abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162963925
Disclaimer: alles wat hier staat is voor iedereen te lezen.
pi_162963956
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Les voor de volgende keer dan maar. Voortaan zal ik wel niks meer posten, ook niet als ik een relatie heb.
Echt hé, onbegrijpelijk hoe sommigen hier zo overdreven op reageren. :')

Bewijst maar weer dat 13 een ongeluksgetal is.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:28:03 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162963994
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Echt hé, onbegrijpelijk hoe sommigen hier zo overdreven op reageren. :')

Bewijst maar weer dat 13 een ongeluksgetal is.
Zei de ene autist tegen de andere.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162964002
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Disclaimer: alles wat hier staat is voor iedereen te lezen.
Nogal obvious, het is geen afgeschermd forum.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Koral het volgende: Deezertje, niet iedereen voelt zich er prettig bij publiekelijk zo kwetsbaar op te stellen. Dat is wat mensen je hier proberen duidelijk te maken. Je zal gerust geen kwaad in de zin hebben maar je gaf gister ook aan een hekel te hebben aan roddelen. Dit komt in de buurt voor sommige mensen.
Dit. Je mag heus wel je mening vormen over iemand. Maar dat houdt je voor je, althans gaat zoiets niet openbaar maken waar iedereen het kan lezen. Dan ben je gewoon en masse aan het roddelen over iemand anders. Precies wat je zelf niet wilt. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet.
mag het weten
pi_162964015
En zoals eerder gezegd: op een ander forum met voornamelijk vrouwelijke gebruikers, worden letterlijk alle details besproken van dates, telefoongesprekken, mailtjes, appjes inclusief analyses van andere gebruikers daarop, en daar weten de mannen niet eens dat ze onderwerp van gesprek zijn. Dus mocht je een dame daten die weleens actief zou kunnen zijn op zo'n dergelijke site, check dan even of je niet publiekelijk wordt geanalyseerd.
pi_162964034
Bewijs #45.564 dat Deezertje professionele hulp nodig heeft. Ga je morgen nou je huisarts bellen Deezertje?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162964055
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
En zoals eerder gezegd: op een ander forum met voornamelijk vrouwelijke gebruikers, worden letterlijk alle details besproken van dates, telefoongesprekken, mailtjes, appjes inclusief analyses van andere gebruikers daarop, en daar weten de mannen niet eens dat ze onderwerp van gesprek zijn. Dus mocht je een dame daten die weleens actief zou kunnen zijn op zo'n dergelijke site, check dan even of je niet publiekelijk wordt geanalyseerd.
Wil je reageren op mijn vraag uit het vorige topic?
pi_162964066
Even voor de goede orde, want misschien begrijp je het echt niet met je ASS. Als je met iemand ontmoet en deze persoon vertelt iets persoonlijks waarmee ze zichzelf kwetsbaar opstelt is het echt not-done, zeker als het een lid is die meeleest, om die zaken dan voor haar hier neer te zetten. Daarmee toon je aan dat je niet te vertrouwen bent als vriend en zij zal zich voortaan wel twee keer bedenken als ze nog eens iets persoonlijks tegen je vertelt.
pi_162964081
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nogal obvious, het is geen afgeschermd forum.

[..]

Dit. Je mag heus wel je mening vormen over iemand. Maar dat houdt je voor je, althans gaat zoiets niet openbaar maken waar iedereen het kan lezen. Dan ben je gewoon en masse aan het roddelen over iemand anders. Precies wat je zelf niet wilt. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet.
Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.
pi_162964090
quote:
Het gaat nu even om die ene vrouw die jij vanmiddag hebt ontmoet. Beter vraag je haar mening, als ze er geen problemen mee heeft dan prima. Als wel, geef dan je verontschuldigingen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 12 juni 2016 @ 23:31:18 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964101
quote:
En dat is een rechtvaardiging voor jouw indiscretie? 'Ja maar zij op het VIVA-forum zijn veel erger!'
pi_162964102
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef habitue het volgende:
Bewijs #45.564 dat Deezertje professionele hulp nodig heeft. Ga je morgen nou je huisarts bellen Deezertje?
Nee, deze week wel een bezoekje n.a.v. mijn studievoortgang. (zou morgen D-Day zijn?)
pi_162964126
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Bananenpap het volgende:
Even voor de goede orde, want misschien begrijp je het echt niet met je ASS. Als je met iemand ontmoet en deze persoon vertelt iets persoonlijks waarmee ze zichzelf kwetsbaar opstelt is het echt not-done, zeker als het een lid is die meeleest, om die zaken dan voor haar hier neer te zetten. Daarmee toon je aan dat je niet te vertrouwen bent als vriend en zij zal zich voortaan wel twee keer bedenken als ze nog eens iets persoonlijks tegen je vertelt.
Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.
pi_162964127
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.
Kun jij je indenken dat niet iedereen er zit te wachten dat heel zijn/haar leven op een forum staat?
pi_162964144
dat zo'n user niet gewoon een ban krijgt ongelofelijk
Hell To The Liars
pi_162964146
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Koral het volgende:

[..]

Het gaat nu even om die ene vrouw die jij vanmiddag hebt ontmoet. Beter vraag je haar mening, als ze er geen problemen mee heeft dan prima. Als wel, geef dan je verontschuldigingen?
Haar intentie was ook gewoon kijken wie er achter deze username schuilgaat. En over haar mening w.b.t. deze discussie/openbaring moet ze nog een nachtje slapen zei ze.
pi_162964150
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.
Dus je snapt wel degelijk dat je fout handelde?
pi_162964166
quote:
Ja inderdaad, meten met 2 maten noem ik dat.
pi_162964179
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

onbetrouwbare hond dat ben je..
met je excuses..overal verschuil je achter...

een onbetrouwbare laffe hond
Hell To The Liars
  zondag 12 juni 2016 @ 23:34:07 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964182
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wie precies meet er met twee maten?
pi_162964187
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Droopie het volgende:
dat zo'n user niet gewoon een ban krijgt ongelofelijk
Feitelijk doe ik niks fout, dat zou pas zijn als ik persoonlijke details neerzet. Zolang de user zelf niks zegt weten jullie niet over wie het gaat hoor.
pi_162964191
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?
  zondag 12 juni 2016 @ 23:34:28 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964192
Ik denk dat het nu wel duidelijk is :). Deezer heeft t niet handig aangepakt, maar allemaal bovenop hem springen is ook niet nodig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 juni 2016 @ 23:34:45 #24
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162964198
En als ze weer in dit topic mee gaat posten ga je dan ook, op wat voor manier dan ook, laten weten dat zij het was?
pi_162964208
Deezer, er werd inderdaad gevraagd naar jouw mening van de meet. Ik snap dat jij dan ook je ongezouten mening vertelt van haar, omdat jij dit belangrijk vindt.
Echter wordt het niet gewaardeerd als je zoiets over haar zegt. Zij vertelt dit in vertrouwen tegen je en ze hoopt dit ook met alleen jou te hoeven delen. Het is dan wel geen geheim, maar niemand zou alles wat niet echt een geheim is op een openbaar forum willen roepen. Zelfs zonder naam en toenaam blijft dit roddelen en is gewoonweg onbeleefd

Een beter antwoord zou kunnen zijn: 'het was een gezellige meet, ik wil zeker vrienden met haar blijven, maar dat is alles'. Negatieve punten hoeven niet altijd benoemd te worden of gewoon zeggen dat je die liever niet in het openbaar bespreekt.
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
pi_162964209
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, deze week wel een bezoekje n.a.v. mijn studievoortgang. (zou morgen D-Day zijn?)
Drukke week lees ik alweer.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:03 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964212
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?
DM's openbaar maken mag dan weer niet.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:06 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964213
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Feitelijk doe ik niks fout, dat zou pas zijn als ik persoonlijke details neerzet. Zolang de user zelf niks zegt weten jullie niet over wie het gaat hoor.
Nou, dan moet ze zich hier maar niet bekend maken. Lijkt me het beste dan.
pi_162964217
een mod mag zich melden per dm of een ban voor mij uitschrijven..
Hell To The Liars
pi_162964220
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

onbetrouwbare hond dat ben je..
met je excuses..overal verschuil je achter...

een onbetrouwbare laffe hond
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
pi_162964224
ik wil ook meeten met die fokster
pi_162964226
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus je snapt wel degelijk dat je fout handelde?
Wat als het geen Fok gebruiker was geweest?

Dat zou betekenen dat deel 3 van het stappenplan wel gesloten kan worden. Waarom zou Deezer geen verslag mogen plaatsen als anderen dat wel mogen?
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:45 #33
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162964234
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
Asof je dat kan :D
pi_162964238
- edit: doe normaal -

[ Bericht 48% gewijzigd door Reya op 13-06-2016 07:46:15 ]
Hell To The Liars
pi_162964255
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef QIXL het volgende:
Deezer, er werd inderdaad gevraagd naar jouw mening van de meet. Ik snap dat jij dan ook je ongezouten mening vertelt van haar, omdat jij dit belangrijk vindt.
Echter wordt het niet gewaardeerd als je zoiets over haar zegt. Zij vertelt dit in vertrouwen tegen je en ze hoopt dit ook met alleen jou te hoeven delen. Het is dan wel geen geheim, maar niemand zou alles wat niet echt een geheim is op een openbaar forum willen roepen. Zelfs zonder naam en toenaam blijft dit roddelen en is gewoonweg onbeleefd

Een beter antwoord zou kunnen zijn: 'het was een gezellige meet, ik wil zeker vrienden met haar blijven, maar dat is alles'. Negatieve punten hoeven niet altijd benoemd te worden of gewoon zeggen dat je die liever niet in het openbaar bespreekt.
Nee, dat weet ik nu ook voor de volgende keer.
pi_162964273
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat deel 3 van het stappenplan wel gesloten kan worden. Waarom zou Deezer geen verslag mogen plaatsen als anderen dat wel mogen?
Dat is het punt van iedereen, oen. Het gaat om een fokster die meeleest, ga nou eens weg.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:37:19 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964274
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het punt is nou juist dat het wél een FOK!ster is.
pi_162964279
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haar intentie was ook gewoon kijken wie er achter deze username schuilgaat. En over haar mening w.b.t. deze discussie/openbaring moet ze nog een nachtje slapen zei ze.
Even voor de duidelijkheid, aan mij hoef je geen veranwoording af te leggen. Probeer je slechts advies te geven. Zou jammer zijn als hierdoor een vriendschap de mist in gaat. Probeer haar grenzen te weten komen. Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen en oprechtheid, maar er is ook zo iets als te eerlijk of te open zijn. Niet iedereen kan of wil daar mee omgaan.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:37:53 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964288
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik nu ook voor de volgende keer.
Top.

Heb je verder een leuke dag gehad? Heb je nog wat nuttigs geleerd dat je helpt sociale contacten aan te gaan?
pi_162964298
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dat is een rechtvaardiging voor jouw indiscretie? 'Ja maar in het echt roddelen is veel erger!'
Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.

En toch doe je dat nu wel. Wat dames op het VIVA forum allemaal onderling bespreken is in deze niet relevant. Dat is van het niveau "maar hullie doen het ook!" En als 25 jarige volwassenen moet je dat niveau toch wel ontstegen zijn.

Snap je, kan je inzien dat de Fokster zoiets wellicht niet fijn vindt? Heb je überhaupt jezelf de vraag gesteld of je zoiets van jezelf door iemand anders klakkeloos laat openbaar maken?
mag het weten
pi_162964309
Nog andere mensen die zin hebben om Deezer te meeten? :')
  zondag 12 juni 2016 @ 23:39:02 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964326
Hij snapt het punt. Is het dan nu klaar? Sjonge, net een stel pitbulls hier.
pi_162964333
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Top.

Heb je verder een leuke dag gehad? Heb je nog wat nuttigs geleerd dat je helpt sociale contacten aan te gaan?
Klinkt beetje raar nu maar gewoon met geen verwachtingen en een open houding elkaar begroeten..
  zondag 12 juni 2016 @ 23:39:50 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964355
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klinkt beetje raar nu maar gewoon met geen verwachtingen en een open houding elkaar begroeten..
Dat klinkt goed :). Hebben jullie het nog gehad over je ASS en wat verstandig is in het leren omgaan met?
  zondag 12 juni 2016 @ 23:40:34 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964379
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.

En toch doe je dat nu wel. Wat dames op het VIVA forum allemaal onderling bespreken is in deze niet relevant. Dat is van het niveau "maar hullie doen het ook!" En als 25 jarige volwassenen moet je dat niveau toch wel ontstegen zijn.

Snap je, kan je inzien dat de Fokster zoiets wellicht niet fijn vindt? Heb je überhaupt jezelf de vraag gesteld of je zoiets van jezelf door iemand anders klakkeloos laat openbaar maken?
Zit jij nou quotes van mij te veranderen? Doe es niet.
pi_162964380
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Zolang er geen herleidbare details in staan zou ik er vrede mee hebben. Of het leuk om te lezen is, is een tweede.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:41:29 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964403
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
Je kunt het ook zien als een succes. Deezertje die een punt snapt. Stop de persen.
pi_162964410
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat klinkt goed :). Hebben jullie het nog gehad over je ASS en wat verstandig is in het leren omgaan met?
Nee, ze heeft het zelf wellicht ook.
pi_162964421
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Nog andere mensen die zin hebben om Deezer te meeten? :')
Samzz wil ik wel meeten :P En strawberry.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:42:31 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964425
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt het ook zien als een succes. Deezertje die een punt snapt. Stop de persen.
Dat hij het snapt is positief. Erop doorgaan is dan niet meer nodig.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:43:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964448
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat hij het snapt is positief. Erop doorgaan is dan niet meer nodig.
En toch gebeurt het.
pi_162964465
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Samzz wil ik wel meeten :P En strawberry.
Mij wilde je ook ooit meeten, bedacht?
pi_162964467
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zit mobiel. Dus krijg geen nieuwe posts mee ;(
mag het weten
  zondag 12 juni 2016 @ 23:44:22 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964499
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En toch gebeurt het.
Ja en dat is genoeg geweest. Hij snapt het. Let it go.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:44:28 #55
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162964503
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dan is het toch juist goed om samen ervaringen te delen?
pi_162964510
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hebt niks verkeerds gezegd, gewoon niet.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:44:48 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964512
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en dat is genoeg geweest. Hij snapt het. Let it go.
Ja, hou er dan ook eens over op.
pi_162964513
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mij wilde je ook ooit meeten, bedacht?
Oh, dat wil ik nog steeds wel, alleen al om te zien of mijn verwachtingen kloppen :') En nee geen verslag dan.
pi_162964545
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik nog steeds wel, alleen al om te zien of mijn verwachtingen kloppen :') En nee geen verslag dan.
Ik ben wel eens benieuwd wat voor verwachtingen je hebt, kun je mij niet gewoon weer ontblokken bij dm. Beetje kinderachtig. :')
  zondag 12 juni 2016 @ 23:46:29 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162964561
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké. Misschien kunnen jullie elkaar daarin wat ondersteunen :). Of ervaringen delen.
pi_162964562
Godver :') iemand publiekelijk onzeker noemen en de pleuris breekt uit. Nu wordt er even verteld dat de dame in kwestie wellicht ook ass heeft en blijft het stil? :') !!
pi_162964571
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zit jij nou quotes van mij te veranderen? Doe es niet.
Dat deed ik alleen om aan te tonen dat zo'n redenatie (tis in het echt erger want je weet het dan niet) geen stand houdt. Vond jouw quote wel zo treffend en heb hem aangepast naar mijn idee. :@
mag het weten
pi_162964572
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik oprecht iemand probeer te helpen en dan dit teruglees
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162964582
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd wat voor verwachtingen je hebt, kun je mij niet gewoon weer ontblokken bij dm. Beetje kinderachtig. :')
Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.
pi_162964609
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik oprecht iemand probeer te helpen en dan dit teruglees
Maar goeeeee, het was niet om te helpen.
pi_162964611
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Koral het volgende:
Godver :') iemand publiekelijk onzeker noemen en de pleuris breekt uit. Nu wordt er even verteld dat de dame in kwestie wellicht ook ass heeft en blijft het stil? :') !!
Lees Samzz haar bericht en je weet waarom ;)
mag het weten
  zondag 12 juni 2016 @ 23:49:01 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162964634
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Koral het volgende:
Oh, hij snapt het toch niet.

Was ook niet zo handig van je, Deezertje.
pi_162964639
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb je je tros bananen al op? :')
pi_162964651
Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen
pi_162964662
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, hij snapt het toch niet.

Was ook niet zo handig ban je, Deezertje.
Ik had beter kunnen zeggen: ze kan me daarmee niet helpen.
pi_162964681
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar goeeeee, het was niet om te helpen.
Whatevah, vast wel. Of was het een meet zo uit het niets :)
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162964963
Mag ik dit triest vinden dit lijkt meer op een show dan een persoon helpen. Deezer stop hier gewoon mee niet omdat het niet mag of wat dan ook. Het helpt je geen flikker verder met al die verzuurde negatieve lui welke zelf bijna geen fuck hebben bereikt.
pi_162964964
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.
Toch moet ik heel intimiderend voor je zijn als je mij blokt. :')
pi_162964990
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Toch moet ik heel intimiderend voor je zijn als je mij blokt. :')
Nee hoor, ik werd je betweterigheid gewoon zat. Via DM was je nog wat hijgeriger ook.
pi_162965025
Ik vind het gewoon niet zo tof om genegeerd te worden. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')