abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:02:16 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163201086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar een nietzeggende vidje.
Maar bestaan doet het wel!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:05:01 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163201183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen CCTV beelden van binnen of buiten 't club. Geen fotos of mobiel filmpjes.
OOk dat . Als je het enigszins serieus wilt bekijken moet je gaan scheiden welke gedeeltes van het verhaal suggestie is van de media kant en wat je zelf invult , wat zie je daadwerkelijk en alles weghalen wat geen bewijs is en kijken wat er overblijft .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163201254
quote:

[..]

tja, tientallen videos die de vliegtuigen op 911 lieten zien, maar toch was het nep :P

Dus vrij hypocriet om nu om video te vragen, alsof dat bij jou iets had uitgemaakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:08:18 #54
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201280
ah hier ben je lol

oh btw ook niet met A-tuin....doe terecht die staat voor zn mening !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_163201360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat we de 911 calls niet mogen horen en nu dus alleen op basis van vertrouwen het verhaal aan moeten nemen .
Ach, de 911 calls van 911 zijn wel vrijgegeven, maar dat maakte ook weinig uit. die worden gewoon genegeerd of niet geloofd.
Ik snap dus wel waarom ze een CCTV beelden of calls vrijgeven.
Scheelt een hoop rechterhanden onder het bureaublad, wat je eigenlijk niet wenst..
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:11:33 #56
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201387
bla bla bla

scheelt een hoop geblaat van jouw kant !!!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:15:17 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163201532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ach, de 911 calls van 911 zijn wel vrijgegeven, maar dat maakte ook weinig uit. die worden gewoon genegeerd of niet geloofd.
Ik snap dus wel waarom ze een CCTV beelden of calls vrijgeven.
Scheelt een hoop rechterhanden onder het bureaublad, wat je eigenlijk niet wenst..
En bij een beetje tegengas met ongemakkelijke punten maar wat afleiden met beledigingen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:19:34 #58
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163201700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar was je hotel? Hoe laat en hoe precies heb je over de 'horrific attack' gehoord? Waar was je op die tijd?
Waar mijn hotel was ga ik echt niet zeggen, ik was daar op huwelijksreis en niet iedereen hoeft te weten waar dat was. Dichtbij Pulse in ieder geval.

Om ongeveer twee uur / half drie hoorden wij langzaam rumoer. Eerst veel agenten en vrijwel direct daarna de ene na de andere politiewagen met loeiende sirenes, ambulances. We waren toen niet in het hotel maar in een uitgaansgelegenheid daar in de buurt. Hadden onze drankjes al op en zaten op de rekening te wachten (ik heb de bon nog, mocht je die willen zien). Geen idee wat er aan de hand was, ik zei ik wil naar t hotel.

Daar aangekomen meteen naar hotelkamer. Op de galerij stond een groepje mensen, ik hoorde iets van shooting nearby. Toen naar agent gelopen die ik eerst hoorde en toen zag (die walkie talkies staan daar knetterhard). Daar stonden al wat mensen bij. Ik vroeg wat er was en hoorde dat het een schietpartij was met vele gewonden en/of doden, dat er niet duidelijk was hoeveel daders, dat het beter was om binnen te blijven. Daarna naar hotelkamer gegaan. Via Twitter alle ontwikkelingen gevolgd. Enorm bang op die hotelkamer. Voor hadden we een balkon. We roken allebei, dus af en toe snel drie heisen en weer naar binnen. Ik weet niet meer precies hoe laat maar ik denk rond 04.45 ofzo ineens nog meer politie over de weg, ambulances en even daarna die schoten. Klonk als vuurwerk. Even daarna bericht op Twitter: shooter is dead.

Zo goed? Ik weet dat je dit alleen maar onderuit gaat halen op een klein kut detail, maar goed, ik heb iig duidelijk en met 'detaillen' gezegd hoe het ging.

Die dag hebben we niets gedaan want dood en doodmoe van alle stress en de halve kennissenkring en familie die allemaal gingen bellen of we ok waren. Stukje gaan lopen, en toen allerlei andere nare dingen gezien zoals mensen voor de camera, en het bloed en de idiote rijen van ambulances werkelijk, ongelofelijk.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:21:16 #59
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163201775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, tientallen videos die de vliegtuigen op 911 lieten zien, maar toch was het nep :P

Dus vrij hypocriet om nu om video te vragen, alsof dat bij jou iets had uitgemaakt.
Er zijn gewoon video's van binnen hoor. Alleen niet van de schietpartij zelf. Je bent daar ook niet echt mee bezig hoor: oh snel er loopt hier een psychopaat.., PAK JE IPHONE! FILMPJE!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:25:02 #60
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163201941
volgens mij zit je wel op een zolderkamer anders zou je dit gedrag niet hebben gedaan !
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:25:07 #61
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163201944
quote:

[..]

Zijn ze er wel dan klaag je over de belabberde kwaliteit zijn ze er niet dan is het bewijs voor een hoax, en zoals wel vaker gebleken is worden bepaalde dingen pas later vrijgegeven, de opnames van mobieltjes zijn zeker als het donker is behoorlijk vaag en zo slecht dat ze de moeite niet waard zijn.
Over je geluid post dat komt aardig overeen met de attack in bataclan, (en wat mensen erover te vertellen hadden)
dus je theoretische aanname schaar ik onder bs. Op het filmpje uit Pulse overstemmen de schoten alles evenals in bataclan.
There is only one religion
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:29:14 #62
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163202168
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar dat besef heeft iemand niet die de hele dag op het zolderkamertje achter de pc zit.
Die kent alleen de gevaren van een schietspel op de pc.
Haha zolderkamertje ;) en wat een geweldig argument inderdaad: er zijn geen filmpjes!
En als er wel een filmpje was geweest:
O kijk eens wat nep!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:31:46 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163202277
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:21 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Er zijn gewoon video's van binnen hoor. Alleen niet van de schietpartij zelf. Je bent daar ook niet echt mee bezig hoor: oh snel er loopt hier een psychopaat.., PAK JE IPHONE! FILMPJE!
En die wel bestaan ontkent Tingo het bestaan gewoon van. Is wel lekker makkelijk natuurlijk :P
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:32:24 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163202306
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Waar mijn hotel was ga ik echt niet zeggen, ik was daar op huwelijksreis en niet iedereen hoeft te weten waar dat was. Dichtbij Pulse in ieder geval.

Om ongeveer twee uur / half drie hoorden wij langzaam rumoer. Eerst veel agenten en vrijwel direct daarna de ene na de andere politiewagen met loeiende sirenes, ambulances. We waren toen niet in het hotel maar in een uitgaansgelegenheid daar in de buurt. Hadden onze drankjes al op en zaten op de rekening te wachten (ik heb de bon nog, mocht je die willen zien). Geen idee wat er aan de hand was, ik zei ik wil naar t hotel.

Daar aangekomen meteen naar hotelkamer. Op de galerij stond een groepje mensen, ik hoorde iets van shooting nearby. Toen naar agent gelopen die ik eerst hoorde en toen zag (die walkie talkies staan daar knetterhard). Daar stonden al wat mensen bij. Ik vroeg wat er was en hoorde dat het een schietpartij was met vele gewonden en/of doden, dat er niet duidelijk was hoeveel daders, dat het beter was om binnen te blijven. Daarna naar hotelkamer gegaan. Via Twitter alle ontwikkelingen gevolgd. Enorm bang op die hotelkamer. Voor hadden we een balkon. We roken allebei, dus af en toe snel drie heisen en weer naar binnen. Ik weet niet meer precies hoe laat maar ik denk rond 04.45 ofzo ineens nog meer politie over de weg, ambulances en even daarna die schoten. Klonk als vuurwerk. Even daarna bericht op Twitter: shooter is dead.

Zo goed? Ik weet dat je dit alleen maar onderuit gaat halen op een klein kut detail, maar goed, ik heb iig duidelijk en met 'detaillen' gezegd hoe het ging.

Die dag hebben we niets gedaan want dood en doodmoe van alle stress en de halve kennissenkring en familie die allemaal gingen bellen of we ok waren. Stukje gaan lopen, en toen allerlei andere nare dingen gezien zoals mensen voor de camera, en het bloed en de idiote rijen van ambulances werkelijk, ongelofelijk.
Dan klopt het toch wat Tingo aangaf? Je was erbij vanaf de zijlijn, de info heb je via social media voornamelijk gekregen. Verder no offense voordat de poppetjes weer gaan dansen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163202352
Wel apart... er zitten geen hotels in de directe omgeving van de Pulse.
Ik geloof er geen bal van.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 22:35:47 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:37:12 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163202505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel apart... er zitten geen hotels in de directe omgeving van de Pulse.
Ik geloof er geen bal van.
Er zit een Hapton Inn een paar 100 meter verderop...
Onikaan ni ov dovah
pi_163202548
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Debunked again o|O
pi_163202664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die had ik gezien, maar die heeft geen balkons aan de voorzijde. Daarbij is het nog vrij ver van de Pulse af.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Debunked again o|O
:')

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 22:41:31 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:41:09 #69
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163202665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan klopt het toch wat Tingo aangaf? Je was erbij vanaf de zijlijn, de info heb je via social media voornamelijk gekregen. Verder no offense voordat de poppetjes weer gaan dansen.
Ja ik begon mijn allereerste post al met: ik was gelukkig niet in die club. Dan had ik het ook niet na kunnen vertellen waarschijnlijk. Dit is wat Tingo wilde weten, ik heb antwoord gegeven.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:01 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163202701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die had ik gezien, maar die heeft geen balkons aan de voorzijde. Daarbij is het nog vrij ver van de Pulse af.

[..]

Jaja, ik geloof er geen bal van.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:28 #71
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163202713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Haha ik wist bij het typen van m'n verhaal al dat dit het punt zou zijn waarop er zou worden gezegd: gelogen! Onzin!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:57 #72
189978 controlaltdelete
pi_163202738
Mow ik vind haar nou niet een smoking gun kroongetuige. Het speelde zich af in de buurt, voornamelijk op het hotel gebleven en hoorde schoten.Informatie wat zich afspeelde verder via twitter vernomen. Ook niet eens echt op de crime scene aanwezig geweest. Voordeel van de twijfel maar kroongetuige? Nope.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163202894
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Haha ik wist bij het typen van m'n verhaal al dat dit het punt zou zijn waarop er zou worden gezegd: gelogen! Onzin!
Jij weet dat je verhaal bullshit is. Net als toen je in het 9/11 topic kwam claimen dat je een van de slachtoffers kent, of zoiets.... weet niet meer precies wat je kwam claimen.
pi_163202928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jaja, ik geloof er geen bal van.
Je hebt zo'n knopje op maps... 'in de buurt'. ;)
pi_163202965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt zo'n knopje op maps... 'in de buurt'. ;)
maps laat niet alle hotels zien.

Maar wel lief dat je die naïviteit hebt.
pi_163203032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is ook wel echt een buurt voor dubieuze hotels ja. Echt iets voor een honeymoon.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:50:31 #77
189978 controlaltdelete
pi_163203078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij weet dat je verhaal bullshit is. Net als toen je in het 9/11 topic kwam claimen dat je een van de slachtoffers kent, of zoiets.... weet niet meer precies wat je kwam claimen.
Columbine ook nog. Een mens maakt wat mee zeg :O
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:50:55 #78
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163203097
gelukkig jokkebrok ik ben niet de enige
Δημοσθένης
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:51:53 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163203144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Booking.com laat er nog best een aantal zien ten noorden van dat gebied.
Onikaan ni ov dovah
pi_163203177
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

OK. Dankje.
Hoe dichtbij de Pulse was je dan? 100m? 200m?
De straaten toch afgezt waren? Hoe weten je zo zeker dat de bloed echt was? Hoe kan je zo dichtbij ? De (ontzettend rare imo) CNN interviews die je heb 'IN HET ECHT' gezien kan ook gestaged zijn om iedereen wat te laten zien?
Ik twijfel niet dat er 'iets' gebeurt is....ik twijfel over wat precies is 'gebeurt'.
Zoals ik zegt al : Real panic can be caused by a fake event.
Ik kan geloven dat je in Orlando was en je heb wat 'kerfuffle/paniek' gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163203234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Booking.com laat er nog best een aantal zien ten noorden van dat gebied.
klopt, maar die zijn dubieus _O-
pi_163203248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook dat nog? :') Wat een komediant. En al die figuren hier dit het blindelings geloven en ook nog met hand en tand zitten te verdedigen. Vallen die ff door de mand.
pi_163203319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Dankje.
De straaten toch afgezt waren? Hoe weten je zo zeker dat de bloed echt was? Hoe kan je zo dichtbij ? De (ontzettend rare imo) CNN interviews die je heb 'IN HET ECHT' gezien kan ook gestaged zijn om iedereen wat te laten zien?
Ik twijfel niet dat er 'iets' gebeurt is....ik twijfel over wat precies is 'gebeurt'.
pas op, straks verschuif je zover dat je gaat zeggen dat op een staged event echte gekken met echte kogels schieten!!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:56:13 #84
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Morgen zit ik achter m'n pc. Ik zal dan de mail van Tom Mauser plaatsen.
Overigens vreselijk of topic. Ik gaf eerder al aan dat ik sowieso altijd geïnteresseerd ben in dit soort gebeurtenissen, en wil achterhalen wat er precies gebeurd is. Daarom heb ik ook mijn Orlando ervaring op internet gezet.
pi_163203342
Ach.. al was ze wel in Orlando.... ze was niet dicht genoeg in de buurt van de Pulse om er iets goed van mee te kunnen krijgen.

[ Bericht 65% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 23:54:46 ]
pi_163203350
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ja ik begon mijn allereerste post al met: ik was gelukkig niet in die club. Dan had ik het ook niet na kunnen vertellen waarschijnlijk. Dit is wat Tingo wilde weten, ik heb antwoord gegeven.
Dus je heb geen 'eerste hand ervaringen' van wat er precies gebeuren is.
Niemand heeft je leugenaar genoemd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:57:07 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163203373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus je heb geen 'eerste hand ervaringen' van wat er precies gebeuren is.
Niemand heeft je leugenaar genoemd.
Jokkebrok heeft dat net nog gedaan :D
Onikaan ni ov dovah
pi_163203537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ook dat nog? :') Wat een komediant. En al die figuren hier dit het blindelings geloven en ook nog met hand en tand zitten te verdedigen. Vallen die ff door de mand.
Ook 'n 911 slachtoffer gekend....via via en via, en via via via.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:02:59 #89
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Dankje.
Nogmaals ik ga geen uitspraken meer doen over waar ik zat, op hoeveel meter, links of rechts. Niet omdat het onzin was maar omdat ik dat niet wil vertellen. Klaar. De straten waren de volgende dag afgezet, we konden niet dichterbij komen. Er lagen grote rode vlekken die je van een afstand echt wel waar kon nemen. Weet ik of dat echt bloed was? Nee, natuurlijk niet. De pers stond iets meer dichtbij en zodoende zagen we allerlei busjes van diverse nieuwskanalen en de dame uit het filmpje wat jij eerder postte stond toen al een tijd daar bij CNN.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:03:48 #90
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook 'n 911 slachtoffer gekend....via via en via, en via via via.
Dat klopt ja. Wil je daar correspondentie over zien?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:04:05 #91
189978 controlaltdelete
pi_163203600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach.. al was ze wel in Orlando.... ze was niet dicht genoeg in de buurt van de Pulse om er iets goed van mee te kunnen krijgen.
Via twitter. En af en toe op het balkon gekeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 23:55:58 ]
pi_163203736
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Samme zeg - opgezet BS kan op eind van je straat gebeuren en kan je toch niks echt zien.
Dat je in 'n bepaalde stad in de omgeving van 'n bepaalde iets was zegt niks.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:15:55 #93
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163203949
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

Gast doe even gewoon ofzo. Ik snap het echt niet, ik zeg je toch gewoon wat ik gezien heb en hoe het ging? Echt serieus, hoe kun je nou een normaal gesprek hebben als je zo gaat doen?

Ik heb contact gehad met Tom Mauser, de vader van Daniël Mauser, omgekomen tijdens Columbine. Ik zal daar morgen een screenshot van plaatsen met data etc erbij, ik moet eerst mijn naam even wegshoppen want dat hoeft niet zo nodig op internet. De data etc zal ik netjes laten staan.

Mbt 9/11 zal ik even kijken wat ik daar nog van heb en dat ook posten. Goed?

Dat ik niet in de club ben geweest lijkt me logisch, ten eerste niet mijn soort scene, ten tweede had ik dan waarschijnlijk niets kunnen vertellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 23:57:27 ]
pi_163204003
Doet me trouwens denken aan de reacties op de sjaals die bij de aanslagen in Brussel werden ingezet...

"Misschien was de man verkouden" en dat bullshit argument dan en masse gaan zitten verdedigen. En dan continu roepen dat de tegenpartij sneu bezig is....

Man man man.
pi_163204035
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Gast doe even gewoon ofzo. Ik snap het echt niet, ik zeg je toch gewoon wat ik gezien heb en hoe het ging? Echt serieus, hoe kun je nou een normaal gesprek hebben als je zo gaat doen?

Ik heb contact gehad met Tom Mauser, de vader van Daniël Mauser, omgekomen tijdens Columbine. Ik zal daar morgen een screenshot van plaatsen met data etc erbij, ik moet eerst mijn naam even wegshoppen want dat hoeft niet zo nodig op internet. De data etc zal ik netjes laten staan.

Dat ik niet in de club ben geweest lijkt me logisch, ten eerste niet mijn soort scene, ten tweede had ik dan waarschijnlijk niets kunnen vertellen.
ik zou zeggen: bespaar je de moeite.
het moet koste wat het kost een hoax zijn, dus ze gaan je opnieuw voor leugenaar uitmaken.
pi_163204055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me trouwens denken aan de reacties op de sjaals die bij de aanslagen in Brussel werden ingezet...

"Misschien was de man verkouden" en dat bullshit argument dan en masse gaan zitten verdedigen. En dan continu roepen dat de tegenpartij sneu bezig is....

Man man man.
Je begrijpt de ironie van dat soort reacties dus niet :Y)
pi_163204074
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

In welk hotel zat je dan? In de rest ben ik totaal niet geïnteresseerd. Je hoeft die shit allemaal niet te posten.
pi_163204113
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je begrijpt de ironie van dat soort reacties dus niet :Y)
Jij onderschat mij gruwelijk. Keer op keer.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:23:05 #99
189978 controlaltdelete
pi_163204180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

Man man man.
Verdedigingsmechanisme om vertrouwen te houden in de overheid (en de media) want die doen zulke vreselijke dingen niet. Het zijn die nare moslims weet je wel, war on terror! Slaap lekker allemaal.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:24:22 #100
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163204223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

ik zou zeggen: bespaar je de moeite.
het moet koste wat het kost een hoax zijn, dus ze gaan je opnieuw voor leugenaar uitmaken.
Weet je? Je hebt gewoon gelijk. Ik heb er gvd alweer spijt van dat ik dat hele verhaal heb zitten typen voor jan lul. En dan nog proberen m'n mails aan Mauswr te anonimiseren via m'n iPhone wat niet lukt. Wat een moeite, de hele avond bezig en waarvoor? Voor mensen die me wederom uitmaken voor rotte vis. Om te bewijzen wat ik gezien en gehoord heb.

@Jokkebrok: ga maar eens goed zoeken naar hotels, want dat kan jr niet.

Toedeloe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')