Hakjes? Held!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Wij zijn op weg naar bruiloft, ik heb me zelfs nog in een paar hakjes kunnen proppen met dikke pootjes. Wel Teva's mee voor als ik het echt niet meer trek
Jij gaat vandaag zooo bevallen in je feestjurkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Wij zijn op weg naar bruiloft, ik heb me zelfs nog in een paar hakjes kunnen proppen met dikke pootjes. Wel Teva's mee voor als ik het echt niet meer trek
28 in 5 dagen. Dinsdag was mijn vaste vrije dag. Ik overleg het straks met de gynaecoloog. Van alle collega's de afgelopen dagen zoveel lieve berichtjes gekregen en dan flikt m'n bazin nu dit. Alsof ik mij nu voor mijn lol de dagen op de bank dood zit te vervelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:50 schreef Chanty het volgende:
Wat een rare reactie van je wg nouk. Hoeveel uren en dagen werk je nu dan?
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet meteen onlogisch... Maar dat had gewoon in overleg gemoeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:45 schreef Moppert het volgende:
Helaas is een zwangerschap voor iedereen zo anders, de 1 fietst er echt doorheen, heeft geen klachten en de ander geeft 40 weken lang 37 keer over per dag. Als je in de eerste categorie valt dan is het voor sommige heel moeilijk om je in te leven in de ander ( zo blijkt wel weer).
Ik vind het zeker niet logisch dat als je minder moet werken dat ineens meer dagen zijn..
Duidelijk dat ze blijkbaar zo min mogelijk uren wil inleveren. Je bazin is ook op de werkvloer en ziet hoe het gaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
28 in 5 dagen. Dinsdag was mijn vaste vrije dag. Ik overleg het straks met de gynaecoloog. Van alle collega's de afgelopen dagen zoveel lieve berichtjes gekregen en dan flikt m'n bazin nu dit. Alsof ik mij nu voor mijn lol de dagen op de bank dood zit te vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |