Dank u dank uquote:Op zondag 19 juni 2016 01:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gefeliciteerd met deze mijlpaal Arja en Molo!
ik lig met benen omhoog met laptop op schoot, had telefoon op mijn buik liggen, maar die kletterde mevrouw net na een potje buik-boksen er nog even mooi vanaf op de grondquote:Op zondag 19 juni 2016 01:11 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee.
Ze verbouwt nog vrolijk mijn buik verder.
Jij dan Svane?
Thnx viefke
Lol.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ik lig met benen omhoog met laptop op schoot, had telefoon op mijn buik liggen, maar die kletterde mevrouw net na een potje buik-boksen er nog even mooi vanaf op de grond
Ik mag het hopen dat ik die ga missenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Arja het volgende:
[..]
Lol.
Dat handige telefoontafeltje ga ik ook nog missen binnenkort
hehehehe, ik ben ook een enorme nachtbraker hoor, al is het de afgelopen maanden wel anders geweest, maar dit is zo zinloos wachten ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 02:33 schreef Arja het volgende:
Oh ik geniet wel van al die activiteit in mijn buik. Langer dan 2 weken zal het niet meer duren.
En ach ja, ik hoef morgen toch niks.
Naja, hopelijk een kind baren.
Ik zit min of meer gedwongen de 24 uur van Le Mans mee te kijken en woordjes te leggen met wordfeut en ik heb net warme melk gemaakt.
En een nachtbraker ben ik zelf eigenlijk ook wel.
Party Hard!
O my hoe gaat ie dat doe vandaag?quote:Op zondag 19 juni 2016 05:36 schreef Nazil het volgende:
Hoi nachtploeg![]()
Man is nog steeds niet thuis van de kroeg en om 11 uur moet hij weer werken. Ik maak mij dus zorgen en kan niet meer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |