abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162963925
Disclaimer: alles wat hier staat is voor iedereen te lezen.
pi_162963956
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Les voor de volgende keer dan maar. Voortaan zal ik wel niks meer posten, ook niet als ik een relatie heb.
Echt hé, onbegrijpelijk hoe sommigen hier zo overdreven op reageren. :')

Bewijst maar weer dat 13 een ongeluksgetal is.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:28:03 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162963994
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Echt hé, onbegrijpelijk hoe sommigen hier zo overdreven op reageren. :')

Bewijst maar weer dat 13 een ongeluksgetal is.
Zei de ene autist tegen de andere.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162964002
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Disclaimer: alles wat hier staat is voor iedereen te lezen.
Nogal obvious, het is geen afgeschermd forum.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Koral het volgende: Deezertje, niet iedereen voelt zich er prettig bij publiekelijk zo kwetsbaar op te stellen. Dat is wat mensen je hier proberen duidelijk te maken. Je zal gerust geen kwaad in de zin hebben maar je gaf gister ook aan een hekel te hebben aan roddelen. Dit komt in de buurt voor sommige mensen.
Dit. Je mag heus wel je mening vormen over iemand. Maar dat houdt je voor je, althans gaat zoiets niet openbaar maken waar iedereen het kan lezen. Dan ben je gewoon en masse aan het roddelen over iemand anders. Precies wat je zelf niet wilt. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet.
mag het weten
pi_162964015
En zoals eerder gezegd: op een ander forum met voornamelijk vrouwelijke gebruikers, worden letterlijk alle details besproken van dates, telefoongesprekken, mailtjes, appjes inclusief analyses van andere gebruikers daarop, en daar weten de mannen niet eens dat ze onderwerp van gesprek zijn. Dus mocht je een dame daten die weleens actief zou kunnen zijn op zo'n dergelijke site, check dan even of je niet publiekelijk wordt geanalyseerd.
pi_162964034
Bewijs #45.564 dat Deezertje professionele hulp nodig heeft. Ga je morgen nou je huisarts bellen Deezertje?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162964055
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
En zoals eerder gezegd: op een ander forum met voornamelijk vrouwelijke gebruikers, worden letterlijk alle details besproken van dates, telefoongesprekken, mailtjes, appjes inclusief analyses van andere gebruikers daarop, en daar weten de mannen niet eens dat ze onderwerp van gesprek zijn. Dus mocht je een dame daten die weleens actief zou kunnen zijn op zo'n dergelijke site, check dan even of je niet publiekelijk wordt geanalyseerd.
Wil je reageren op mijn vraag uit het vorige topic?
pi_162964066
Even voor de goede orde, want misschien begrijp je het echt niet met je ASS. Als je met iemand ontmoet en deze persoon vertelt iets persoonlijks waarmee ze zichzelf kwetsbaar opstelt is het echt not-done, zeker als het een lid is die meeleest, om die zaken dan voor haar hier neer te zetten. Daarmee toon je aan dat je niet te vertrouwen bent als vriend en zij zal zich voortaan wel twee keer bedenken als ze nog eens iets persoonlijks tegen je vertelt.
pi_162964081
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nogal obvious, het is geen afgeschermd forum.

[..]

Dit. Je mag heus wel je mening vormen over iemand. Maar dat houdt je voor je, althans gaat zoiets niet openbaar maken waar iedereen het kan lezen. Dan ben je gewoon en masse aan het roddelen over iemand anders. Precies wat je zelf niet wilt. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet.
Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.
pi_162964090
quote:
Het gaat nu even om die ene vrouw die jij vanmiddag hebt ontmoet. Beter vraag je haar mening, als ze er geen problemen mee heeft dan prima. Als wel, geef dan je verontschuldigingen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 12 juni 2016 @ 23:31:18 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964101
quote:
En dat is een rechtvaardiging voor jouw indiscretie? 'Ja maar zij op het VIVA-forum zijn veel erger!'
pi_162964102
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef habitue het volgende:
Bewijs #45.564 dat Deezertje professionele hulp nodig heeft. Ga je morgen nou je huisarts bellen Deezertje?
Nee, deze week wel een bezoekje n.a.v. mijn studievoortgang. (zou morgen D-Day zijn?)
pi_162964126
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Bananenpap het volgende:
Even voor de goede orde, want misschien begrijp je het echt niet met je ASS. Als je met iemand ontmoet en deze persoon vertelt iets persoonlijks waarmee ze zichzelf kwetsbaar opstelt is het echt not-done, zeker als het een lid is die meeleest, om die zaken dan voor haar hier neer te zetten. Daarmee toon je aan dat je niet te vertrouwen bent als vriend en zij zal zich voortaan wel twee keer bedenken als ze nog eens iets persoonlijks tegen je vertelt.
Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.
pi_162964127
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.
Kun jij je indenken dat niet iedereen er zit te wachten dat heel zijn/haar leven op een forum staat?
pi_162964144
dat zo'n user niet gewoon een ban krijgt ongelofelijk
Hell To The Liars
pi_162964146
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Koral het volgende:

[..]

Het gaat nu even om die ene vrouw die jij vanmiddag hebt ontmoet. Beter vraag je haar mening, als ze er geen problemen mee heeft dan prima. Als wel, geef dan je verontschuldigingen?
Haar intentie was ook gewoon kijken wie er achter deze username schuilgaat. En over haar mening w.b.t. deze discussie/openbaring moet ze nog een nachtje slapen zei ze.
pi_162964150
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.
Dus je snapt wel degelijk dat je fout handelde?
pi_162964166
quote:
Ja inderdaad, meten met 2 maten noem ik dat.
pi_162964179
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

onbetrouwbare hond dat ben je..
met je excuses..overal verschuil je achter...

een onbetrouwbare laffe hond
Hell To The Liars
  zondag 12 juni 2016 @ 23:34:07 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964182
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wie precies meet er met twee maten?
pi_162964187
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Droopie het volgende:
dat zo'n user niet gewoon een ban krijgt ongelofelijk
Feitelijk doe ik niks fout, dat zou pas zijn als ik persoonlijke details neerzet. Zolang de user zelf niks zegt weten jullie niet over wie het gaat hoor.
pi_162964191
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?
  zondag 12 juni 2016 @ 23:34:28 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964192
Ik denk dat het nu wel duidelijk is :). Deezer heeft t niet handig aangepakt, maar allemaal bovenop hem springen is ook niet nodig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 juni 2016 @ 23:34:45 #24
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162964198
En als ze weer in dit topic mee gaat posten ga je dan ook, op wat voor manier dan ook, laten weten dat zij het was?
pi_162964208
Deezer, er werd inderdaad gevraagd naar jouw mening van de meet. Ik snap dat jij dan ook je ongezouten mening vertelt van haar, omdat jij dit belangrijk vindt.
Echter wordt het niet gewaardeerd als je zoiets over haar zegt. Zij vertelt dit in vertrouwen tegen je en ze hoopt dit ook met alleen jou te hoeven delen. Het is dan wel geen geheim, maar niemand zou alles wat niet echt een geheim is op een openbaar forum willen roepen. Zelfs zonder naam en toenaam blijft dit roddelen en is gewoonweg onbeleefd

Een beter antwoord zou kunnen zijn: 'het was een gezellige meet, ik wil zeker vrienden met haar blijven, maar dat is alles'. Negatieve punten hoeven niet altijd benoemd te worden of gewoon zeggen dat je die liever niet in het openbaar bespreekt.
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
pi_162964209
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, deze week wel een bezoekje n.a.v. mijn studievoortgang. (zou morgen D-Day zijn?)
Drukke week lees ik alweer.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:03 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964212
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?
DM's openbaar maken mag dan weer niet.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:06 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964213
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Feitelijk doe ik niks fout, dat zou pas zijn als ik persoonlijke details neerzet. Zolang de user zelf niks zegt weten jullie niet over wie het gaat hoor.
Nou, dan moet ze zich hier maar niet bekend maken. Lijkt me het beste dan.
pi_162964217
een mod mag zich melden per dm of een ban voor mij uitschrijven..
Hell To The Liars
pi_162964220
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

onbetrouwbare hond dat ben je..
met je excuses..overal verschuil je achter...

een onbetrouwbare laffe hond
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
pi_162964224
ik wil ook meeten met die fokster
pi_162964226
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus je snapt wel degelijk dat je fout handelde?
Wat als het geen Fok gebruiker was geweest?

Dat zou betekenen dat deel 3 van het stappenplan wel gesloten kan worden. Waarom zou Deezer geen verslag mogen plaatsen als anderen dat wel mogen?
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:45 #33
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162964234
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
Asof je dat kan :D
pi_162964238
- edit: doe normaal -

[ Bericht 48% gewijzigd door Reya op 13-06-2016 07:46:15 ]
Hell To The Liars
pi_162964255
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef QIXL het volgende:
Deezer, er werd inderdaad gevraagd naar jouw mening van de meet. Ik snap dat jij dan ook je ongezouten mening vertelt van haar, omdat jij dit belangrijk vindt.
Echter wordt het niet gewaardeerd als je zoiets over haar zegt. Zij vertelt dit in vertrouwen tegen je en ze hoopt dit ook met alleen jou te hoeven delen. Het is dan wel geen geheim, maar niemand zou alles wat niet echt een geheim is op een openbaar forum willen roepen. Zelfs zonder naam en toenaam blijft dit roddelen en is gewoonweg onbeleefd

Een beter antwoord zou kunnen zijn: 'het was een gezellige meet, ik wil zeker vrienden met haar blijven, maar dat is alles'. Negatieve punten hoeven niet altijd benoemd te worden of gewoon zeggen dat je die liever niet in het openbaar bespreekt.
Nee, dat weet ik nu ook voor de volgende keer.
pi_162964273
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat deel 3 van het stappenplan wel gesloten kan worden. Waarom zou Deezer geen verslag mogen plaatsen als anderen dat wel mogen?
Dat is het punt van iedereen, oen. Het gaat om een fokster die meeleest, ga nou eens weg.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:37:19 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964274
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het punt is nou juist dat het wél een FOK!ster is.
pi_162964279
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haar intentie was ook gewoon kijken wie er achter deze username schuilgaat. En over haar mening w.b.t. deze discussie/openbaring moet ze nog een nachtje slapen zei ze.
Even voor de duidelijkheid, aan mij hoef je geen veranwoording af te leggen. Probeer je slechts advies te geven. Zou jammer zijn als hierdoor een vriendschap de mist in gaat. Probeer haar grenzen te weten komen. Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen en oprechtheid, maar er is ook zo iets als te eerlijk of te open zijn. Niet iedereen kan of wil daar mee omgaan.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:37:53 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964288
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik nu ook voor de volgende keer.
Top.

Heb je verder een leuke dag gehad? Heb je nog wat nuttigs geleerd dat je helpt sociale contacten aan te gaan?
pi_162964298
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dat is een rechtvaardiging voor jouw indiscretie? 'Ja maar in het echt roddelen is veel erger!'
Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.

En toch doe je dat nu wel. Wat dames op het VIVA forum allemaal onderling bespreken is in deze niet relevant. Dat is van het niveau "maar hullie doen het ook!" En als 25 jarige volwassenen moet je dat niveau toch wel ontstegen zijn.

Snap je, kan je inzien dat de Fokster zoiets wellicht niet fijn vindt? Heb je überhaupt jezelf de vraag gesteld of je zoiets van jezelf door iemand anders klakkeloos laat openbaar maken?
mag het weten
pi_162964309
Nog andere mensen die zin hebben om Deezer te meeten? :')
  zondag 12 juni 2016 @ 23:39:02 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964326
Hij snapt het punt. Is het dan nu klaar? Sjonge, net een stel pitbulls hier.
pi_162964333
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Top.

Heb je verder een leuke dag gehad? Heb je nog wat nuttigs geleerd dat je helpt sociale contacten aan te gaan?
Klinkt beetje raar nu maar gewoon met geen verwachtingen en een open houding elkaar begroeten..
  zondag 12 juni 2016 @ 23:39:50 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964355
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klinkt beetje raar nu maar gewoon met geen verwachtingen en een open houding elkaar begroeten..
Dat klinkt goed :). Hebben jullie het nog gehad over je ASS en wat verstandig is in het leren omgaan met?
  zondag 12 juni 2016 @ 23:40:34 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964379
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.

En toch doe je dat nu wel. Wat dames op het VIVA forum allemaal onderling bespreken is in deze niet relevant. Dat is van het niveau "maar hullie doen het ook!" En als 25 jarige volwassenen moet je dat niveau toch wel ontstegen zijn.

Snap je, kan je inzien dat de Fokster zoiets wellicht niet fijn vindt? Heb je überhaupt jezelf de vraag gesteld of je zoiets van jezelf door iemand anders klakkeloos laat openbaar maken?
Zit jij nou quotes van mij te veranderen? Doe es niet.
pi_162964380
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Zolang er geen herleidbare details in staan zou ik er vrede mee hebben. Of het leuk om te lezen is, is een tweede.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:41:29 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964403
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
Je kunt het ook zien als een succes. Deezertje die een punt snapt. Stop de persen.
pi_162964410
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat klinkt goed :). Hebben jullie het nog gehad over je ASS en wat verstandig is in het leren omgaan met?
Nee, ze heeft het zelf wellicht ook.
pi_162964421
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Nog andere mensen die zin hebben om Deezer te meeten? :')
Samzz wil ik wel meeten :P En strawberry.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:42:31 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964425
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt het ook zien als een succes. Deezertje die een punt snapt. Stop de persen.
Dat hij het snapt is positief. Erop doorgaan is dan niet meer nodig.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:43:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964448
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat hij het snapt is positief. Erop doorgaan is dan niet meer nodig.
En toch gebeurt het.
pi_162964465
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mij wilde je ook ooit meeten, bedacht?
pi_162964467
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zit mobiel. Dus krijg geen nieuwe posts mee ;(
mag het weten
  zondag 12 juni 2016 @ 23:44:22 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964499
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En toch gebeurt het.
Ja en dat is genoeg geweest. Hij snapt het. Let it go.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:44:28 #55
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162964503
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dan is het toch juist goed om samen ervaringen te delen?
pi_162964510
quote:

[..]

Je hebt niks verkeerds gezegd, gewoon niet.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:44:48 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964512
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en dat is genoeg geweest. Hij snapt het. Let it go.
Ja, hou er dan ook eens over op.
pi_162964513
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mij wilde je ook ooit meeten, bedacht?
Oh, dat wil ik nog steeds wel, alleen al om te zien of mijn verwachtingen kloppen :') En nee geen verslag dan.
pi_162964545
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik nog steeds wel, alleen al om te zien of mijn verwachtingen kloppen :') En nee geen verslag dan.
Ik ben wel eens benieuwd wat voor verwachtingen je hebt, kun je mij niet gewoon weer ontblokken bij dm. Beetje kinderachtig. :')
  zondag 12 juni 2016 @ 23:46:29 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964561
quote:

[..]

Oké. Misschien kunnen jullie elkaar daarin wat ondersteunen :). Of ervaringen delen.
pi_162964562
Godver :') iemand publiekelijk onzeker noemen en de pleuris breekt uit. Nu wordt er even verteld dat de dame in kwestie wellicht ook ass heeft en blijft het stil? :') !!
pi_162964571
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zit jij nou quotes van mij te veranderen? Doe es niet.
Dat deed ik alleen om aan te tonen dat zo'n redenatie (tis in het echt erger want je weet het dan niet) geen stand houdt. Vond jouw quote wel zo treffend en heb hem aangepast naar mijn idee. :@
mag het weten
pi_162964572
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik oprecht iemand probeer te helpen en dan dit teruglees
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162964582
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd wat voor verwachtingen je hebt, kun je mij niet gewoon weer ontblokken bij dm. Beetje kinderachtig. :')
Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.
pi_162964609
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik oprecht iemand probeer te helpen en dan dit teruglees
Maar goeeeee, het was niet om te helpen.
pi_162964611
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Koral het volgende:
Godver :') iemand publiekelijk onzeker noemen en de pleuris breekt uit. Nu wordt er even verteld dat de dame in kwestie wellicht ook ass heeft en blijft het stil? :') !!
Lees Samzz haar bericht en je weet waarom ;)
mag het weten
  zondag 12 juni 2016 @ 23:49:01 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964634
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Koral het volgende:
Oh, hij snapt het toch niet.

Was ook niet zo handig van je, Deezertje.
pi_162964639
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb je je tros bananen al op? :')
pi_162964651
Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen
pi_162964662
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, hij snapt het toch niet.

Was ook niet zo handig ban je, Deezertje.
Ik had beter kunnen zeggen: ze kan me daarmee niet helpen.
pi_162964681
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Whatevah, vast wel. Of was het een meet zo uit het niets :)
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162964963
Mag ik dit triest vinden dit lijkt meer op een show dan een persoon helpen. Deezer stop hier gewoon mee niet omdat het niet mag of wat dan ook. Het helpt je geen flikker verder met al die verzuurde negatieve lui welke zelf bijna geen fuck hebben bereikt.
pi_162964964
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.
Toch moet ik heel intimiderend voor je zijn als je mij blokt. :')
pi_162964990
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Toch moet ik heel intimiderend voor je zijn als je mij blokt. :')
Nee hoor, ik werd je betweterigheid gewoon zat. Via DM was je nog wat hijgeriger ook.
pi_162965025
Ik vind het gewoon niet zo tof om genegeerd te worden. :@
pi_162965036
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo tof om genegeerd te worden. :@
In het echte leven kom je zeker ook aandacht tekort ondanks je 'bruisend sociaal leven'?
pi_162965087
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In het echte leven kom je zeker ook aandacht tekort ondanks je 'bruisend sociaal leven'?
Waarom negeer je hem niet gewoon?
pi_162965121
Mag ik het een verademing vinden om Deezertje een keer voor zichzelf te zien opkomen? :@
En weinig selectief ook ^O^
pi_162965167
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nounou, onze teddybeer begint eens van zich af te bijten, het werd tijd. Overigens is het wel grappig dat je hoogstwaarschijnlijk door mijn overmatig postgedrag denkt dat ik geen sociaal leven heb, maar het tegendeel is waar, ik sta er zelf soms ook van te kijken.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:24:14 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162965416
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En waarom zouden ze jou willen meeten? Ik lees hier af en toe nog mee maar blijf me verbazen over sommige dingen die jij zegt en post. Ik ken beide dames, en ik denk dat het voor hen net zo is. Maar corrigeer me als dat niet zo is samzz/straw?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 00:26:05 #81
47102 Elvi
miemkwien
pi_162965451
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Elvi op 13-06-2016 00:26:50 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 00:26:26 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162965457
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb je ook ooit een aanbod gedaan maar nooit iets gehoord. Nu ben ik benieuwd waarom dat is en wat jouw verwachtingen over mij zijn?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_162965506
Ik kom er net achter dat ik dicht bij Syndroom in de buurt woon. :')
pi_162965524
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb je ook ooit een aanbod gedaan maar nooit iets gehoord. Nu ben ik benieuwd waarom dat is en wat jouw verwachtingen over mij zijn?
Dat je het vooroordeel over je studie waarmaakt qua gezelligheidsgehalte. Je bent al wat ouder, maar van die studenten die met 22 al doen alsof ze heel wat voorstellen inclusief stoffige garderobe, tas en kapsel. Maar hey, dit is niet persoonlijk :)
pi_162965734
Nee even serieus over een meet met Deezertje. Aan de ene kant ben ik wel benieuwd naar hem als persoon, aan de andere kant lijkt mij mij echt heel awkward om met iemand af te spreken waarvan je eigenlijk al heel zijn persoonlijke leven weet. Ofja, toch zeker hoe hij de afgelopen twee jaar leeft.
pi_162965773
Je zou nog eens verbaasd kunnen zijn hoe iemand in het echt kan zijn *;
pi_162965814
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:45 schreef Moonraker2.0 het volgende:
Je zou nog eens verbaasd kunnen zijn hoe iemand in het echt kan zijn *;
Nee klopt, wat dat betreft is iedereen natuurlijk bevooroordeeld. Met als enige verschil dat wij weten wanneer het netjes is om die vooroordelen voor je te houden en wanneer niet.
pi_162965828
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee klopt, wat dat betreft is iedereen natuurlijk bevooroordeeld. Met als enige verschil dat wij weten wanneer het netjes is om die vooroordelen voor je te houden en wanneer niet.
daar ben je autist voor die zeggen zowat wat ze denken. Handig echter niet altijd...
pi_162965843
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Bananenpap het volgende:
Ik kom er net achter dat ik dicht bij Syndroom in de buurt woon. :')
De banaan valt niet ver van de boom? *O*
pi_162965857
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:49 schreef Koral het volgende:

[..]

De banaan valt niet ver van de boom? *O*
Er zal wel iets in ons zeewater zitten denk ik.
pi_162965879
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er zal wel iets in ons zeewater zitten denk ik.
:9~ :D
pi_162965914
quote:

[..]

Dit zijn dingen die je gewoon echt niet kan posten als die meid dat niet zelf op FOK! heeft verteld. Zij kan zich op FOK! niet meer vertonen zonder dat ze bij iedereen bekend staat als een onzekere ASS'er.

Ik denk dat ik een stuk of 25 mensen van FOK! ontmoet heb en sommigen bouw je een hele hechte band mee op. Het is echt not done om bepaalde dingen die je in real life met elkaar deelt doodleuk op het forum te plempen.

Daar moet je echt wat voorzichtiger mee worden.
pi_162965951
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dit zijn dingen die je gewoon echt niet kan posten als die meid dat niet zelf op FOK! heeft verteld. Zij kan zich op FOK! niet meer vertonen zonder dat ze bij iedereen bekend staat als een onzekere ASS'er.

Ik denk dat ik een stuk of 25 mensen van FOK! ontmoet heb en sommigen bouw je een hele hechte band mee op. Het is echt not done om bepaalde dingen die je in real life met elkaar deelt doodleuk op het forum te plempen.

Daar moet je echt wat voorzichtiger mee worden.
Mijne enige echte jarenlange vriendschap was nog voor het pre-internettijdperk man :')
pi_162965966
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijne enige echte jarenlange vriendschap was nog voor het pre-internettijdperk man :')
Het was dan ook bedoeld als hulp
pi_162965968
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor argument? Geeft jou dat dan plots het recht bepaalde dingen over mensen te openbaren?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:02:18 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162966008
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor argument? Geeft jou dat dan plots het recht bepaalde dingen over mensen te openbaren?
Ik mag hopen dat hij zijn gebrek aan ervaring benoemt.
  maandag 13 juni 2016 @ 02:12:07 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162966790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat je het vooroordeel over je studie waarmaakt qua gezelligheidsgehalte. Je bent al wat ouder, maar van die studenten die met 22 al doen alsof ze heel wat voorstellen inclusief stoffige garderobe, tas en kapsel. Maar hey, dit is niet persoonlijk :)
Wauw...spot on...je beschrijft letterlijk mij.

Oh wacht, gelukkig beschrijf je een studiegenoot van me waar ik weinig mee had en die nu met een burn out thuis zit terwijl ik in Parijs aan het relaxen ben met mijn vriendin e gewoon wel zie waar ik volgend jaar werk. Blijkbaar ben ik toch niet zo stoffig, of zouden vrouwen daar stiekem toch van houden?

Oh, by the way, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan balletjes die zichzelf veel vinden zonder ooit iets gepresteerd te hebben. Ik werk hard om iets te bereiken, gebruik juist geen connecties via mijn familie ook al zou dat makkelijker zijn en geniet gewoon van elke dag. Maargoed, zolang je me niet meet weet je niet waarschijnlijk.
pi_162967277
Jezus wat gaat het hard. :')

Zijn er verder nog ontwikkelingen, of gaan we nog een deel verder speculeren over die arme meid die mee kan lezen maar zich niet echt goed kan verdedigen (omdat er een bepaald beeld van haar is neergezet).
pi_162967369
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:19 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus wat gaat het hard. :')

Zijn er verder nog ontwikkelingen, of gaan we nog een deel verder speculeren over die arme meid die mee kan lezen maar zich niet echt goed kan verdedigen (omdat er een bepaald beeld van haar is neergezet).
Heb teruggelezen, maar er is inmiddels geen beeld meer te vormen, dus denk dat er een paar posts zijn verwijderd.

Er staat alleen nog iets over onzekerheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 07:17:51 ]
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 07:26:25 #100
5428 crew  miss_sly
pi_162967394
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je was gewoon nieuwsgierig naar hem, of dacht je oprecht een leuk persoon te meeten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162967408
Deezertje, please stop met Fok! Je zet jezelf publiekelijk voor aap neer. Iedereen weet al hoe je heet. Je bent gewoon erg onhandig.

En daarnaast: stel je prioriteiten bij. Een vriendin (zeker iemand met hbo-niveau of hoger) is not-done. Zoek eerst een baan, probeer sociale vaardigheden te ontwikkelen en zoel dan pas naar een leuk meisje van jou niveau (mbo dus)
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162967412
Wat ik het meest bijzonder vind is dat het echt hele topics duurt voordat Deezertje simpele dingen snapt. Waarom moet alles zo laaaaaaaaaangdradig.
pi_162967504
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Wat ik het meest bijzonder vind is dat het echt hele topics duurt voordat Deezertje simpele dingen snapt. Waarom moet alles zo laaaaaaaaaangdradig.
Omdat ie een autist is en de verwerkingstijd alleen omlaag kan als hij hulp zoekt.
  maandag 13 juni 2016 @ 08:00:26 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162967586
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Troost je. Over een topic begint het allemaal weer van voren af aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162967631
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef Berk-24 het volgende:
Deezertje, please stop met Fok! Je zet jezelf publiekelijk voor aap neer. Iedereen weet al hoe je heet. Je bent gewoon erg onhandig.

En daarnaast: stel je prioriteiten bij. Een vriendin (zeker iemand met hbo-niveau of hoger) is not-done. Zoek eerst een baan, probeer sociale vaardigheden te ontwikkelen en zoel dan pas naar een leuk meisje van jou niveau (mbo dus)
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.
  maandag 13 juni 2016 @ 08:29:21 #106
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162967846
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.
Wellicht qua opleiding, niet qua denken. :N
1 + 1 = blauw
  maandag 13 juni 2016 @ 08:36:49 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162967913
Opleidingsniveau is nooit een absolute voorspeller of het op relatiegebied wel of niet goed klikt.
pi_162967991
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Lienekien het volgende:
Opleidingsniveau is nooit een absolute voorspeller of het op relatiegebied wel of niet goed klikt.
Niets is een absolute voorspeller op dat gebied. Opleidingsniveau is wel een relatief goede voorspeller.

Ik vind downdaten overigens echt een term om van te kotsen.
  maandag 13 juni 2016 @ 08:49:04 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162968038
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Niets is een absolute voorspeller op dat gebied. Opleidingsniveau is wel een relatief goede voorspeller.

Ik vind downdaten overigens echt een term om van te kotsen.
Ja en als je je dates online zoekt en je vinkt een minimaal opleidingsniveau aan, dan kun je dus net die heel goede match mislopen. Zelfde als je je blindstaart op profielfoto's.
pi_162968092
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Lienekien het volgende:
pi_162968250
quote:

[..]

Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.

Betekend niet dat je dom of stom bent. Betekend dat je proffesionele hulp nodig hebt want als je daarmee beetje vaart maakt, valt er best het een en ander recht te trekken.

Hoe je met dit afspraakje om gaat is weer een perfect voorbeeld waarom. Je hebt blijkbaar niet eens het besef dat je naderhand niet dingen online gaat bespreken.
pi_162968394
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen. Meer op het praktische gedeelte van mijn leven als in: nog niet op mezelf wonen. Daar reageer ik al op woningen voor, en met mij nog 700 anderen per woning. Dus ik moet meer inkomen hebben, of in een dorp gaan wonen maar dat doe ik nu al mijn hele leven dus ik wil de stad in. Er zijn wel complexen waar ik in kan voor een redelijke prijs, maar qua locatie en reistijd schiet ik er niks mee op, behalve dan dat ik op mezelf woon. Rijbewijs kan dan handig zijn, maar begin ik echt pas aan als ik mijn diploma heb.
pi_162968406
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:08 schreef isax het volgende:

[..]

Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.

Betekend niet dat je dom of stom bent. Betekend dat je proffesionele hulp nodig hebt want als je daarmee beetje vaart maakt, valt er best het een en ander recht te trekken.

Hoe je met dit afspraakje om gaat is weer een perfect voorbeeld waarom. Je hebt blijkbaar niet eens het besef dat je naderhand niet dingen online gaat bespreken.
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:19:36 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162968414
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:08 schreef isax het volgende:

[..]

Niveau van een tienjarige lijkt me echt heel overdreven. Dat soort uitspraken helpen echt niet.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:19:45 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162968417
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen.
Juist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 juni 2016 @ 09:21:31 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162968431
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.
Er moet ergens een mentale post-it komen dat je voorzichtig moet zijn met privé-informatie van iemand anders, informatie die jou in vertrouwen is verteld.
pi_162968516
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niveau van een tienjarige lijkt me echt heel overdreven. Dat soort uitspraken helpen echt niet.
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.
pi_162968550
quote:

[..]

Heb je al contact gehad met de dame in kwestie? Het advies hier is veelal goed bedoeld (je zou er iets mee kunnen doen in de toekomst) maar haar mening over 'je eerlijke antwoorden' is toch wel het belangrijkste?
  maandag 13 juni 2016 @ 09:31:54 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162968595
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.
De mogelijkheid tot groeien heb je wel. Je weigert alleen die mogelijkheid aan te pakken.
pi_162968602
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:29 schreef Koral het volgende:

[..]

Heb je al contact gehad met de dame in kwestie? Het advies hier is veelal goed bedoeld (je zou er iets mee kunnen doen in de toekomst) maar haar mening over 'je eerlijke antwoorden' is toch wel het belangrijkste?
Ze leest mee, en moest er nog een nachtje over slapen. Het is ook zeker geen trap na, want het is verder een heel lief en eerlijk meisje :) Maar dat haar uitstraling mij té onzeker is (wat ze zelf ook bevestigde) is gewoon wat ik opmerkte en als ik dat zelfs doorheb zegt genoeg. Nogmaals, geen trap na.
pi_162968627
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

De mogelijkheid tot groeien heb je wel. Je weigert alleen die mogelijkheid aan te pakken.
De mogelijkheden pak ik vooral veilig aan ja, op sites en apps. Al is dat voor velen ook een flinke stap, voor mij niet. Het is makkelijker om iemand in het wild aan te spreken misschien, en dat lukt mij steeds meer, maar als je online een gesprek hebt ben je niet meteen afgewezen.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:35:10 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162968649
quote:

[..]

Gebrek aan ervaring, zeker. Invloed van je ASS, ook.

Ik denk dat je van ervaringen heel goed kan leren. Als je ook open staat voor feedback. Ik weet niet of dit forum altijd de beste plek is voor die feedback, maar ik denk dat je gezien die ASS feedback wel goed kunt gebruiken en benutten.
pi_162968711
quote:

[..]

Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 09:39:11 #124
5428 crew  miss_sly
pi_162968733
quote:

[..]

Even verduidelijken, wellicht voel je het verschil niet, maar snap je het wel met voorbeelden.

Verslagje:
We hebben gezellig wat gedronken en gekletst. Leuk elkaar eens te ontmoeten, zonder bijbedoelingen van beide kanten.

Not done:
Ze was wel aardig, maar echt veel te onzeker, erger dan ik nog, kun je nagaan, en misschien ook wel ass, maar nig geen diagnose. Ook niet echt get type waar ik normaal op val.

Zie je het verschil?
pi_162968750
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze leest mee, en moest er nog een nachtje over slapen. Het is ook zeker geen trap na, want het is verder een heel lief en eerlijk meisje :) Maar dat haar uitstraling mij té onzeker is (wat ze zelf ook bevestigde) is gewoon wat ik opmerkte en als ik dat zelfs doorheb zegt genoeg. Nogmaals, geen trap na.
Ik ben blij dat je dat zo duidelijk zegt van geen trap na. Toch, wees niet zo onzeker en vraag (zeker als ze mee leest) aan haar of ze er mee zit?
pi_162968751
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.
Als je vaste contacten hebt onderneem je misschien meer en kom je weer in contact met nieuwe mensen door de activiteiten die je samen onderneemt. Nu ben ik altijd alleen dus moet ik mezelf ergens bij aansluiten, vanaf scratch beginnen.
pi_162968777
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je vaste contacten hebt onderneem je misschien meer en kom je weer in contact met nieuwe mensen door de activiteiten die je samen onderneemt. Nu ben ik altijd alleen dus moet ik mezelf ergens bij aansluiten, vanaf scratch beginnen.
Wat heeft dat te maken met mijn punt?
  maandag 13 juni 2016 @ 09:42:48 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162968804
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een wisselwerking.
pi_162968840
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een wisselwerking.
Uiteraard.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:58:16 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162969059
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De mogelijkheden pak ik vooral veilig aan ja, op sites en apps. Al is dat voor velen ook een flinke stap, voor mij niet. Het is makkelijker om iemand in het wild aan te spreken misschien, en dat lukt mij steeds meer, maar als je online een gesprek hebt ben je niet meteen afgewezen.
Veilig is een psycholoog. Die heeft beroepsgeheim. Op websites en apps vind je misschien wel hulp, maar niet de hulp die je nodig hebt.
pi_162969200
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is :). Deezer heeft t niet handig aangepakt, maar allemaal bovenop hem springen is ook niet nodig.
:')

Gek hé als hij met 14 huiltopics komt.. Geheel terecht dat er op deze manier wordt gereageerd. En maar janken dat hij het zo moeilijk heeft, geen vrienden heeft blablabla en iedere 'date' aankomen met verhalen dat ze niet voldoet aan zijn eisen.

Deezer, neem een fucking hond.
pi_162969253
quote:

[..]

Dat stukje tussen haakjes is voor het eerst dat ik je iets nuttigs zie melden.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:09:18 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162969298
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:05 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Gek hé als hij met 14 huiltopics komt.. Geheel terecht dat er op deze manier wordt gereageerd. En maar janken dat hij het zo moeilijk heeft, geen vrienden heeft blablabla en iedere 'date' aankomen met verhalen dat ze niet voldoet aan zijn eisen.

Deezer, neem een fucking hond.
Mijn post ging specifiek over de aanvallen op wat hij prijs gaf over de persoon waar hij mee datete :).
pi_162969333
quote:

[..]

Waarom lees je niet eens wat boeken over EQ? Zoek wat TED filmpjes van Daniel Goleman. Voor je eigen bewust wording. Doe desnoods een cursus NLP (heeft geen sociaal stigma - je zal er alleen maar professioneler overkomen tijdens je sollicitatie).

Heeft geeft je meer context, meer bewustzijn van anderen. Wat van pas komt in het contacten onderhouden. Het zal helpen je feedback beter te verwerken. En je hebt dan altijd zelf nog in de hand wanneer je het op jezelf wilt betrekken.
pi_162969427
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Veilig is een psycholoog. Die heeft beroepsgeheim. Op websites en apps vind je misschien wel hulp, maar niet de hulp die je nodig hebt.
Dit. En wat je nodig hebt, is -helaas- heel vaak niet wat je graag wil.

Ik vind het erg dat je het jezelf zoveel moeilijker maakt dan het hoeft te zijn, Deezer. Je doet maar trial-and-error en trial-and-error zonder echt inzicht of concrete feedback in wat er juist gebeurd is. Dat lijkt me frustrerend, vermoeiend, en als een toevallige reeks successen dan weer onderbroken wordt door een reeks mislukkingen, zeer demotiverend.
pi_162969451
quote:

[..]

Feitelijk denken is iets wat jij helemaal niet kan. Als je werkelijk zo feitelijk had gedacht had je eens die tips die hier al een maand worden gegeven aangenomen, hulp gezocht en jezelf vermand om wat te gaan bereiken in je leven in plaats van maar huiliehuilie-gedrag tentoon te spreiden hier.
pi_162969532
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dit. En wat je nodig hebt, is -helaas- heel vaak niet wat je graag wil.

Ik vind het erg dat je het jezelf zoveel moeilijker maakt dan het hoeft te zijn, Deezer. Je doet maar trial-and-error en trial-and-error zonder echt inzicht of concrete feedback in wat er juist gebeurd is. Dat lijkt me frustrerend, vermoeiend, en als een toevallige reeks successen dan weer onderbroken wordt door een reeks mislukkingen, zeer demotiverend.
Bij dit soort reacties mis ik echt een like functie op Fok! :)

Zowel het wat er gezegd wordt, als hoe het gezegd wordt en waarom het gezegd wordt: spot on. Getuigd van een hoog EQ Deezertje, deze reactie.
pi_162969678
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijn post ging specifiek over de aanvallen op wat hij prijs gaf over de persoon waar hij mee datete :).
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.

En nee dat zal ze wel niet doen, want dan weten we wie er met hem op 'date' is gegaan en zal ze misschien belachelijk worden gemaakt, maar gezien het aantal mensen dat nog serieus aanbiedt deze vent te meeten zou dat dan ook niet op zijn plaats zijn.
pi_162969714
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.
Wie/wat verdient dat? Wij? Voor de entertainmentwaarde? Ze heeft hier al gepost en vindt het prima.
pi_162969718
Maar al die andere datingtopics (2 en 3) zijn toch precies hetzelfde? Gebruikers beschrijven hun dates en kwellingen, ook zonder toenaam maar dan is het meestal geen fokker. Dus ik zie het probleem niet zo? Puur omdat degene hier kan meelezen, maar dat zou een niet-fokker natuurlijk ook kunnen als ik wist dat hier een datingtopic was en ik zou een date hebben die avond.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:34:41 #141
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162969867
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En nee dat zal ze wel niet doen, want dan weten we wie er met hem op 'date' is gegaan en zal ze misschien belachelijk worden gemaakt, maar gezien het aantal mensen dat nog serieus aanbiedt deze vent te meeten zou dat dan ook niet op zijn plaats zijn.
Nou, ik vind haar een held. Jezelf kwetsbaar durven opstellen bij Deezertje lijkt me een recept voor problemen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_162969897
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:34 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou, ik vind haar een held. Jezelf kwetsbaar durven opstellen bij Deezertje lijkt me een recept voor problemen.
Ik vind haar ook een held, zeker dat ze haar verhaal niet doet, dat vind ik nog van de meeste klasse getuigen. Misschien vindt ze hem wel een ongelooflijke kwal van een gozer en houdt ze dat voor d'r.

+ het feit dat hij het normaal vindt dat hij hier verslag over doet en alles prijsgeeft, geeft mij niet het idee dat er over gesproken is dit te 'mogen' openbaren van haar.
pi_162969940
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Dus ik zie het probleem niet zo?
Het is je nog maar 100 keer uitgelegd hier? Lees anders even terug.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen.
Je hebt echt een enorm bord voor je kop.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:38:37 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162969978
quote:
Maar al die andere datingtopics (2 en 3) zijn toch precies hetzelfde? Gebruikers beschrijven hun dates en kwellingen, ook zonder toenaam maar dan is het meestal geen fokker. Dus ik zie het probleem niet zo? Puur omdat degene hier kan meelezen, maar dat zou een niet-fokker natuurlijk ook kunnen als ik wist dat hier een datingtopic was en ik zou een date hebben die avond.
Dat het in jouw geval wél een FOK!ster is, is toch een cruciaal verschil?!
pi_162970024
:)

pi_162970031
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat het in jouw geval wél een FOK!ster is, is toch een cruciaal verschil?!
Het feit dat, zoals ik net in mijn vorige post aanhaal, hij dat niet bestrijdt met: ik heb met haar overlegd dat ik dit mag openbaren, zegt al genoeg over hem. Maargoed, omdat hij vindt dat zij nog minder is dan hem, heeft hij wel de ballen om het hier neer te plempen.
pi_162970050
quote:
Dan is het lastiger jezelf erin te herkennen(je weet de username van die ander niet) en de auteurs houden daar (ook al is het voor jou niet zichtbaar) wel rekening mee.

Bij jou is het doordat die username van elkaar bekend is gewoon 1+1+2 om te begrijpen dat het over jullie date gaat. Daarom spreken users die elkaars usernames weten doorgaans ook niet op die manier over elkaar op een forum. :|W

Stel je bent Facebookvrienden met je date, dan zet je een verhaal daarover zonder haar naam daar toch ook niet zomaar op?

edit: In dit geval is er blijkbaar wel iets overlegd, maar dit soort discretie is normaal gesproken een vorm van fatsoen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 10:42:41 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 10:43:27 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162970112
quote:
Dat is wel degelijk een verschil (fokster/geen fokster)
Bij jou is het wel een fokster en dan is de vraag of je hier evt afspraken over gemaakt hebt met elkaar.

Daarbij, het gaat ook om hoe jij iemand hier neerzet (fokster of geen fokster) Het zit gelijk vol oordelen, die jij als feit ziet. Niet "misschien is ze nog wel onzekerder dan ik" , nee ze is gelijk onzekerder dan jij.

Jij zegt "ik hou niet van dat iemand me achter de rug zwart maakt", maar zelf oordeel jij ook zo over de dates die je hebt gehad.

En over die zwart/wit denkwijzes hebben we het wel vaker gehad.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 10:44:05 #149
5428 crew  miss_sly
pi_162970129
quote:
Heb je mijn post gelezen?
pi_162970264
Hoelang gaan we nog door over het neerplempen van zijn mening over de dame van zijn meet?

?
pi_162970280
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef Berk-24 het volgende:
Naast het feit dat hij zich ontiegelijk voor schut zet ben ik er van overtuigd dat het uiteindelijk wel eens gaat backfiren. Iedereen weet onderhand hoe hij heet, waar hij woont etc. Kwestie van tijd dat dit soort topics uiteindelijk bij zijn toekomstige baas terecht komen.
pi_162970299
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Hoelang gaan we nog door over het neerplempen van zijn mening over de dame van zijn meet?

[ afbeelding ]
?
De vraag is meer: hoelang loopt deze topicreeks nog door totdat Deezertje een keer zijn traantjes heeft gedroogd en zich niet meer eenzaam voelt?
pi_162970336
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:50 schreef Koral het volgende:

[ afbeelding ]
?
Ik denk dat het incident niet echt het probleem is. Hij deed lomp, bood zijn excuses aan en dat zou genoeg moeten zijn. Het probleem is dat hij er niks van leert. Hij is er zo van overtuigd dat hij niks verkeerd heeft gedaan dat de kans vrij groot is dat het nog eens gebeurt. Ik denk dat dat mensen irriteert.
pi_162970354
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De vraag is meer: hoelang loopt deze topicreeks nog door totdat Deezertje een keer zijn traantjes heeft gedroogd en zich niet meer eenzaam voelt?
Totdat wij stoppen met reageren, dan pas zal hij professionele hulp gaan zoeken en vrienden gaan maken.

Maar dat zal niet gebeuren, dus hij is vervloekt.
pi_162970407
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Totdat wij stoppen met reageren, dan pas zal hij professionele hulp gaan zoeken en vrienden gaan maken.

Maar dat zal niet gebeuren, dus hij is vervloekt.
-nee-

[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 13-06-2016 12:31:38 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 10:57:25 #156
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162970438
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik vind haar ook een held, zeker dat ze haar verhaal niet doet, dat vind ik nog van de meeste klasse getuigen. Misschien vindt ze hem wel een ongelooflijke kwal van een gozer en houdt ze dat voor d'r.

+ het feit dat hij het normaal vindt dat hij hier verslag over doet en alles prijsgeeft, geeft mij niet het idee dat er over gesproken is dit te 'mogen' openbaren van haar.
Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.
Al is het maar dat ze een hart onder de riem gestoken kan worden.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_162970486
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Detroit het volgende:

[..]

Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.
Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.
pi_162970513
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat ook, maar het feit dat zij zegt: je hebt niets verkeerds gezegd, vatte ik meer op van: ik heb helemaal geen zin om hier een punt van te maken en mijn energie hierin te steken. Misschien niet helemaal eerlijk tegenover Deezer, maar daar heeft hij het zelf naar gemaakt met zijn botte manier van opstellen, zullen we maar zeggen dan he..
  maandag 13 juni 2016 @ 11:00:47 #159
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162970532
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.
Absoluut. En haar dan afdoen als "nog wat erger". Als je dat ontleedt tot wat het is, "nog wat erger dan Deezertje", dan is dat gewoon karaktermoord. (!)
pi_162970537
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

#56 van dit topic heeft zij gezegd dat ze er oké mee is. Dat je dat in twijfel trekt kan, maar vind het niet netjes om je speculaties hier tentoon te spreiden.
pi_162970620
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

#56 van dit topic heeft zij gezegd dat ze er oké mee is. Dat je dat in twijfel trekt kan, maar vind het niet netjes om je speculaties hier tentoon te spreiden.
Tsja.. wat is wel of niet netjes.. Heb jij het idee dat er is afgesproken met haar door Deezer wat er gepost zou worden? Het feit dat hij zijn excuses maakt omdat iedereen hier zegt, op een paar na, dat het niet netjes is, geeft maar weer aan hoe dat daar in zijn bovenkamer eraan toe gaat.
pi_162970654
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:05 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Tsja.. wat is wel of niet netjes.. Heb jij het idee dat er is afgesproken met haar door Deezer wat er gepost zou worden? Het feit dat hij zijn excuses maakt omdat iedereen hier zegt, op een paar na, dat het niet netjes is, geeft maar weer aan hoe dat daar in zijn bovenkamer eraan toe gaat.
Als je denkt dat iemand wel wat steun kan gebruiken buiten het publieke deel om kun je ook een DM sturen.
pi_162970729
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik denk dat het incident niet echt het probleem is. Hij deed lomp, bood zijn excuses aan en dat zou genoeg moeten zijn. Het probleem is dat hij er niks van leert. Hij is er zo van overtuigd dat hij niks verkeerd heeft gedaan dat de kans vrij groot is dat het nog eens gebeurt. Ik denk dat dat mensen irriteert.
Dat hij zijn excuses aanbood vind ik al heel wat. Het geeft aan dat hij die vriendschap (of hoe het ook omschreven mag worden) meer waardeerd dan zijn eigen ego. Ik zie veel anderen hier het niet doen.

Deezer moet nog altijd vele malen meer incasseren dan hij uit deelt.
pi_162970731
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je denkt dat iemand wel wat steun kan gebruiken buiten het publieke deel om kun je ook een DM sturen.
Met mijn reactie steun ik dat meisje die zich er misschien wel in kan vinden, maar daar niet op reageert of wil reageren. Deezer ontkracht nergens dat er is overlegd om het te openbaren, waarom niet? Omdat het dus niet gebeurt is..
pi_162970760
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Dat hij zijn excuses aanbood vind ik al heel wat. Het geeft aan dat hij die vriendschap (of hoe het ook omschreven mag worden) meer waardeerd dan zijn eigen ego.
De gelijkwaardige-maar-toch-net-niet-helemaal-vriendschap?
pi_162971103
Deezer, heb je na gisteren, en na wat je hier allemaal in je topicreeks hebt zien gebeuren, nog gesproken met dit meisje?
pi_162971141
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:22 schreef MMunkun het volgende:
Deezer, heb je na gisteren, en na wat je hier allemaal in je topicreeks hebt zien gebeuren, nog gesproken met dit meisje?
Stiekem dacht ik dat jij het was
pi_162971169
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De gelijkwaardige-maar-toch-net-niet-helemaal-vriendschap?
Ten eerste: dat maak jij ervan.

Ten tweede: hij heeft een stoornis waarbij bekend is dat je dan vooral de capaciteiten hebt om vanuit jezelf te redeneren en minder emotionele intelligentie hebt. Als hij dan toch een excuus kan maken waarbij hij er blijk van geeft vanuit de ander te kunnen redeneren, en de beslissing neemt dat te delen boven zijn eigen ego dan verdiend dat hulde.
pi_162971237
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Koral het volgende:

[..]

Ten eerste: dat maak jij ervan.

Ten tweede: hij heeft een stoornis waarbij bekend is dat je dan vooral de capaciteiten hebt om vanuit jezelf te redeneren en minder emotionele intelligentie hebt. Als hij dan toch een excuus kan maken waarbij hij er blijk van geeft vanuit de ander te kunnen redeneren, en de beslissing neemt dat te delen boven zijn eigen ego dan verdiend dat hulde.
Lief dat je voor je broertje opkomt. Als je dan niet zelf kunt redeneren zou je op zijn minst kunnen luisteren naar 150 anderen. Zelfs na zijn excuses ging hij er nog op door en vroegen mensen of hij wel hun posts had gelezen.

En awww.. hij heeft een stoornis. Maar naar een psycholoog gaan? Ho maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Samzz op 13-06-2016 12:23:14 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 11:34:46 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971411
God oh god. Toont die jongen voor het eerst in lange tijd eindelijk eens een paar keer initiatief, gaan we gewoon weer lekker met zijn allen zitten hakken dat hij toch vooral naar een psycholoog moet!

Stel je voor dat hij gewoon leert door te doen. Nee, hij MOET naar een psycholoog!

Dikke :')
pi_162971444
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:34 schreef Lienekien het volgende:
God oh god. Toont die jongen voor het eerst in lange tijd eindelijk eens een paar keer initiatief, gaan we gewoon weer lekker met zijn allen zitten hakken dat hij toch vooral naar een psycholoog moet!

Stel je voor dat hij gewoon leert door te doen. Nee, hij MOET naar een psycholoog!

Het gaat er helemaal niet om dat hij initiatief neemt, dat is alleen maar goed. Maar hoe hij er vervolgens mee omgaat is een dikke :') Hij denkt niet na. Doet er een ander pijn mee. En zit maar stom te lullen dat hij zo intelligent is, nou top zeg.
pi_162971459
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Lief dat je voor je broertje opkomt. Als je dan niet zelf kunt redeneren zou je op zijn minst kunnen luisteren naar 150 anderen. Zelfs na zijn excuses ging hij er nog op door en vroegen mensen of hij wel hun posts had gelezen.

En awww.. hij heeft een stoornis. Maar naar een psycholoog gaan? Ho maar.
Gast, waar maak jij je druk om?
Hebben mensen met een stoornis geen zelfbeschikkingsrecht? Geeft jou dat het recht om alleen maar poep op die jongen te smeren? Een echte held ben je :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Samzz op 13-06-2016 12:23:37 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 11:36:52 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971466
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om dat hij initiatief neemt, dat is alleen maar goed. Maar hoe hij er vervolgens mee omgaat is een dikke :') Hij denkt niet na. Doet er een ander pijn mee. En zit maar stom te lullen dat hij zo intelligent is, nou top zeg.
Je begrijpt dat leren een proces is?
pi_162971540
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Koral het volgende:

[..]

Gast, waar maak jij je druk om?
Hebben mensen met een stoornis geen zelfbeschikkingsrecht? Geeft jou dat het recht om alleen maar poep op die jongen te smeren? Een echte held ben je :')
Hij kon volgens jou toch zo goed uit zichzelf redeneren. Misschien zou hij dan eens moeten luisteren naar de bevestiging dat hij dat helemaal niet kan en hulp moet vragen. Maar oké, ga zo door Deezer, zet mensen voor lul, doe ze pijn door ze weg te zetten als: het kan al haast niet erger dan mij, maar iedereen die ik tref is toch nog net een tikje erger :')

:W
pi_162971552
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je begrijpt dat leren een proces is?
Dit was niet zijn eerste keer, dus hij leert er geen reet van. Daarnaast reageert hij niet op vragen van anderen. Wat voor leerelement zit er dan in volgens jou?
  maandag 13 juni 2016 @ 11:41:27 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971591
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dit was niet zijn eerste keer, dus hij leert er geen reet van. Daarnaast reageert hij niet op vragen van anderen. Wat voor leerelement zit er dan in volgens jou?
Ik zie hem echt wel reageren. Niet op iedereen, maar dat is al een tijdje vrij onbegonnen werk.

Als je denkt dat hij niet kan leren van zijn ervaringen dan heeft die psycholoog ook weinig zin.
pi_162971626
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hij kon volgens jou toch zo goed uit zichzelf redeneren. Misschien zou hij dan eens moeten luisteren naar de bevestiging dat hij dat helemaal niet kan en hulp moet vragen. Maar oké, ga zo door Deezer, zet mensen voor lul, doe ze pijn door ze weg te zetten als: het kan al haast niet erger dan mij, maar iedereen die ik tref is toch nog net een tikje erger :')

:W
Of je kan niet lezen of je weet dus duidelijk het verschil niet tussen vanuit jezelf redeneren en vanuit iemand anders redeneren. Of beide :')

Ben je nu klaar met je poep?
pi_162971631
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie hem echt wel reageren. Niet op iedereen, maar dat is al een tijdje vrij onbegonnen werk.

Als je denkt dat hij niet kan leren van zijn ervaringen dan heeft die psycholoog ook weinig zin.
1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:44:53 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971667
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.
Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!
pi_162971702
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!
Zo zeg, wauw. En 2* afgesnauwd omdat hij de ideale schoonzoon is t.o.v. de date.
pi_162971719
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En omdat hij niks doet met tips ontheft jou dat van al je eigen verantwoordelijkheid voordat je op verzenden drukt en mag je hem dus netzo schaamteloos behandelen (als dat hij volgens jou anderen behandeld)? Nee jij komt er wel :')
pi_162971721
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Koral het volgende:

[..]

Of je kan niet lezen of je weet dus duidelijk het verschil niet tussen vanuit jezelf redeneren en vanuit iemand anders redeneren. Of beide :')

Ben je nu klaar met je poep?
quote:

[..]

Blijkbaar doet hij iets met zijn tips, maar luisteren naar iedereen die hem tips geeft doet hij niet.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:47:55 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971746
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zo zeg, wauw. En 2* afgesnauwd omdat hij de ideale schoonzoon is t.o.v. de date.
Nou, jij bent lekker motiverend. Blijf vooral lekker zo doorzeiken, kun je dan in ieder geval je eigen frustratie fijn mee luchten.
pi_162971773
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Koral het volgende:

[..]

En omdat hij niks doet met tips geeft ontheft jou van al je eigen verantwoordelijkheid voordat je op verzenden drukt en mag je hem dus netzo schaamteloos behandelen (als dat hij volgens jou anderen behandeld)? Nee jij komt er wel :')
Je wordt behandeld zoals jij anderen behandeld. Inderdaad ja. Ik ben vrij te reageren hoe ik wil op dit soort fenomenen en de lompe houding die hij aanneemt. Dat jij het goed vindt wat hij doet en ik niet, maakt jou niet een beter persoon dan mij, kneus :')
pi_162971814
quote:

[..]

Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.

Je kan zeggen wat je wil, maar ik zie 0 progressie in zijn echte problemen die hier al meer dan een jaar besproken worden.
pi_162971817
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, jij bent lekker motiverend. Blijf vooral lekker zo doorzeiken, kun je dan in ieder geval je eigen frustratie fijn mee luchten.
Zoveel motiverende woorden zijn er niet meer te vinden in deze topics van hem want alles wat wordt aangedragen wordt afgewimpeld. En hij blijft maar zeiken over dat het allemaal zo zwaar is, wat verwacht je dan?
pi_162971824
Heren...
  maandag 13 juni 2016 @ 11:53:24 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971905
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.

Je kan zeggen wat je wil, maar ik zie 0 progressie in zijn echte problemen die hier al meer dan een jaar besproken worden.
Jij bent ook al zo motiverend!

Ik denk echt dat sommige mensen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze nog reageren in een Deezertopic als ze hem geen enkel succesje gunnen, hoe onbeduidend het in hun ogen ook mag lijken.
pi_162971958
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je wordt behandeld zoals jij anderen behandeld. Inderdaad ja. Ik ben vrij te reageren hoe ik wil op dit soort fenomenen en de lompe houding die hij aanneemt. Dat jij het goed vindt wat hij doet en ik niet, maakt jou niet een beter persoon dan mij, kneus :')
Net zoals Deezer vrij is te reageren bedoel je? Goed zo, dan begrijpen we elkaar.
pi_162971979
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk echt dat sommige mensen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze nog reageren in een Deezertopic als ze hem geen enkel succesje gunnen, hoe onbeduidend het in hun ogen ook mag lijken.
Het is gewoon de waarheid. Dat dat hard aankomt doet er niet toe. Constant iemand pamperen dat hij zo goed bezig is, maar geen stappen maakt schiet je helemaal niks mee op.

En iedereen gunt de man succes, waarom anders al die adviezen? Maar hij zorgt ervoor dat mensen hem als een zeikerd gaan aanzien omdat hij alles alsnog op eigen houtje doet, daar waar hij deze topics opent om adviezen in te winnen en zo niet dan wel indirect door dingen te delen waarop je automatisch advies geeft.
pi_162971999
quote:

[..]

Hier ben ik het wel deels mee eens. Er zit progressie in zijn passieve houding, hij begint al wat meer te snappen dat hij actie moet ondernemen wil er wat gebeuren. Maar qua aansluiting zit er natuurlijk geen progressie, dat gaat er ook niet komen als hij geen professionele hulp zoekt denk ik. Iedereen die tot nu toe met hem ontmoet heeft heeft een lading shit over zich gekregen.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:56:58 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162972000
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het is gewoon de waarheid. Dat dat hard aankomt doet er niet toe. Constant iemand pamperen dat hij zo goed bezig is, maar geen stappen maakt schiet je helemaal niks mee op.

En iedereen gunt de man succes, waarom anders al die adviezen? Maar hij zorgt ervoor dat mensen hem als een zeikerd gaan aanzien omdat hij alles alsnog op eigen houtje doet, daar waar hij deze topics opent om adviezen in te winnen en zo niet dan wel indirect door dingen te delen waarop je automatisch advies geeft.
Ik ben wel klaar, want deze plaat van jou duurt me veel te lang en ik hoor niks nieuws.
pi_162972020
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:55 schreef Koral het volgende:

[..]

Net zoals Deezer vrij is te reageren bedoel je? Goed zo, dan begrijpen we elkaar.
Het verschil daarin is dat ik en Deezer geen persoonlijk contact hebben gehad en elkaar niet hebben gemeet zodat we iets zouden kunnen afspreken over de manier waarop de bevindingen zullen worden gepresenteerd. Daar had hij wel de kans voor met haar, maar in plaats daarvan geeft hij haar een trap na.
pi_162972044
Ik ging even teruglezen om te kijken wat hij nu precies gezegd had waar iedereen zo over valt.
Gaat helemaal nergens over. Stelletje dramaqueens.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:58:42 #195
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162972047
Deezer zijn probleem is toch ook helemaal niet daten? Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij wel vaker dates heeft gehad. Zijn probleem is NA de date het contact dat dan weer weg valt en dat zegt toch dat er tijdens zo'n date iets niet helemaal goed gaat?
Het Franse meisje dat ook opeens verdwenen is, de date daarvoor waarvan hij gewoon bekende dat hij zich zou schamen als hij met haar over straat moest. Naast dat je dat gewoon niet zegt over mensen zegt dat toch al dat zijn interactie met mensen niet goed loopt?

Je leert door ervaringen, helemaal waar maar als die ervaringen steeds op hetzelfde punt stuk lopen dan heb je gewoon hulp nodig van iemand die je tips kan geven om over dat punt heen te komen, of dat nou een psycholoog is of een vriend of een willekeurige fokker, maakt niet uit maar bij al die opties is het wel belangrijk dat je ook kan luisteren naar wat iemand zegt, ookal denk je er zelf misschien anders over.

Deezer wil absoluut geen contact met andere mensen met autisme, terwijl dat ook een groep is die hem veel zouden kunnen leren, misschien nog wel meer dan een psycholoog maar als je echt voor alles je ogen sluit en vrolijk door gaat waar je mee bezig was en dus steeds weer op dat ene punt blijft hangen........
pi_162972068
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben wel klaar, want deze plaat van jou duurt me veel te lang en ik hoor niks nieuws.
Wat wil je horen dan? Een feestje opdat hij een meisje heeft gesproken? Ja, dat hij afspreekt speelt in op een minder passieve houding, niks anders dan lof. Maar de afhandeling en een vervolgafspraak zit er mooi niet in als hij mensen waarmee hij afspreekt op zo'n manier afschildert.
pi_162972071
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh, sorry dat het geen kusjekroel meer is na meer dan een jaar hetzelfde riedeltje te lezen in ieder datingtopic wat beschikbaar is.

Ik gun Deezertje al het geluk van de wereld, maar ga nou niet lopen doen alsof iedereen hier tegen hem is. Daten is symptoonbestrijding voor hem, een tijdelijke externe moraalboost. Zodra dat wegviel zag je hem direct weer in een gat zinken.
pi_162972105
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging even teruglezen om te kijken wat hij nu precies gezegd had waar iedereen zo over valt.
Gaat helemaal nergens over. Stelletje dramaqueens.
Samenvatting; fokster gemeet, hier een aantal oordelen over haar plaatsen met de vermelding dat ze geen relatiemateriaal is voor hem.

Ik zie het grote probleem niet, maar netjes is anders.
pi_162972106
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer zijn probleem is toch ook helemaal niet daten? Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij wel vaker dates heeft gehad. Zijn probleem is NA de date het contact dat dan weer weg valt en dat zegt toch dat er tijdens zo'n date iets niet helemaal goed gaat?
Het Franse meisje dat ook opeens verdwenen is, de date daarvoor waarvan hij gewoon bekende dat hij zich zou schamen als hij met haar over straat moest. Naast dat je dat gewoon niet zegt over mensen zegt dat toch al dat zijn interactie met mensen niet goed loopt?

Je leert door ervaringen, helemaal waar maar als die ervaringen steeds op hetzelfde punt stuk lopen dan heb je gewoon hulp nodig van iemand die je tips kan geven om over dat punt heen te komen, of dat nou een psycholoog is of een vriend of een willekeurige fokker, maakt niet uit maar bij al die opties is het wel belangrijk dat je ook kan luisteren naar wat iemand zegt, ookal denk je er zelf misschien anders over.

Deezer wil absoluut geen contact met andere mensen met autisme, terwijl dat ook een groep is die hem veel zouden kunnen leren, misschien nog wel meer dan een psycholoog maar als je echt voor alles je ogen sluit en vrolijk door gaat waar je mee bezig was en dus steeds weer op dat ene punt blijft hangen........
Amen. Alleen willen de Deezer-aanhangers dit niet horen.
pi_162972171
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Samenvatting; fokster gemeet, hier een aantal oordelen over haar plaatsen met de vermelding dat ze geen relatiemateriaal is voor hem.

Ik zie het grote probleem niet, maar netjes is anders.
Ja, ik heb het dus ook gelezen net. Had beter gekund, maar kreeg veel meer aandacht dan het verdiende.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:06:35 #201
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162972234
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:01 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Amen. Alleen willen de Deezer-aanhangers dit niet horen.
Tja wat zijn Deezer-aanhangers, misschien ben ik er daar ook wel een van want ik gun iedereen, ook Deezer, het geluk en de kans om te bereiken wat ze graag willen maar ik bekijk het wel van meerdere kanten en ik denk dat dat gewoon het hele punt is. Tuurlijk is het goed dat hij makkelijker gaat worden in het aanspreken en afspreken met mensen, alleen maar super want dat gaat ook meer kansen bieden.
Maar dan is er nog wel het punt dat zijn oorspronkelijke probleem, het contact onderhouden na zo'n afspraak, nog steeds bestaat. Dat is gewoon een feit.
pi_162972380
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Tja wat zijn Deezer-aanhangers, misschien ben ik er daar ook wel een van want ik gun iedereen, ook Deezer, het geluk en de kans om te bereiken wat ze graag willen maar ik bekijk het wel van meerdere kanten en ik denk dat dat gewoon het hele punt is. Tuurlijk is het goed dat hij makkelijker gaat worden in het aanspreken en afspreken met mensen, alleen maar super want dat gaat ook meer kansen bieden.
Maar dan is er nog wel het punt dat zijn oorspronkelijke probleem, het contact onderhouden na zo'n afspraak, nog steeds bestaat. Dat is gewoon een feit.
Dat laatste, contact houden achteraf, is moeilijk als hij de ander alleen maar als negatief wegzet omdat deze niet voldoet aan de eisen die hij stelt. En dat heeft dan niet te maken met of hij dat nou publiceert waar degene waarmee hij een afspraak heeft gehad mee kan lezen ja of nee, maar dat maakt het voor hemzelf ook niet gemakkelijker om zich op te laden om een volgende afspraak te maken.
pi_162972398
Heren, iets met splinter en balk. Sommige van jullie vertonen zulk hypocriet gedrag. Daar mag best wat van gezegd worden. Als je het hoogste woord voert over hoe iemand alles moet doen mag je op zijn minst zelf het goede voorbeeld geven. Tja, de waarheid is hard. Maar gelukkig hebben jullie het graag zo. Geen dank!
pi_162972426
Wat zegt een IQ nou als je niet weet hoe je het moet gebruiken en te passief bent om te leren hoe je het moet gebruiken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162972468
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Koral het volgende:
Heren, iets met splinter en balk. Sommige van jullie vertonen zulk hypocriet gedrag. Daar mag best wat van gezegd worden. Als je het hoogste woord voert over hoe iemand alles moet doen mag je op zijn minste zelf het goede voorbeeld geven. Tja, de waarheid is hard. Maar gelukkig hebben jullie het graag zo. Geen dank!
Afgelopen week hield je nog een pleidooi dat iemands ervaring geen betrekking had op het advies wat hij/zij geeft. Nu ben je ook een beetje hypocriet.
pi_162972511
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Afgelopen week hield je nog een pleidooi dat iemands ervaring geen betrekking had op het advies wat hij/zij geeft. Nu ben je ook een beetje hypocriet.
Ik heb van jou geleerd ;) nu tevreden?
pi_162972525
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik heb van jou geleerd ;) nu tevreden?
Ja, tenminste nog iemand die naar BP luistert.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:20:45 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162972544
Heren, het mag een tik minder en een heel eind vriendelijker :).
  maandag 13 juni 2016 @ 12:25:31 #209
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162972657
Mensen met een te laag zelfbeeld hebben een probleem maar mensen die zichzelf overschatten ook en ik denk dat dat bij Deezer het geval is. Ik verbaas me er inderdaad vaak over dat hij dingen schrijft waarvan ik denk huh?? Is dat goed Nederlands? Maar dan denk ik het zal wel, hij zal niet voor niets toegelaten zijn op een opleiding en zo ver gekomen zijn dat hij mag afstuderen. En ik ben ook zeker niet perfect in spelling en gramatica dus dan laat ik het maar gaan.

Maar het is wel een probleem als je van iemand anders verwacht dat zij een hoog niveau heeft en dat je iedereen die daar onder zit bij voorbaat al afschrijft. En dan nog, niet alleen IQ is belangrijk maar EQ is misschien nog wel belangrijker. Op het niveau van een 10 jarige vind ik ook overdreven maar het is wel duidelijk dat Deezer zijn emotionele ontwikkeling ook niet gelijk loopt met dat van de gemiddelde 25 jarige. Niets mis mee, iedereen heeft zo zijn/haar mankementen maar dan moet je gewoon ook niet zo snel andere mensen daarop be- en veroordelen en ik denk dat dat weer te maken heeft met dat Deezer zichzelf overschat in meerdere dingen
  maandag 13 juni 2016 @ 12:33:54 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162972867
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:15 schreef Bananenpap het volgende:
Wat zegt een IQ nou als je niet weet hoe je het moet gebruiken en te passief bent om te leren hoe je het moet gebruiken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch wel dat IQ meer is dan fatsoenlijk werkwoorden vervoegen.

Zijn IQ kan prima zijn, zijn EQ is het probleem :).
pi_162972981
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat IQ meer is dan fatsoenlijk werkwoorden vervoegen.

Zijn IQ kan prima zijn, zijn EQ is het probleem :).
Hij doet hbo met flinke studievertraging. Hij zal niet de domste zijn, maar ik denk dat het ook wel meevalt met dat hoge IQ van hem. Hij overschat zichzelf en schrijft mensen af die 'dommer' zijn dan hij, dat is natuurlijk gewoon kwalijk.
pi_162973029
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Stiekem zou Wimperkruller wél de 'date' kunnen zijn (zij is ook de enige vrouw die ik kan bedenken die hier wel eens post, die er blijkt van geeft D. nog wel leuk te vinden... al kan het natuurlijk ook heel goed om een lurker gaan), maar vooralsnog is dat niet hoe het onbetwist 'naar buiten wordt gebracht' hoor... Volgens D. was Wimperkruller eerder aan het trollen en volgens mij geeft ze in die post waar jij het over hebt, dan ook gewoon haar mening als buitenstaander, net als de rest. D. heeft namelijk al meer dan één keer aangegeven dat zijn 'date' een nachtje over zijn 'openbaring' moest slapen...

Overigens, persoonlijk vind ik de ophef over dat hij heeft gezegd dat hij haar onzeker vond overkomen erg overdreven en eigenlijk misschien wel júist omdat ze meeleest. In dat geval weet ze heel goed wat D. zoal bespreekt hier en wist ze van te voren ook dat er naar het verloop van de ontmoeting zou worden gevraagd. Als ze had gewild dat D. echt helemaal niks over haar zou zeggen, had ze dat van te voren expliciet moeten aangeven vind ik (en ik lees vooralsnog nergens dat ze dat heeft gedaan).

"Zij vindt zichzelf ook onzeker en gaat daaraan werken" vind ik wel een stap verder gaan. Dat kan heel goed informatie zijn die ze in vertrouwen met hem gedeeld heeft. Dat soort info hoor je in mijn ogen dan ook niet, zonder toestemming, prijs te geven. Echter, ook dit vind ik niet al die commotie waard. Hij heeft zijn excuses inmiddels aangeboden, soit. Het is verder geheel aan haar, hoe ze daar op reageert, niet aan 'derden'.

Zelf vind ik overigens wel dat D. zich t.o.v. deze 'date' weer eens als een onwijs arrogante lul opstelt, daar niet van. Dat zit hem voor mij in het feit, dat hij al weer helemaal zijn oordeel klaar heeft staan en dat er in het gros van wat hij over haar zegt een laatdunkende ondertoon zit.

Sowieso (even los van de vraag of een relatie hier überhaupt aan de orde was/is, ook van haar kant gezien), Deezertje, die met al zijn best ernstige problematiek, een naar eigen zeggen lieve en eerlijke meid, alweer meteen als relatiemateriaal afschrijft, puur omdat ze (bij een allereerste ontmoeting, for crying out loud) te veel onzekerheid uitstraalt (vraag mij af of dit wel de echte reden is, maar dat terzijde)... dat is toch gewoon heel erg triest?
Tails tell tales
  maandag 13 juni 2016 @ 12:42:18 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162973045
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hij doet hbo met flinke studievertraging. Hij zal niet de domste zijn, maar ik denk dat het ook wel meevalt met dat hoge IQ van hem. Hij overschat zichzelf en schrijft mensen af die 'dommer' zijn dan hij, dat is natuurlijk gewoon kwalijk.
Aan de andere kant kan zijn ASS hem ook parten spelen, daarin :).

Verder denk ik dat je gelijk hebt en dat hij op moet houden met waardeoordelen, zelf zit hij daar ook niet op te wachten immers.
pi_162973130
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef Bananenpap het volgende:

quote:
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:

quote:
Allemaal posts waar ik het erg mee eens ben (tekst maar even weggelaten, anders werd het zo'n lap).
Tails tell tales
pi_162973159
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan zijn ASS hem ook parten spelen, daarin :).

Verder denk ik dat je gelijk hebt en dat hij op moet houden met waardeoordelen, zelf zit hij daar ook niet op te wachten immers.
Hoe kun je ophouden met waardeoordelen als je perspectief zwart-wit is? Dan is de grens tussen waardeoordeel en feit heel dun.
pi_162973203
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe kun je ophouden met waardeoordelen als je perspectief zwart-wit is? Dan is de grens tussen waardeoordeel en feit heel dun.
Door je ego opzij te zetten en te gaan praten met een specialist. Dat is een mogelijkheid om die lijn wat minder dun te laten zijn. Een nee heb je, ja kun je krijgen.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:49:28 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162973212
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het ook. Daarom is hulp voor hem, zoals zo vaak gezegd, ook gewoon nodig :).
  maandag 13 juni 2016 @ 12:49:47 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162973220
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:49 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Door je ego opzij te zetten en te gaan praten met een specialist. Dat is een mogelijkheid om die lijn wat minder dun te laten zijn. Een nee heb je, ja kun je krijgen.
Precies dit, ja.
pi_162973428
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:34 schreef Lienekien het volgende:

Het is dan ook voor mij geen of/of-situatie.

Natuurlijk zal hij wel een en ander leren van de stappen die hij zet en die stappen zijn ook goed. Fijn dat hij stappen zet en wat intiatief toont. Alleen zou dat leren misschien wat minder traag, moeilijk en frustrerend (wat hij zelf vaak aangeeft) kunnen zijn als hij wat hulp wil of kan aannemen.

Zoals de hulp van een psycholoog ja. Misschien dat hij dan wel de steun en het begrip voor zijn situatie krijgt, die hij zoekt en de handvatten die ervoor zorgen dat die stapjes wat minder moeilijk worden en dat hij een overzicht krijgt. Maar hij moet niks.
pi_162973907
Tenzij hij met heel veel geluk een vrouw ontmoet die ondanks alles als een blok voor hem valt en andersom ook, heb ik het idee dat de 'max' die D. met zijn huidige 'stappen' zal bereiken datgene is wat hij voorheen ook al wel met zijn klasgenoten had. Namelijk het hebben van contact, zonder dat dit contact ook maar enige substantiële inhoud heeft...
Tails tell tales
pi_162974496
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef Forbry het volgende:
Tenzij hij met heel veel geluk een vrouw ontmoet die ondanks alles als een blok voor hem valt en andersom ook, heb ik het idee dat de 'max' die D. met zijn huidige 'stappen' zal bereiken datgene is wat hij voorheen ook al wel met zijn klasgenoten had. Namelijk het hebben van contact, zonder dat dit contact ook maar enige substantiële inhoud heeft...
Het is natuurlijk alleen wel zo dat het hem niet boeit dat er geen inhoud in zit, dat geeft hij ook steeds aan. Daarom hoeven vriendschappen ook niet voor hem, hij haalt er niets uit. Het gaat hem om het plaatje, wat naar voren komt in de zaken die hij gemist heeft, hij mist namelijk niet de verbintenis, of de wederkerigheid, slechts dat wat hij bij anderen/in films ziet.

De hulp die men hier biedt is vaak dezelfde kortzichtige projectie als die Deezer wordt verweten.

Kortom, popcorntopic voor mensen die van herhalingen en voorspelbaarheid houden. :Y)
pi_162974874
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:41 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk alleen wel zo dat het hem niet boeit dat er geen inhoud in zit, dat geeft hij ook steeds aan. Daarom hoeven vriendschappen ook niet voor hem, hij haalt er niets uit. Het gaat hem om het plaatje, wat naar voren komt in de zaken die hij gemist heeft, hij mist namelijk niet de verbintenis, of de wederkerigheid, slechts dat wat hij bij anderen/in films ziet.

De hulp die men hier biedt is vaak dezelfde kortzichtige projectie als die Deezer wordt verweten.

Kortom, popcorntopic voor mensen die van herhalingen en voorspelbaarheid houden. :Y)
Hele goede reactie, vooral dat het hem om het plaatje gaat. Hij wil de wereld laten zien dat hij ook kan scoren en net zo normaal is als iedereen, niet meer die 'kansloze' jongen die altijd alleen op familieverjaardagen komt. Op zich niet verkeerd als dat zijn manier van leven is, hij doet er immers niemand kwaad mee. Maar dan zal hij wel moeten beseffen dat hij beter kan zoeken tussen de andere ASS'ers die ook zo'n soortgelijke visie op het leven hebben. Een 'normaal' mens wil natuurlijk meer dan enkel opvulling van iemand zijn.
pi_162974920
quote:

[..]

Het is maar wat je verstaat onder er niets uit halen. Het voorkomt een sociaal isolement met alle bijkomende stress en andere depresiviteit. Imho is eerder zijn onzekerheid, de mogelijkheid om afgewezen te worden. Angst.

Een veilige omgeving is makkelijker te bewerkstelligen met 1 persoon dan met een groep personen. En Deezertje heeft nog nu moeite genoeg om uberhaubt 1 persoon te vinden waarbij hij niet het gevoel krijgt minder te zijn of niet volledig geaccepteerd te worden.

Maar zijn angst lijkt iets minder te worden. Meets en dates regelen is een begin?
  maandag 13 juni 2016 @ 14:00:35 #224
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162974976
quote:

[..]

Ah, vandaar dat er zoveel autisten zijn in dit topic. :D.
pi_162974986
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hele goede reactie, vooral dat het hem om het plaatje gaat. Hij wil de wereld laten zien dat hij ook kan scoren en net zo normaal is als iedereen, niet meer die 'kansloze' jongen die altijd alleen op familieverjaardagen komt. Op zich niet verkeerd als dat zijn manier van leven is, hij doet er immers niemand kwaad mee. Maar dan zal hij wel moeten beseffen dat hij beter kan zoeken tussen de andere ASS'ers die ook zo'n soortgelijke visie op het leven hebben. Een 'normaal' mens wil natuurlijk meer dan enkel opvulling van iemand zijn.
Tja, maar een ASS'er erbij werkt ook niet in dit geval. Aangezien er nog extreem veel bevestiging van "buiten" moet komen, zal een iemand met ASS hier tekort schieten.

Denk oprecht dat als je maar lang genoeg probeert, dat er vanzelf een 19-jarige is die er een lange tijd in meegaat. De wet van de grote getallen.
pi_162974988
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:00 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat er zoveel autisten zijn in dit topic. :D.
Meld.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:02:03 #227
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162975010
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Meld.
*schud hand

En dan hebben we Berk-24 en Syndroom natuurlijk. Leuke verzameling. :P.
pi_162975051
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Het is maar wat je verstaat onder er niets uit halen. Het voorkomt een sociaal isolement met alle bijkomende stress en andere depresiviteit. Imho is eerder zijn onzekerheid, de mogelijkheid om afgewezen te worden. Angst.

Een veilige omgeving is makkelijker te bewerkstelligen met 1 persoon dan met een groep personen. En Deezertje heeft nog nu moeite genoeg om uberhaubt 1 persoon te vinden waarbij hij niet het gevoel krijgt minder te zijn of niet volledig geaccepteerd te worden.

Maar zijn angst lijkt iets minder te worden. Meets en dates regelen is een begin?
Niet als je niet aanvoelt wat een vriendschap met je kan doen. Het kan ook heel veel stress geven, als je de signalen van de ander niet kan duiden.

En de angst is inherent aan falen, nu hij wat succesjes boekt (studie bijna af, 2 dates, afspraak gisteren), zal zijn zelfvertrouwen het overnemen en neemt de angst af. Zo gauw als de externe input wegvalt, staat-ie weer op het zelfde punt. Alleen een hele reeks aan successen zou hem kunnen laten draaien. Maar dan loop je weer tegen alle nieuwe indrukken op die hem zullen uitputten. Nieuw huis, baan, omgeving, collega's,... Het lijkt nu nog leuk en uitdagend, maar ik betwijfel of het het geluk gaat brengen wat er van verwacht wordt.
pi_162975076
quote:

[..]

Wat mij betreft geen woord aan gelogen, dit is precies hoe ik het zelf ook zie, maar voor mij is dat alleen maar een extra reden, waarom ik vind dat alle posts/topics/reeksen van D. die wél aansluiting of iets dergelijks als onderwerp/insteek hebben, gewoon geen plek meer zouden moeten krijgen op FOK! (maar goed, FB-materiaal).
Tails tell tales
pi_162975132
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:04 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Niet als je niet aanvoelt wat een vriendschap met je kan doen. Het kan ook heel veel stress geven, als je de signalen van de ander niet kan duiden.

En de angst is inherent aan falen, nu hij wat succesjes boekt (studie bijna af, 2 dates, afspraak gisteren), zal zijn zelfvertrouwen het overnemen en neemt de angst af. Zo gauw als de externe input wegvalt, staat-ie weer op het zelfde punt. Alleen een hele reeks aan successen zou hem kunnen laten draaien. Maar dan loop je weer tegen alle nieuwe indrukken op die hem zullen uitputten. Nieuw huis, baan, omgeving, collega's,... Het lijkt nu nog leuk en uitdagend, maar ik betwijfel of het het geluk gaat brengen wat er van verwacht wordt.
Valt zoiets te leren? Kun je dat zelf doen? Als je wat vaste vrienden hebt, laat je dan een deel van de angst associaties van afgewezen worden uit het verleden los?
pi_162975152
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat mij betreft geen woord aan gelogen, dit is precies hoe ik het zelf ook zie, maar voor mij is dat alleen maar een extra reden, waarom ik vind dat alle posts/topics/reeksen van D. die wél aansluiting of iets dergelijks als onderwerp/insteek hebben, gewoon geen plek meer zouden moeten krijgen op FOK! (maar goed, FB-materiaal).
Ik zou er niet zoveel van vinden als ik jou was. Het is een openbaar forum, het topic lezen is een keuze van de lezer en hij doet weinig kwaad.

Is toch puur cabaret dit, ter vermaak van het volk. ^O^
pi_162975251
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Valt zoiets te leren? Kun je dat zelf doen? Als je wat vaste vrienden hebt, laat je dan een deel van de angst associaties van afgewezen worden uit het verleden los?
Ja, net als dat een ieder dat leert. Alleen de meeste mensen merken dit niet op en krijgen het gewoon mee, omdat ze met andere mensen omgaan. Als je dit niet hebt, zal je je moeten verdiepen in het onderwerp.

Een psycholoog gaat je hierbij niet helpen, omdat dit niet om statistieken gaat of algemene hulp. Dit is een kwestie van theorie oppikken en heel veel vlieguren maken. NLP cursus zou goed zijn, boeken over zelfontplooiing, er zijn zat opleidingen die hier aan bijdragen (Phoenix biedt er een aantal aan [man en seksualiteit bv.]) en dat vervolgens toepassen in de praktijk.

Maar je zal wel moeten inzien dat je hulp nodig hebt, dat je eigen beeld vertroebeld is en dat het een hele lange adem vereist. :Y
pi_162975430
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ja, net als dat een ieder dat leert. Alleen de meeste mensen merken dit niet op en krijgen het gewoon mee, omdat ze met andere mensen omgaan. Als je dit niet hebt, zal je je moeten verdiepen in het onderwerp.

Een psycholoog gaat je hierbij niet helpen, omdat dit niet om statistieken gaat of algemene hulp. Dit is een kwestie van theorie oppikken en heel veel vlieguren maken. NLP cursus zou goed zijn, boeken over zelfontplooiing, er zijn zat opleidingen die hier aan bijdragen (Phoenix biedt er een aantal aan [man en seksualiteit bv.]) en dat vervolgens toepassen in de praktijk.

Maar je zal wel moeten inzien dat je hulp nodig hebt, dat je eigen beeld vertroebeld is en dat het een hele lange adem vereist. :Y
Bedankt dat je het dan toch met me eens bent, in plaats van me te vragen of het niet tijd is om even wat anders te doen :P

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef Koral het volgende:

[..]

Waarom lees je niet eens wat boeken over EQ? Zoek wat TED filmpjes van Daniel Goleman. Voor je eigen bewust wording. Doe desnoods een cursus NLP (heeft geen sociaal stigma - je zal er alleen maar professioneler overkomen tijdens je sollicitatie).

Heeft geeft je meer context, meer bewustzijn van anderen. Wat van pas komt in het contacten onderhouden. Het zal helpen je feedback beter te verwerken. En je hebt dan altijd zelf nog in de hand wanneer je het op jezelf wilt betrekken.
pi_162975476
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef Koral het volgende:

Bedankt dat je het dan toch met me eens bent, in plaats van me te vragen of het niet tijd is om even wat anders te doen :P
Het ging er nooit om of ik het wel of niet met je eens was, je liet emotie doorsijpelen en sprak een ander aan op zijn iq, sneu en onnodig. ik blijf bij mijn punt dat het tijd was voor je om iets anders te gaan doen. ^O^
pi_162975684
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het ging er nooit om of ik het wel of niet met je eens was, je liet emotie doorsijpelen en sprak een ander aan op zijn iq, sneu en onnodig. ik blijf bij mijn punt dat het tijd was voor je om iets anders te gaan doen. ^O^
Nou emotie is lichtelijk overdreven. Het was meer een wie-de-bal-kaatst-reflectie, maar okay toegegeven het ging wat ver. Ik had het anders kunnen verwoorden.
pi_162975697
Ik vraag mij ten zeerste af of je dat gedrag kunt aanleren bij Deezertje. Ik denk dat je hem hoogstens zijn ASS kunt leren beheersen en dat hij zijn 'catalogus' uitbreidt van wat je beter wel en niet kunt doen. Zoals ongevraagd iemand analyseren.

Ook een beetje de reden dat ik hem niet wil ontmoeten. Hij lijkt mij een interessant persoon, maar ik zit er niet zo op te wachten om een shitload aan kritiek te ontvangen. Dat is niet mijn idee van een leuke ontmoeting.
pi_162975715
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:30 schreef Koral het volgende:

[..]

Nou emotie is lichtelijk overdreven. Het was meer een wie-de-bal-kaatst-reflectie, maar okay toegegeven het ging wat ver. Ik had het anders kunnen verwoorden.
"Ja maar zij.." :P

Ik zei het omdat je het normaal niet doet. Het was out of character. Tof dat je het zo goed opvat! _O_
pi_162975773
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vraag mij ten zeerste af of je dat gedrag kunt aanleren bij Deezertje. Ik denk dat je hem hoogstens zijn ASS kunt leren beheersen en dat hij zijn 'catalogus' uitbreidt van wat je beter wel en niet kunt doen. Zoals ongevraagd iemand analyseren.

Ook een beetje de reden dat ik hem niet wil ontmoeten. Hij lijkt mij een interessant persoon, maar ik zit er niet zo op te wachten om een shitload aan kritiek te ontvangen. Dat is niet mijn idee van een leuke ontmoeting.
Trek het een beetje naar me toe, maar het is mij niet gelukt om te leren "inhoud waar te nemen". Wat er niet in zit, komt er ook niet uit. Maar je kan wel leren (mindfulness, meditatie etc etc) hoe je je eigen innerlijke commentator stilzet, in het moment aanwezig bent en interesse in de ander kan veinzen. Het zal alleen altijd veinzen blijven. :@

Daarnaast wil hij je alleen ontmoeten om zijn eigen vooroordeel te laten bevestigen, zou er ook niet heel happig op zijn, als dat het motief was.
pi_162975863
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

"Ja maar zij.." :P

Ik zei het omdat je het normaal niet doet. Het was out of character. Tof dat je het zo goed opvat! _O_

Lijkt me vanzelfsprekend dat wanneer je wel eens iemand ergens op aanspreekt (zoals ik soms doe) dat dat geen alleenrecht is. Dus bedankt. ^O^
pi_162975926
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Koral het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt me vanzelfsprekend dat wanneer je wel eens iemand ergens op aanspreekt (zoals ik soms doe) dat dat geen alleenrecht is. Dus bedankt. ^O^
Ja, hoor eens, het is hier geen sc. :{w

SPOILER
pi_162976008
@ Koral

Ik vind jou op zich wel een schat en heel soms vind ik het een beetje tenenkrommend, maar over het algemeen heb ik wel respect voor het feit dat jij het altijd zo opneemt voor D. Ik vrees alleen dat je te goed voor hem bent en ook een te rooskleurige kijk op hem en zijn problematiek hebt. Ik vind zelf dat D. ook aardig wat narcistische trekken vertoont en dat hij, als puntje bij paaltje komt (onder die laag van onzekerheid, angst en een gebrek aan zelfvertrouwen die er óók zit), zichzelf op meerdere vlakken juist eerder te hoog dan te laag inschat...
Tails tell tales
pi_162976752
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Forbry het volgende:
@ Koral

Ik vind jou op zich wel een schat en heel soms vind ik het een beetje tenenkrommend, maar over het algemeen heb ik wel respect voor het feit dat jij het altijd zo opneemt voor D. Ik vrees alleen dat je te goed voor hem bent en ook een te rooskleurige kijk op hem en zijn problematiek hebt. Ik vind zelf dat D. ook aardig wat narcistische trekken vertoont en dat hij, als puntje bij paaltje komt (onder die laag van onzekerheid, angst en een gebrek aan zelfvertrouwen die er óók zit), zichzelf op meerdere vlakken juist eerder te hoog dan te laag inschat...
Bedankt voor je compliment en respect. Je opmerking over narcisme kan ik me voorstellen. Die hebben ook weinig inlevingsvermogen. En dat zelfoverschatting zie ik eveneens (al kun je overwegen beter te hoge dan te lage doelen te stellen). Denk ook dat ik vaak genoeg opmerkingen maak die Deezertje liever niet wil horen en veel gelijkenissen met jullie berichten vertonen.

Waar ik vind dat de meesten aan voorbij gaan is echter dat geen enkel mens aan zelfontplooiing gaat denken als hij/zij zich niet veilig voelt. En Deezer lijkt daar zeer veel (haast onrealistische) behoefte aan te hebben. Heeft imho verder niets met pamperen en kusjekroel te maken, maar ik zie het gewoon als noodzaak.

Bovendien, als je vaak op hetzelfde punt drukt kan het twee dingen gaan doen. Of je vormt eelt, of het gaat irriteren. Gezien het feit dat Deezertje vaak weinig van zich af bijt (een reactie die je bij irritatie mag verwachten) en ook nog selectief is neem ik maar aan dat hij 'eelt' vormt en dus nog ongevoeliger wordt.

Ik zie dus meer heil in een andere manier van benaderen, maakt dat mij te goed of te rooskleurig? Ik denk dat dat wel mee valt maar denk er gerust anders over ;)
pi_162977066
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:12 schreef Koral het volgende:

Waar ik vind dat de meesten aan voorbij gaan is echter dat geen enkel mens aan zelfontplooiing gaat denken als hij/zij zich niet veilig voelt. En Deezer lijkt daar zeer veel (haast onrealistische) behoefte aan te hebben.

De dreiging komt van binnenuit, dus dan zal je eerst de veiligheid in jezelf moet vinden. Daar kan een psycholoog wel bij helpen!

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 13-06-2016 15:35:34 ]
pi_162977397
Eindelijk wordt (of word? ;)) dit forum eens gebruikt waarvoor het bedoelt (of bedoeld? ;)) is: discussiëren. Iedereen heeft een mening, prima. Ik ook :) Ik denk serieus dat als mensen mij hier meeten dat ze zien dat ik een rustige jongen ben die geen vlieg kwaad wil doen, maar soms te snel oordeelt of eerst praat en dan denkt. Als ik dan met mensen afspreek, voel ik mij wel op mijn gemak. En jullie weten wat ik mis: gewoon onderdeel zijn van de maatschappij zoals iedereen. Dus met vrienden en uiteindelijk ook een relatie. Heel normaal voor iemand van mijn leeftijd, zeker omdat steeds meer mensen gaan settelen.

SPOILER
pi_162977533
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:24 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

De dreiging komt van binnen uit, dus dan zal je eerst de veiligheid in jezelf moet vinden. Daar kan een psycholoog wel bij helpen!
Scherp. Hij zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Neemt niet weg dat een omgeving een randvoorwaarde blijft. Als je continue daardoor afgeleid wordt, of je angsten getriggerd worden, dan blijf je de redenen buiten jezelf zoeken.

Ze zeggen niet voor niets dat het leven voor maar een paar % wordt bepaald door wat je overkomt en voor heel veel bepaald wordt door hoe je ergens op reageerd?
pi_162977872
Die spoiler? Heb ik nu een te rooskleurige bril op of had je bij zo'n observatie als in de Ikea een paar weken terug ipv gemengde gevoelens een flink jaloers misgunnend bericht geschreven?
  maandag 13 juni 2016 @ 16:01:03 #247
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162977990
Ik moet zeggen wat je onder die spoiler zegt is al een veel gezondere/normale manier van naar dat soort dingen kijken dan je eerst deed. Of in ieder geval hoe je het eerst verwoorde en het is ook zo, die mensen zijn waar jij nog niet bent maar dat wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren.
pi_162978016
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef Forbry het volgende:
Hmm.. hoe verklaar je dan al die meiden die voor foute types vallen of die niet gelukkig zijn in een relatie? Dat soort meisjes -vaak zelf hunkerend naar aandacht en erkend worden0 vallen ook niet op mij blijkbaar. Welke meiden dan wél?
pi_162978049
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:55 schreef Koral het volgende:
Die spoiler? Heb ik nu een te rooskleurige bril op of had je bij zo'n observatie als in de Ikea een paar weken terug ipv gemengde gevoelens een flink jaloers misgunnend bericht geschreven?
Nee dat was een paar maanden terug. Toen keek ik inderdaad iets jaloers er naar, nu kan ik al anders denken: ze zijn gelukkig samen, dus niks verloren, nooit kans gehad. Ooit zal ik daar ook lopen met 'mijn meid'.
pi_162978082
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk wordt (of word? ;)) dit forum eens gebruikt waarvoor het bedoelt (of bedoeld? ;)) is: discussiëren.
Als je dit vindt, waarom gebruik je het forum dan alsof het twitter is?
pi_162978086
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat was een paar maanden terug. Toen keek ik inderdaad iets jaloers er naar, nu kan ik al anders denken: ze zijn gelukkig samen, dus niks verloren, nooit kans gehad. Ooit zal ik daar ook lopen met 'mijn meid'.
Denk je niet: ''Leuk voor hen dat zij elkaar hebben gevonden''?
pi_162978103
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deze denkwijze is zo bizar.
pi_162978107
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:01 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik moet zeggen wat je onder die spoiler zegt is al een veel gezondere/normale manier van naar dat soort dingen kijken dan je eerst deed. Of in ieder geval hoe je het eerst verwoorde en het is ook zo, die mensen zijn waar jij nog niet bent maar dat wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren.
Óh nee, maar dat soort plaatsen bezoek je net als de sportschool of UB met een doel. Voor veel mensen daar: samenwonen of een kinderkamer inrichten, dus je zult veel mensen daar 'stralend en verliefd' zien lopen. Daar doe ik toch niks aan en het enige wat ik dan denk: tja leuk voor ze, wanneer loop ik hier eens samen?
pi_162978119
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Als je dit vindt, waarom gebruik je het forum dan alsof het twitter is?
Tja, zo is het nou eenmaal geworden hier. No way back.
pi_162978134
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm.. hoe verklaar je dan al die meiden die voor foute types vallen of die niet gelukkig zijn in een relatie? Dat soort meisjes -vaak zelf hunkerend naar aandacht en erkend worden0 vallen ook niet op mij blijkbaar. Welke meiden dan wél?
Herhaling van zetten. Het is al 100.000 keer aan je uitgelegd.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162978151
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Denk je niet: ''Leuk voor hen dat zij elkaar hebben gevonden''?
Tuurlijk wel, en nogmaals: je ziet ze daar op tijden dat ze het leuk hebben, verheugen op een nieuwe stap :) dus daar wordt je wel blij van, maar heel diep van binnen baal ik nog wel steeds dat ik diegene niet ben, want er liepen wel mooie dames rond hoor, ook van mijn leeftijd of meiden met hun moeder (denk inrichting kamer?).
pi_162978189
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je doet het al 60 topics lang, hoezo "eenmaal geworden hier"? En natuurlijk is er wel een weg terug, door dit niet langer als je persoonlijke dagboek te zien en eens echt de discussie aan te gaan. Of gewoon in een sc je ding neer te plempen, net als de rest van ons.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:09:34 #258
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162978193
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Óh nee, maar dat soort plaatsen bezoek je net als de sportschool of UB met een doel. Voor veel mensen daar: samenwonen of een kinderkamer inrichten, dus je zult veel mensen daar 'stralend en verliefd' zien lopen. Daar doe ik toch niks aan en het enige wat ik dan denk: tja leuk voor ze, wanneer loop ik hier eens samen?
oh nee hoor, genoeg mensen die ikea als een uitje zien, gezellig kijken of er nog wat nieuws is, eten in het restaurant, gewoon middagje ikea shoppen
pi_162978264
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:09 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

oh nee hoor, genoeg mensen die ikea als een uitje zien, gezellig kijken of er nog wat nieuws is, eten in het restaurant, gewoon middagje ikea shoppen
Niet als vrienden onderling lijkt me (misschien vriendinnen samen, kerels echter niet). Dan eerder een gezin (maar dan heb je dus al een relatie).
pi_162978283
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Deze denkwijze is zo bizar.
Want? Het is toch ook zo? Nog ridiculer: die mensen kennen mij niet eens, dus never nooit een kans gehad.
pi_162978347
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Want? Het is toch ook zo? Nog ridiculer: die mensen kennen mij niet eens, dus never nooit een kans gehad.
Ik weet geeneens waar te beginnen. :') Het komt toch niet aan.
pi_162978355
quote:

[..]

Lekker relevant allemaal. Nog ontwikkelingen op sociaal gebied of je studie?
pi_162978384
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Lekker relevant allemaal. Nog ontwikkelingen op sociaal gebied of je studie?
Nee, en nog steeds nee. Om nóg onzekerder van te worden.
pi_162978400
quote:

[..]

Leg nou eens uit waarom je jezelf een uitzonderingspositie op de forum toe-eigent, als je zelf ook vindt dat het voor discussies is? Hoe denk je dat je jezelf staande kan houden op je werk, zonder het 'rugzakje' wat je op school wel had, als je je hier niet eens als een volwassene kan gedragen?
pi_162978439
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Leg nou eens uit waarom je jezelf een uitzonderingspositie op de forum toe-eigent, als je zelf ook vindt dat het voor discussies is? Hoe denk je dat je jezelf staande kan houden op je werk, zonder het 'rugzakje' wat je op school wel had, als je je hier niet eens als een volwassene kan gedragen?
Omdat ik daar 'nieuw' ben. Dus mensen zien mij zoals ik op dat moment ben, weten als het goed is niks van mij (of er moeten mensen rondlopen die ik in het verleden heb ontmoet). Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie. Zelfde als dat de docenten op school niet weten wat ik uitspook als ik niet op school ben.
pi_162978467
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik daar 'nieuw' ben. Dus mensen zien mij zoals ik op dat moment ben, weten als het goed is niks van mij (of er moeten mensen rondlopen die ik in het verleden heb ontmoet). Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie. Zelfde als dat de docenten op school niet weten wat ik uitspook als ik niet op school ben.
En je verwacht niet in dezelfde valkuilen te trappen als voorheen?
pi_162978491
quote:

[..]

Omdat ik daar 'nieuw' ben. Dus mensen zien mij zoals ik op dat moment ben, weten als het goed is niks van mij (of er moeten mensen rondlopen die ik in het verleden heb ontmoet). Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie.
En aangaande dit forum?

Nieuw ben je alleen de eerste 2 maanden, daarna gaan mensen er van uit dat je volledig functioneert als iemand van 25, met alle sociale vaardigheden die daar bij horen. Je hebt tot nu toe altijd "hulp" gehad, vanwege je beperking. Hoe pak je dat straks aan? Verwacht je nog problemen?
pi_162978493
quote:
Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie.
En waarom zouden deze nieuwe mensen (je collega's) anders reageren dan de vorige 'nieuwe mensen' (je studie-genoten)? Wat zou ervoor kunnen zorgen dat je nu wél aansluiting vindt?
pi_162978508
quote:

[..]

Die ASS daar prikt men snel genoeg doorheen. Kun je wel alles voor je houden maar ze hebben je snel genoeg door.
pi_162978533
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En je verwacht niet in dezelfde valkuilen te trappen als voorheen?
Professioneel weet ik mezelf wel te gedragen of dingen te verbloemen, ik heb geen andere keuze namelijk ;)
pi_162978559
Deezer, ben je eigenlijk nooit bang dat al die topics terecht komen bij bijv. een toekomstige baas/vriendin/schoonouders/vrienden/etc?
pi_162978571
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:23 schreef MMunkun het volgende:

[..]

En waarom zouden deze nieuwe mensen (je collega's) anders reageren dan de vorige 'nieuwe mensen' (je studie-genoten)? Wat zou ervoor kunnen zorgen dat je nu wél aansluiting vindt?
Mensen mogen mij altijd wel, maar ik moet zelf ook meer doen om echt opgenomen te worden in de groep ala voorstellen samen te gaan luchen, na werktijd wat af te spreken enzo. Anders ben ik straks weer de gezellige aardige collega die iedereen bereid is te helpen, maar na werktijd weet thuis eenzaam eindigt terwijl andere collega's samen een vrijmibo-borrel houden.
pi_162978575
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Professioneel weet ik mezelf wel te gedragen of dingen te verbloemen, ik heb geen andere keuze namelijk ;)
Als iemand die al een paar jaar meedraait op de werkvloer, zeg ik je; dat ga je niet volhouden. Je hebt 40 uur per week contact met je collega's (uitzonderingen daargelaten). Dat is een stuk meer dan met je voormalige klasgenoten.
pi_162978582
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat onzin en lekker machteloze opstelling. Nu snap ik dat het lastig kan zijn te participeren in een discussie waar het tempo hoog ligt, maar je kan je ook buiten R&P een keer ergens in mengen.
pi_162978590
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Die ASS daar prikt men snel genoeg doorheen. Kun je wel alles voor je houden maar ze hebben je snel genoeg door.
Sociaal misschien ja, maar qua werk zullen ze niet veel te klagen hebben. Menig werkgever zou mij graag willen hebben (en ja dat klinkt arrogant maar ik ben heel loyaal en hart voor de zaak).
pi_162978602
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom heb je dat op de studie niet gebruikt/gedaan?
pi_162978625
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:26 schreef Bananenpap het volgende:
Deezer, ben je eigenlijk nooit bang dat al die topics terecht komen bij bijv. een toekomstige baas/vriendin/schoonouders/vrienden/etc?
Zoveel herleiding staat er niet in hoor. Leeftijd en opleiding geen naam of foto. Tja, dan moeten mensen dat dus al gelezen hebben en ik verwacht zulke mensen niet op een forum als deze. De meeste mensen zijn te druk met hun eigen leven.
pi_162978631
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef Deezertje het volgende:
Sociaal misschien ja, maar qua werk zullen ze niet veel te klagen hebben.
Dat sociale aspect is belangrijker dan je denkt. Als je een hele week met een collega moet samenwerken, gaat deze het echt niet waarderen als je 'professioneel ok' bent, maar je sociaal niks bijdraagt aan de groep. En vergis je niet: je zult heel veel tijd met deze collega's moeten doorbrengen.
pi_162978649
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sociaal misschien ja, maar qua werk zullen ze niet veel te klagen hebben. Menig werkgever zou mij graag willen hebben (en ja dat klinkt arrogant maar ik ben heel loyaal en hart voor de zaak).
Hoe kom je aan deze wijsheid als je nog nooit een full time baan hebt gehad? Werken, voor geld, is geen stage. En gek dat je dan nog geen baan hebt gevonden. Nooit. Zie je zelf ook de tegenstrijdigheid?

En waar blijft de discussie over jouw plek op dit forum? Begrijp je ook hoeveel energie er in jouw topic gestoken moet worden door FOK!? Heb je daar enig begrip voor of besef van?
pi_162978658
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom heb je dat op de studie niet gebruikt/gedaan?
Ik was de klasgenoot die met iedereen goed kon opschieten, maar wel binnen school zelf. Ook omdat ik zelf niks ondernam qua buiten school afspreken. Maar dat kwam wellicht doordat mijn school te veilig is ipv een 'reguliere' hbo/uni.
pi_162978794
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik was de klasgenoot die met iedereen goed kon opschieten, maar wel binnen school zelf. Ook omdat ik zelf niks ondernam qua buiten school afspreken. Maar dat kwam wellicht doordat mijn school te veilig is ipv een 'reguliere' hbo/uni.
Als je goed met klasgenoten kunt opschieten hoef je niet zelf continu actie te ondernemen om buiten school om iets af te spreken. Waarom heb je nu nauwelijks nog contact met ze?
pi_162978861
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je goed met klasgenoten kunt opschieten hoef je niet zelf continu actie te ondernemen om buiten school om iets af te spreken. Waarom heb je nu nauwelijks nog contact met ze?
Omdat ik dat niet doe. Ik stuur ze nooit berichten, like niks, stuur geen appjes en dat soort dingen. Dus zij denken misschien: hij laat niks horen, dus heeft er geen behoefte aan. En indirect omdat ik weet dat zij allemaal hun eigen leven min of meer op de rit hebben (iig de afgestudeerden, veel een relatie en samenwonen, paar getrouwd, en ook al kinderen!!) en ze wonen niet in de buurt. Dus ik voel me daar ook niet echt thuis of wat aan bij dragen.
pi_162978956
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik dat niet doe. Ik stuur ze nooit berichten, like niks, stuur geen appjes en dat soort dingen. Dus zij denken misschien: hij laat niks horen, dus heeft er geen behoefte aan. En indirect omdat ik weet dat zij allemaal hun eigen leven min of meer op de rit hebben (iig de afgestudeerden, veel een relatie en samenwonen, paar getrouwd, en ook al kinderen!!). Dus ik voel me daar ook niet echt thuis of wat aan bij dragen.
Als je straks gaat werken, kom je hoogstwaarschijnlijk ook terecht in een groep mensen die hun leven op de rit hebben. Sterker nog, het is al een sociale groep waarin iedereen elkaar kent en waarin jij je plekje zult moeten vinden.

Denk je dat je sociale capaciteiten op dit moment voldoende zijn om dat aan te kunnen? Ben je hier al op voorbereid?
  maandag 13 juni 2016 @ 16:48:52 #284
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162979156
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik dat niet doe. Ik stuur ze nooit berichten, like niks, stuur geen appjes en dat soort dingen. Dus zij denken misschien: hij laat niks horen, dus heeft er geen behoefte aan.
en dit ga je als je een baan hebt anders doen?
pi_162979177
Werk of een vriendin zijn niet een magic pill waarmee ineens alles opgelost is.

Je zult dat makkelijker voor elkaar krijgen als je al eens wat 'geoefend' had door gewoon te socializen met vrienden of een bijbaan. Nu heb je op beide vlakken een achterstand. Je hebt nog nooit een langdurige relatie/vriendschap gehad en je hebt geen idee hoe dat moet. Idem dito met werk/collega's. Dus ik zou daar maar snel verandering in brengen als ik jou was.

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 13-06-2016 16:57:01 ]
pi_162979277
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:43 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Als je straks gaat werken, kom je hoogstwaarschijnlijk ook terecht in een groep mensen die hun leven op de rit hebben. Sterker nog, het is al een sociale groep waarin iedereen elkaar kent en waarin jij je plekje zult moeten vinden.

Denk je dat je sociale capaciteiten op dit moment voldoende zijn om dat aan te kunnen? Ben je hier al op voorbereid?
Ergens nieuw inmengen is altijd lastig (start je allemaal met dezelfde opleiding dan is het voor iedereen wennen).
pi_162979303
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:48 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

en dit ga je als je een baan hebt anders doen?
Dan is het net zoals school: dan zie ik die mensen vrijwel iedere dag. En dan sowieso zakelijk al contact via mail e.d. en waarschijnlijk fysiek ook sneller, dus ben weer ergens onderdeel van. Nu niet (meer).
pi_162979329
Och, jongen toch. Het is zo niet school.
pi_162979363
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mensen mogen mij altijd wel, maar ik moet zelf ook meer doen om echt opgenomen te worden in de groep ala voorstellen samen te gaan luchen, na werktijd wat af te spreken enzo. Anders ben ik straks weer de gezellige aardige collega die iedereen bereid is te helpen, maar na werktijd weet thuis eenzaam eindigt terwijl andere collega's samen een vrijmibo-borrel houden.
Collega's zijn doorgaans niet je vrienden. Er kan best een gezellige sfeer op de werkvloer zijn en er ontstaan wel eens vriendschappen tussen collega's. Maar voor heel veel mensen staan werk en privé los van elkaar.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:56:23 #290
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162979364
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan is het net zoals school: dan zie ik die mensen vrijwel iedere dag. En dan sowieso zakelijk al contact via mail e.d. en waarschijnlijk fysiek ook sneller, dus ben weer ergens onderdeel van. Nu niet (meer).
ja maar dan is het ook zakelijk, ik bedoel ga je met die mensen wel verder dan het zakelijke en het is inderdaad niet zoals school, kan je niet vergelijken
  maandag 13 juni 2016 @ 16:56:59 #291
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162979387
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Collega's zijn doorgaans niet je vrienden. Er kan best een gezellige sfeer op de werkvloer zijn en er ontstaan wel eens vriendschappen tussen collega's. Maar voor heel veel mensen staan werk en privé los van elkaar.
ligt er ook wel een beetje aan welke baan je hebt
pi_162979449
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:56 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

ja maar dan is het ook zakelijk, ik bedoel ga je met die mensen wel verder dan het zakelijke en het is inderdaad niet zoals school, kan je niet vergelijken
Ligt eraan. Denk dan sowieso dat het al moet klikken en je een bepaalde passie of hobby overeenkomt, dan stel je sneller wat voor dan dat eigenlijk niks gemeen hebt. Eerst maar eens tussenproppen en opgenomen worden bij het lunchgroepje zeg maar.
pi_162979450
Ging je op je stage ook buiten werk met collega's om Deezertje?
pi_162979479
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef Deezertje het volgende:
Eerst maar eens tussenproppen en opgenomen worden bij het lunchgroepje zeg maar.
En wat kun je NU doen om je social skills dusdanig te verbeteren dat dit zeker gaat lukken?
pi_162979480
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef Koral het volgende:
Ging je op je stage ook buiten werk met collega's om Deezertje?
Nee omdat ik elke dag naar huis moest pendelen, maar ik heb wel deelgenomen aan de vrijdagmiddagborrels en personeelsfeesten.
pi_162979523
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook geen scharrels of avontuurtjes gehad gedurende de middelbare school?
pi_162979535
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

maandag 13 juni 2016 @ 17:03:37 #298
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162979539
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

jij met je scharrels en avontuurtjes, jij hebt echt een nog veel groter probleem dan Deezer
pi_162979545
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:03 schreef Chai het volgende:

[..]

De meesten experimenten wel in die tijd.
pi_162979553
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:03 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

jij met je scharrels en avontuurtjes, jij hebt echt een nog veel groter probleem dan Deezer
Daar heb je gelijk in.
pi_162979564
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Veel collega's die ook met elkaar op vakantie gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')