abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163118328
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:25 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ik vind juist detailfoto's van bijv de ruggengraat en handjes heel leuk. Niet van geslacht nee, dat zal me worst (pun intended :')) wezen. Maar heb alleen wazige profielpics. Had natuurlijk even kunnen vragen maar onbelangrijk dus dat vergat ik :D.
Ja ook dat vind ik heel erg leuk maar nee, het werd het geslacht dit keer. Naja had überhaupt niet verwacht dat ze nog een uitwendige echo ging doen dus een keer extra babyspieken is nooit weg.

Arja ja zoiets wil ik ook! Idd voor op werk en zulks. Handig!
pi_163118685
Ik geloof inderdaad wel dat ik dan zou willen proberen.
Maar eerst ga ik wat anders proberen. Afgelopen vrijdag ben ik bij het mamacafe geweest. En daar was iemand die zwangerschapsreflexmassage aanraadt.
Via drukpunten in je voeten kunnen ze de baby stimuleren om uit zichzelf te gaan draaien.
Verder ligt mn katje niet goed. Hij is van de week geopereerd, maar wil niet echt opknappen. Ik voel me er behoorlijk naar door allemaal.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 20:01:16 #228
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163119391
Ik heb toen ook allemaal alternatieve dingen geprobeerd (acupunctuur, moxa-sticks,haptonomie) en twee draaipogingen. Kreeg alleen een dikke middelvinger van Lucas :+ maar hopelijk werkt he. Typisch geval van baadt het niet dan schaadt het niet :)

Sterkte met je kat, hopelijk knapt hij toch nog op.

En nazil in jouw situatie (zoals ik in mijn post aangaf) snap ik best dat je er klaar mee bent. Sowieso als een moeder het voelt als laatste loodjes dan is dat gewoon zo ongeacht wel of geen klachten. Waar ik meer op doelde is dat de buitenwereld al voor je besluit dat de laatste weken zwaar zijn door het te betitelen als loodjes terwijl ik altijd zeg dat ik weinig te klagen heb en nog volop geniet als mensen vragen hoe t gaat. En toch zeggen ze dan: sterkte met de laatste loodjes. Waarom niet gewoon: nou geniet nog even van de laatste weken?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163119508
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Chanty het volgende:
Ik heb toen ook allemaal alternatieve dingen geprobeerd (acupunctuur, moxa-sticks,haptonomie) en twee draaipogingen. Kreeg alleen een dikke middelvinger van Lucas :+ maar hopelijk werkt he. Typisch geval van baadt het niet dan schaadt het niet :)

Sterkte met je kat, hopelijk knapt hij toch nog op.

En nazil in jouw situatie (zoals ik in mijn post aangaf) snap ik best dat je er klaar mee bent. Sowieso als een moeder het voelt als laatste loodjes dan is dat gewoon zo ongeacht wel of geen klachten. Waar ik meer op doelde is dat de buitenwereld al voor je besluit dat de laatste weken zwaar zijn door het te betitelen als loodjes terwijl ik altijd zeg dat ik weinig te klagen heb en nog volop geniet als mensen vragen hoe t gaat. En toch zeggen ze dan: sterkte met de laatste loodjes. Waarom niet gewoon: nou geniet nog even van de laatste weken?
Ja dat is wel apart ja. Iedereen gaat er al vanuit dat je er op het laatst klaar mee bent terwijl dat helemaal niet hoeft.
pi_163119549
Gaddle zou moxa anders nog iets voor je zijn om haar te laten draaien? Moet je wel voor open staan maar de vk rade dit aan bij mijn schoonzusje.
Wat vervelend van je kat ;( kan me voorstellen dat je je daar naar bij voelt.

:* voor de llm'ers
De laatste weken kunnen lichamelijk heel zwaar zijn maar ook die nieuwsgierigheid naar je kindje wordt steeds groter O+ nog even volhouden en dan kunnen jullie lekker babyknuffelen.

Nazil hopelijk hou je die 4 uur werken vol tot aan je verlof. En zo niet dan gewoon om tafel met je wg, ze heeft er ook niks aan als je eerder bevalt (en jij al helemaal niet). Fijn dat de afgelopen dagen iig ziektedagen waren. Hoef je je daar niet druk over te maken en het te overleggen.
pi_163119573
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:03 schreef Arja het volgende:

[..]

39 w 6 d.
Ik voel toenemend discomfort, nieuwsgierigheid, verlangen naar mijn dochter, een kriebel in mijn buik, ongeduld, toenemend aantal mensen in mijn omgeving die informeert hoe het ervoor staat, moeheid, uit mijn voegen barsten, navel staat op springen, ik verlies soms wat melk, elke dag denken: zou het dan vandaag?

Maar nee nada noppes dus eigenlijk ook.
Haha, goed beschreven. O+
pi_163119603
Nou, ik heb mijn dochter zien stralen vandaag op het toneel (dans) en ik ben maar wat blij dat ik dat nog heb kunnen zien. Jezus, wat was (ben!) ik trots. Echt, brok in mijn keel. O+
pi_163119621
Ik vind het allerlaatste loodje wel iets om sterkte mee te wensen O-)
Sterkte en geniet ervan dekt nog het meest de lading geloof ik :D

Heb zelf nog wat tegenzin qua pijn en hectiek enzo. Maar op momenten verheug ik me er ook zo op O+

Gaddle ik snap wel dat dat twee heavy dingen zijn, hopelijk knapt je kat toch nog op of is het een kleine ontsteking vanwege de operatie, of iets anders waar ze iets aan kunnen doen!

Groofsken dat klinkt echt adorable O+
pi_163119667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb mijn dochter zien stralen vandaag op het toneel (dans) en ik ben maar wat blij dat ik dat nog heb kunnen zien. Jezus, wat was (ben!) ik trots. Echt, brok in mijn keel. O+
O+
Wat kan je dan trots zijn hè
Ik moet altijd huilen in zulke situaties :')
Fijn dat je er nog bij kon zijn voor je dochter maar ook voor jezelf natuurlijk
pi_163119769
Ja, ik ben niet zo heel snel tot tranen geroerd, maar dit soort dingen (ook afzwemmen, eerste schooldag, enzo...). Te aandoenlijk. Met kromme pootjes, vol enthousiasme, door zo'n dans heen vliegen :D. En ondertussen lachend en trots het publiek in staren of ze mij en R kon ontdekken. Dat snoetje was goud waard O+ .

Ik vond mijn zoon trouwens ook heel aandoenlijk, haha. Zo op het puntje van zijn stoel om maar niks te missen en trots op zijn zus. (Het zullen de hormonen wel zijn ook :+ )

Morgen nog een keer en daarna zal ik wel weer in mijn laatste-loodjes-modus schieten :P ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door groofskendezoveelste op 18-06-2016 20:36:49 ]
  zaterdag 18 juni 2016 @ 20:51:50 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163120965
Ahhhh Groof, wat lief O+
En tof dat je dat nog hebt kunnen meepakken O+

Ik vind overigens alles lief wat mensen zeggen, iedereen bedoelt dingen gewoon echt goed en ik ga niet moeilijk doen over welke woorden ze dan exact gebruiken ofzo. Ik weet zelf ook nooit wat ik moet zeggen als ik hoogzwangere vrouwen tegen kom :D

Vandaag strandfeestje gehad, ging best prima, en van mijn kleine nichtjes en neefjes allemaal kusjes op mijn megabuik gekregen. Cuteeeeee O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator zaterdag 18 juni 2016 @ 21:09:32 #237
269689 crew  Viv
pi_163121624
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Ik weet zelf ook nooit wat ik moet zeggen als ik hoogzwangere vrouwen tegen kom :D
Het is toch nooit goed. :') Ik zei ooit "Nou, eh, geniet ervan!" toen iemand met verlof ging en toen kreeg ik een reactie in de trant van "Genieten?!". Haar had ik kennelijk wél succes met de laatste loodjes moeten wensen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:14:53 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163121799
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het is toch nooit goed. :') Ik zei ooit "Nou, eh, geniet ervan!" toen iemand met verlof ging en toen kreeg ik een reactie in de trant van "Genieten?!". Haar had ik kennelijk wél succes met de laatste loodjes moeten wensen.
Ja dat idee heb ik soms ook :D _O-

Ik voel me eerlijk gezegd de afgelopen maand echt veel beter dan de eerste acht, idioterie maar ik ben er vooral blij mee uiteraard *O*

Maar wel benieuwd naar wezentje in mijn buik dus ze mag wel komen, maar goed, het is blijkbaar net zo'n trage troela als haar moeder :P
pi_163121939
Ik heb me ook de laatste weken beter gevoeld dan de eerste 34 weken ofzo, haha. Maar dat is nu helaas weer een beetje voorbij. Sommige dagen gaan lekker en goed en sommige dagen sleep ik mezelf echt door de dag heen en wil ik maar wat graag bevallen.

Maar goed, na drie keer durf ik wel echt te zeggen dat ik meer een baby-mens ben, dan een zwangerschapsmens. Ik vind het allemaal heel bijzonder hoor, maar voel me gewoon echt lekkerder zonder al die hormonen en dikke buik ;-).
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:20:58 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163122017
Gelukkig maar dat die fase er dan bijna aan komt en dat die laatste langer duurt dan de zwangerschapsfase :D

Wanneer ben jij nou ook alweer uitgerekend?
pi_163122058
Donderdag :-D
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:24:28 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163122157
Ah, een top 5-er dus inmiddels ook *O*
Spannend hoor :D
pi_163122209
Yep.

Maar jullie eerst hoor. Morgen, hoppa!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:27:05 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163122242
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yep.

Maar jullie eerst hoor. Morgen, hoppa!
ik zal het doorgeven aan mijn alien :D
pi_163122517
Jaaaaa vaderdagbabyboom! Lijkt me subliem. *O*

Groofs wat klinkt het fantastisch, zo trots op dochter en je zoon op z'n zus! O+ Ik ben zooooo benieuwd naar de dynamiek met twee kinderen!

Qua laatste loodjes vind ik het nu wel echt loodjes, veel meer dan vorige zwangerschap. En qua opmerkingen en berichtjes vind ik het eigenlijk juist heel lief dat iedereen meeleeft! Zo tof toch dat mensen ook zo benieuwd zijn? En op straat/in winkels enzo vind ik het gewoon heel leuk om als ze vragen 'hoe lang nog?' te antwoorden met 'ehm 4 dagen geleden' *)
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:35:52 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163122550
Zooooo, op bed en voetbal. Ook in mijn buik O+

Groofs, wat klinkt dat goed, die voorstelling. Toch weer meegepikt :)

Over een attractie gesproken. Ik (voetganger) wilde een kruispunt met verkeersregelaar oversteken, toen hij het verkeer stillegde voor mij, met de mededeling "heel speciaal vervoer" O+ :D

Ik liep ook echt weer crappy, dus kan het me voorstellen :P

Ik ga op rookworstenkussens googlen!
pi_163122572
Vriend heeft trouwens maandagochtend tweede gesprek voor baan. Als ik dan niet precies baar of net een uur klaar ben kan hij prima even gaan, ik dacht alleen dat we dan gewoon al even in kraamweek zaten ofzo. Nu wordt het toch wel spannend haha.
pi_163122727
Haha Svane, ja dat is ook cool om te kunnen zeggen. O+

Ben heel benieuwd naar wanneer jij van start gaat en hoe het voor je gaat zijn met twee.
pi_163122796
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb me ook de laatste weken beter gevoeld dan de eerste 34 weken ofzo, haha. Maar dat is nu helaas weer een beetje voorbij. Sommige dagen gaan lekker en goed en sommige dagen sleep ik mezelf echt door de dag heen en wil ik maar wat graag bevallen.

Maar goed, na drie keer durf ik wel echt te zeggen dat ik meer een baby-mens ben, dan een zwangerschapsmens. Ik vind het allemaal heel bijzonder hoor, maar voel me gewoon echt lekkerder zonder al die hormonen en dikke buik ;-).
+100 :')
zwanger zijn is gewoon niet mijn ding. Ik word aan alle kanten beperkt terwijl ik juist van alles wil doen en vooruit wil. Tel daarbij op dat ik 0,0 geduld heb en het feest is compleet :')

Babietjes daarentegen O+ O+ O+
pi_163122941
:D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')