het lijken mij minimaal 2 verschillende personen eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah ja - die gast was overal te zien - star of the show.
of ze maakten gewoon weinig geluid in de hoop dat ze niet gehoord zouden worden.quote:
Je bent echt een kenner hequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
In case you didn't know - the actual bullet is the very small bit on the end of the cartridge.
Beetje jammer dat de enige mensen die er kaas van hebben gegeten volgens jou de mensen zijn die het met jou eens zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoek dat zelf maar uit wat je doet met de info die gepost wordt. Mensen die er kaas van hebben gegeten snappen het, zo niet dan heb ik geen boodschap aan ze laat staan dat ik die eeuwig stomme zelfde vragen ga beantwoorden. Maak er zelf wat van or stick to the msm as always.
er zijn ook verchillende kogels.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je bent echt een kenner he
[ afbeelding ]
http://www.pewpewtactical.com/bullet-sizes-calibers-and-types/
kun nog wat van leren
Ja maar... een Facebook pagina van Anonymous (die nooit en dan ook echt nooit een Facebook pagina zullen maken uit hun naam) zegt dat het zo is dus dan is het zo!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn Christopher Hansen, Andrew Bowser en Bjørn Jiskoot.
Dit is echt niet dezelfde persoon...
En áls t al wel zo zou zijn, dan is hij zó goed gegrimeerd dat je dat er echt niet uit kan halen.
Correct hoor, kan je de hele pagina wel geven , maar pakte dit voorbeeld er maar even uit om mijn punt te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
er zijn ook verchillende kogels.
- Lood
- Half dus met ander soort metaal punt ( kan van alles zijn metaal koper etc)
- En volledig andere metaal ( de bekende full metal jacket )
Plaatje geeft dus met metalen punt weer.
Daarnaast kan de vorm ook veel verschillende impact hebben.
bol punt hol etc
Uhu maar wat is er gebruikt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Correct hoor, kan je de hele pagina wel geven , maar pakte dit voorbeeld er maar even uit om mijn punt te maken.
Ik ben het even kwijt, was dat wel echt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef theguyver het volgende:
Bij Utoya gebruikte Breivik dum dum voor zo veel mogelijk schade!
http://www.ibtimes.com/wh(...)mp-cause-more-damage
Checkt september clues forum..quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt, was dat wel echt?
De precieze munitie is me nog niet bekend, maar AR 15 magazijnen zijn compatible met de saur, Dat geeft een aantal mogelijkheden van de gebruikte munitie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu maar wat is er gebruikt?
http://www.dailymail.co.u(...)-Island-rampage.html
Bij Utoya gebruikte Breivik dum dum voor zo veel mogelijk schade!
http://www.ibtimes.com/wh(...)mp-cause-more-damage
Wie zegt dat het ongezien was?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij had een Sig Sauer MCX hoe krijg je zo'n ding ongezien een club binnen?
Zo bijv:quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij had een Sig Sauer MCX hoe krijg je zo'n ding ongezien een club binnen?
Ben jij daar geweest dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure, ik ben ook wel eens in clubs geweest dan werd je gefouilleerd voordat je naar binnen mocht. Het deurbeleid in Pulse stelde dan ook weinig voor en dat in the US of A. Geen wonder dat elke gek zomaar naar binnen kan lopen met een Sig Sauer MCX in zijn broek behangen met ammo.
Plus hij ging via een achterdeur naar binnen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo bijv:
http://www.shockmansion.c(...)llets-into-the-club/
Maar dat zegt wel dat er iets 'fishy' van 'n verhaal is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt me onzinnig om steeds te blijven hameren over iemand die een opmerking heeft gemaakt waarin hij overdrijft, die neiging hebben mensen nl wel vaker, ook als t niet om aanslagen gaat.
Als iemand overdrijft over de grootte van z'n vis, wil dat natuurlijk ook niet direct zeggen dat er geen vis was...
dat je er vanuit kan gaan dat mensen overdrijven ja. Dat geef ik nou net de hele tijd aan, overdrijven, vergissen, vergeten en ook liegen zijn menselijk, dat bewijst níet dat t allemaal bij elkaar verzonnen is door n overheid die voor gun controle is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar dat zegt wel dat er iets 'fishy' van 'n verhaal is.
Dat, en het deurbeleid in USA stelt ook niet zoveel voor. Die gast die de dag ervoor Christina Grimmie dood schoot liep ook gewoon door. Het enige waar wel goed gecontroleerd werd (wat ik hen gezien) zijn plekken waar heel veel mensen bij elkaar zijn. Pretparken, vliegveld, stadion, dat soort plekken. Bar en discotheek niet hoor, daar loop je gewoon naar binnen.quote:
Maar wat zegt het artikel volgens jou dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn.. sommige mensen slikken ook alles wat de msm voorschrijft zoals onderstaande.
Omar Mateen’s Alleged Male Lover: ‘He Did It For Revenge’ Against Latino Men
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |