Ja ook dat vind ik heel erg leuk maar nee, het werd het geslacht dit keer. Naja had überhaupt niet verwacht dat ze nog een uitwendige echo ging doen dus een keer extra babyspieken is nooit weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik vind juist detailfoto's van bijv de ruggengraat en handjes heel leuk. Niet van geslacht nee, dat zal me worst (pun intended) wezen. Maar heb alleen wazige profielpics. Had natuurlijk even kunnen vragen maar onbelangrijk dus dat vergat ik
.
Ja dat is wel apart ja. Iedereen gaat er al vanuit dat je er op het laatst klaar mee bent terwijl dat helemaal niet hoeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Chanty het volgende:
Ik heb toen ook allemaal alternatieve dingen geprobeerd (acupunctuur, moxa-sticks,haptonomie) en twee draaipogingen. Kreeg alleen een dikke middelvinger van Lucasmaar hopelijk werkt he. Typisch geval van baadt het niet dan schaadt het niet
Sterkte met je kat, hopelijk knapt hij toch nog op.
En nazil in jouw situatie (zoals ik in mijn post aangaf) snap ik best dat je er klaar mee bent. Sowieso als een moeder het voelt als laatste loodjes dan is dat gewoon zo ongeacht wel of geen klachten. Waar ik meer op doelde is dat de buitenwereld al voor je besluit dat de laatste weken zwaar zijn door het te betitelen als loodjes terwijl ik altijd zeg dat ik weinig te klagen heb en nog volop geniet als mensen vragen hoe t gaat. En toch zeggen ze dan: sterkte met de laatste loodjes. Waarom niet gewoon: nou geniet nog even van de laatste weken?
Haha, goed beschreven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:03 schreef Arja het volgende:
[..]
39 w 6 d.
Ik voel toenemend discomfort, nieuwsgierigheid, verlangen naar mijn dochter, een kriebel in mijn buik, ongeduld, toenemend aantal mensen in mijn omgeving die informeert hoe het ervoor staat, moeheid, uit mijn voegen barsten, navel staat op springen, ik verlies soms wat melk, elke dag denken: zou het dan vandaag?
Maar nee nada noppes dus eigenlijk ook.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb mijn dochter zien stralen vandaag op het toneel (dans) en ik ben maar wat blij dat ik dat nog heb kunnen zien. Jezus, wat was (ben!) ik trots. Echt, brok in mijn keel.
Het is toch nooit goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Ik weet zelf ook nooit wat ik moet zeggen als ik hoogzwangere vrouwen tegen kom
Ja dat idee heb ik soms ookquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het is toch nooit goed.Ik zei ooit "Nou, eh, geniet ervan!" toen iemand met verlof ging en toen kreeg ik een reactie in de trant van "Genieten?!". Haar had ik kennelijk wél succes met de laatste loodjes moeten wensen.
ik zal het doorgeven aan mijn alienquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yep.
Maar jullie eerst hoor. Morgen, hoppa!
+100quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb me ook de laatste weken beter gevoeld dan de eerste 34 weken ofzo, haha. Maar dat is nu helaas weer een beetje voorbij. Sommige dagen gaan lekker en goed en sommige dagen sleep ik mezelf echt door de dag heen en wil ik maar wat graag bevallen.
Maar goed, na drie keer durf ik wel echt te zeggen dat ik meer een baby-mens ben, dan een zwangerschapsmens. Ik vind het allemaal heel bijzonder hoor, maar voel me gewoon echt lekkerder zonder al die hormonen en dikke buik ;-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |