Dat verklaart veelquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe wat voor je werkt qua benaderwijze , dat doe ik ook . Beide tevreden
ok, omdat jij dat niet ok vindt, doen we dat niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:17 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik was net serieus weer alles aan het beantwoorden, druk op het verkeerde knopje, kom terug in topic, zie de post van Jokkebrok, en ik heb zojuist besloten, ik deel geen ene sikkepit meer.
Je laatste vraag wil ik echter wel graag beantwoorden. Ik vind een kritische houding ten opzichte van wat de media etc ons zegt alleen maar prima. Jezelf dingen af blijven vragen is ook alleen maar goed. Ik geloof dat veel zaken gebeuren vanwege redenen die wij niet kennen. Je hebt m'n postgeschiedenis gezien en dus heb je gezien dat ik (als k post) veel in BNW te vinden ben, juist omdat ik de ander kant ook interssant vindt. Wat niet ok is, is zomaar ontkennen dat er überhaupt iets is gebeurd en daardoor ook indirect mensen te kwetsen die er wel bij betrokken zijn.
That does change a lot!quote:
De verwarring is ook best duidelijk, de 2 wapens lijken behoorlijk veel op elkaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 03:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
That does change a lot!
Het veranderd de afmeting en dikte van de kogels, iets waar tingo over viel in een intervieuw .
en het daarna afserveerde als BS verhaal.
maar als die er wél (zouden) zijn, worden ze juist gezien als bewijs dat t nep is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen CCTV beelden van binnen of buiten 't club. Geen fotos of mobiel filmpjes.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef controlaltdelete het volgende:
On topic
Did Orlando attack survivor LIE about being at gay club during shooting? Man's story questioned after his own Facebook post suggests he was never there
A man who claimed he survived the Orlando terrorist attack is facing questions after a post on his own Facebook page suggests he was never even at the gay club during the shooting.
Jep:quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:45 schreef Summers het volgende:
Deze was nog niet voorbijgekomen denk ik , iemand die wel iets kan vinden over die dokters voor de aanslag ?
kortom jij hebt geen eigen mening over de aanslag alleen een mening over een ander die een mening heeft en je raad eigenlijk maar dat het echt is zonder onderzoek en de rest is alvast fout .quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar als die er wél (zouden) zijn, worden ze juist gezien als bewijs dat t nep is.
- Wie denkt er nou aan te gaan filmen?
- Wat een slechte beelden, wie heeft er nou zon flutcamera?
- Die mensen zijn niet echt gewond, want ze bloeden niet hard genoeg voor t gebruikte wapen..
Enz enz
De omgekeerde wereld van Summers.. kan jij al aantonen waarom het een falseflag hoax is geweest? Nee? Dan heb je je recht van spreken verspeeld.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef Summers het volgende:
[..]
kortom jij hebt geen eigen mening over de aanslag alleen een mening over een ander die een mening heeft en je raad eigenlijk maar dat het echt is zonder onderzoek en de rest is alvast fout .
Misschien kan je aanwijzen welke gedeeltes het officiele verhaal bewijzen zodat het er nog op lijkt dat je zelf hebt nagedacht na een nieuwsuitzending .
Innocent until proven guilty doet men dan niet aanquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld van Summers.. kan jij al aantonen waarom het een falseflag hoax is geweest? Nee? Dan heb je je recht van spreken verspeeld.
Ook zo grappig: de maker van dat filmpje claimt dat er geen reviews zijn. Terwijl aan de linkerkant van het scherm gewoon 'nr of reviews: 8' te zien isquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:30 schreef Fiddlergurl het volgende:
Jep:
http://www.vitals.com/doctors/Dr_William_Havron/reviews (Review uit 2012). Biografie en behaalde diploma's te vinden op de website van OrLando Medical. Deze man komt uit Oklahoma en werkt sinds 2014 in Orlando.
Dit vond ik na 3 minuten Google. Eerst even voorbij alle nieuwsberichten over de schietpartij gaan, derde pagina Google hits vind je alles. Ik heb alleen hem even gedaan, maar dit vind je ook van de anderen.
Nope. Het is 'Guilty until proven innocent. But even then we know for sure that you are fucking guilty. So stop playing innocent, you fake hero! We saw the YouTubes, we connected the dots. We are the truth!'quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Innocent until proven guilty doet men dan niet aan
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef Summers het volgende:
[..]
kortom jij hebt geen eigen mening over de aanslag alleen een mening over een ander die een mening heeft en je raad eigenlijk maar dat het echt is zonder onderzoek en de rest is alvast fout .
Misschien kan je aanwijzen welke gedeeltes het officiele verhaal bewijzen zodat het er nog op lijkt dat je zelf hebt nagedacht na een nieuwsuitzending .
Je postgeschiedenis heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:17 schreef Fiddlergurl het volgende:
Je laatste vraag wil ik echter wel graag beantwoorden. Ik vind een kritische houding ten opzichte van wat de media etc ons zegt alleen maar prima. Jezelf dingen af blijven vragen is ook alleen maar goed. Ik geloof dat veel zaken gebeuren vanwege redenen die wij niet kennen. Je hebt m'n postgeschiedenis gezien en dus heb je gezien dat ik (als k post) veel in BNW te vinden ben, juist omdat ik de ander kant ook interssant vindt. Wat niet ok is, is zomaar ontkennen dat er überhaupt iets is gebeurd en daardoor ook indirect mensen te kwetsen die er wel bij betrokken zijn.
Zo is het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Het is 'Guilty until proven innocent. But even then we know for sure that you are fucking guilty. So stop playing innocent, you fake hero! We saw the YouTubes, we connected the dots. We are the truth!'
It doesn't change a fucking thing.quote:Op donderdag 23 juni 2016 03:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
That does change a lot!
Het veranderd de afmeting en dikte van de kogels, iets waar tingo over viel in een intervieuw .
en het daarna afserveerde als BS verhaal.
ik heb een beetje problemen met dat iedereen maar een leugenaar noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
It doesn't change a fucking thing.
If you want to continue beleiving blatant liars - doe dat maar.
Geweldige en goed onderbouwde argumentatie weerquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
It doesn't change a fucking thing.
If you want to continue beleiving blatant liars - doe dat maar.
Ah, aannames....quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:
Ik heb geen kritiek op de officiele versie van je gezien dus ik neem aan dat
Het zijn alleen maar aannames, (vooral van iemand die het moet hebben van de MSM verhaaltjes en debiele yt filmpjes) onderzoek wordt er niet gedaan.(Dat vraagt tijd en geduld en de inname van een neutrale houding)quote:
Ik wik geen vragen meer beantwoorden omdat ik geen enkele behoefte voel om wederom onderuitgehaald te worden, simpel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis heb ik niet gezien.
Ik heb geen kritiek op de officiele versie van je gezien dus ik neem aan dat je alles van 't officiele verhaal gelooft. Do you honestly and truly trust and beleive the ridiculous testimonies of the strange TV witnesses??
Ik denk niet dat je erg veel van de Orlando homo massacre heb gezien.
Je kom hier alleen maar met 'Tis geen hoax of false flag hoor! Ik heb 't gezien! Ik was erbij!' soort commentaar en wil verder geen info doorgeven en wil ook niet eenvoudige vraagjes beantworden.
Ik zie geen reden om je te geloven. Ik noem je geen leugenaar
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik wik geen vragen meer beantwoorden omdat ik geen enkele behoefte voel om wederom onderuitgehaald te worden, simpel.
Ik denk dat je dat ergens ook wel begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |