Woei!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef sproetjes het volgende:
Vandaag hier een goede SEO gehad dus weer helemaal blij![]()
Jahmaar jahmaar jahmaarquote:
Het alternatieve circuit reeds jaren geleden al bewandeld en regulier is het ook 'uitbehandeld' al als in de zin van: leer er mee te leven.quote:
Hoe weet je dat het een gedeelte was?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Arja het volgende:
Fijn sproetjes van de seo!
Hier ben ik zojuist een gedeelte van de slijmprop verloren. Ik hoop dat het wat betekent
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Arja het volgende:
Fijn sproetjes van de seo!
Hier ben ik zojuist een gedeelte van de slijmprop verloren. Ik hoop dat het wat betekent
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het alternatieve circuit reeds jaren geleden al bewandeld en regulier is het ook 'uitbehandeld' al als in de zin van: leer er mee te leven.
En dat lukt normaal gesproken ook prima alleen onder invloed van hormonen is het gewoon ruk.
En nu met bijna-peuterniet altijd even makkelijk.
Komt goed, het resultaat na al die maanden is de afweging waard geweest.
Omdat ie niet leek op een naaktslak, maar op een wel heel dik spoor dat een slak kan trekkenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een gedeelte was?
En spannend!
Ah okquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:31 schreef Arja het volgende:
[..]
Omdat ie niet leek op een naaktslak, maar op een wel heel dik spoor dat een slak kan trekken
Svane mag eerst. Ik vind de UD vaderdag wel mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Ben benieuwd hoor
Ga jij eerst, volg ik daarna jou
Al mag Svane natuurlijk ook eerst
Me tooquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:37 schreef Arja het volgende:
[..]
Svane mag eerst. Ik vind de UD vaderdag wel mooi
Ja leuke fase is dit, he. Iedereen zo betrokken en meelevend en enthousiast over het wonder in je buik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Me too
Vandaag veel handen die aan mijn buik zaten trouwens, tofheid
En iedereen die zo leuk en lief was en ons zoveel liefs wenste, man was er helemaal emo van (die heeft er ook onwijs veel zin in), zo cute
TBH, "we zien wel" is geen handige insteek denk ik (loop net even te vaak uit de hand en dan moet je gaan conflict managen ipv van tevoren dingen gewoon regelen), open en duidelijke communicatie is m.i. echt veel handiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:16 schreef Nazil het volgende:
Controle was allemaal goed gelukkig. Gyn zei over werk: probeer maar gewoon, dan krijg je meer voor elkaar dan nu gelijk er tegenin gaan. Zelf vond ze 6 dagen werken nou niet echt de oplossing maar goed. We zien wel.
Volgens mij is er geen bedrijfsarts.. Klein bedrijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
TBH, "we zien wel" is geen handige insteek denk ik (loop net even te vaak uit de hand en dan moet je gaan conflict managen ipv van tevoren dingen gewoon regelen), open en duidelijke communicatie is m.i. echt veel handiger.
Overleg even met arbo/bedrijfsarts als je daar laagdrempelig contact mee kunt hebben. En sowieso is uitleg over UWV-betaling bij ziekte bij zwangerschap wel handig om te noemen.
En uiteraard wel heel fijn dat ej controle goed was
Nazil, ik denk dat het goed is om het conflict niet aan te gaan, maar ik zou wel het gesprek aangaan. Dat jij ook geschrokken bent en dat je inziet dat je meer je grenzen in de gaten moet houden, omdat je hebt gemerkt dat je toch allerlei klachten krijgt. Ook aangeven dat je hebt gehoord dat je ziekmelding naar het uwv kan en financieel gecompenseerd kan worden voor de baas. Dat ze daarvan nog iemand anders kan aannemen wellicht voor jouw resterende uren/verlof...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:24 schreef Nazil het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen bedrijfsarts.. Klein bedrijf.
Pff ik weet het allemaal niet. Heb nu ook de neiging om te zeggen ik kom morgen wel (vroeg ze ivm vaderdag) terwijl ik vanochtend dacht van dat ga ik echt niet doen. Maar ja heb ook weinig poot om op te staan als controle goed is..
Fijn verlof gewenst!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb m'n laatste werkdag erop zittenEn zit nu in de trein op weg naar huis met een veel te zware tas vol cadeautjes en twee grote bossen bloemen. Hartstikke onhandig, maar zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |