Of ik maak de manliest man alive ter compensatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:21 schreef kniftyhooker het volgende:
Nouk gefeliciteerd!
Svane nu jij ook een meisje baren en dan zijn alle (uitgerekende) juni babies allemaal meisjes!!!
Ik zie maar 1 oplossing, gewoon geen ondergoed aan!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Details Amsel details
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Groofs jij wilde toch na de voorstelling van je dochter bevallen? Logisch dat je nog potdicht zit, de kleine is gewoon gehoorzaam.
Amsel ook verlof
![]()
Svane, ja ik wil in bad bevallen in het geboortehuis dat bij het diak hoort.
Jij dan![]()
Straks zijn we tegelijkertijd in het diak. Was jij nou sowieso medisch?
Sull zit je ook op de hielen trouwens!
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:37 schreef Svane het volgende:
[..]
Niet medisch, maar wel een plaatsindicatie dus dan niet in het geboortehuis maar gewoon de kraamkamers zeg maar! Nou, hoe langer we wachten hoe groter de kans dat jij, Suikertante en ik straks daar synchroon liggen haha. Als ik een barende zie in de lift roep ik wel HALLO BEN JIJ VAN HET FOK FORUM JE WEET WEL VAN HET INTERNET?
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef Svane het volgende:
[..]
Gewoon op het moment kiezen! En wellicht zit er ook gewoon eentje vol.
Pff beterschap maar weer!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben morgen de 20 weken echo, vind het toch wel weer spannend! Zeker met al dat gedoe van de laatste tijd..
om t over de wondontsteking maar niet te hebben...![]()
Zit door alles een beetje op mn eiland.. baal er ff enorm van dat niets normaal lijkt te gaan, blindedarmontsteking, blaasontsteking, wondontsteking... whats next?!
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Nouk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!
Amsel lekker genieten van je verlof!!
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Oh no geen geboortegolfquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
Dank allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, als zelfs het Antonius vol zat dan is er wel weer een geboortegolf vermoed ik
Zo zijn er kerels die dat expres doen bij vrouwen, gewoon omdat vrouwen dat zo leuk vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:29 schreef Radyhyn het volgende:
Bij de AH vroegen ze gewoon om mijn ID bij het afrekenen van oa bier![]()
![]()
Ja.. mevroi... er staat inderdaad 1981!
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:47 schreef Quoi het volgende:
Complimentje voor jou Rady!
GM, there's nothing next. Je hebt alles op de bingokaart nu wel gehad hoor. Morgen vast een nette 20w echo
Zei ik ooit ergens dat ik ging stoppen met kopen? Mmmm. Drager/doek is in the houseBlij mee! Ik vrees dat oefenen met de poezen geen succes wordt. Bij gebrek daaraan dan maar wachten op de echte vulling
![]()
Het was wel strompelen weer, naar de draagconsulent (500m van ons huis). Die nachtelijke activiteiten waren geen goed plan voor de bekkenbusiness
Ga ik eens proberen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffelbeer is vaag knopen, die druk ik iig helemaal plat bij proberen aanspannen en heeft geen gewichtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een knuffelbeer is ook goed oefenmateriaal.
Bretels?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Chanty het volgende:
Hier zakt mijn slip nu telkens in de inkeping van waar het keizersnedelitteken zit. En dat doet best pijn dat daar de hele dag iets op drukt. Lage slipjes droeg ik om die reden al niet meer maar de wat hogere boxers zakken dus dus af. Maar om voor die paar dagen nog zwangerschapsondergoed te gaan kopenheb nu mijn XXL kraamverbandondergoed aan maar zelfde probleem
Ga t eens proberen als ik nog hempjes heb die lang genoeg zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Chanty hier hielp een hemd achter onderbroek rand daar redelijk goed tegen.
Bij de action hebben ze extra lange basic shirtjes (bij het ondergoed, zwart en wit), volgens mij hebben ze daar ook hemdjes van. Fijne kwaliteit voor nog geen 3 Euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ga t eens proberen als ik nog hempjes heb die lang genoeg zijn
Tnx morgen eerst de kast induiken en anders even naar de action. Daar moest ik eigenlijk toch nog langsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze extra lange basic shirtjes (bij het ondergoed, zwart en wit), volgens mij hebben ze daar ook hemdjes van. Fijne kwaliteit voor nog geen 3 Euro.
Hahaha dat moet je met hechtingen ook niet doen... ik pies in me broek van die gozer.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:40 schreef Quoi het volgende:
Dat lijkt me idd wel minder. De dutjes missen!
Uitdaging: ga plat op de bank liggen en kijk Roland Goedemondt. Lachstuipen en een gebrek aan rechte buikspieren, onmogelijk
Ik heb nog zo'n ding liggen, mocht je er een willenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:53 schreef Quoi het volgende:
Hier idd ook een verschuiving van een laagliggende placenta (20w) naar een hoogliggende (30w)
Verder trouwens noemenswaardig: Onze spruit lag tijdens de echo te oefenen met ademhalenMiddenrif ging dus al heen en weer, terwijl nog geen lucht. Mooi is dat.
En de ecoscopiste zag dat één balletje al was ingedaald. De ander was lastig te beoordelen.
Tot zover mijn langzaam functionerende geheugenGoede nacht gehad! Al vind ik - sinds ik weet dat je op je holle ader kunt liggen - op mijn rug liggen minder fijn. Zit het tussen mijn oren of ben ik ook wat misselijk/duizelig als ik dat doe? Ik weet het niet.
Chanty, geen idee qua oplossing voor je onderbroekendilemma. Snel werpen?![]()
Iemand trouwens nog tips voor zo'n rookworst (voedingskussen)? Met/zonder rijstvulling?
En nu koffie
Linkje naar wat voor één?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding liggen, mocht je er een willengraties
![]()
Maargoed, ik vond het zo onhandig dat ik het nooit heb gebruikt...
Het vorige vrouwtje was ook een beetje langzaam, dus misschien hielp dat ook niet meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Linkje naar wat voor één?
Miezziej, vervelend zeg! Het schijnt al uit te maken als je iets kleins onder je rechterbil legt, en dus iets naar links overhelt. Anders zonde van je afspraak bij de wax
Dunno, heb 'm gratis gekregen... Er zitten wel korrels in, maar weet niet wat voor soort.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Linkje naar wat voor één?
Miezziej, vervelend zeg! Het schijnt al uit te maken als je iets kleins onder je rechterbil legt, en dus iets naar links overhelt. Anders zonde van je afspraak bij de wax
Dan ga ik eerst nog even gericht zoeken. Maar bedankt!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:40 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dunno, heb 'm gratis gekregen... Er zitten wel korrels in, maar weet niet wat voor soort.
Jij denkt dat je na de bevalling meteen weer dingen kan zien down under? I wouldn't get my hopes upquote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:37 schreef Molo het volgende:
Oh ja ik zou gaan waxen in de laatste weken had ik bedacht
Nah ja, scheren op de tast (elektrisch), gaat met wat moeite nog net
Al hoop ik steeds dat het de laatste keer was, want gedoe![]()
Fijn van de goede echo's allemaal, dat is toch geruststellend
Nu nog gedraaid! Dat zou wel gek zijn toch? Lag ze nog niet vibi?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Chanty, mijn dochter draaide rond de 34 weken denk ik, dus dat was verder keurig op tijd. Mijn zoon is in de laatste twee weken gedraaid geloof ik en had ook heupdysplasie overgehouden aan zijn lange stuitligging.
We zullen het zien. Het voelt nu alsof deze overdwars ligt. Waar ze steeds in mijn rechterzij zat met haar voeten (overduidelijk voelbaar en zichtbaar), ben ik de voetjes helemaal kwijt nu en voel ik alleen maar twee grote bulten (hoofd en billen?), één links, één rechts.
Even laten checken? Dwars kun je niks mee dan wordt het sowieso een keizersnede. Stuitbevalling kun je iig nog proberen als je dat zelf ziet zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Chanty, mijn dochter draaide rond de 34 weken denk ik, dus dat was verder keurig op tijd. Mijn zoon is in de laatste twee weken gedraaid geloof ik en had ook heupdysplasie overgehouden aan zijn lange stuitligging.
We zullen het zien. Het voelt nu alsof deze overdwars ligt. Waar ze steeds in mijn rechterzij zat met haar voeten (overduidelijk voelbaar en zichtbaar), ben ik de voetjes helemaal kwijt nu en voel ik alleen maar twee grote bulten (hoofd en billen?), één links, één rechts.
Oh heerlijk, zo'n nuchtere instelling!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgende week weer afspraak. Als ze nu nog kon draaien ga ik ervanuit dat ze eventueel ook weer terug kan draaien.
Dat zou ik serieus ook wel denken! Lekker duikelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgende week weer afspraak. Als ze nu nog kon draaien ga ik ervanuit dat ze eventueel ook weer terug kan draaien.
Of een ander stuk stofquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, je kunt ook zo'n cheapass buikband van de hm dubbel doen en in je broek frotten!
Fijn gm! Altijd fijn batuurlijk maar zeker na zo'n operatie.
Mijnes wilde ook niet netjes liggen voor de foto. Gelukkig wel voor alle metingen en checks
Ze lag behoorlijk diep voor mijn gevoel, maar de vk voelde bij haar poging tot strippen dat ze haar nog helemaal terug naar boven kon duwen, dus blijkbaar niet heel vast nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Nu nog gedraaid! Dat zou wel gek zijn toch? Lag ze nog niet vibi?
Molo en Arja lijken ook gewoon de UD te gaan halen, wahoe! Of is er nog ergens actie?
Sull, bij welke termijn beviel je bij kind 1?
GM, echt heel fijn je goede seo!
Dat heeft kuiken idd ook gedaan, een paar weken voor de geboorte lag hij nog even een weekje in stuit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die heb ik al maar die drukken ook in het litteken of ik moet ze dermate te groot kopen dat ze afzakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:38 schreef Sull het volgende:
Groofs, dat dat nog past!Zou het komen door het strippen?
Svane, ik beviel met 39+5.dat zou nu dus 26-6 zijn.
Chanty je hebt ook van die randloze onderbroeken, is dat niet wat? Bv deze https://goo.gl/images/c2AqfG
Dat gezicht van de gyn wil ik zien danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:43 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je hebt ook nog van die kruisloze onderbroeken, die kun je aanhouden tijdens het werpen!
Fixedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef Burdie het volgende:
Chanty, je hebt ook van die onderbroeken van snoep, die (kun) kan je gyn opeten tijdens het werpen.
Je hoort wel vaker dat artsen weinig tijd hebben om te lunchen toch? Zal hij deze acties vast waarderen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |