abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162970280
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef Berk-24 het volgende:
Deezertje, please stop met Fok! Je zet jezelf publiekelijk voor aap neer. Iedereen weet al hoe je heet. Je bent gewoon erg onhandig.
Naast het feit dat hij zich ontiegelijk voor schut zet ben ik er van overtuigd dat het uiteindelijk wel eens gaat backfiren. Iedereen weet onderhand hoe hij heet, waar hij woont etc. Kwestie van tijd dat dit soort topics uiteindelijk bij zijn toekomstige baas terecht komen.
pi_162970299
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Hoelang gaan we nog door over het neerplempen van zijn mening over de dame van zijn meet?

[ afbeelding ]
?
De vraag is meer: hoelang loopt deze topicreeks nog door totdat Deezertje een keer zijn traantjes heeft gedroogd en zich niet meer eenzaam voelt?
pi_162970336
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Hoelang gaan we nog door over het neerplempen van zijn mening over de dame van zijn meet?

[ afbeelding ]
?
Ik denk dat het incident niet echt het probleem is. Hij deed lomp, bood zijn excuses aan en dat zou genoeg moeten zijn. Het probleem is dat hij er niks van leert. Hij is er zo van overtuigd dat hij niks verkeerd heeft gedaan dat de kans vrij groot is dat het nog eens gebeurt. Ik denk dat dat mensen irriteert.
pi_162970354
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De vraag is meer: hoelang loopt deze topicreeks nog door totdat Deezertje een keer zijn traantjes heeft gedroogd en zich niet meer eenzaam voelt?
Totdat wij stoppen met reageren, dan pas zal hij professionele hulp gaan zoeken en vrienden gaan maken.

Maar dat zal niet gebeuren, dus hij is vervloekt.
pi_162970407
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Totdat wij stoppen met reageren, dan pas zal hij professionele hulp gaan zoeken en vrienden gaan maken.

Maar dat zal niet gebeuren, dus hij is vervloekt.
-nee-

[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 13-06-2016 12:31:38 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 10:57:25 #156
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162970438
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik vind haar ook een held, zeker dat ze haar verhaal niet doet, dat vind ik nog van de meeste klasse getuigen. Misschien vindt ze hem wel een ongelooflijke kwal van een gozer en houdt ze dat voor d'r.

+ het feit dat hij het normaal vindt dat hij hier verslag over doet en alles prijsgeeft, geeft mij niet het idee dat er over gesproken is dit te 'mogen' openbaren van haar.
Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.
Al is het maar dat ze een hart onder de riem gestoken kan worden.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_162970486
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Detroit het volgende:

[..]

Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.
Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.
pi_162970513
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat ook, maar het feit dat zij zegt: je hebt niets verkeerds gezegd, vatte ik meer op van: ik heb helemaal geen zin om hier een punt van te maken en mijn energie hierin te steken. Misschien niet helemaal eerlijk tegenover Deezer, maar daar heeft hij het zelf naar gemaakt met zijn botte manier van opstellen, zullen we maar zeggen dan he..
  maandag 13 juni 2016 @ 11:00:47 #159
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162970532
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.
Absoluut. En haar dan afdoen als "nog wat erger". Als je dat ontleedt tot wat het is, "nog wat erger dan Deezertje", dan is dat gewoon karaktermoord. (!)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_162970537
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

#56 van dit topic heeft zij gezegd dat ze er oké mee is. Dat je dat in twijfel trekt kan, maar vind het niet netjes om je speculaties hier tentoon te spreiden.
pi_162970620
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

#56 van dit topic heeft zij gezegd dat ze er oké mee is. Dat je dat in twijfel trekt kan, maar vind het niet netjes om je speculaties hier tentoon te spreiden.
Tsja.. wat is wel of niet netjes.. Heb jij het idee dat er is afgesproken met haar door Deezer wat er gepost zou worden? Het feit dat hij zijn excuses maakt omdat iedereen hier zegt, op een paar na, dat het niet netjes is, geeft maar weer aan hoe dat daar in zijn bovenkamer eraan toe gaat.
pi_162970654
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:05 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Tsja.. wat is wel of niet netjes.. Heb jij het idee dat er is afgesproken met haar door Deezer wat er gepost zou worden? Het feit dat hij zijn excuses maakt omdat iedereen hier zegt, op een paar na, dat het niet netjes is, geeft maar weer aan hoe dat daar in zijn bovenkamer eraan toe gaat.
Als je denkt dat iemand wel wat steun kan gebruiken buiten het publieke deel om kun je ook een DM sturen.
pi_162970729
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik denk dat het incident niet echt het probleem is. Hij deed lomp, bood zijn excuses aan en dat zou genoeg moeten zijn. Het probleem is dat hij er niks van leert. Hij is er zo van overtuigd dat hij niks verkeerd heeft gedaan dat de kans vrij groot is dat het nog eens gebeurt. Ik denk dat dat mensen irriteert.
Dat hij zijn excuses aanbood vind ik al heel wat. Het geeft aan dat hij die vriendschap (of hoe het ook omschreven mag worden) meer waardeerd dan zijn eigen ego. Ik zie veel anderen hier het niet doen.

Deezer moet nog altijd vele malen meer incasseren dan hij uit deelt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162970731
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je denkt dat iemand wel wat steun kan gebruiken buiten het publieke deel om kun je ook een DM sturen.
Met mijn reactie steun ik dat meisje die zich er misschien wel in kan vinden, maar daar niet op reageert of wil reageren. Deezer ontkracht nergens dat er is overlegd om het te openbaren, waarom niet? Omdat het dus niet gebeurt is..
pi_162970760
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Dat hij zijn excuses aanbood vind ik al heel wat. Het geeft aan dat hij die vriendschap (of hoe het ook omschreven mag worden) meer waardeerd dan zijn eigen ego.
De gelijkwaardige-maar-toch-net-niet-helemaal-vriendschap?
pi_162971103
Deezer, heb je na gisteren, en na wat je hier allemaal in je topicreeks hebt zien gebeuren, nog gesproken met dit meisje?
pi_162971141
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:22 schreef MMunkun het volgende:
Deezer, heb je na gisteren, en na wat je hier allemaal in je topicreeks hebt zien gebeuren, nog gesproken met dit meisje?
Stiekem dacht ik dat jij het was
pi_162971169
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De gelijkwaardige-maar-toch-net-niet-helemaal-vriendschap?
Ten eerste: dat maak jij ervan.

Ten tweede: hij heeft een stoornis waarbij bekend is dat je dan vooral de capaciteiten hebt om vanuit jezelf te redeneren en minder emotionele intelligentie hebt. Als hij dan toch een excuus kan maken waarbij hij er blijk van geeft vanuit de ander te kunnen redeneren, en de beslissing neemt dat te delen boven zijn eigen ego dan verdiend dat hulde.
pi_162971237
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Koral het volgende:

[..]

Ten eerste: dat maak jij ervan.

Ten tweede: hij heeft een stoornis waarbij bekend is dat je dan vooral de capaciteiten hebt om vanuit jezelf te redeneren en minder emotionele intelligentie hebt. Als hij dan toch een excuus kan maken waarbij hij er blijk van geeft vanuit de ander te kunnen redeneren, en de beslissing neemt dat te delen boven zijn eigen ego dan verdiend dat hulde.
Lief dat je voor je broertje opkomt. Als je dan niet zelf kunt redeneren zou je op zijn minst kunnen luisteren naar 150 anderen. Zelfs na zijn excuses ging hij er nog op door en vroegen mensen of hij wel hun posts had gelezen.

En awww.. hij heeft een stoornis. Maar naar een psycholoog gaan? Ho maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Samzz op 13-06-2016 12:23:14 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 11:34:46 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971411
God oh god. Toont die jongen voor het eerst in lange tijd eindelijk eens een paar keer initiatief, gaan we gewoon weer lekker met zijn allen zitten hakken dat hij toch vooral naar een psycholoog moet!

Stel je voor dat hij gewoon leert door te doen. Nee, hij MOET naar een psycholoog!

Dikke :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_162971444
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:34 schreef Lienekien het volgende:
God oh god. Toont die jongen voor het eerst in lange tijd eindelijk eens een paar keer initiatief, gaan we gewoon weer lekker met zijn allen zitten hakken dat hij toch vooral naar een psycholoog moet!

Stel je voor dat hij gewoon leert door te doen. Nee, hij MOET naar een psycholoog!

Dikke :')
Het gaat er helemaal niet om dat hij initiatief neemt, dat is alleen maar goed. Maar hoe hij er vervolgens mee omgaat is een dikke :') Hij denkt niet na. Doet er een ander pijn mee. En zit maar stom te lullen dat hij zo intelligent is, nou top zeg.
pi_162971459
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Lief dat je voor je broertje opkomt. Als je dan niet zelf kunt redeneren zou je op zijn minst kunnen luisteren naar 150 anderen. Zelfs na zijn excuses ging hij er nog op door en vroegen mensen of hij wel hun posts had gelezen.

En awww.. hij heeft een stoornis. Maar naar een psycholoog gaan? Ho maar.
Gast, waar maak jij je druk om?
Hebben mensen met een stoornis geen zelfbeschikkingsrecht? Geeft jou dat het recht om alleen maar poep op die jongen te smeren? Een echte held ben je :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Samzz op 13-06-2016 12:23:37 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 11:36:52 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162971466
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om dat hij initiatief neemt, dat is alleen maar goed. Maar hoe hij er vervolgens mee omgaat is een dikke :') Hij denkt niet na. Doet er een ander pijn mee. En zit maar stom te lullen dat hij zo intelligent is, nou top zeg.
Je begrijpt dat leren een proces is?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162971540
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Koral het volgende:

[..]

Gast, waar maak jij je druk om?
Hebben mensen met een stoornis geen zelfbeschikkingsrecht? Geeft jou dat het recht om alleen maar poep op die jongen te smeren? Een echte held ben je :')
Hij kon volgens jou toch zo goed uit zichzelf redeneren. Misschien zou hij dan eens moeten luisteren naar de bevestiging dat hij dat helemaal niet kan en hulp moet vragen. Maar oké, ga zo door Deezer, zet mensen voor lul, doe ze pijn door ze weg te zetten als: het kan al haast niet erger dan mij, maar iedereen die ik tref is toch nog net een tikje erger :')

:W
pi_162971552
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je begrijpt dat leren een proces is?
Dit was niet zijn eerste keer, dus hij leert er geen reet van. Daarnaast reageert hij niet op vragen van anderen. Wat voor leerelement zit er dan in volgens jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')