But even then we know for sure that you are fucking guilty. So stop playing innocent, you fake hero! We saw the YouTubes, we connected the dots. We are the truth!'
pi_163236817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn reactie heeft helemaal niets te maken met het wel of niet geloven van t officiele verhaal, maar puur met t feit dat alle geleverde bewijs meteen afgeserveerd wordt als zijnde geen bewijs.
Dat is gemakkelijk roepen dat anderen zomaar alles geloven natuurlijk.

Ik wil best n discussie voeren, maar dat heeft helemaal geen nut als het enige antwoord dat mensen daarop hebben is:
Je bent dom, gelooft alles en onderzoekt niets als je zegt dat een ooggetuigenverklaring best eens waar kam zijn omdat mensen nou eenmaal niet zon betrouwbare getuigen zijn, er mensen zijn die sensatiebelust zijn en graag dingen verzinnen of overdrijven en dat niet iedereenhetzelfde reageert op bepaalde situaties..
compact en kleverig.
pi_163239249
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:17 schreef Fiddlergurl het volgende:

Je postgeschiedenis heb ik niet gezien.

Ik heb geen kritiek op de officiele versie van je gezien dus ik neem aan dat je alles van 't officiele verhaal gelooft. Do you honestly and truly trust and beleive the ridiculous testimonies of the strange TV witnesses??

Ik denk niet dat je erg veel van de Orlando homo massacre heb gezien.
Je kom hier alleen maar met 'Tis geen hoax of false flag hoor! Ik heb 't gezien! Ik was erbij!' soort commentaar en wil verder geen info doorgeven en wil ook niet eenvoudige vraagjes beantworden.
Ik zie geen reden om je te geloven. Ik noem je geen leugenaar

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 15:44:47 ]
pi_163239267
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nope. Het is 'Guilty until proven innocent. But even then we know for sure that you are fucking guilty. So stop playing innocent, you fake hero! We saw the YouTubes, we connected the dots. We are the truth!'
Zo is het niet.
pi_163239353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 03:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

That does change a lot!
It doesn't change a fucking thing.
If you want to continue beleiving blatant liars - doe dat maar.
pi_163239867
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

ik heb een beetje problemen met dat iedereen maar een leugenaar noemen.
Als je iets meemaakt dat erg traumatisch is, herinner je je dingen niet altijd even goed, je kan je vergissen.
Daarnaast zijn er mensen die graag in de belangstelling staan en daarom dingen aandikken, of inderdaad mensen die liegen. (Ik was erbij en dat dat dan niet zo is bv)
Dat is geen bewijs van een hoax, of van dat t acteurs zijn, maar bewijs van menselijkheid.
Menselijk falen, menselijke aandachttrekkerij...
compact en kleverig.
pi_163240015
Toen ik 15 was bv, is er n meisje vermoord waarmee ik op de basisschool goed bevriend was, maar al jaren niet meer zoveel contact mee had.
Je wil niet weten hoeveel mensen ineens haar vriendin waren, of zo vaak bij haar over de vloer waren geweest.
compact en kleverig.
pi_163240331
Het is best goed om kritisch te zijn, maar ben dan ook écht kritisch, alle kanten op en niet alleen naar de msm.
Gebruik in elk geval t overgrote deel van de interviews niet als bewijs dat iets nep is omdat ze verkeerd kijken of niet huilen, of de camera de verkeerde kant op wijst.

Iedereen reageert nl écht anders.
Toen ik n ongeluk had gehad en n kwartiertje niets zag (blind was) was iedereen verbaasd dat ik niet paniekeriger was, toen m'n buurjongetje een gat in z'n lip viel laatst, was m'n buurvrouw compleet in paniek bij iedereen aan gaan bellen. Terwijl t jovhie zelf hardstikke rustig was.
Toen m'n oma begraven werd, kreeg ik de slappe lach.
Toen ik bloedde tijdens m'n zwangerschap werd m'n ex ontzettend kwaad op me.

Mensen reageren op onverwachte manieren, soms koeler dan je verwacht, soms heftiger dan je verwacht en ja, soms lullen ze maar wat. Daarvan heb je vast ook voorbeelden in je omgeving. Waarom zou dat dan bij vreemden anders zijn?
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:38:05 #196
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163240728
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geweldige en goed onderbouwde argumentatie weer
Bijna volledig in het engels , dan weten we weer hoe laat het is.
Hoe zat het ook al weer met onderzoek doen?

https://en.wikipedia.org/wiki/SIG_MCX

Zie de verschillen, en zoals wel vaker wordt er in de MSM je een plaatje voorgehouden ter illustratie
pi_163241845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:
Ik heb geen kritiek op de officiele versie van je gezien dus ik neem aan dat
Ah, aannames....
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:53:48 #198
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163242538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, aannames....
Het zijn alleen maar aannames, (vooral van iemand die het moet hebben van de MSM verhaaltjes en debiele yt filmpjes) onderzoek wordt er niet gedaan.(Dat vraagt tijd en geduld en de inname van een neutrale houding)
pi_163243214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je postgeschiedenis heb ik niet gezien.

Ik heb geen kritiek op de officiele versie van je gezien dus ik neem aan dat je alles van 't officiele verhaal gelooft. Do you honestly and truly trust and beleive the ridiculous testimonies of the strange TV witnesses??

Ik denk niet dat je erg veel van de Orlando homo massacre heb gezien.
Je kom hier alleen maar met 'Tis geen hoax of false flag hoor! Ik heb 't gezien! Ik was erbij!' soort commentaar en wil verder geen info doorgeven en wil ook niet eenvoudige vraagjes beantworden.
Ik zie geen reden om je te geloven. Ik noem je geen leugenaar

Ik wik geen vragen meer beantwoorden omdat ik geen enkele behoefte voel om wederom onderuitgehaald te worden, simpel.

Ik denk dat je dat ergens ook wel begrijpt.
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:43:11 #200
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163243473
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik wik geen vragen meer beantwoorden omdat ik geen enkele behoefte voel om wederom onderuitgehaald te worden, simpel.

pi_163243501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Point taken ;)
pi_163243702
Nieuwe schietpartij Duitsland...

http://m.telegraaf.nl/art(...)d-in-duitse-bioscoop
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:58:15 #203
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163243745
Another cellphone movie from inside
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:06:34 #204
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163243903
quote:
http://www.faz.net/aktuel(...)uetzen-14304218.html

Nog geen bijzonderheden van de dader bekent.
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:12:32 #205
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163244035
Täter erschossen nach Amokalarm im Kino
http://www.bild.de/region(...)r-46456070.bild.html
pi_163244501
Maar goed, geloof dat mijn kritische Posts vakkundig genegeerd worden.
Kritische geluiden zijn prima, als ze maar in je straatje passen :')
compact en kleverig.
pi_163244648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:38 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Geweldige en goed onderbouwde argumentatie weer
Bijna volledig in het engels , dan weten we weer hoe laat het is.
Hoe zat het ook al weer met onderzoek doen?

https://en.wikipedia.org/wiki/SIG_MCX

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zie de verschillen, en zoals wel vaker wordt er in de MSM je een plaatje voorgehouden ter illustratie
So what? Tis zelfde calibre toch?
It still won't fire bullets as big as fingers.
In case you didn't know - the actual bullet is the very small bit on the end of the cartridge.
pi_163244805
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

OK.....maar je snapt ook goed dan waarom sommige mensen hier over de validiteit van je verhaal twijfelen.

Als iemand hier komt met sterke verhaaltjes moeten ze toch sterke vragen over verwachten?
[b]Als iemand claimt dat ze 'n schietpartij gezien heeft en er was 'n gozer met 'n emmertje fake bloed aan 't grond gooien, dan zullen ze ook wat vragen over krijgen....en terecht.[/b]
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:49:53 #209
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163244816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

In case you didn't know - the actual bullet is the very small bit on the end of the cartridge.
Nee dus, kan maar hoeft niet, duidelijk dat je niks uitgezocht heb zoals gewoonlijk
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:50:53 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163244838
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet hetzelfde kaliber te zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_163244980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.....maar je snapt ook goed dan waarom sommige mensen hier over de validiteit van je verhaal twijfelen.

Als iemand hier komt met sterke verhaaltjes moeten ze toch sterke vragen over verwachten?
Als iemand claimt dat ze 'n schietpartij gezien heeft en er was 'n gozer met 'n emmertje fake bloed aan 't grond gooien, dan zullen ze ook wat vragen over krijgen....en terecht.
waar slaat dat laatste op?
:?
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:57:04 #212
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163244982
alleen maar gewonden en geen doden, dus dit is echt?
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:58:57 #213
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163245016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:57 schreef THEFXR het volgende:
alleen maar gewonden en geen doden, dus dit is echt?
Neem aan dat je het over duitsland hebt, geen idee tot nu toe nog te weinig info, meende iets te lezen over dat de meeste "gewonden"door het gebruikte gas waren gevallen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:00:10 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163245042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Neem aan dat je het over duitsland hebt, geen idee tot nu toe nog te weinig info, meende iets te lezen over dat de meeste "gewonden"door het gebruikte gas waren gevallen.
25 gewonden en een dode schutter.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:01:03 #215
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163245061
Ballastic wounds, gaten zo groot als de dikte van een vinger. (van een AR 15)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:04:45 #216
189978 controlaltdelete
pi_163245145
Support Victims of Pulse Shooting

still funding...samen met OneOrlando harken ze heel wat binnen..

Orlando Fund Giving $7 Million Directly To Victims After Public Outcry

The money will help survivors pay for such basics as rent and groceries, the New York Times reported.

uhuh..ja echt waar :{w
pi_163245176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

The money will help survivors pay for such basics as rent and groceries, the New York Times reported.

Wat is hier raar aan?
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:10:16 #218
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163245281
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat is hier raar aan?
charity is bijna altijd shady.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:11:28 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163245307
News_Executive twitterde op donderdag 23-06-2016 om 16:40:17 UPDATE: 50 people injured and several people killed after aa heavily armed gunman opened fire in a cinema in #Viernheim #Germany reageer retweet
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:11:51 #220
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163245316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

25 gewonden en een dode schutter.
Dit melde de frankfurter:
Mehrere Lokalsender berichteten übereinstimmend, dass bis zu 50 Besucher des Kinos durch Reizgas verletzt worden seien. Hierzu gab es aber keine Bestätigung.
http://www.faz.net/aktuel(...)rnheim-14304218.html

Latere meldingen weerspraken de gewonden, niemand zou (op de dader na) gewond zijn
  Moderator donderdag 23 juni 2016 @ 18:12:46 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_163245333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

Top!
pi_163245341
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:58 schreef Dance99Vv het volgende:
Another cellphone movie WHICH THEY SAY is from inside.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:13:04 #223
189978 controlaltdelete
pi_163245343
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:11 schreef THEFXR het volgende:
News_Executive twitterde op donderdag 23-06-2016 om 16:40:17 UPDATE: 50 people injured and several people killed after aa heavily armed gunman opened fire in a cinema in #Viernheim #Germany reageer retweet
Daar zal ook wel een fonds voor opgericht worden. Nun also...
pi_163245396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

charity is bijna altijd shady.
het is alleen wel vrij normaal dat na een ramp ofzo een liefdadigheids iets wordt opgericht.
Ik begreep t verkeerd, dacht dat t ook weer aangedragen werd als reden dat t nep is.

Overigens worden om de stomste redenen geld voor liefdadigheid gevraagd, ken zelfs iemand die ging bedelen omdat d'r auto kapot was en nu weer, maar dan om zich 'persoonlijk te ontwikkelen' :'(
compact en kleverig.
pi_163245406
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar zal ook wel een fonds voor opgericht worden. Nun also...
Ik hoop het!
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:17:03 #226
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163245415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

5 mensen zouden het er levend vanaf brengen, so research it
pi_163245418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

dat is dus wat ik net bedoelde, ís er n filmpje, wordt t gelijk afgeserveerd als niet waar.

Dan sla je toch elke discussie gelijk dood?
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:17:56 #228
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163245429
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:20:06 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163245464
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

En zo zie je het nu dus ook weer gebeuren. Question everything but yourself.
pi_163245465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:01 schreef Dance99Vv het volgende:
Ballastic wounds, gaten zo groot als de dikte van een vinger. (van een AR 15)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet over the ballistic wound - het gaat over the size of the bullet.
Luis Bumbano claimt :
"There was a guy walking around with a bullet the size of my finger sticking out of leg....and he didn't even know because of the adrenaline.I'm not kidding you."

Maar goed - als jij de verhalen allemaal fine and dandy/niks aan de hand vinden....vind ik ook prima.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:20:42 #231
189978 controlaltdelete
pi_163245483
Wordt dan flink in de buidel tasten met al die aanslagen die eraan komen. Money money money en de massa stort het geeft een goed gevoel want daar is een slachtoffer meegeholpen al die miljoenen. Wat doen ze er toch mee?
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:23:11 #232
189978 controlaltdelete
pi_163245539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:17 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de slachtoffers waar al die miljoenen heengaan. Het levert ze toch gauw een paar ton op.
pi_163245541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wordt dan flink in de buidel tasten met al die aanslagen die eraan komen. Money money money en de massa stort het geeft een goed gevoel want daar is een slachtoffer meegeholpen al die miljoenen. Wat doen ze er toch mee?
dat ligt eraan.

Als jullie t fout hebben, helpen ze wellicht slachtoffers, als jullie t goed hebben, moeten ze natuurlijk al die acteurs betalen
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:23:24 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163245546
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is dus wat ik net bedoelde, ís er n filmpje, wordt t gelijk afgeserveerd als niet waar.

Dan sla je toch elke discussie gelijk dood?
waarvan ze zeggen dat het van die dag is , dat denk ik er ook bij . Dat is geen conclusie maar juist iets openlaten .
pi_163245550
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

5 mensen zouden het er levend vanaf brengen, so research it
Als jij dat geloven vind ik 't prima yo!
No reason to research something that did not happen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:24:32 #236
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163245571
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gaat niet over the ballistic wound - het gaat over the size of the bullet.
Luis Bumbano claimt :
There was a guy walking around with a bullet the size of my finger sticking out of leg....and he didn't even know because of the adrenaline.I'm not kidding you.

Maar goed - als jij de verhalen allemaal fine and dandy/niks aan de hand vinden....vind ik ook prima.
De combinatie van wond en kogel, maar dat is te hoog gegrepen voor je psychologie v.d. koude grond
:|W
pi_163245604
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ligt eraan.

Als jullie t fout hebben, helpen ze wellicht slachtoffers, als jullie t goed hebben, moeten ze natuurlijk al die acteurs betalen
Hahahaha ik moest serieus hardop lachen.
Ik vind het in ieder geval fantastisch dat er inzamelingen zijn. Net als het bloed wat massaal gegeven werd in Orlando.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:27:14 #238
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163245624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee je zou is moeite moeten doen, gewoon weer wachten tot het op een gouden presenteerblaadje aangerijkt wordt.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:27:41 #239
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163245636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:58 schreef Dance99Vv het volgende:
bloed ruikt naar ijzer, normaal zou je dat toch wel noemen en de wond in zijn voet zie ik ook niet. waarom filmen als je in trauma bent?
pi_163245657
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De combinatie van wond en kogel, maar dat is te hoog gegrepen voor je psychologie v.d. koude grond
:|W
Welke deel van:
"A bullet the size of my finger was sticking out of his leg." snap je niet?

En jij maakt commentaar dat ik moet beter lezen? HA!
pi_163245662
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

natuurlijk wel.
Je kan toch niet van álles meteen aannemen dat t niet waar is?
Dat is net zo dom als van álles meteen aannemen dat t wel waar is.
Er zíjn nou eenmaal echt gekke mensen op de wereld en die zouden best eens iets geks kunnen doen.
Zoals verschillende mensen neerschieten bijvoorbeeld.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er geen mensen zijn die zoiets zouden kunnen doen.
compact en kleverig.
pi_163245680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Summers het volgende:

[..]

waarvan ze zeggen dat het van die dag is , dat denk ik er ook bij . Dat is geen conclusie maar juist iets openlaten .
dat zou het kunnen zijn ja.
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:29:35 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163245684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bloed ruikt naar ijzer, normaal zou je dat toch wel noemen en de wond in zijn voet zie ik ook niet. waarom filmen als je in trauma bent?
Vind jij het nou opmerkelijk dat er wel filmpjes zijn? Het is ook nooit goed he ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_163245691
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:17 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ja - die gast was overal te zien - star of the show.
pi_163245747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke deel van:
"A bullet the size of my finger was sticking out of his leg." snap je niet?

En jij maakt commentaar dat ik moet beter lezen? HA!
het lijkt me onzinnig om steeds te blijven hameren over iemand die een opmerking heeft gemaakt waarin hij overdrijft, die neiging hebben mensen nl wel vaker, ook als t niet om aanslagen gaat.

Als iemand overdrijft over de grootte van z'n vis, wil dat natuurlijk ook niet direct zeggen dat er geen vis was...
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:32:59 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163245763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vind jij het nou opmerkelijk dat er wel filmpjes zijn? Het is ook nooit goed he ;)
dat filmpje is keihard nep, als je gewond bent, kreun je alles bij elkaar en ik hoor van niemand niks.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:34:10 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163245791
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat filmpje is keihard nep, als je gewond bent, kreun je alles bij elkaar en ik hoor van niemand niks.
Niet per see. Shock kan rare dingen met je doen, wat dat betreft.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:38:09 #248
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163245878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niet per see. Shock kan rare dingen met je doen, wat dat betreft.
met iedereen in die badkamer?
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:41:39 #249
189978 controlaltdelete
pi_163245943
Orlando Killer’s Father Held Meetings At The White House

Seddique Mateen, father of the Orlando killer and outspoken supporter of the Taliban, has also been a guest at Obama’s White House and Hillary’s State Department. On his Facebook page – which has since been deleted – the senior Mateen publishes photos and makes it sound as though he were meeting with senior staff. But who knows?

:{
pi_163245983
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Orlando Killer’s Father Held Meetings At The White House

Seddique Mateen, father of the Orlando killer and outspoken supporter of the Taliban, has also been a guest at Obama’s White House and Hillary’s State Department. On his Facebook page – which has since been deleted – the senior Mateen publishes photos and makes it sound as though he were meeting with senior staff. But who knows?

:{
En wat zegt dit volgens jou?
pi_163246090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah ja - die gast was overal te zien - star of the show.
het lijken mij minimaal 2 verschillende personen eigenlijk :@
compact en kleverig.
pi_163246119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

met iedereen in die badkamer?
of ze maakten gewoon weinig geluid in de hoop dat ze niet gehoord zouden worden.
compact en kleverig.
pi_163246371
Leg eens uit wat jij uit dat plaatje haalt dan? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.

Stellen dat ik bijv. geen kaas heb gegeten van Anonymous vind ik trouwens een mooie :).

[ Bericht 33% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 19:15:20 ]
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:01:03 #254
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163246381
quote:

[..]

Je bent echt een kenner he

http://www.pewpewtactical.com/bullet-sizes-calibers-and-types/
kun nog wat van leren
pi_163246399
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zoek dat zelf maar uit wat je doet met de info die gepost wordt. Mensen die er kaas van hebben gegeten snappen het, zo niet dan heb ik geen boodschap aan ze laat staan dat ik die eeuwig stomme zelfde vragen ga beantwoorden. Maak er zelf wat van or stick to the msm as always.
Beetje jammer dat de enige mensen die er kaas van hebben gegeten volgens jou de mensen zijn die het met jou eens zijn :')
Dat is toch geen open, kritische blik hebben?!
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:07:32 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163246535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

kun nog wat van leren
er zijn ook verchillende kogels.
- Lood
- Half dus met ander soort metaal punt ( kan van alles zijn metaal koper etc)
- En volledig andere metaal ( de bekende full metal jacket )

Plaatje geeft dus met metalen punt weer.

Daarnaast kan de vorm ook veel verschillende impact hebben.
bol punt hol etc
pi_163246593

Dit zijn Christopher Hansen, Andrew Bowser en Bjørn Jiskoot.
Dit is echt niet dezelfde persoon... :{

En áls t al wel zo zou zijn, dan is hij zó goed gegrimeerd dat je dat er echt niet uit kan halen.
compact en kleverig.
pi_163246624
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn Christopher Hansen, Andrew Bowser en Bjørn Jiskoot.
Dit is echt niet dezelfde persoon... :{

En áls t al wel zo zou zijn, dan is hij zó goed gegrimeerd dat je dat er echt niet uit kan halen.
Ja maar... een Facebook pagina van Anonymous (die nooit en dan ook echt nooit een Facebook pagina zullen maken uit hun naam) zegt dat het zo is dus dan is het zo!!!!!!
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:17:16 #259
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163246738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

er zijn ook verchillende kogels.
- Lood
- Half dus met ander soort metaal punt ( kan van alles zijn metaal koper etc)
- En volledig andere metaal ( de bekende full metal jacket )

Plaatje geeft dus met metalen punt weer.

Daarnaast kan de vorm ook veel verschillende impact hebben.
bol punt hol etc
Correct hoor, kan je de hele pagina wel geven , maar pakte dit voorbeeld er maar even uit om mijn punt te maken.
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:22:15 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163246843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Correct hoor, kan je de hele pagina wel geven , maar pakte dit voorbeeld er maar even uit om mijn punt te maken.
Uhu maar wat is er gebruikt?
http://www.dailymail.co.u(...)-Island-rampage.html

Bij Utoya gebruikte Breivik dum dum voor zo veel mogelijk schade!
http://www.ibtimes.com/wh(...)mp-cause-more-damage
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:26:56 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163246946
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef theguyver het volgende:

Ik ben het even kwijt, was dat wel echt?
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:30:38 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163247040
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben het even kwijt, was dat wel echt?
Checkt september clues forum..

nope
Nep/hoax dinges
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?t=1022

Was hier verder nog niet ter sprake gekomen, althans geen topic!
Kennis van mij ( ken van festival was daarbij gewond geraakt)
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:30:44 #263
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163247042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Uhu maar wat is er gebruikt?
http://www.dailymail.co.u(...)-Island-rampage.html

De precieze munitie is me nog niet bekend, maar AR 15 magazijnen zijn compatible met de saur, Dat geeft een aantal mogelijkheden van de gebruikte munitie.
Hollow point munitie vlak ik in deze uit gezien de foto's van de wonden voor zover die te vinden zijn.(m.b.t. Orlando)
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:47:20 #264
189978 controlaltdelete
pi_163247359
Hij had een Sig Sauer MCX hoe krijg je zo'n ding ongezien een club binnen?

pi_163247650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:

Wie zegt dat het ongezien was?
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:59:26 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163247672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:

Zo bijv:
http://www.shockmansion.c(...)llets-into-the-club/
Onikaan ni ov dovah
pi_163247758
Hebben we in elk geval bewijs dat sommige mensen te graag willen bewijzen dat t nep is en met dingen komen die niet kloppen. ^O^
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:05:13 #268
189978 controlaltdelete
pi_163247781
Sure, ik ben ook wel eens in clubs geweest dan werd je gefouilleerd voordat je naar binnen mocht. Het deurbeleid in Pulse stelde dan ook weinig voor en dat in the US of A. Geen wonder dat elke gek zomaar naar binnen kan lopen met een Sig Sauer MCX in zijn broek behangen met ammo. :{w
  Moderator donderdag 23 juni 2016 @ 20:10:32 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_163247898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure, ik ben ook wel eens in clubs geweest dan werd je gefouilleerd voordat je naar binnen mocht. Het deurbeleid in Pulse stelde dan ook weinig voor en dat in the US of A. Geen wonder dat elke gek zomaar naar binnen kan lopen met een Sig Sauer MCX in zijn broek behangen met ammo. :{w
Ben jij daar geweest dan?
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:11:20 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163247919
quote:
Plus hij ging via een achterdeur naar binnen.
pi_163247987
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het lijkt me onzinnig om steeds te blijven hameren over iemand die een opmerking heeft gemaakt waarin hij overdrijft, die neiging hebben mensen nl wel vaker, ook als t niet om aanslagen gaat.

Als iemand overdrijft over de grootte van z'n vis, wil dat natuurlijk ook niet direct zeggen dat er geen vis was...
Maar dat zegt wel dat er iets 'fishy' van 'n verhaal is.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:16:30 #272
189978 controlaltdelete
pi_163248025
Fijn.. sommige mensen slikken ook alles wat de msm voorschrijft zoals onderstaande.

Omar Mateen’s Alleged Male Lover: ‘He Did It For Revenge’ Against Latino Men

_O_

[ Bericht 12% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 20:52:31 (Ga voetbal kijken joh) ]
pi_163248051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dat zegt wel dat er iets 'fishy' van 'n verhaal is.
dat je er vanuit kan gaan dat mensen overdrijven ja. Dat geef ik nou net de hele tijd aan, overdrijven, vergissen, vergeten en ook liegen zijn menselijk, dat bewijst níet dat t allemaal bij elkaar verzonnen is door n overheid die voor gun controle is.
compact en kleverig.
pi_163248063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben jij daar geweest dan?
Dat, en het deurbeleid in USA stelt ook niet zoveel voor. Die gast die de dag ervoor Christina Grimmie dood schoot liep ook gewoon door. Het enige waar wel goed gecontroleerd werd (wat ik hen gezien) zijn plekken waar heel veel mensen bij elkaar zijn. Pretparken, vliegveld, stadion, dat soort plekken. Bar en discotheek niet hoor, daar loop je gewoon naar binnen.
pi_163248065
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn.. sommige mensen slikken ook alles wat de msm voorschrijft zoals onderstaande.

_O_
Maar wat zegt het artikel volgens jou dan?

Mijn inziens is het 'just another man's opinion'.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 20:53:18 ]
pi_163248116
quote:

_O_
Dat iemand iets roept betekent niet dat iedereen het meteen voor waarheid aanneemt he, dat doe je zelf ook niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 20:53:47 ]
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:20:33 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163248118
quote:

_O_
De zin zegt zelf al Alleged dus, wil niet gelijk zeggen dat het zo is.

The alleged male lover of Orlando nightclub gunman Omar Mateen claims he did the shooting as “revenge” against Latino men.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 20:54:16 ]
pi_163248132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De precieze munitie is me nog niet bekend, maar AR 15 magazijnen zijn compatible met de saur, Dat geeft een aantal mogelijkheden van de gebruikte munitie.
Hollow point munitie vlak ik in deze uit gezien de foto's van de wonden voor zover die te vinden zijn.(m.b.t. Orlando)
Als 't grotere kogels is dat nog meer gewicht en volume en nog moelijker te dragen.
Was vermeld dat hij 1000 ronden heeft geschoten.

Welke fotos van Orlando?

Maar ja - who cares - de hele zaak stinkt.Mensen moeten 't zelf weten.
pi_163248210
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben we in elk geval bewijs dat sommige mensen te graag willen bewijzen dat t nep is en met dingen komen die niet kloppen. ^O^
En dan hebben we MSM media die willen graag bewijzen dat 't allemaal waar is.
Dus 't ligt ook aan wat voor bronnen betrouwbaar zijn.
Anderson Cooper de Pooper Scooper en vrienden zijn dat zeker niet.
pi_163248250
quote:

_O_
wat vind jij van hem bv:

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 21:08:35 ]
compact en kleverig.
  Moderator donderdag 23 juni 2016 @ 20:27:05 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_163248267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Jij moet er om lachen, ik erger me kapot. Topicpointer niet gelezen en maar treiteren.
pi_163248333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij moet er om lachen, ik erger me kapot. Topicpointer niet gelezen en maar treiteren.
Ik snap de ergernis wel hoor ;). Maar als iemand zichzelf zó voor lul zet kan ik een lachje niet onderdrukken ;)
pi_163248354
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus 't ligt ook aan wat voor bronnen betrouwbaar zijn.
Anderson Cooper de Pooper Scooper en vrienden zijn dat zeker niet.
Dat zei ik ook niet, maar ben zelf óók n beetje kritisch en doe niet net alsof 'jullie' de enigen zijn die kritisch kijken omdat je níets van de msm gelooft.
Dat is niet kritisch nl, dat is net zo volgzaam en schaapachtig als 'wij'.

Die foto slaat bv dus nergens op, dat zijn gewoon echt niet dezelfde mensen, vrij gemakkelijk te zien/op te zoeken.
Post dat dan ook niet, daarmee geef je zelf aan dat je juist niet kritisch bent en geen onderzoek doet.

(Je is niet jij Tingo, maar in het algemeen bedoeld)
compact en kleverig.
pi_163248377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha volgens onze connaisseur aka de Amerika-specialist. I'm outta here. Fijne avond nog met doorbomen over GTST.
dat heeft ze nergens gezegd, ze is er gewoon op vakantie geweest en heeft dat meegemaakt.

^O^
compact en kleverig.
pi_163248381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

kun nog wat van leren
I don't see anything the size of a finger.
pi_163248412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

neem t wat minder letterlijk dan...
Zoals die vis of die fok-pik van 30cm.
compact en kleverig.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:35:34 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163248456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't grotere kogels is dat nog meer gewicht en volume en nog moelijker te dragen.

Welke fotos van Orlando?

Valt reuze mee, north hollywood shootout, waren ongeveer 1800 kogels afgeschoten.
Door 2 mensen met zat kogels over.

Breivik had honderden kogels bij zich.

En gelijk even voor jou.

Dit nam een britse parachutist mee tijdens de operatie market garden!

ninja edit had eerst plaatje van een hedendaagse britse parachutist er bij zitten
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:41:06 #288
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163248581
quote:
Fijn.. sommige mensen slikken ook alles wat de msm voorschrijft zoals onderstaande. GTST continues :o

_O_
En laat ik dat nou al eerder gezegt hebben, alleen boomt het lekkerder om over YT filmpjes te vallen dan verschillende scenario's uit te pluizen

BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #3
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:45:11 #289
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163248675
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

neem t wat minder letterlijk dan...
Zoals die vis of die fok-pik van 30cm.
Ach bekende tactiek, detail neuken pur sang.
Beter geloven jij iedere debiel op YT die heel hard hoax schrewen
pi_163248950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha volgens onze connaisseur aka de Amerika-specialist. I'm outta here. Fijne avond nog met doorbomen over GTST.
Huh? Amerika specialist. Wow.... Ik vertel gewoon hoe t ging als wij ergens naar binnen gingen.

Ga maar snel voetbal kijken! (Geloof je dat wel eigenlijk? Dat een goal een goal is?)
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:00:57 #291
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163249055
quote:

[..]

Welke fotos van Orlando?

Ook weer uit je duim gezogen, en dat voor iemand die over elk detail valt.
Over overdrijven vallen maar zelf je er gretig van bedienen, i smell a rotting fish .
Who cares? nou jij duidelijk niet,
pi_163249276
quote:

[..]

Welke fotos van Orlando?

1000 rounds? 202 in totaal

http://www.wsoctv.com/new(...)in-orlando/340948566
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:13:17 #293
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163249354
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat was niet het punt dat ik maakte en ook niet waarop de post betrekking had.
Staat ook bij de post

"In case you didn't know - the actual bullet is the very small bit on the end of the cartridge."
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:24:39 #294
189978 controlaltdelete
pi_163249649
quote:

[..]

Welke fotos van Orlando?

Met zo'n gevaarte loopt die gast een beetje rond weggestopt in his pants full of ammo. Geweldig!

[ Bericht 15% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 21:58:48 ]
pi_163249879
[quote]0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Met zo'n gevaarte loopt die gast een beetje rond weggestopt in his pants full of ammo. Geweldig!

[quote]

waarom reageer je niet op mijn Posts?

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 22:02:34 ]
compact en kleverig.
pi_163250133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja, je hebt in ieder geval nog fantasie....
pi_163250223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
pi_163250251
quote:

[..]

Niet iedereen heeft jouw postuur....
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:56:07 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163250583
quote:

[..]

[..]

Zoals die ene kerel liet zien kan dat prima in een broek.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dance99Vv op 23-06-2016 22:01:02 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_163251287
quote:

[..]

Ja, het kan dus. Zonder al teveel moeite. Bovendien denk ik ook niet dat hij erg veel moeite deed om het te verbergen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 22:27:05 #301
189978 controlaltdelete
pi_163251524
El Mariachi is er niks bij *)

Makkie zo'n Sig in your pants, no sweat bro :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')