Het alternatieve circuit reeds jaren geleden al bewandeld en regulier is het ook 'uitbehandeld' al als in de zin van: leer er mee te leven.quote:
Hoe weet je dat het een gedeelte was?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Arja het volgende:
Fijn sproetjes van de seo!
Hier ben ik zojuist een gedeelte van de slijmprop verloren. Ik hoop dat het wat betekent
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Arja het volgende:
Fijn sproetjes van de seo!
Hier ben ik zojuist een gedeelte van de slijmprop verloren. Ik hoop dat het wat betekent
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het alternatieve circuit reeds jaren geleden al bewandeld en regulier is het ook 'uitbehandeld' al als in de zin van: leer er mee te leven.
En dat lukt normaal gesproken ook prima alleen onder invloed van hormonen is het gewoon ruk.
En nu met bijna-peuterniet altijd even makkelijk.
Komt goed, het resultaat na al die maanden is de afweging waard geweest.
Omdat ie niet leek op een naaktslak, maar op een wel heel dik spoor dat een slak kan trekkenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een gedeelte was?
En spannend!
Ah okquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:31 schreef Arja het volgende:
[..]
Omdat ie niet leek op een naaktslak, maar op een wel heel dik spoor dat een slak kan trekken
Svane mag eerst. Ik vind de UD vaderdag wel mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Ben benieuwd hoor
Ga jij eerst, volg ik daarna jou
Al mag Svane natuurlijk ook eerst
Me tooquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:37 schreef Arja het volgende:
[..]
Svane mag eerst. Ik vind de UD vaderdag wel mooi
Ja leuke fase is dit, he. Iedereen zo betrokken en meelevend en enthousiast over het wonder in je buik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Me too
Vandaag veel handen die aan mijn buik zaten trouwens, tofheid
En iedereen die zo leuk en lief was en ons zoveel liefs wenste, man was er helemaal emo van (die heeft er ook onwijs veel zin in), zo cute
TBH, "we zien wel" is geen handige insteek denk ik (loop net even te vaak uit de hand en dan moet je gaan conflict managen ipv van tevoren dingen gewoon regelen), open en duidelijke communicatie is m.i. echt veel handiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:16 schreef Nazil het volgende:
Controle was allemaal goed gelukkig. Gyn zei over werk: probeer maar gewoon, dan krijg je meer voor elkaar dan nu gelijk er tegenin gaan. Zelf vond ze 6 dagen werken nou niet echt de oplossing maar goed. We zien wel.
Volgens mij is er geen bedrijfsarts.. Klein bedrijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
TBH, "we zien wel" is geen handige insteek denk ik (loop net even te vaak uit de hand en dan moet je gaan conflict managen ipv van tevoren dingen gewoon regelen), open en duidelijke communicatie is m.i. echt veel handiger.
Overleg even met arbo/bedrijfsarts als je daar laagdrempelig contact mee kunt hebben. En sowieso is uitleg over UWV-betaling bij ziekte bij zwangerschap wel handig om te noemen.
En uiteraard wel heel fijn dat ej controle goed was
Nazil, ik denk dat het goed is om het conflict niet aan te gaan, maar ik zou wel het gesprek aangaan. Dat jij ook geschrokken bent en dat je inziet dat je meer je grenzen in de gaten moet houden, omdat je hebt gemerkt dat je toch allerlei klachten krijgt. Ook aangeven dat je hebt gehoord dat je ziekmelding naar het uwv kan en financieel gecompenseerd kan worden voor de baas. Dat ze daarvan nog iemand anders kan aannemen wellicht voor jouw resterende uren/verlof...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:24 schreef Nazil het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen bedrijfsarts.. Klein bedrijf.
Pff ik weet het allemaal niet. Heb nu ook de neiging om te zeggen ik kom morgen wel (vroeg ze ivm vaderdag) terwijl ik vanochtend dacht van dat ga ik echt niet doen. Maar ja heb ook weinig poot om op te staan als controle goed is..
Fijn verlof gewenst!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb m'n laatste werkdag erop zittenEn zit nu in de trein op weg naar huis met een veel te zware tas vol cadeautjes en twee grote bossen bloemen. Hartstikke onhandig, maar zo leuk
Of ik maak de manliest man alive ter compensatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:21 schreef kniftyhooker het volgende:
Nouk gefeliciteerd!
Svane nu jij ook een meisje baren en dan zijn alle (uitgerekende) juni babies allemaal meisjes!!!
Ik zie maar 1 oplossing, gewoon geen ondergoed aan!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Details Amsel details
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Groofs jij wilde toch na de voorstelling van je dochter bevallen? Logisch dat je nog potdicht zit, de kleine is gewoon gehoorzaam.
Amsel ook verlof
![]()
Svane, ja ik wil in bad bevallen in het geboortehuis dat bij het diak hoort.
Jij dan![]()
Straks zijn we tegelijkertijd in het diak. Was jij nou sowieso medisch?
Sull zit je ook op de hielen trouwens!
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:37 schreef Svane het volgende:
[..]
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef Svane het volgende:
[..]
Gewoon op het moment kiezen! En wellicht zit er ook gewoon eentje vol.
Pff beterschap maar weer!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben morgen de 20 weken echo, vind het toch wel weer spannend! Zeker met al dat gedoe van de laatste tijd..
om t over de wondontsteking maar niet te hebben...![]()
Zit door alles een beetje op mn eiland.. baal er ff enorm van dat niets normaal lijkt te gaan, blindedarmontsteking, blaasontsteking, wondontsteking... whats next?!
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Nouk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!
Amsel lekker genieten van je verlof!!
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Oh no geen geboortegolfquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
Dank allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
Zo zijn er kerels die dat expres doen bij vrouwen, gewoon omdat vrouwen dat zo leuk vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:47 schreef Quoi het volgende:
Complimentje voor jou Rady!
GM, there's nothing next. Je hebt alles op de bingokaart nu wel gehad hoor. Morgen vast een nette 20w echo
Zei ik ooit ergens dat ik ging stoppen met kopen? Mmmm. Drager/doek is in the houseBlij mee! Ik vrees dat oefenen met de poezen geen succes wordt. Bij gebrek daaraan dan maar wachten op de echte vulling
![]()
Het was wel strompelen weer, naar de draagconsulent (500m van ons huis). Die nachtelijke activiteiten waren geen goed plan voor de bekkenbusiness
Ga ik eens proberen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffelbeer is vaag knopen, die druk ik iig helemaal plat bij proberen aanspannen en heeft geen gewichtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.
Bretels?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Ga t eens proberen als ik nog hempjes heb die lang genoeg zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Chanty hier hielp een hemd achter onderbroek rand daar redelijk goed tegen.
Bij de action hebben ze extra lange basic shirtjes (bij het ondergoed, zwart en wit), volgens mij hebben ze daar ook hemdjes van. Fijne kwaliteit voor nog geen 3 Euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ga t eens proberen als ik nog hempjes heb die lang genoeg zijn
Tnx morgen eerst de kast induiken en anders even naar de action. Daar moest ik eigenlijk toch nog langsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze extra lange basic shirtjes (bij het ondergoed, zwart en wit), volgens mij hebben ze daar ook hemdjes van. Fijne kwaliteit voor nog geen 3 Euro.
Hahaha dat moet je met hechtingen ook niet doen... ik pies in me broek van die gozer.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:40 schreef Quoi het volgende:
Dat lijkt me idd wel minder. De dutjes missen!
Uitdaging: ga plat op de bank liggen en kijk Roland Goedemondt. Lachstuipen en een gebrek aan rechte buikspieren, onmogelijk
Ik heb nog zo'n ding liggen, mocht je er een willenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:53 schreef Quoi het volgende:
Hier idd ook een verschuiving van een laagliggende placenta (20w) naar een hoogliggende (30w)
Verder trouwens noemenswaardig: Onze spruit lag tijdens de echo te oefenen met ademhalenMiddenrif ging dus al heen en weer, terwijl nog geen lucht. Mooi is dat.
En de ecoscopiste zag dat één balletje al was ingedaald. De ander was lastig te beoordelen.
Tot zover mijn langzaam functionerende geheugenGoede nacht gehad! Al vind ik - sinds ik weet dat je op je holle ader kunt liggen - op mijn rug liggen minder fijn. Zit het tussen mijn oren of ben ik ook wat misselijk/duizelig als ik dat doe? Ik weet het niet.
Chanty, geen idee qua oplossing voor je onderbroekendilemma. Snel werpen?![]()
Iemand trouwens nog tips voor zo'n rookworst (voedingskussen)? Met/zonder rijstvulling?
En nu koffie
Linkje naar wat voor één?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding liggen, mocht je er een willengraties
![]()
Maargoed, ik vond het zo onhandig dat ik het nooit heb gebruikt...
Het vorige vrouwtje was ook een beetje langzaam, dus misschien hielp dat ook niet meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Linkje naar wat voor één?
Miezziej, vervelend zeg! Het schijnt al uit te maken als je iets kleins onder je rechterbil legt, en dus iets naar links overhelt. Anders zonde van je afspraak bij de wax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |