Zijn dat een soort sticks dat moxa?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:06 schreef ikke_84 het volgende:
Gaddle zou moxa anders nog iets voor je zijn om haar te laten draaien? Moet je wel voor open staan maar de vk rade dit aan bij mijn schoonzusje.
Wat vervelend van je katkan me voorstellen dat je je daar naar bij voelt.
voor de llm'ers
De laatste weken kunnen lichamelijk heel zwaar zijn maar ook die nieuwsgierigheid naar je kindje wordt steeds groternog even volhouden en dan kunnen jullie lekker babyknuffelen.
Nazil hopelijk hou je die 4 uur werken vol tot aan je verlof. En zo niet dan gewoon om tafel met je wg, ze heeft er ook niks aan als je eerder bevalt (en jij al helemaal niet). Fijn dat de afgelopen dagen iig ziektedagen waren. Hoef je je daar niet druk over te maken en het te overleggen.
Wat een bazenactiequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:35 schreef Quoi het volgende:
Zooooo, op bed en voetbal. Ook in mijn buik![]()
Groofs, wat klinkt dat goed, die voorstelling. Toch weer meegepikt![]()
Over een attractie gesproken. Ik (voetganger) wilde een kruispunt met verkeersregelaar oversteken, toen hij het verkeer stillegde voor mij, met de mededeling "heel speciaal vervoer"![]()
![]()
Ik liep ook echt weer crappy, dus kan het me voorstellen![]()
Ik ga op rookworstenkussens googlen!
Ja soort sigaren. Destijds bestelt via stuitlig.nl. Had van een kennis nog een paar andere gekregen maar die rookten echt enorm.quote:
Het kan zomaar Arja. Lucas twee jaar voor in de weer geweest en Judith 1 x onveiligquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:26 schreef Arja het volgende:
+1 op amsel en chanty.
Helaas ben ik alleen minder goed in zwanger raken en ben ik intussen ook al wat ouder.
Ik hoop dat ik mijn lichaam nu heb laten zien hoe het moet en een tweede keer misschien wel snel spontaan zwanger te raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me alles bij voorstellen, maar daar trekt mijn man wel een grens. En ik snap hem rationeel. Bovendien verdient Emmy een moeder die energie heeft voor haar en niet een met stemmingswisselingen, stress, gejaagd gedoe en een die veel teleurstellingen moet verwerken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef Molo het volgende:
Begrijpelijk wel, al heb je (weet ik uit ervaring bij andere moeders na medisch trajecten en op wat hogere leeftijd) ook nog kans dat als Emmy er eenmaal is je weer anders erover denkt. Maar alles is goed natuurlijk, jullie keuze
3 jaar, met pauzes er tussen om te voorkomen dat we gek werden, of onze relatie het niet zou redden.quote:Hoe lang zijn jullie "bezig geweest"? Als ik vragen mag, zo niet, ook prima natuurlijk, het is niet bedoeld als kruisverhoor, ik ben alleen gewoon heel nieuwsgierig
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Arja het volgende:
[..]
Kan ik me alles bij voorstellen, maar daar trekt mijn man wel een grens. En ik snap hem rationeel. Bovendien verdient Emmy een moeder die energie heeft voor haar en niet een met stemmingswisselingen, stress, gejaagd gedoe en een die veel teleurstellingen moet verwerken.
Dat ik het emotioneel evengoed moeilijk zou vinden als het niet lukt, is een tweede.
[..]
3 jaar, met pauzes er tussen om te voorkomen dat we gek werden, of onze relatie het niet zou redden.
Geeft niet, ik ben er heel open over. Altijd geweest.
Dankjewel chanty.
geen vaders hier dus nopequote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Arja het volgende:
Ja precies molo, die grens kan verschuiven als het oerverlangen groeit. Maar genoeg daarover.
Gaan jullie nog wat doen aan vaderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |