Ze gaf zelf ook aan onzeker te zijn en hier niet blij mee te zijn en dat ze daar binnenkort aan gaat werken. Dus dat zal niet als een verrassing komen, en ik herken het zelf ook wel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Lekker dan voor die dame.Is ze zo goed om met je af te willen spreken, ga je hier een beetje neer kalken dat ze onzeker en weet ik veel wat is. Leuk hoor als ze dat terugleest.
Hou nou op! Privégesprekken zijn niet voor een heel forum. Heb je het nou echt niet door?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze gaf zelf ook aan onzeker te zijn en hier niet blij mee te zijn en dat ze daar binnenkort aan gaat werken. Dus dat zal niet als een verrassing komen, en ik herken het zelf ook wel hoor.
Wat is je probleem?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Hou nou op! Privégesprekken zijn niet voor een heel forum. Heb je het nou echt niet door?
Privégesprekken zonder context maakt niet uit toch? Ik post geen naam, geen foto's e.d.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Hou nou op! Privégesprekken zijn niet voor een heel forum. Heb je het nou echt niet door?
Ja lekker boeiend, als je weet dat ze hier meeleest pleur je dat hier toch niet neer? Ben je nu echt zo sociaal incapabel dat je dat niet snapt?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze gaf zelf ook aan onzeker te zijn en hier niet blij mee te zijn en dat ze daar binnenkort aan gaat werken. Dus dat zal niet als een verrassing komen, en ik herken het zelf ook wel hoor.
De dove helpt de blinde ofzo. Ik ben zelf net zo onzeker en misschien sociaal onhandig dus tja. Ze weet wie het zegt.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend, als je weet dat ze hier meeleest pleur je dat hier toch niet neer? Ben je nu echt zo sociaal incapabel dat je dat niet snapt?Je overschrijdt hiermee toch een vertrouwenskwestie of snap je dat niet?
Ook dat ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef Faxie het volgende:
Als ze geen Fokster was, zou het geen probleem geweest zijn. Daar gaat al immers een heel topic over
Verplaats je in een ander. Zou je het zelf leuk vinden om dit terug te lezen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Privégesprekken zonder context maakt niet uit toch? Ik post geen naam, geen foto's e.d.
Het probleem zit hem juist in het feit dat ze wél een fokster is en dit gewoon meeleest. Snap je dit nu trouwens echt niet of doe je alsof?quote:
Ik geef gewoon mijn kijk op de middag. En als ze zelf niet had gezegd dat ze onzeker is en daar niet blij mee is en aan gaat werken, had ik het niet op dit forum gegooid. Doordat ze het zelf min of meer toegeeft is het niet alléén mijn kant.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het probleem zit hem juist in het feit dat ze wél een fokster is en dit gewoon meeleest. Snap je dit nu trouwens echt niet of doe je alsof?
Ja. En ik was nog mild naar haar kant.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef syndroom het volgende:
Broccoli had toch ook haar persoonlijke ervaringen met Deez in zijn topic geplaatst?
Eh.. het is gewoon not done om in de wetenschap dat zij ook hier op Fok zit haar weg te zetten als onzeker en wellicht sociaal onhandig. Beetje gezond verstand en zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De dove helpt de blinde ofzo. Ik ben zelf net zo onzeker en misschien sociaal onhandig dus tja. Ze weet wie het zegt.
En omdat zij het zelf zegt, dan is het ineens OK dat je het hier neerzet?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn kijk op de middag. En als ze zelf niet had gezegd dat ze onzeker is en daar niet blij mee is en aan gaat werken, had ik het niet op dit forum gegooid. Doordat ze het zelf min of meer toegeeft is het niet alléén mijn kant.
Precies, wat willen ze horen? Als ik hier foto's namen e.d. had neergezet had je een punt. Maar ze heeft het zelf bevestigd dus tja dan mag ik mijn mening (wat ze dus zelf onderschrijft) best verkondigen? En dat zegt niks over haar als persoon, want we konden leuk praten en ze is ook best slimquote:Op zondag 12 juni 2016 23:21 schreef broccoli. het volgende:
Maar ik vind dat jullie ook wel een beetje uit lopen te lokken hoor.
Er zit een verschil in laten weten hoe het ging tov laten weten hoe het ging èn daarbij perse te moeten benadrukken hoe jouw analyse van de Fokster in kwestie luidt. Daar vragen we niet om. Dat lokken wij niet uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:21 schreef broccoli. het volgende:
Maar ik vind dat jullie ook wel een beetje uit lopen te lokken hoor.
Les voor de volgende keer dan maar. Voortaan zal ik wel niks meer posten, ook niet als ik een relatie heb.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En omdat zij het zelf zegt, dan is het ineens OK dat je het hier neerzet?
Nou, afbranden is overdreven. Men geeft elkaar eerlijke feedback.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind het überhaupt een beetje kinderachtig om na een dergelijke fokmeet elkaar af te branden, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |