abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2016 @ 11:41:27 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971591
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dit was niet zijn eerste keer, dus hij leert er geen reet van. Daarnaast reageert hij niet op vragen van anderen. Wat voor leerelement zit er dan in volgens jou?
Ik zie hem echt wel reageren. Niet op iedereen, maar dat is al een tijdje vrij onbegonnen werk.

Als je denkt dat hij niet kan leren van zijn ervaringen dan heeft die psycholoog ook weinig zin.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162971626
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hij kon volgens jou toch zo goed uit zichzelf redeneren. Misschien zou hij dan eens moeten luisteren naar de bevestiging dat hij dat helemaal niet kan en hulp moet vragen. Maar oké, ga zo door Deezer, zet mensen voor lul, doe ze pijn door ze weg te zetten als: het kan al haast niet erger dan mij, maar iedereen die ik tref is toch nog net een tikje erger :')

:W
Of je kan niet lezen of je weet dus duidelijk het verschil niet tussen vanuit jezelf redeneren en vanuit iemand anders redeneren. Of beide :')

Ben je nu klaar met je poep?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162971631
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie hem echt wel reageren. Niet op iedereen, maar dat is al een tijdje vrij onbegonnen werk.

Als je denkt dat hij niet kan leren van zijn ervaringen dan heeft die psycholoog ook weinig zin.
1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:44:53 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971667
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.
Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!
pi_162971702
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!
Zo zeg, wauw. En 2* afgesnauwd omdat hij de ideale schoonzoon is t.o.v. de date.
pi_162971719
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En omdat hij niks doet met tips ontheft jou dat van al je eigen verantwoordelijkheid voordat je op verzenden drukt en mag je hem dus netzo schaamteloos behandelen (als dat hij volgens jou anderen behandeld)? Nee jij komt er wel :')
pi_162971721
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Koral het volgende:

[..]

Of je kan niet lezen of je weet dus duidelijk het verschil niet tussen vanuit jezelf redeneren en vanuit iemand anders redeneren. Of beide :')

Ben je nu klaar met je poep?
quote:

[..]

Blijkbaar doet hij iets met zijn tips, maar luisteren naar iedereen die hem tips geeft doet hij niet.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:47:55 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971746
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zo zeg, wauw. En 2* afgesnauwd omdat hij de ideale schoonzoon is t.o.v. de date.
Nou, jij bent lekker motiverend. Blijf vooral lekker zo doorzeiken, kun je dan in ieder geval je eigen frustratie fijn mee luchten.
pi_162971773
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Koral het volgende:

[..]

En omdat hij niks doet met tips geeft ontheft jou van al je eigen verantwoordelijkheid voordat je op verzenden drukt en mag je hem dus netzo schaamteloos behandelen (als dat hij volgens jou anderen behandeld)? Nee jij komt er wel :')
Je wordt behandeld zoals jij anderen behandeld. Inderdaad ja. Ik ben vrij te reageren hoe ik wil op dit soort fenomenen en de lompe houding die hij aanneemt. Dat jij het goed vindt wat hij doet en ik niet, maakt jou niet een beter persoon dan mij, kneus :')
pi_162971814
quote:

[..]

Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.

Je kan zeggen wat je wil, maar ik zie 0 progressie in zijn echte problemen die hier al meer dan een jaar besproken worden.
pi_162971817
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, jij bent lekker motiverend. Blijf vooral lekker zo doorzeiken, kun je dan in ieder geval je eigen frustratie fijn mee luchten.
Zoveel motiverende woorden zijn er niet meer te vinden in deze topics van hem want alles wat wordt aangedragen wordt afgewimpeld. En hij blijft maar zeiken over dat het allemaal zo zwaar is, wat verwacht je dan?
pi_162971824
Heren...
  maandag 13 juni 2016 @ 11:53:24 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971905
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.

Je kan zeggen wat je wil, maar ik zie 0 progressie in zijn echte problemen die hier al meer dan een jaar besproken worden.
Jij bent ook al zo motiverend!

Ik denk echt dat sommige mensen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze nog reageren in een Deezertopic als ze hem geen enkel succesje gunnen, hoe onbeduidend het in hun ogen ook mag lijken.
pi_162971958
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je wordt behandeld zoals jij anderen behandeld. Inderdaad ja. Ik ben vrij te reageren hoe ik wil op dit soort fenomenen en de lompe houding die hij aanneemt. Dat jij het goed vindt wat hij doet en ik niet, maakt jou niet een beter persoon dan mij, kneus :')
Net zoals Deezer vrij is te reageren bedoel je? Goed zo, dan begrijpen we elkaar.
pi_162971979
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk echt dat sommige mensen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze nog reageren in een Deezertopic als ze hem geen enkel succesje gunnen, hoe onbeduidend het in hun ogen ook mag lijken.
Het is gewoon de waarheid. Dat dat hard aankomt doet er niet toe. Constant iemand pamperen dat hij zo goed bezig is, maar geen stappen maakt schiet je helemaal niks mee op.

En iedereen gunt de man succes, waarom anders al die adviezen? Maar hij zorgt ervoor dat mensen hem als een zeikerd gaan aanzien omdat hij alles alsnog op eigen houtje doet, daar waar hij deze topics opent om adviezen in te winnen en zo niet dan wel indirect door dingen te delen waarop je automatisch advies geeft.
pi_162971999
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel deels mee eens. Er zit progressie in zijn passieve houding, hij begint al wat meer te snappen dat hij actie moet ondernemen wil er wat gebeuren. Maar qua aansluiting zit er natuurlijk geen progressie, dat gaat er ook niet komen als hij geen professionele hulp zoekt denk ik. Iedereen die tot nu toe met hem ontmoet heeft heeft een lading shit over zich gekregen.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:56:58 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162972000
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het is gewoon de waarheid. Dat dat hard aankomt doet er niet toe. Constant iemand pamperen dat hij zo goed bezig is, maar geen stappen maakt schiet je helemaal niks mee op.

En iedereen gunt de man succes, waarom anders al die adviezen? Maar hij zorgt ervoor dat mensen hem als een zeikerd gaan aanzien omdat hij alles alsnog op eigen houtje doet, daar waar hij deze topics opent om adviezen in te winnen en zo niet dan wel indirect door dingen te delen waarop je automatisch advies geeft.
Ik ben wel klaar, want deze plaat van jou duurt me veel te lang en ik hoor niks nieuws.
pi_162972020
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:55 schreef Koral het volgende:

[..]

Net zoals Deezer vrij is te reageren bedoel je? Goed zo, dan begrijpen we elkaar.
Het verschil daarin is dat ik en Deezer geen persoonlijk contact hebben gehad en elkaar niet hebben gemeet zodat we iets zouden kunnen afspreken over de manier waarop de bevindingen zullen worden gepresenteerd. Daar had hij wel de kans voor met haar, maar in plaats daarvan geeft hij haar een trap na.
pi_162972044
Ik ging even teruglezen om te kijken wat hij nu precies gezegd had waar iedereen zo over valt.
Gaat helemaal nergens over. Stelletje dramaqueens.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:58:42 #195
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162972047
Deezer zijn probleem is toch ook helemaal niet daten? Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij wel vaker dates heeft gehad. Zijn probleem is NA de date het contact dat dan weer weg valt en dat zegt toch dat er tijdens zo'n date iets niet helemaal goed gaat?
Het Franse meisje dat ook opeens verdwenen is, de date daarvoor waarvan hij gewoon bekende dat hij zich zou schamen als hij met haar over straat moest. Naast dat je dat gewoon niet zegt over mensen zegt dat toch al dat zijn interactie met mensen niet goed loopt?

Je leert door ervaringen, helemaal waar maar als die ervaringen steeds op hetzelfde punt stuk lopen dan heb je gewoon hulp nodig van iemand die je tips kan geven om over dat punt heen te komen, of dat nou een psycholoog is of een vriend of een willekeurige fokker, maakt niet uit maar bij al die opties is het wel belangrijk dat je ook kan luisteren naar wat iemand zegt, ookal denk je er zelf misschien anders over.

Deezer wil absoluut geen contact met andere mensen met autisme, terwijl dat ook een groep is die hem veel zouden kunnen leren, misschien nog wel meer dan een psycholoog maar als je echt voor alles je ogen sluit en vrolijk door gaat waar je mee bezig was en dus steeds weer op dat ene punt blijft hangen........
pi_162972068
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben wel klaar, want deze plaat van jou duurt me veel te lang en ik hoor niks nieuws.
Wat wil je horen dan? Een feestje opdat hij een meisje heeft gesproken? Ja, dat hij afspreekt speelt in op een minder passieve houding, niks anders dan lof. Maar de afhandeling en een vervolgafspraak zit er mooi niet in als hij mensen waarmee hij afspreekt op zo'n manier afschildert.
pi_162972071
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh, sorry dat het geen kusjekroel meer is na meer dan een jaar hetzelfde riedeltje te lezen in ieder datingtopic wat beschikbaar is.

Ik gun Deezertje al het geluk van de wereld, maar ga nou niet lopen doen alsof iedereen hier tegen hem is. Daten is symptoonbestrijding voor hem, een tijdelijke externe moraalboost. Zodra dat wegviel zag je hem direct weer in een gat zinken.
pi_162972105
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging even teruglezen om te kijken wat hij nu precies gezegd had waar iedereen zo over valt.
Gaat helemaal nergens over. Stelletje dramaqueens.
Samenvatting; fokster gemeet, hier een aantal oordelen over haar plaatsen met de vermelding dat ze geen relatiemateriaal is voor hem.

Ik zie het grote probleem niet, maar netjes is anders.
pi_162972106
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer zijn probleem is toch ook helemaal niet daten? Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij wel vaker dates heeft gehad. Zijn probleem is NA de date het contact dat dan weer weg valt en dat zegt toch dat er tijdens zo'n date iets niet helemaal goed gaat?
Het Franse meisje dat ook opeens verdwenen is, de date daarvoor waarvan hij gewoon bekende dat hij zich zou schamen als hij met haar over straat moest. Naast dat je dat gewoon niet zegt over mensen zegt dat toch al dat zijn interactie met mensen niet goed loopt?

Je leert door ervaringen, helemaal waar maar als die ervaringen steeds op hetzelfde punt stuk lopen dan heb je gewoon hulp nodig van iemand die je tips kan geven om over dat punt heen te komen, of dat nou een psycholoog is of een vriend of een willekeurige fokker, maakt niet uit maar bij al die opties is het wel belangrijk dat je ook kan luisteren naar wat iemand zegt, ookal denk je er zelf misschien anders over.

Deezer wil absoluut geen contact met andere mensen met autisme, terwijl dat ook een groep is die hem veel zouden kunnen leren, misschien nog wel meer dan een psycholoog maar als je echt voor alles je ogen sluit en vrolijk door gaat waar je mee bezig was en dus steeds weer op dat ene punt blijft hangen........
Amen. Alleen willen de Deezer-aanhangers dit niet horen.
pi_162972171
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Samenvatting; fokster gemeet, hier een aantal oordelen over haar plaatsen met de vermelding dat ze geen relatiemateriaal is voor hem.

Ik zie het grote probleem niet, maar netjes is anders.
Ja, ik heb het dus ook gelezen net. Had beter gekund, maar kreeg veel meer aandacht dan het verdiende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')