Hakjes? Held!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Wij zijn op weg naar bruiloft, ik heb me zelfs nog in een paar hakjes kunnen proppen met dikke pootjes. Wel Teva's mee voor als ik het echt niet meer trek
Jij gaat vandaag zooo bevallen in je feestjurkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Wij zijn op weg naar bruiloft, ik heb me zelfs nog in een paar hakjes kunnen proppen met dikke pootjes. Wel Teva's mee voor als ik het echt niet meer trek
28 in 5 dagen. Dinsdag was mijn vaste vrije dag. Ik overleg het straks met de gynaecoloog. Van alle collega's de afgelopen dagen zoveel lieve berichtjes gekregen en dan flikt m'n bazin nu dit. Alsof ik mij nu voor mijn lol de dagen op de bank dood zit te vervelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:50 schreef Chanty het volgende:
Wat een rare reactie van je wg nouk. Hoeveel uren en dagen werk je nu dan?
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet meteen onlogisch... Maar dat had gewoon in overleg gemoeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:45 schreef Moppert het volgende:
Helaas is een zwangerschap voor iedereen zo anders, de 1 fietst er echt doorheen, heeft geen klachten en de ander geeft 40 weken lang 37 keer over per dag. Als je in de eerste categorie valt dan is het voor sommige heel moeilijk om je in te leven in de ander ( zo blijkt wel weer).
Ik vind het zeker niet logisch dat als je minder moet werken dat ineens meer dagen zijn..
Duidelijk dat ze blijkbaar zo min mogelijk uren wil inleveren. Je bazin is ook op de werkvloer en ziet hoe het gaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
28 in 5 dagen. Dinsdag was mijn vaste vrije dag. Ik overleg het straks met de gynaecoloog. Van alle collega's de afgelopen dagen zoveel lieve berichtjes gekregen en dan flikt m'n bazin nu dit. Alsof ik mij nu voor mijn lol de dagen op de bank dood zit te vervelen.
In overleg sowieso, maar een extra dag? dat vind ik echt heel raarquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet meteen onlogisch... Maar dat had gewoon in overleg gemoeten.
Vanuit de ondernemer gedacht, vind ik dat niet raar. Wel dat ze het zelf invultquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
In overleg sowieso, maar een extra dag? dat vind ik echt heel raar
Beetje laat hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:08 schreef BlueEyes het volgende:
(Bedacht me ook gisteren weer waarom ik de vorige keer zei 1 keer zwanger en nooit weer)
Al eens acupunctuur geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:08 schreef BlueEyes het volgende:
Er niet probleemloos doorheen fietsen 40 weken lang ben ik me ook weer van bewust.
Waar ik vorige zwangerschap van de 7 dagen in de week 5 gevuld had met hoofdpijn, voel ik het nu weer aankomen![]()
Heb deze week nog geen hoofdpijnloze dag gehad en toch gewerkt.
En nu krijg ik ook geen begrip van mn leidinggevende, maar eens even zien hoe zich dit gaat ontwikkelen. Heb onlangs nog gezien bij mijn zwangere collega dat er erg met haar gesold werd.
In elk geval voorhet weekend maar ziek gemeld nu en dan volgende week verder kijken.
(Bedacht me ook gisteren weer waarom ik de vorige keer zei 1 keer zwanger en nooit weer)
Dat mag niet hè, en waarom zou ze? Die uren krijgt ze terug van het UWV!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:10 schreef Nazil het volgende:
En ze wil inderdaad geen uren inleveren. Ik weet nu ook al dat de afgelopen dagen en alle uren die ik minder dan 28 werk van mijn vakantie uren afgaan (die ik nog niet eens opgebouwd heb want ik werk er net).
Ik zou het UWV even bellen en vragen of zij je een advies kunnen geven. Ziekte vanwege je zwangerschap krijgt je werkgever gewoon vergoed en je moet daar geen vakantiedagen voor inleveren hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:10 schreef Nazil het volgende:
Ik heb zelf ook wel nagedacht over 6x4 doen, maar ik heb nu geen idee of dat lukt (zoals ik mij nu voel niet iig). Om mij dat maar zo te laten werken zonder overleg vind ik wat anders. Had gewoon het gesprek van vanmiddag afgewacht.
En ze wil inderdaad geen uren inleveren. Ik weet nu ook al dat de afgelopen dagen en alle uren die ik minder dan 28 werk van mijn vakantie uren afgaan (die ik nog niet eens opgebouwd heb want ik werk er net).
Ze is inderdaad op de winkelvloer maar ik laat nooit merken als het niet gaat
Ehmmm dat mag gewoon niet. Ze wisten het risico van een zwangere aannemen. Nu moeten ze het ook maar netjes regelenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:10 schreef Nazil het volgende:
Ik heb zelf ook wel nagedacht over 6x4 doen, maar ik heb nu geen idee of dat lukt (zoals ik mij nu voel niet iig). Om mij dat maar zo te laten werken zonder overleg vind ik wat anders. Had gewoon het gesprek van vanmiddag afgewacht.
Ze is inderdaad op de winkelvloer maar ik laat nooit merken als het niet gaat
Dit. Enne, wil je daar eigenlijk nog wel werken op deze manier?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ehmmm dat mag gewoon niet. Ze wisten het risico van een zwangere aannemen. Nu moeten ze het ook maar netjes regelen
Ja, maar het moet. In het belang van jezelf en de baby. Laat anders de bedrijfsarts of vk een brief opstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:36 schreef Nazil het volgende:
Ik weet dat het niet mag maar durf er weinig van te zeggen. Vind dit alles al moeilijk genoeg.
Hier dus sinds een paar dagen en het trekt inderdaad weg (vanochtend duurde het wel een uur). Wel een aparte gewaarwording dat je je vingers niet meer goed kan buigen en merk ook dat ik een bijna leeg flesje creme niet kon uitknijpen. Gewoon de kracht niet voor. Maar goed, het klopt precies met de omschrijving van CTS en het klinkt ook wel logisch gezien het vocht dat ik vasthoud (al is dat niet zichtbaar in mijn handen). We moeten het er maar ff mee doenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:38 schreef Arja het volgende:
Nouk geweldig! Wat heb je dat snel gedaan en wat een beertje. Van harte gefeliciteerd!
Ohhh nu komt het wel heel dichtbij. Svane jij eerst! Ik wil zondag wel.
Chanty die tintelende vingers en het niet kunnen buigen, heb ik ook sinds een paar weken. Ik heb heb het alleen sochtends en word er dan ook vaak (even) wakker van. Het trekt weg als ik weer in beweging kom. Rest van de dag verder geen last en bd eerder laag dan hoog
Woei!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:14 schreef sproetjes het volgende:
Vandaag hier een goede SEO gehad dus weer helemaal blij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |