Hakjes? Held!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Wij zijn op weg naar bruiloft, ik heb me zelfs nog in een paar hakjes kunnen proppen met dikke pootjes. Wel Teva's mee voor als ik het echt niet meer trek
Jij gaat vandaag zooo bevallen in je feestjurkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Wij zijn op weg naar bruiloft, ik heb me zelfs nog in een paar hakjes kunnen proppen met dikke pootjes. Wel Teva's mee voor als ik het echt niet meer trek
28 in 5 dagen. Dinsdag was mijn vaste vrije dag. Ik overleg het straks met de gynaecoloog. Van alle collega's de afgelopen dagen zoveel lieve berichtjes gekregen en dan flikt m'n bazin nu dit. Alsof ik mij nu voor mijn lol de dagen op de bank dood zit te vervelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:50 schreef Chanty het volgende:
Wat een rare reactie van je wg nouk. Hoeveel uren en dagen werk je nu dan?
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet meteen onlogisch... Maar dat had gewoon in overleg gemoeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:45 schreef Moppert het volgende:
Helaas is een zwangerschap voor iedereen zo anders, de 1 fietst er echt doorheen, heeft geen klachten en de ander geeft 40 weken lang 37 keer over per dag. Als je in de eerste categorie valt dan is het voor sommige heel moeilijk om je in te leven in de ander ( zo blijkt wel weer).
Ik vind het zeker niet logisch dat als je minder moet werken dat ineens meer dagen zijn..
Duidelijk dat ze blijkbaar zo min mogelijk uren wil inleveren. Je bazin is ook op de werkvloer en ziet hoe het gaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
28 in 5 dagen. Dinsdag was mijn vaste vrije dag. Ik overleg het straks met de gynaecoloog. Van alle collega's de afgelopen dagen zoveel lieve berichtjes gekregen en dan flikt m'n bazin nu dit. Alsof ik mij nu voor mijn lol de dagen op de bank dood zit te vervelen.
In overleg sowieso, maar een extra dag? dat vind ik echt heel raarquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet meteen onlogisch... Maar dat had gewoon in overleg gemoeten.
Vanuit de ondernemer gedacht, vind ik dat niet raar. Wel dat ze het zelf invultquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
In overleg sowieso, maar een extra dag? dat vind ik echt heel raar
Beetje laat hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:08 schreef BlueEyes het volgende:
(Bedacht me ook gisteren weer waarom ik de vorige keer zei 1 keer zwanger en nooit weer)
Al eens acupunctuur geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:08 schreef BlueEyes het volgende:
Er niet probleemloos doorheen fietsen 40 weken lang ben ik me ook weer van bewust.
Waar ik vorige zwangerschap van de 7 dagen in de week 5 gevuld had met hoofdpijn, voel ik het nu weer aankomen![]()
Heb deze week nog geen hoofdpijnloze dag gehad en toch gewerkt.
En nu krijg ik ook geen begrip van mn leidinggevende, maar eens even zien hoe zich dit gaat ontwikkelen. Heb onlangs nog gezien bij mijn zwangere collega dat er erg met haar gesold werd.
In elk geval voorhet weekend maar ziek gemeld nu en dan volgende week verder kijken.
(Bedacht me ook gisteren weer waarom ik de vorige keer zei 1 keer zwanger en nooit weer)
Dat mag niet hè, en waarom zou ze? Die uren krijgt ze terug van het UWV!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:10 schreef Nazil het volgende:
En ze wil inderdaad geen uren inleveren. Ik weet nu ook al dat de afgelopen dagen en alle uren die ik minder dan 28 werk van mijn vakantie uren afgaan (die ik nog niet eens opgebouwd heb want ik werk er net).
Ik zou het UWV even bellen en vragen of zij je een advies kunnen geven. Ziekte vanwege je zwangerschap krijgt je werkgever gewoon vergoed en je moet daar geen vakantiedagen voor inleveren hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:10 schreef Nazil het volgende:
Ik heb zelf ook wel nagedacht over 6x4 doen, maar ik heb nu geen idee of dat lukt (zoals ik mij nu voel niet iig). Om mij dat maar zo te laten werken zonder overleg vind ik wat anders. Had gewoon het gesprek van vanmiddag afgewacht.
En ze wil inderdaad geen uren inleveren. Ik weet nu ook al dat de afgelopen dagen en alle uren die ik minder dan 28 werk van mijn vakantie uren afgaan (die ik nog niet eens opgebouwd heb want ik werk er net).
Ze is inderdaad op de winkelvloer maar ik laat nooit merken als het niet gaat
Ehmmm dat mag gewoon niet. Ze wisten het risico van een zwangere aannemen. Nu moeten ze het ook maar netjes regelenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:10 schreef Nazil het volgende:
Ik heb zelf ook wel nagedacht over 6x4 doen, maar ik heb nu geen idee of dat lukt (zoals ik mij nu voel niet iig). Om mij dat maar zo te laten werken zonder overleg vind ik wat anders. Had gewoon het gesprek van vanmiddag afgewacht.
Ze is inderdaad op de winkelvloer maar ik laat nooit merken als het niet gaat
Dit. Enne, wil je daar eigenlijk nog wel werken op deze manier?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ehmmm dat mag gewoon niet. Ze wisten het risico van een zwangere aannemen. Nu moeten ze het ook maar netjes regelen
Ja, maar het moet. In het belang van jezelf en de baby. Laat anders de bedrijfsarts of vk een brief opstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:36 schreef Nazil het volgende:
Ik weet dat het niet mag maar durf er weinig van te zeggen. Vind dit alles al moeilijk genoeg.
Hier dus sinds een paar dagen en het trekt inderdaad weg (vanochtend duurde het wel een uur). Wel een aparte gewaarwording dat je je vingers niet meer goed kan buigen en merk ook dat ik een bijna leeg flesje creme niet kon uitknijpen. Gewoon de kracht niet voor. Maar goed, het klopt precies met de omschrijving van CTS en het klinkt ook wel logisch gezien het vocht dat ik vasthoud (al is dat niet zichtbaar in mijn handen). We moeten het er maar ff mee doenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:38 schreef Arja het volgende:
Nouk geweldig! Wat heb je dat snel gedaan en wat een beertje. Van harte gefeliciteerd!
Ohhh nu komt het wel heel dichtbij. Svane jij eerst! Ik wil zondag wel.
Chanty die tintelende vingers en het niet kunnen buigen, heb ik ook sinds een paar weken. Ik heb heb het alleen sochtends en word er dan ook vaak (even) wakker van. Het trekt weg als ik weer in beweging kom. Rest van de dag verder geen last en bd eerder laag dan hoog
Woei!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef sproetjes het volgende:
Vandaag hier een goede SEO gehad dus weer helemaal blij![]()
Jahmaar jahmaar jahmaarquote:
Het alternatieve circuit reeds jaren geleden al bewandeld en regulier is het ook 'uitbehandeld' al als in de zin van: leer er mee te leven.quote:
Hoe weet je dat het een gedeelte was?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Arja het volgende:
Fijn sproetjes van de seo!
Hier ben ik zojuist een gedeelte van de slijmprop verloren. Ik hoop dat het wat betekent
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Arja het volgende:
Fijn sproetjes van de seo!
Hier ben ik zojuist een gedeelte van de slijmprop verloren. Ik hoop dat het wat betekent
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het alternatieve circuit reeds jaren geleden al bewandeld en regulier is het ook 'uitbehandeld' al als in de zin van: leer er mee te leven.
En dat lukt normaal gesproken ook prima alleen onder invloed van hormonen is het gewoon ruk.
En nu met bijna-peuterniet altijd even makkelijk.
Komt goed, het resultaat na al die maanden is de afweging waard geweest.
Omdat ie niet leek op een naaktslak, maar op een wel heel dik spoor dat een slak kan trekkenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een gedeelte was?
En spannend!
Ah okquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:31 schreef Arja het volgende:
[..]
Omdat ie niet leek op een naaktslak, maar op een wel heel dik spoor dat een slak kan trekken
Svane mag eerst. Ik vind de UD vaderdag wel mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Ben benieuwd hoor
Ga jij eerst, volg ik daarna jou
Al mag Svane natuurlijk ook eerst
Me tooquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:37 schreef Arja het volgende:
[..]
Svane mag eerst. Ik vind de UD vaderdag wel mooi
Ja leuke fase is dit, he. Iedereen zo betrokken en meelevend en enthousiast over het wonder in je buik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Me too
Vandaag veel handen die aan mijn buik zaten trouwens, tofheid
En iedereen die zo leuk en lief was en ons zoveel liefs wenste, man was er helemaal emo van (die heeft er ook onwijs veel zin in), zo cute
TBH, "we zien wel" is geen handige insteek denk ik (loop net even te vaak uit de hand en dan moet je gaan conflict managen ipv van tevoren dingen gewoon regelen), open en duidelijke communicatie is m.i. echt veel handiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:16 schreef Nazil het volgende:
Controle was allemaal goed gelukkig. Gyn zei over werk: probeer maar gewoon, dan krijg je meer voor elkaar dan nu gelijk er tegenin gaan. Zelf vond ze 6 dagen werken nou niet echt de oplossing maar goed. We zien wel.
Volgens mij is er geen bedrijfsarts.. Klein bedrijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
TBH, "we zien wel" is geen handige insteek denk ik (loop net even te vaak uit de hand en dan moet je gaan conflict managen ipv van tevoren dingen gewoon regelen), open en duidelijke communicatie is m.i. echt veel handiger.
Overleg even met arbo/bedrijfsarts als je daar laagdrempelig contact mee kunt hebben. En sowieso is uitleg over UWV-betaling bij ziekte bij zwangerschap wel handig om te noemen.
En uiteraard wel heel fijn dat ej controle goed was
Nazil, ik denk dat het goed is om het conflict niet aan te gaan, maar ik zou wel het gesprek aangaan. Dat jij ook geschrokken bent en dat je inziet dat je meer je grenzen in de gaten moet houden, omdat je hebt gemerkt dat je toch allerlei klachten krijgt. Ook aangeven dat je hebt gehoord dat je ziekmelding naar het uwv kan en financieel gecompenseerd kan worden voor de baas. Dat ze daarvan nog iemand anders kan aannemen wellicht voor jouw resterende uren/verlof...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:24 schreef Nazil het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen bedrijfsarts.. Klein bedrijf.
Pff ik weet het allemaal niet. Heb nu ook de neiging om te zeggen ik kom morgen wel (vroeg ze ivm vaderdag) terwijl ik vanochtend dacht van dat ga ik echt niet doen. Maar ja heb ook weinig poot om op te staan als controle goed is..
Fijn verlof gewenst!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb m'n laatste werkdag erop zittenEn zit nu in de trein op weg naar huis met een veel te zware tas vol cadeautjes en twee grote bossen bloemen. Hartstikke onhandig, maar zo leuk
Of ik maak de manliest man alive ter compensatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:21 schreef kniftyhooker het volgende:
Nouk gefeliciteerd!
Svane nu jij ook een meisje baren en dan zijn alle (uitgerekende) juni babies allemaal meisjes!!!
Ik zie maar 1 oplossing, gewoon geen ondergoed aan!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Details Amsel details
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Groofs jij wilde toch na de voorstelling van je dochter bevallen? Logisch dat je nog potdicht zit, de kleine is gewoon gehoorzaam.
Amsel ook verlof
![]()
Svane, ja ik wil in bad bevallen in het geboortehuis dat bij het diak hoort.
Jij dan![]()
Straks zijn we tegelijkertijd in het diak. Was jij nou sowieso medisch?
Sull zit je ook op de hielen trouwens!
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:37 schreef Svane het volgende:
[..]
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef Svane het volgende:
[..]
Gewoon op het moment kiezen! En wellicht zit er ook gewoon eentje vol.
Pff beterschap maar weer!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben morgen de 20 weken echo, vind het toch wel weer spannend! Zeker met al dat gedoe van de laatste tijd..
om t over de wondontsteking maar niet te hebben...![]()
Zit door alles een beetje op mn eiland.. baal er ff enorm van dat niets normaal lijkt te gaan, blindedarmontsteking, blaasontsteking, wondontsteking... whats next?!
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Nouk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!
Amsel lekker genieten van je verlof!!
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Oh no geen geboortegolfquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
Dank allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
Zo zijn er kerels die dat expres doen bij vrouwen, gewoon omdat vrouwen dat zo leuk vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:47 schreef Quoi het volgende:
Complimentje voor jou Rady!
GM, there's nothing next. Je hebt alles op de bingokaart nu wel gehad hoor. Morgen vast een nette 20w echo
Zei ik ooit ergens dat ik ging stoppen met kopen? Mmmm. Drager/doek is in the houseBlij mee! Ik vrees dat oefenen met de poezen geen succes wordt. Bij gebrek daaraan dan maar wachten op de echte vulling
![]()
Het was wel strompelen weer, naar de draagconsulent (500m van ons huis). Die nachtelijke activiteiten waren geen goed plan voor de bekkenbusiness
Ga ik eens proberen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffelbeer is vaag knopen, die druk ik iig helemaal plat bij proberen aanspannen en heeft geen gewichtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.
Bretels?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Ga t eens proberen als ik nog hempjes heb die lang genoeg zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Chanty hier hielp een hemd achter onderbroek rand daar redelijk goed tegen.
Bij de action hebben ze extra lange basic shirtjes (bij het ondergoed, zwart en wit), volgens mij hebben ze daar ook hemdjes van. Fijne kwaliteit voor nog geen 3 Euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ga t eens proberen als ik nog hempjes heb die lang genoeg zijn
Tnx morgen eerst de kast induiken en anders even naar de action. Daar moest ik eigenlijk toch nog langsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze extra lange basic shirtjes (bij het ondergoed, zwart en wit), volgens mij hebben ze daar ook hemdjes van. Fijne kwaliteit voor nog geen 3 Euro.
Hahaha dat moet je met hechtingen ook niet doen... ik pies in me broek van die gozer.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:40 schreef Quoi het volgende:
Dat lijkt me idd wel minder. De dutjes missen!
Uitdaging: ga plat op de bank liggen en kijk Roland Goedemondt. Lachstuipen en een gebrek aan rechte buikspieren, onmogelijk
Ik heb nog zo'n ding liggen, mocht je er een willenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:53 schreef Quoi het volgende:
Hier idd ook een verschuiving van een laagliggende placenta (20w) naar een hoogliggende (30w)
Verder trouwens noemenswaardig: Onze spruit lag tijdens de echo te oefenen met ademhalenMiddenrif ging dus al heen en weer, terwijl nog geen lucht. Mooi is dat.
En de ecoscopiste zag dat één balletje al was ingedaald. De ander was lastig te beoordelen.
Tot zover mijn langzaam functionerende geheugenGoede nacht gehad! Al vind ik - sinds ik weet dat je op je holle ader kunt liggen - op mijn rug liggen minder fijn. Zit het tussen mijn oren of ben ik ook wat misselijk/duizelig als ik dat doe? Ik weet het niet.
Chanty, geen idee qua oplossing voor je onderbroekendilemma. Snel werpen?![]()
Iemand trouwens nog tips voor zo'n rookworst (voedingskussen)? Met/zonder rijstvulling?
En nu koffie
Linkje naar wat voor één?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding liggen, mocht je er een willengraties
![]()
Maargoed, ik vond het zo onhandig dat ik het nooit heb gebruikt...
Het vorige vrouwtje was ook een beetje langzaam, dus misschien hielp dat ook niet meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Linkje naar wat voor één?
Miezziej, vervelend zeg! Het schijnt al uit te maken als je iets kleins onder je rechterbil legt, en dus iets naar links overhelt. Anders zonde van je afspraak bij de wax
Dunno, heb 'm gratis gekregen... Er zitten wel korrels in, maar weet niet wat voor soort.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Linkje naar wat voor één?
Miezziej, vervelend zeg! Het schijnt al uit te maken als je iets kleins onder je rechterbil legt, en dus iets naar links overhelt. Anders zonde van je afspraak bij de wax
Dan ga ik eerst nog even gericht zoeken. Maar bedankt!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:40 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dunno, heb 'm gratis gekregen... Er zitten wel korrels in, maar weet niet wat voor soort.
Jij denkt dat je na de bevalling meteen weer dingen kan zien down under? I wouldn't get my hopes upquote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:37 schreef Molo het volgende:
Oh ja ik zou gaan waxen in de laatste weken had ik bedacht
Nah ja, scheren op de tast (elektrisch), gaat met wat moeite nog net
Al hoop ik steeds dat het de laatste keer was, want gedoe![]()
Fijn van de goede echo's allemaal, dat is toch geruststellend
Nu nog gedraaid! Dat zou wel gek zijn toch? Lag ze nog niet vibi?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Chanty, mijn dochter draaide rond de 34 weken denk ik, dus dat was verder keurig op tijd. Mijn zoon is in de laatste twee weken gedraaid geloof ik en had ook heupdysplasie overgehouden aan zijn lange stuitligging.
We zullen het zien. Het voelt nu alsof deze overdwars ligt. Waar ze steeds in mijn rechterzij zat met haar voeten (overduidelijk voelbaar en zichtbaar), ben ik de voetjes helemaal kwijt nu en voel ik alleen maar twee grote bulten (hoofd en billen?), één links, één rechts.
Even laten checken? Dwars kun je niks mee dan wordt het sowieso een keizersnede. Stuitbevalling kun je iig nog proberen als je dat zelf ziet zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Chanty, mijn dochter draaide rond de 34 weken denk ik, dus dat was verder keurig op tijd. Mijn zoon is in de laatste twee weken gedraaid geloof ik en had ook heupdysplasie overgehouden aan zijn lange stuitligging.
We zullen het zien. Het voelt nu alsof deze overdwars ligt. Waar ze steeds in mijn rechterzij zat met haar voeten (overduidelijk voelbaar en zichtbaar), ben ik de voetjes helemaal kwijt nu en voel ik alleen maar twee grote bulten (hoofd en billen?), één links, één rechts.
Oh heerlijk, zo'n nuchtere instelling!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgende week weer afspraak. Als ze nu nog kon draaien ga ik ervanuit dat ze eventueel ook weer terug kan draaien.
Dat zou ik serieus ook wel denken! Lekker duikelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgende week weer afspraak. Als ze nu nog kon draaien ga ik ervanuit dat ze eventueel ook weer terug kan draaien.
Of een ander stuk stofquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, je kunt ook zo'n cheapass buikband van de hm dubbel doen en in je broek frotten!
Fijn gm! Altijd fijn batuurlijk maar zeker na zo'n operatie.
Mijnes wilde ook niet netjes liggen voor de foto. Gelukkig wel voor alle metingen en checks
Ze lag behoorlijk diep voor mijn gevoel, maar de vk voelde bij haar poging tot strippen dat ze haar nog helemaal terug naar boven kon duwen, dus blijkbaar niet heel vast nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Nu nog gedraaid! Dat zou wel gek zijn toch? Lag ze nog niet vibi?
Molo en Arja lijken ook gewoon de UD te gaan halen, wahoe! Of is er nog ergens actie?
Sull, bij welke termijn beviel je bij kind 1?
GM, echt heel fijn je goede seo!
Dat heeft kuiken idd ook gedaan, een paar weken voor de geboorte lag hij nog even een weekje in stuit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die heb ik al maar die drukken ook in het litteken of ik moet ze dermate te groot kopen dat ze afzakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:38 schreef Sull het volgende:
Groofs, dat dat nog past!Zou het komen door het strippen?
Svane, ik beviel met 39+5.dat zou nu dus 26-6 zijn.
Chanty je hebt ook van die randloze onderbroeken, is dat niet wat? Bv deze https://goo.gl/images/c2AqfG
Dat gezicht van de gyn wil ik zien danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:43 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je hebt ook nog van die kruisloze onderbroeken, die kun je aanhouden tijdens het werpen!
Fixedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef Burdie het volgende:
Chanty, je hebt ook van die onderbroeken van snoep, die (kun) kan je gyn opeten tijdens het werpen.
Je hoort wel vaker dat artsen weinig tijd hebben om te lunchen toch? Zal hij deze acties vast waarderen!quote:
39 w 6 d.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De laatste loodjes mensen, voelen jullie eigenlijk al iets? Hier echt nada noppes, met 39 w 2 d.
Thanks. Maar het is wel heel dubbel hoor, want tegelijkertijd geniet ik ook erg van deze speciale tijd en maak ik elke beweging heel bewust mee en de tijd die B en ik nog met zijn tweetjes hebben, terwijl we fantaseren over de toekomst, alle aandacht vanuit onze omgeving, een attractie zijn op straat (van onze groenteboer, tot de snackbar etc je ziet iedereen kijken als ik langsloop cq waggel of het al met wandelwagen is).quote:
Lopende attractie zal ik vanavond ook wel worden ja. Benieuwd hoe vaak ik de vraag krijg hoe lang ik nog moetquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:11 schreef Molo het volgende:
Gewoon een handdoek beetje bijknippen tot mega inlegger voor je onderbroek Chanty
Wat een zaaddag voor een strandfeestje was het vandaag zeg... maar ja, was wel gezellig gelukkig
Lopende attractie was ik wel, maar vind het wel lollig
Of zeggen 'kind is drie maanden geleden geboren, hoezo?'quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lopende attractie zal ik vanavond ook wel worden ja. Benieuwd hoe vaak ik de vraag krijg hoe lang ik nog moetmisschien een keer heel verbaasd vragen: waar heb je het over?
Hier nog niets ook. Ik dacht 1x iets van een miniem slijmpropdeeltje te hebben gesignaleerd, iets rozigs, maar dat was echt 2 mm en verder niets. Ook geen voorwee ofzo. Vandaag suuuuuuuperveel bewogen ter opwekking. En in Universiteitsmuseum een leuke tentoonstelling met metersgrote vee-verlossingsmachines met katrollen en touwen en op sterk water foetussen die na 11 maanden nog niet uit zichzelf waren gekomen en waar ze vroegah dus niets aan deden. Zo bemoedigendquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De laatste loodjes mensen, voelen jullie eigenlijk al iets? Hier echt nada noppes, met 39 w 2 d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Als ik een kantoorbaan had gehad was het ook anders geweest. En ik wil dat m'n kleintje ook nog heel lang blijft zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:46 schreef Arja het volgende:
Ja maar nazil, jouw hele zwangerschap klinkt ook een stuk zwaarder, dus kan me voorstellen dat je er dan ook eerder klaar mee bent.
Fijn dat het werken goed ging.
Ik vind juist detailfoto's van bijv de ruggengraat en handjes heel leuk. Niet van geslacht nee, dat zal me worst (pun intendedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:43 schreef Nazil het volgende:
Gisteren trouwens nog een geweldige foto van meneer z'n ballen meegekregengynaecoloog was er wel trots op dat ze het zo in beeld kreeg geloof ik. Ik heb toch liever z'n lieve gezichtje ofzo geprint
Ja ook dat vind ik heel erg leuk maar nee, het werd het geslacht dit keer. Naja had überhaupt niet verwacht dat ze nog een uitwendige echo ging doen dus een keer extra babyspieken is nooit weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik vind juist detailfoto's van bijv de ruggengraat en handjes heel leuk. Niet van geslacht nee, dat zal me worst (pun intended) wezen. Maar heb alleen wazige profielpics. Had natuurlijk even kunnen vragen maar onbelangrijk dus dat vergat ik
.
Ja dat is wel apart ja. Iedereen gaat er al vanuit dat je er op het laatst klaar mee bent terwijl dat helemaal niet hoeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Chanty het volgende:
Ik heb toen ook allemaal alternatieve dingen geprobeerd (acupunctuur, moxa-sticks,haptonomie) en twee draaipogingen. Kreeg alleen een dikke middelvinger van Lucasmaar hopelijk werkt he. Typisch geval van baadt het niet dan schaadt het niet
Sterkte met je kat, hopelijk knapt hij toch nog op.
En nazil in jouw situatie (zoals ik in mijn post aangaf) snap ik best dat je er klaar mee bent. Sowieso als een moeder het voelt als laatste loodjes dan is dat gewoon zo ongeacht wel of geen klachten. Waar ik meer op doelde is dat de buitenwereld al voor je besluit dat de laatste weken zwaar zijn door het te betitelen als loodjes terwijl ik altijd zeg dat ik weinig te klagen heb en nog volop geniet als mensen vragen hoe t gaat. En toch zeggen ze dan: sterkte met de laatste loodjes. Waarom niet gewoon: nou geniet nog even van de laatste weken?
Haha, goed beschreven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:03 schreef Arja het volgende:
[..]
39 w 6 d.
Ik voel toenemend discomfort, nieuwsgierigheid, verlangen naar mijn dochter, een kriebel in mijn buik, ongeduld, toenemend aantal mensen in mijn omgeving die informeert hoe het ervoor staat, moeheid, uit mijn voegen barsten, navel staat op springen, ik verlies soms wat melk, elke dag denken: zou het dan vandaag?
Maar nee nada noppes dus eigenlijk ook.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb mijn dochter zien stralen vandaag op het toneel (dans) en ik ben maar wat blij dat ik dat nog heb kunnen zien. Jezus, wat was (ben!) ik trots. Echt, brok in mijn keel.
Het is toch nooit goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Ik weet zelf ook nooit wat ik moet zeggen als ik hoogzwangere vrouwen tegen kom
Ja dat idee heb ik soms ookquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het is toch nooit goed.Ik zei ooit "Nou, eh, geniet ervan!" toen iemand met verlof ging en toen kreeg ik een reactie in de trant van "Genieten?!". Haar had ik kennelijk wél succes met de laatste loodjes moeten wensen.
ik zal het doorgeven aan mijn alienquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yep.
Maar jullie eerst hoor. Morgen, hoppa!
+100quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb me ook de laatste weken beter gevoeld dan de eerste 34 weken ofzo, haha. Maar dat is nu helaas weer een beetje voorbij. Sommige dagen gaan lekker en goed en sommige dagen sleep ik mezelf echt door de dag heen en wil ik maar wat graag bevallen.
Maar goed, na drie keer durf ik wel echt te zeggen dat ik meer een baby-mens ben, dan een zwangerschapsmens. Ik vind het allemaal heel bijzonder hoor, maar voel me gewoon echt lekkerder zonder al die hormonen en dikke buik ;-).
Zijn dat een soort sticks dat moxa?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:06 schreef ikke_84 het volgende:
Gaddle zou moxa anders nog iets voor je zijn om haar te laten draaien? Moet je wel voor open staan maar de vk rade dit aan bij mijn schoonzusje.
Wat vervelend van je katkan me voorstellen dat je je daar naar bij voelt.
voor de llm'ers
De laatste weken kunnen lichamelijk heel zwaar zijn maar ook die nieuwsgierigheid naar je kindje wordt steeds groternog even volhouden en dan kunnen jullie lekker babyknuffelen.
Nazil hopelijk hou je die 4 uur werken vol tot aan je verlof. En zo niet dan gewoon om tafel met je wg, ze heeft er ook niks aan als je eerder bevalt (en jij al helemaal niet). Fijn dat de afgelopen dagen iig ziektedagen waren. Hoef je je daar niet druk over te maken en het te overleggen.
Wat een bazenactiequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:35 schreef Quoi het volgende:
Zooooo, op bed en voetbal. Ook in mijn buik![]()
Groofs, wat klinkt dat goed, die voorstelling. Toch weer meegepikt![]()
Over een attractie gesproken. Ik (voetganger) wilde een kruispunt met verkeersregelaar oversteken, toen hij het verkeer stillegde voor mij, met de mededeling "heel speciaal vervoer"![]()
![]()
Ik liep ook echt weer crappy, dus kan het me voorstellen![]()
Ik ga op rookworstenkussens googlen!
Ja soort sigaren. Destijds bestelt via stuitlig.nl. Had van een kennis nog een paar andere gekregen maar die rookten echt enorm.quote:
Het kan zomaar Arja. Lucas twee jaar voor in de weer geweest en Judith 1 x onveiligquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:26 schreef Arja het volgende:
+1 op amsel en chanty.
Helaas ben ik alleen minder goed in zwanger raken en ben ik intussen ook al wat ouder.
Ik hoop dat ik mijn lichaam nu heb laten zien hoe het moet en een tweede keer misschien wel snel spontaan zwanger te raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me alles bij voorstellen, maar daar trekt mijn man wel een grens. En ik snap hem rationeel. Bovendien verdient Emmy een moeder die energie heeft voor haar en niet een met stemmingswisselingen, stress, gejaagd gedoe en een die veel teleurstellingen moet verwerken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef Molo het volgende:
Begrijpelijk wel, al heb je (weet ik uit ervaring bij andere moeders na medisch trajecten en op wat hogere leeftijd) ook nog kans dat als Emmy er eenmaal is je weer anders erover denkt. Maar alles is goed natuurlijk, jullie keuze
3 jaar, met pauzes er tussen om te voorkomen dat we gek werden, of onze relatie het niet zou redden.quote:Hoe lang zijn jullie "bezig geweest"? Als ik vragen mag, zo niet, ook prima natuurlijk, het is niet bedoeld als kruisverhoor, ik ben alleen gewoon heel nieuwsgierig
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Arja het volgende:
[..]
Kan ik me alles bij voorstellen, maar daar trekt mijn man wel een grens. En ik snap hem rationeel. Bovendien verdient Emmy een moeder die energie heeft voor haar en niet een met stemmingswisselingen, stress, gejaagd gedoe en een die veel teleurstellingen moet verwerken.
Dat ik het emotioneel evengoed moeilijk zou vinden als het niet lukt, is een tweede.
[..]
3 jaar, met pauzes er tussen om te voorkomen dat we gek werden, of onze relatie het niet zou redden.
Geeft niet, ik ben er heel open over. Altijd geweest.
Dankjewel chanty.
geen vaders hier dus nopequote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Arja het volgende:
Ja precies molo, die grens kan verschuiven als het oerverlangen groeit. Maar genoeg daarover.
Gaan jullie nog wat doen aan vaderdag?
Dank u dank uquote:Op zondag 19 juni 2016 01:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gefeliciteerd met deze mijlpaal Arja en Molo!
ik lig met benen omhoog met laptop op schoot, had telefoon op mijn buik liggen, maar die kletterde mevrouw net na een potje buik-boksen er nog even mooi vanaf op de grondquote:Op zondag 19 juni 2016 01:11 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee.
Ze verbouwt nog vrolijk mijn buik verder.
Jij dan Svane?
Thnx viefke
Lol.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ik lig met benen omhoog met laptop op schoot, had telefoon op mijn buik liggen, maar die kletterde mevrouw net na een potje buik-boksen er nog even mooi vanaf op de grond
Ik mag het hopen dat ik die ga missenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Arja het volgende:
[..]
Lol.
Dat handige telefoontafeltje ga ik ook nog missen binnenkort
hehehehe, ik ben ook een enorme nachtbraker hoor, al is het de afgelopen maanden wel anders geweest, maar dit is zo zinloos wachten ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 02:33 schreef Arja het volgende:
Oh ik geniet wel van al die activiteit in mijn buik. Langer dan 2 weken zal het niet meer duren.
En ach ja, ik hoef morgen toch niks.
Naja, hopelijk een kind baren.
Ik zit min of meer gedwongen de 24 uur van Le Mans mee te kijken en woordjes te leggen met wordfeut en ik heb net warme melk gemaakt.
En een nachtbraker ben ik zelf eigenlijk ook wel.
Party Hard!
O my hoe gaat ie dat doe vandaag?quote:Op zondag 19 juni 2016 05:36 schreef Nazil het volgende:
Hoi nachtploeg![]()
Man is nog steeds niet thuis van de kroeg en om 11 uur moet hij weer werken. Ik maak mij dus zorgen en kan niet meer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |