Echt hé, onbegrijpelijk hoe sommigen hier zo overdreven op reageren.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Les voor de volgende keer dan maar. Voortaan zal ik wel niks meer posten, ook niet als ik een relatie heb.
Zei de ene autist tegen de andere.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Echt hé, onbegrijpelijk hoe sommigen hier zo overdreven op reageren.
Bewijst maar weer dat 13 een ongeluksgetal is.
Nogal obvious, het is geen afgeschermd forum.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Disclaimer: alles wat hier staat is voor iedereen te lezen.
Dit. Je mag heus wel je mening vormen over iemand. Maar dat houdt je voor je, althans gaat zoiets niet openbaar maken waar iedereen het kan lezen. Dan ben je gewoon en masse aan het roddelen over iemand anders. Precies wat je zelf niet wilt. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Koral het volgende: Deezertje, niet iedereen voelt zich er prettig bij publiekelijk zo kwetsbaar op te stellen. Dat is wat mensen je hier proberen duidelijk te maken. Je zal gerust geen kwaad in de zin hebben maar je gaf gister ook aan een hekel te hebben aan roddelen. Dit komt in de buurt voor sommige mensen.
Wil je reageren op mijn vraag uit het vorige topic?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
En zoals eerder gezegd: op een ander forum met voornamelijk vrouwelijke gebruikers, worden letterlijk alle details besproken van dates, telefoongesprekken, mailtjes, appjes inclusief analyses van andere gebruikers daarop, en daar weten de mannen niet eens dat ze onderwerp van gesprek zijn. Dus mocht je een dame daten die weleens actief zou kunnen zijn op zo'n dergelijke site, check dan even of je niet publiekelijk wordt geanalyseerd.
Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nogal obvious, het is geen afgeschermd forum.
[..]
Dit. Je mag heus wel je mening vormen over iemand. Maar dat houdt je voor je, althans gaat zoiets niet openbaar maken waar iedereen het kan lezen. Dan ben je gewoon en masse aan het roddelen over iemand anders. Precies wat je zelf niet wilt. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander niet.
Het gaat nu even om die ene vrouw die jij vanmiddag hebt ontmoet. Beter vraag je haar mening, als ze er geen problemen mee heeft dan prima. Als wel, geef dan je verontschuldigingen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
En zoals eerder gezegd: op een ander forum met voornamelijk vrouwelijke gebruikers, worden letterlijk alle details besproken van dates, telefoongesprekken, mailtjes, appjes inclusief analyses van andere gebruikers daarop, en daar weten de mannen niet eens dat ze onderwerp van gesprek zijn. Dus mocht je een dame daten die weleens actief zou kunnen zijn op zo'n dergelijke site, check dan even of je niet publiekelijk wordt geanalyseerd.
En dat is een rechtvaardiging voor jouw indiscretie? 'Ja maar zij op het VIVA-forum zijn veel erger!'quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Nee, deze week wel een bezoekje n.a.v. mijn studievoortgang. (zou morgen D-Day zijn?)quote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef habitue het volgende:
Bewijs #45.564 dat Deezertje professionele hulp nodig heeft. Ga je morgen nou je huisarts bellen Deezertje?
Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Bananenpap het volgende:
Even voor de goede orde, want misschien begrijp je het echt niet met je ASS. Als je met iemand ontmoet en deze persoon vertelt iets persoonlijks waarmee ze zichzelf kwetsbaar opstelt is het echt not-done, zeker als het een lid is die meeleest, om die zaken dan voor haar hier neer te zetten. Daarmee toon je aan dat je niet te vertrouwen bent als vriend en zij zal zich voortaan wel twee keer bedenken als ze nog eens iets persoonlijks tegen je vertelt.
Kun jij je indenken dat niet iedereen er zit te wachten dat heel zijn/haar leven op een forum staat?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.
Haar intentie was ook gewoon kijken wie er achter deze username schuilgaat. En over haar mening w.b.t. deze discussie/openbaring moet ze nog een nachtje slapen zei ze.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Koral het volgende:
[..]
Het gaat nu even om die ene vrouw die jij vanmiddag hebt ontmoet. Beter vraag je haar mening, als ze er geen problemen mee heeft dan prima. Als wel, geef dan je verontschuldigingen?
Dus je snapt wel degelijk dat je fout handelde?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.
Ja inderdaad, meten met 2 maten noem ik dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Deezertje het volgende:
onbetrouwbare hond dat ben je..quote:Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit was een verslag van de ontmoeting, ik ben zeker niet van plan om dat voor de komende meets te doen hoor.
Wie precies meet er met twee maten?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja inderdaad, meten met 2 maten noem ik dat.
Feitelijk doe ik niks fout, dat zou pas zijn als ik persoonlijke details neerzet. Zolang de user zelf niks zegt weten jullie niet over wie het gaat hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef Droopie het volgende:
dat zo'n user niet gewoon een ban krijgt ongelofelijk
Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja inderdaad, meten met 2 maten noem ik dat.
Drukke week lees ik alweer.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, deze week wel een bezoekje n.a.v. mijn studievoortgang. (zou morgen D-Day zijn?)
DM's openbaar maken mag dan weer niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?
Nou, dan moet ze zich hier maar niet bekend maken. Lijkt me het beste dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Feitelijk doe ik niks fout, dat zou pas zijn als ik persoonlijke details neerzet. Zolang de user zelf niks zegt weten jullie niet over wie het gaat hoor.
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).quote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
onbetrouwbare hond dat ben je..
met je excuses..overal verschuil je achter...
een onbetrouwbare laffe hond
Wat als het geen Fok gebruiker was geweest?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dus je snapt wel degelijk dat je fout handelde?
Asof je dat kanquote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
Nee, dat weet ik nu ook voor de volgende keer.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef QIXL het volgende:
Deezer, er werd inderdaad gevraagd naar jouw mening van de meet. Ik snap dat jij dan ook je ongezouten mening vertelt van haar, omdat jij dit belangrijk vindt.
Echter wordt het niet gewaardeerd als je zoiets over haar zegt. Zij vertelt dit in vertrouwen tegen je en ze hoopt dit ook met alleen jou te hoeven delen. Het is dan wel geen geheim, maar niemand zou alles wat niet echt een geheim is op een openbaar forum willen roepen. Zelfs zonder naam en toenaam blijft dit roddelen en is gewoonweg onbeleefd
Een beter antwoord zou kunnen zijn: 'het was een gezellige meet, ik wil zeker vrienden met haar blijven, maar dat is alles'. Negatieve punten hoeven niet altijd benoemd te worden of gewoon zeggen dat je die liever niet in het openbaar bespreekt.
Dat is het punt van iedereen, oen. Het gaat om een fokster die meeleest, ga nou eens weg.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat als het geen Fok gebruiker was geweest?
Dat zou betekenen dat deel 3 van het stappenplan wel gesloten kan worden. Waarom zou Deezer geen verslag mogen plaatsen als anderen dat wel mogen?
Het punt is nou juist dat het wél een FOK!ster is.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat als het geen Fok gebruiker was geweest?
Dat zou betekenen dat deel 3 van het stappenplan wel gesloten kan worden. Waarom zou Deezer geen verslag mogen plaatsen als anderen dat wel mogen?
Even voor de duidelijkheid, aan mij hoef je geen veranwoording af te leggen. Probeer je slechts advies te geven. Zou jammer zijn als hierdoor een vriendschap de mist in gaat. Probeer haar grenzen te weten komen. Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen en oprechtheid, maar er is ook zo iets als te eerlijk of te open zijn. Niet iedereen kan of wil daar mee omgaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haar intentie was ook gewoon kijken wie er achter deze username schuilgaat. En over haar mening w.b.t. deze discussie/openbaring moet ze nog een nachtje slapen zei ze.
Top.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nu ook voor de volgende keer.
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alleen met 'in het echt roddelen' is dat er altijd namen van personen worden genoemd zoals 'en ja Katja die heeft de hele snoeppot leeggegeten maar stopt er zelf niks nieuws in, wat een goedkope meid is dat toch!', hier dus niet. Ja, ze kan meelezen, maar normaal als iemand over jou roddelt hoor je dat als het goed is helemaal niet en dat is misschien wel nog erger.
Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat is een rechtvaardiging voor jouw indiscretie? 'Ja maar in het echt roddelen is veel erger!'
Klinkt beetje raar nu maar gewoon met geen verwachtingen en een open houding elkaar begroeten..quote:Op zondag 12 juni 2016 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Top.
Heb je verder een leuke dag gehad? Heb je nog wat nuttigs geleerd dat je helpt sociale contacten aan te gaan?
Dat klinkt goedquote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klinkt beetje raar nu maar gewoon met geen verwachtingen en een open houding elkaar begroeten..
Zit jij nou quotes van mij te veranderen? Doe es niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.
En toch doe je dat nu wel. Wat dames op het VIVA forum allemaal onderling bespreken is in deze niet relevant. Dat is van het niveau "maar hullie doen het ook!" En als 25 jarige volwassenen moet je dat niveau toch wel ontstegen zijn.
Snap je, kan je inzien dat de Fokster zoiets wellicht niet fijn vindt? Heb je überhaupt jezelf de vraag gesteld of je zoiets van jezelf door iemand anders klakkeloos laat openbaar maken?
Zolang er geen herleidbare details in staan zou ik er vrede mee hebben. Of het leuk om te lezen is, is een tweede.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als die Fokster jou iets persoonlijks vertelt en je daarmee in vertrouwen neemt moet je dat vertrouwen niet beschamen door het doodleuk openbaar te maken hier, achter haar rug om. Het enkele feit dat ze het zelf benoemt maakt niet dat jij vrij spel hebt het voor iedereen hier openbaar te maken.
En toch doe je dat nu wel. Wat dames op het VIVA forum allemaal onderling bespreken is in deze niet relevant. Dat is van het niveau "maar hullie doen het ook!" En als 25 jarige volwassenen moet je dat niveau toch wel ontstegen zijn.
Snap je, kan je inzien dat de Fokster zoiets wellicht niet fijn vindt? Heb je überhaupt jezelf de vraag gesteld of je zoiets van jezelf door iemand anders klakkeloos laat openbaar maken?
Je kunt het ook zien als een succes. Deezertje die een punt snapt. Stop de persen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
Hij snapt het punt. Is het dan nu klaar? Sjonge, net een stel pitbulls hier.
Nee, ze heeft het zelf wellicht ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Hebben jullie het nog gehad over je ASS en wat verstandig is in het leren omgaan met?
Samzz wil ik wel meetenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Nog andere mensen die zin hebben om Deezer te meeten?
Dat hij het snapt is positief. Erop doorgaan is dan niet meer nodig.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een succes. Deezertje die een punt snapt. Stop de persen.
En toch gebeurt het.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hij het snapt is positief. Erop doorgaan is dan niet meer nodig.
Mij wilde je ook ooit meeten, bedacht?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Samzz wil ik wel meetenEn strawberry.
Ik zit mobiel. Dus krijg geen nieuwe posts meequote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
Hij snapt het punt. Is het dan nu klaar? Sjonge, net een stel pitbulls hier.
Ja en dat is genoeg geweest. Hij snapt het. Let it go.quote:
dan is het toch juist goed om samen ervaringen te delen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het zelf wellicht ook.
Je hebt niks verkeerds gezegd, gewoon niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
Ja, hou er dan ook eens over op.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat is genoeg geweest. Hij snapt het. Let it go.
Oh, dat wil ik nog steeds wel, alleen al om te zien of mijn verwachtingen kloppenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mij wilde je ook ooit meeten, bedacht?
Ik ben wel eens benieuwd wat voor verwachtingen je hebt, kun je mij niet gewoon weer ontblokken bij dm. Beetje kinderachtig.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik nog steeds wel, alleen al om te zien of mijn verwachtingen kloppenEn nee geen verslag dan.
Oké. Misschien kunnen jullie elkaar daarin wat ondersteunenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het zelf wellicht ook.
Dat deed ik alleen om aan te tonen dat zo'n redenatie (tis in het echt erger want je weet het dan niet) geen stand houdt. Vond jouw quote wel zo treffend en heb hem aangepast naar mijn idee.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit jij nou quotes van mij te veranderen? Doe es niet.
Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd wat voor verwachtingen je hebt, kun je mij niet gewoon weer ontblokken bij dm. Beetje kinderachtig.
Maar goeeeee, het was niet om te helpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik oprecht iemand probeer te helpen en dan dit teruglees
Lees Samzz haar bericht en je weet waaromquote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Koral het volgende:
Godveriemand publiekelijk onzeker noemen en de pleuris breekt uit. Nu wordt er even verteld dat de dame in kwestie wellicht ook ass heeft en blijft het stil?
!!
Oh, hij snapt het toch niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Koral het volgende:
Godveriemand publiekelijk onzeker noemen en de pleuris breekt uit. Nu wordt er even verteld dat de dame in kwestie wellicht ook ass heeft en blijft het stil?
!!
Heb je je tros bananen al op?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als het dan toch oké is om persoonlijke dingen van elkaar te delen. Jij gaf net via dm toe dat je een beetje aan het trollen bent nu. Kun je dan ook gewoon ophouden met stoken?
Ik had beter kunnen zeggen: ze kan me daarmee niet helpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, hij snapt het toch niet.
Was ook niet zo handig ban je, Deezertje.
Whatevah, vast wel. Of was het een meet zo uit het nietsquote:Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar goeeeee, het was niet om te helpen.
Toch moet ik heel intimiderend voor je zijn als je mij blokt.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.
Nee hoor, ik werd je betweterigheid gewoon zat. Via DM was je nog wat hijgeriger ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Toch moet ik heel intimiderend voor je zijn als je mij blokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |