Of ik maak de manliest man alive ter compensatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:21 schreef kniftyhooker het volgende:
Nouk gefeliciteerd!
Svane nu jij ook een meisje baren en dan zijn alle (uitgerekende) juni babies allemaal meisjes!!!
Ik zie maar 1 oplossing, gewoon geen ondergoed aan!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Details Amsel details
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Groofs jij wilde toch na de voorstelling van je dochter bevallen? Logisch dat je nog potdicht zit, de kleine is gewoon gehoorzaam.
Amsel ook verlof
![]()
Svane, ja ik wil in bad bevallen in het geboortehuis dat bij het diak hoort.
Jij dan![]()
Straks zijn we tegelijkertijd in het diak. Was jij nou sowieso medisch?
Sull zit je ook op de hielen trouwens!
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:37 schreef Svane het volgende:
[..]
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef Svane het volgende:
[..]
Gewoon op het moment kiezen! En wellicht zit er ook gewoon eentje vol.
Pff beterschap maar weer!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben morgen de 20 weken echo, vind het toch wel weer spannend! Zeker met al dat gedoe van de laatste tijd..
om t over de wondontsteking maar niet te hebben...![]()
Zit door alles een beetje op mn eiland.. baal er ff enorm van dat niets normaal lijkt te gaan, blindedarmontsteking, blaasontsteking, wondontsteking... whats next?!
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Nouk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!
Amsel lekker genieten van je verlof!!
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Oh no geen geboortegolfquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |