abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162978086
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat was een paar maanden terug. Toen keek ik inderdaad iets jaloers er naar, nu kan ik al anders denken: ze zijn gelukkig samen, dus niks verloren, nooit kans gehad. Ooit zal ik daar ook lopen met 'mijn meid'.
Denk je niet: ''Leuk voor hen dat zij elkaar hebben gevonden''?
pi_162978103
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat was een paar maanden terug. Toen keek ik inderdaad iets jaloers er naar, nu kan ik al anders denken: ze zijn gelukkig samen, dus niks verloren, nooit kans gehad. Ooit zal ik daar ook lopen met 'mijn meid'.
Deze denkwijze is zo bizar.
pi_162978107
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:01 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik moet zeggen wat je onder die spoiler zegt is al een veel gezondere/normale manier van naar dat soort dingen kijken dan je eerst deed. Of in ieder geval hoe je het eerst verwoorde en het is ook zo, die mensen zijn waar jij nog niet bent maar dat wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren.
Óh nee, maar dat soort plaatsen bezoek je net als de sportschool of UB met een doel. Voor veel mensen daar: samenwonen of een kinderkamer inrichten, dus je zult veel mensen daar 'stralend en verliefd' zien lopen. Daar doe ik toch niks aan en het enige wat ik dan denk: tja leuk voor ze, wanneer loop ik hier eens samen?
pi_162978119
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Als je dit vindt, waarom gebruik je het forum dan alsof het twitter is?
Tja, zo is het nou eenmaal geworden hier. No way back.
pi_162978134
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm.. hoe verklaar je dan al die meiden die voor foute types vallen of die niet gelukkig zijn in een relatie? Dat soort meisjes -vaak zelf hunkerend naar aandacht en erkend worden0 vallen ook niet op mij blijkbaar. Welke meiden dan wél?
Herhaling van zetten. Het is al 100.000 keer aan je uitgelegd.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162978151
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Denk je niet: ''Leuk voor hen dat zij elkaar hebben gevonden''?
Tuurlijk wel, en nogmaals: je ziet ze daar op tijden dat ze het leuk hebben, verheugen op een nieuwe stap :) dus daar wordt je wel blij van, maar heel diep van binnen baal ik nog wel steeds dat ik diegene niet ben, want er liepen wel mooie dames rond hoor, ook van mijn leeftijd of meiden met hun moeder (denk inrichting kamer?).
pi_162978189
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je doet het al 60 topics lang, hoezo "eenmaal geworden hier"? En natuurlijk is er wel een weg terug, door dit niet langer als je persoonlijke dagboek te zien en eens echt de discussie aan te gaan. Of gewoon in een sc je ding neer te plempen, net als de rest van ons.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:09:34 #258
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162978193
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Óh nee, maar dat soort plaatsen bezoek je net als de sportschool of UB met een doel. Voor veel mensen daar: samenwonen of een kinderkamer inrichten, dus je zult veel mensen daar 'stralend en verliefd' zien lopen. Daar doe ik toch niks aan en het enige wat ik dan denk: tja leuk voor ze, wanneer loop ik hier eens samen?
oh nee hoor, genoeg mensen die ikea als een uitje zien, gezellig kijken of er nog wat nieuws is, eten in het restaurant, gewoon middagje ikea shoppen
pi_162978264
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:09 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

oh nee hoor, genoeg mensen die ikea als een uitje zien, gezellig kijken of er nog wat nieuws is, eten in het restaurant, gewoon middagje ikea shoppen
Niet als vrienden onderling lijkt me (misschien vriendinnen samen, kerels echter niet). Dan eerder een gezin (maar dan heb je dus al een relatie).
pi_162978283
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Deze denkwijze is zo bizar.
Want? Het is toch ook zo? Nog ridiculer: die mensen kennen mij niet eens, dus never nooit een kans gehad.
pi_162978347
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Want? Het is toch ook zo? Nog ridiculer: die mensen kennen mij niet eens, dus never nooit een kans gehad.
Ik weet geeneens waar te beginnen. :') Het komt toch niet aan.
pi_162978355
quote:

[..]

Lekker relevant allemaal. Nog ontwikkelingen op sociaal gebied of je studie?
pi_162978384
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Lekker relevant allemaal. Nog ontwikkelingen op sociaal gebied of je studie?
Nee, en nog steeds nee. Om nóg onzekerder van te worden.
pi_162978400
quote:

[..]

Leg nou eens uit waarom je jezelf een uitzonderingspositie op de forum toe-eigent, als je zelf ook vindt dat het voor discussies is? Hoe denk je dat je jezelf staande kan houden op je werk, zonder het 'rugzakje' wat je op school wel had, als je je hier niet eens als een volwassene kan gedragen?
pi_162978439
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Leg nou eens uit waarom je jezelf een uitzonderingspositie op de forum toe-eigent, als je zelf ook vindt dat het voor discussies is? Hoe denk je dat je jezelf staande kan houden op je werk, zonder het 'rugzakje' wat je op school wel had, als je je hier niet eens als een volwassene kan gedragen?
Omdat ik daar 'nieuw' ben. Dus mensen zien mij zoals ik op dat moment ben, weten als het goed is niks van mij (of er moeten mensen rondlopen die ik in het verleden heb ontmoet). Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie. Zelfde als dat de docenten op school niet weten wat ik uitspook als ik niet op school ben.
pi_162978467
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik daar 'nieuw' ben. Dus mensen zien mij zoals ik op dat moment ben, weten als het goed is niks van mij (of er moeten mensen rondlopen die ik in het verleden heb ontmoet). Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie. Zelfde als dat de docenten op school niet weten wat ik uitspook als ik niet op school ben.
En je verwacht niet in dezelfde valkuilen te trappen als voorheen?
pi_162978491
quote:

[..]

Omdat ik daar 'nieuw' ben. Dus mensen zien mij zoals ik op dat moment ben, weten als het goed is niks van mij (of er moeten mensen rondlopen die ik in het verleden heb ontmoet). Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie.
En aangaande dit forum?

Nieuw ben je alleen de eerste 2 maanden, daarna gaan mensen er van uit dat je volledig functioneert als iemand van 25, met alle sociale vaardigheden die daar bij horen. Je hebt tot nu toe altijd "hulp" gehad, vanwege je beperking. Hoe pak je dat straks aan? Verwacht je nog problemen?
pi_162978493
quote:
Ze zullen dan een mening over mij gaan vormen, afhankelijk van hoe ik mij gedraag, wat ik inbreng qua werk maar ook qua sociale interactie.
En waarom zouden deze nieuwe mensen (je collega's) anders reageren dan de vorige 'nieuwe mensen' (je studie-genoten)? Wat zou ervoor kunnen zorgen dat je nu wél aansluiting vindt?
pi_162978508
quote:

[..]

Die ASS daar prikt men snel genoeg doorheen. Kun je wel alles voor je houden maar ze hebben je snel genoeg door.
pi_162978533
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En je verwacht niet in dezelfde valkuilen te trappen als voorheen?
Professioneel weet ik mezelf wel te gedragen of dingen te verbloemen, ik heb geen andere keuze namelijk ;)
pi_162978559
Deezer, ben je eigenlijk nooit bang dat al die topics terecht komen bij bijv. een toekomstige baas/vriendin/schoonouders/vrienden/etc?
pi_162978571
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:23 schreef MMunkun het volgende:

[..]

En waarom zouden deze nieuwe mensen (je collega's) anders reageren dan de vorige 'nieuwe mensen' (je studie-genoten)? Wat zou ervoor kunnen zorgen dat je nu wél aansluiting vindt?
Mensen mogen mij altijd wel, maar ik moet zelf ook meer doen om echt opgenomen te worden in de groep ala voorstellen samen te gaan luchen, na werktijd wat af te spreken enzo. Anders ben ik straks weer de gezellige aardige collega die iedereen bereid is te helpen, maar na werktijd weet thuis eenzaam eindigt terwijl andere collega's samen een vrijmibo-borrel houden.
pi_162978575
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Professioneel weet ik mezelf wel te gedragen of dingen te verbloemen, ik heb geen andere keuze namelijk ;)
Als iemand die al een paar jaar meedraait op de werkvloer, zeg ik je; dat ga je niet volhouden. Je hebt 40 uur per week contact met je collega's (uitzonderingen daargelaten). Dat is een stuk meer dan met je voormalige klasgenoten.
pi_162978582
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat onzin en lekker machteloze opstelling. Nu snap ik dat het lastig kan zijn te participeren in een discussie waar het tempo hoog ligt, maar je kan je ook buiten R&P een keer ergens in mengen.
pi_162978590
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Die ASS daar prikt men snel genoeg doorheen. Kun je wel alles voor je houden maar ze hebben je snel genoeg door.
Sociaal misschien ja, maar qua werk zullen ze niet veel te klagen hebben. Menig werkgever zou mij graag willen hebben (en ja dat klinkt arrogant maar ik ben heel loyaal en hart voor de zaak).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')