39 w 6 d.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De laatste loodjes mensen, voelen jullie eigenlijk al iets? Hier echt nada noppes, met 39 w 2 d.
Thanks. Maar het is wel heel dubbel hoor, want tegelijkertijd geniet ik ook erg van deze speciale tijd en maak ik elke beweging heel bewust mee en de tijd die B en ik nog met zijn tweetjes hebben, terwijl we fantaseren over de toekomst, alle aandacht vanuit onze omgeving, een attractie zijn op straat (van onze groenteboer, tot de snackbar etc je ziet iedereen kijken als ik langsloop cq waggel of het al met wandelwagen is).quote:
Lopende attractie zal ik vanavond ook wel worden ja. Benieuwd hoe vaak ik de vraag krijg hoe lang ik nog moetquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:11 schreef Molo het volgende:
Gewoon een handdoek beetje bijknippen tot mega inlegger voor je onderbroek Chanty
Wat een zaaddag voor een strandfeestje was het vandaag zeg... maar ja, was wel gezellig gelukkig
Lopende attractie was ik wel, maar vind het wel lollig
Of zeggen 'kind is drie maanden geleden geboren, hoezo?'quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lopende attractie zal ik vanavond ook wel worden ja. Benieuwd hoe vaak ik de vraag krijg hoe lang ik nog moetmisschien een keer heel verbaasd vragen: waar heb je het over?
Hier nog niets ook. Ik dacht 1x iets van een miniem slijmpropdeeltje te hebben gesignaleerd, iets rozigs, maar dat was echt 2 mm en verder niets. Ook geen voorwee ofzo. Vandaag suuuuuuuperveel bewogen ter opwekking. En in Universiteitsmuseum een leuke tentoonstelling met metersgrote vee-verlossingsmachines met katrollen en touwen en op sterk water foetussen die na 11 maanden nog niet uit zichzelf waren gekomen en waar ze vroegah dus niets aan deden. Zo bemoedigendquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De laatste loodjes mensen, voelen jullie eigenlijk al iets? Hier echt nada noppes, met 39 w 2 d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Als ik een kantoorbaan had gehad was het ook anders geweest. En ik wil dat m'n kleintje ook nog heel lang blijft zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:46 schreef Arja het volgende:
Ja maar nazil, jouw hele zwangerschap klinkt ook een stuk zwaarder, dus kan me voorstellen dat je er dan ook eerder klaar mee bent.
Fijn dat het werken goed ging.
Ik vind juist detailfoto's van bijv de ruggengraat en handjes heel leuk. Niet van geslacht nee, dat zal me worst (pun intendedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:43 schreef Nazil het volgende:
Gisteren trouwens nog een geweldige foto van meneer z'n ballen meegekregengynaecoloog was er wel trots op dat ze het zo in beeld kreeg geloof ik. Ik heb toch liever z'n lieve gezichtje ofzo geprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |