Omdat ie een autist is en de verwerkingstijd alleen omlaag kan als hij hulp zoekt.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Wat ik het meest bijzonder vind is dat het echt hele topics duurt voordat Deezertje simpele dingen snapt. Waarom moet alles zo laaaaaaaaaangdradig.
Troost je. Over een topic begint het allemaal weer van voren af aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Wat ik het meest bijzonder vind is dat het echt hele topics duurt voordat Deezertje simpele dingen snapt. Waarom moet alles zo laaaaaaaaaangdradig.
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef Berk-24 het volgende:
Deezertje, please stop met Fok! Je zet jezelf publiekelijk voor aap neer. Iedereen weet al hoe je heet. Je bent gewoon erg onhandig.
En daarnaast: stel je prioriteiten bij. Een vriendin (zeker iemand met hbo-niveau of hoger) is not-done. Zoek eerst een baan, probeer sociale vaardigheden te ontwikkelen en zoel dan pas naar een leuk meisje van jou niveau (mbo dus)
Wellicht qua opleiding, niet qua denken.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.
Niets is een absolute voorspeller op dat gebied. Opleidingsniveau is wel een relatief goede voorspeller.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Lienekien het volgende:
Opleidingsniveau is nooit een absolute voorspeller of het op relatiegebied wel of niet goed klikt.
Ja en als je je dates online zoekt en je vinkt een minimaal opleidingsniveau aan, dan kun je dus net die heel goede match mislopen. Zelfde als je je blindstaart op profielfoto's.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niets is een absolute voorspeller op dat gebied. Opleidingsniveau is wel een relatief goede voorspeller.
Ik vind downdaten overigens echt een term om van te kotsen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Lienekien het volgende:
Opleidingsniveau is nooit een absolute voorspeller of het op relatiegebied wel of niet goed klikt.
Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:08 schreef isax het volgende:
[..]
Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.
Betekend niet dat je dom of stom bent. Betekend dat je proffesionele hulp nodig hebt want als je daarmee beetje vaart maakt, valt er best het een en ander recht te trekken.
Hoe je met dit afspraakje om gaat is weer een perfect voorbeeld waarom. Je hebt blijkbaar niet eens het besef dat je naderhand niet dingen online gaat bespreken.
Niveau van een tienjarige lijkt me echt heel overdreven. Dat soort uitspraken helpen echt niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:08 schreef isax het volgende:
[..]
Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.
Betekend niet dat je dom of stom bent. Betekend dat je proffesionele hulp nodig hebt want als je daarmee beetje vaart maakt, valt er best het een en ander recht te trekken.
Hoe je met dit afspraakje om gaat is weer een perfect voorbeeld waarom. Je hebt blijkbaar niet eens het besef dat je naderhand niet dingen online gaat bespreken.
Juist.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen.
Er moet ergens een mentale post-it komen dat je voorzichtig moet zijn met privé-informatie van iemand anders, informatie die jou in vertrouwen is verteld.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niveau van een tienjarige lijkt me echt heel overdreven. Dat soort uitspraken helpen echt niet.
Heb je al contact gehad met de dame in kwestie? Het advies hier is veelal goed bedoeld (je zou er iets mee kunnen doen in de toekomst) maar haar mening over 'je eerlijke antwoorden' is toch wel het belangrijkste?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.
De mogelijkheid tot groeien heb je wel. Je weigert alleen die mogelijkheid aan te pakken.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.
Ze leest mee, en moest er nog een nachtje over slapen. Het is ook zeker geen trap na, want het is verder een heel lief en eerlijk meisjequote:Op maandag 13 juni 2016 09:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je al contact gehad met de dame in kwestie? Het advies hier is veelal goed bedoeld (je zou er iets mee kunnen doen in de toekomst) maar haar mening over 'je eerlijke antwoorden' is toch wel het belangrijkste?
De mogelijkheden pak ik vooral veilig aan ja, op sites en apps. Al is dat voor velen ook een flinke stap, voor mij niet. Het is makkelijker om iemand in het wild aan te spreken misschien, en dat lukt mij steeds meer, maar als je online een gesprek hebt ben je niet meteen afgewezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot groeien heb je wel. Je weigert alleen die mogelijkheid aan te pakken.
Gebrek aan ervaring, zeker. Invloed van je ASS, ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.
Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Even verduidelijken, wellicht voel je het verschil niet, maar snap je het wel met voorbeelden.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zo duidelijk zegt van geen trap na. Toch, wees niet zo onzeker en vraag (zeker als ze mee leest) aan haar of ze er mee zit?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze leest mee, en moest er nog een nachtje over slapen. Het is ook zeker geen trap na, want het is verder een heel lief en eerlijk meisjeMaar dat haar uitstraling mij té onzeker is (wat ze zelf ook bevestigde) is gewoon wat ik opmerkte en als ik dat zelfs doorheb zegt genoeg. Nogmaals, geen trap na.
Als je vaste contacten hebt onderneem je misschien meer en kom je weer in contact met nieuwe mensen door de activiteiten die je samen onderneemt. Nu ben ik altijd alleen dus moet ik mezelf ergens bij aansluiten, vanaf scratch beginnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.
Wat heeft dat te maken met mijn punt?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je vaste contacten hebt onderneem je misschien meer en kom je weer in contact met nieuwe mensen door de activiteiten die je samen onderneemt. Nu ben ik altijd alleen dus moet ik mezelf ergens bij aansluiten, vanaf scratch beginnen.
Het is natuurlijk een wisselwerking.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.
Uiteraard.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een wisselwerking.
Veilig is een psycholoog. Die heeft beroepsgeheim. Op websites en apps vind je misschien wel hulp, maar niet de hulp die je nodig hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De mogelijkheden pak ik vooral veilig aan ja, op sites en apps. Al is dat voor velen ook een flinke stap, voor mij niet. Het is makkelijker om iemand in het wild aan te spreken misschien, en dat lukt mij steeds meer, maar als je online een gesprek hebt ben je niet meteen afgewezen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is. Deezer heeft t niet handig aangepakt, maar allemaal bovenop hem springen is ook niet nodig.
Dat stukje tussen haakjes is voor het eerst dat ik je iets nuttigs zie melden.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
Mijn post ging specifiek over de aanvallen op wat hij prijs gaf over de persoon waar hij mee datetequote:Op maandag 13 juni 2016 10:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gek hé als hij met 14 huiltopics komt.. Geheel terecht dat er op deze manier wordt gereageerd. En maar janken dat hij het zo moeilijk heeft, geen vrienden heeft blablabla en iedere 'date' aankomen met verhalen dat ze niet voldoet aan zijn eisen.
Deezer, neem een fucking hond.
Waarom lees je niet eens wat boeken over EQ? Zoek wat TED filmpjes van Daniel Goleman. Voor je eigen bewust wording. Doe desnoods een cursus NLP (heeft geen sociaal stigma - je zal er alleen maar professioneler overkomen tijdens je sollicitatie).quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit. En wat je nodig hebt, is -helaas- heel vaak niet wat je graag wil.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veilig is een psycholoog. Die heeft beroepsgeheim. Op websites en apps vind je misschien wel hulp, maar niet de hulp die je nodig hebt.
Feitelijk denken is iets wat jij helemaal niet kan. Als je werkelijk zo feitelijk had gedacht had je eens die tips die hier al een maand worden gegeven aangenomen, hulp gezocht en jezelf vermand om wat te gaan bereiken in je leven in plaats van maar huiliehuilie-gedrag tentoon te spreiden hier.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij dit soort reacties mis ik echt een like functie op Fok!quote:Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dit. En wat je nodig hebt, is -helaas- heel vaak niet wat je graag wil.
Ik vind het erg dat je het jezelf zoveel moeilijker maakt dan het hoeft te zijn, Deezer. Je doet maar trial-and-error en trial-and-error zonder echt inzicht of concrete feedback in wat er juist gebeurd is. Dat lijkt me frustrerend, vermoeiend, en als een toevallige reeks successen dan weer onderbroken wordt door een reeks mislukkingen, zeer demotiverend.
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn post ging specifiek over de aanvallen op wat hij prijs gaf over de persoon waar hij mee datete.
Wie/wat verdient dat? Wij? Voor de entertainmentwaarde? Ze heeft hier al gepost en vindt het prima.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.
Nou, ik vind haar een held. Jezelf kwetsbaar durven opstellen bij Deezertje lijkt me een recept voor problemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.
En nee dat zal ze wel niet doen, want dan weten we wie er met hem op 'date' is gegaan en zal ze misschien belachelijk worden gemaakt, maar gezien het aantal mensen dat nog serieus aanbiedt deze vent te meeten zou dat dan ook niet op zijn plaats zijn.
Ik vind haar ook een held, zeker dat ze haar verhaal niet doet, dat vind ik nog van de meeste klasse getuigen. Misschien vindt ze hem wel een ongelooflijke kwal van een gozer en houdt ze dat voor d'r.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:34 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar een held. Jezelf kwetsbaar durven opstellen bij Deezertje lijkt me een recept voor problemen.
Het is je nog maar 100 keer uitgelegd hier? Lees anders even terug.quote:
Je hebt echt een enorm bord voor je kop.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen.
Dat het in jouw geval wél een FOK!ster is, is toch een cruciaal verschil?!quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Maar al die andere datingtopics (2 en 3) zijn toch precies hetzelfde? Gebruikers beschrijven hun dates en kwellingen, ook zonder toenaam maar dan is het meestal geen fokker. Dus ik zie het probleem niet zo? Puur omdat degene hier kan meelezen, maar dat zou een niet-fokker natuurlijk ook kunnen als ik wist dat hier een datingtopic was en ik zou een date hebben die avond.
Het feit dat, zoals ik net in mijn vorige post aanhaal, hij dat niet bestrijdt met: ik heb met haar overlegd dat ik dit mag openbaren, zegt al genoeg over hem. Maargoed, omdat hij vindt dat zij nog minder is dan hem, heeft hij wel de ballen om het hier neer te plempen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat het in jouw geval wél een FOK!ster is, is toch een cruciaal verschil?!
Dan is het lastiger jezelf erin te herkennen(je weet de username van die ander niet) en de auteurs houden daar (ook al is het voor jou niet zichtbaar) wel rekening mee.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Maar al die andere datingtopics (2 en 3) zijn toch precies hetzelfde? Gebruikers beschrijven hun dates en kwellingen, ook zonder toenaam maar dan is het meestal geen fokker. Dus ik zie het probleem niet zo? Puur omdat degene hier kan meelezen, maar dat zou een niet-fokker natuurlijk ook kunnen als ik wist dat hier een datingtopic was en ik zou een date hebben die avond.
Dat is wel degelijk een verschil (fokster/geen fokster)quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Heb je mijn post gelezen?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Naast het feit dat hij zich ontiegelijk voor schut zet ben ik er van overtuigd dat het uiteindelijk wel eens gaat backfiren. Iedereen weet onderhand hoe hij heet, waar hij woont etc. Kwestie van tijd dat dit soort topics uiteindelijk bij zijn toekomstige baas terecht komen.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef Berk-24 het volgende:
Deezertje, please stop met Fok! Je zet jezelf publiekelijk voor aap neer. Iedereen weet al hoe je heet. Je bent gewoon erg onhandig.
De vraag is meer: hoelang loopt deze topicreeks nog door totdat Deezertje een keer zijn traantjes heeft gedroogd en zich niet meer eenzaam voelt?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Hoelang gaan we nog door over het neerplempen van zijn mening over de dame van zijn meet?
[ afbeelding ]
?
Ik denk dat het incident niet echt het probleem is. Hij deed lomp, bood zijn excuses aan en dat zou genoeg moeten zijn. Het probleem is dat hij er niks van leert. Hij is er zo van overtuigd dat hij niks verkeerd heeft gedaan dat de kans vrij groot is dat het nog eens gebeurt. Ik denk dat dat mensen irriteert.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Hoelang gaan we nog door over het neerplempen van zijn mening over de dame van zijn meet?
[ afbeelding ]
?
Totdat wij stoppen met reageren, dan pas zal hij professionele hulp gaan zoeken en vrienden gaan maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De vraag is meer: hoelang loopt deze topicreeks nog door totdat Deezertje een keer zijn traantjes heeft gedroogd en zich niet meer eenzaam voelt?
-nee-quote:Op maandag 13 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Totdat wij stoppen met reageren, dan pas zal hij professionele hulp gaan zoeken en vrienden gaan maken.
Maar dat zal niet gebeuren, dus hij is vervloekt.
Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een held, zeker dat ze haar verhaal niet doet, dat vind ik nog van de meeste klasse getuigen. Misschien vindt ze hem wel een ongelooflijke kwal van een gozer en houdt ze dat voor d'r.
+ het feit dat hij het normaal vindt dat hij hier verslag over doet en alles prijsgeeft, geeft mij niet het idee dat er over gesproken is dit te 'mogen' openbaren van haar.
Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Detroit het volgende:
[..]
Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.
Al is het maar dat ze een hart onder de riem gestoken kan worden.
Dat ook, maar het feit dat zij zegt: je hebt niets verkeerds gezegd, vatte ik meer op van: ik heb helemaal geen zin om hier een punt van te maken en mijn energie hierin te steken. Misschien niet helemaal eerlijk tegenover Deezer, maar daar heeft hij het zelf naar gemaakt met zijn botte manier van opstellen, zullen we maar zeggen dan he..quote:Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Detroit het volgende:
[..]
Daarom hoop ik eigenlijk nog wel dat ze haar kant van het verhaal hier komt delen.
Al is het maar dat ze een hart onder de riem gestoken kan worden.
Absoluut. En haar dan afdoen als "nog wat erger". Als je dat ontleedt tot wat het is, "nog wat erger dan Deezertje", dan is dat gewoon karaktermoord. (!)quote:Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.
#56 van dit topic heeft zij gezegd dat ze er oké mee is. Dat je dat in twijfel trekt kan, maar vind het niet netjes om je speculaties hier tentoon te spreiden.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het ook wel doordacht wat hij doet. Gewoon haar publiekelijk voor schut zetten en er geen naam bij melden zodat zij hoogstwaarschijnlijk niet de andere kant van het verhaal vertelt.
Tsja.. wat is wel of niet netjes.. Heb jij het idee dat er is afgesproken met haar door Deezer wat er gepost zou worden? Het feit dat hij zijn excuses maakt omdat iedereen hier zegt, op een paar na, dat het niet netjes is, geeft maar weer aan hoe dat daar in zijn bovenkamer eraan toe gaat.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
#56 van dit topic heeft zij gezegd dat ze er oké mee is. Dat je dat in twijfel trekt kan, maar vind het niet netjes om je speculaties hier tentoon te spreiden.
Als je denkt dat iemand wel wat steun kan gebruiken buiten het publieke deel om kun je ook een DM sturen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tsja.. wat is wel of niet netjes.. Heb jij het idee dat er is afgesproken met haar door Deezer wat er gepost zou worden? Het feit dat hij zijn excuses maakt omdat iedereen hier zegt, op een paar na, dat het niet netjes is, geeft maar weer aan hoe dat daar in zijn bovenkamer eraan toe gaat.
Dat hij zijn excuses aanbood vind ik al heel wat. Het geeft aan dat hij die vriendschap (of hoe het ook omschreven mag worden) meer waardeerd dan zijn eigen ego. Ik zie veel anderen hier het niet doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat het incident niet echt het probleem is. Hij deed lomp, bood zijn excuses aan en dat zou genoeg moeten zijn. Het probleem is dat hij er niks van leert. Hij is er zo van overtuigd dat hij niks verkeerd heeft gedaan dat de kans vrij groot is dat het nog eens gebeurt. Ik denk dat dat mensen irriteert.
Met mijn reactie steun ik dat meisje die zich er misschien wel in kan vinden, maar daar niet op reageert of wil reageren. Deezer ontkracht nergens dat er is overlegd om het te openbaren, waarom niet? Omdat het dus niet gebeurt is..quote:Op maandag 13 juni 2016 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand wel wat steun kan gebruiken buiten het publieke deel om kun je ook een DM sturen.
De gelijkwaardige-maar-toch-net-niet-helemaal-vriendschap?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Dat hij zijn excuses aanbood vind ik al heel wat. Het geeft aan dat hij die vriendschap (of hoe het ook omschreven mag worden) meer waardeerd dan zijn eigen ego.
Stiekem dacht ik dat jij het wasquote:Op maandag 13 juni 2016 11:22 schreef MMunkun het volgende:
Deezer, heb je na gisteren, en na wat je hier allemaal in je topicreeks hebt zien gebeuren, nog gesproken met dit meisje?
Ten eerste: dat maak jij ervan.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De gelijkwaardige-maar-toch-net-niet-helemaal-vriendschap?
Lief dat je voor je broertje opkomt. Als je dan niet zelf kunt redeneren zou je op zijn minst kunnen luisteren naar 150 anderen. Zelfs na zijn excuses ging hij er nog op door en vroegen mensen of hij wel hun posts had gelezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Koral het volgende:
[..]
Ten eerste: dat maak jij ervan.
Ten tweede: hij heeft een stoornis waarbij bekend is dat je dan vooral de capaciteiten hebt om vanuit jezelf te redeneren en minder emotionele intelligentie hebt. Als hij dan toch een excuus kan maken waarbij hij er blijk van geeft vanuit de ander te kunnen redeneren, en de beslissing neemt dat te delen boven zijn eigen ego dan verdiend dat hulde.
Het gaat er helemaal niet om dat hij initiatief neemt, dat is alleen maar goed. Maar hoe hij er vervolgens mee omgaat is een dikkequote:Op maandag 13 juni 2016 11:34 schreef Lienekien het volgende:
God oh god. Toont die jongen voor het eerst in lange tijd eindelijk eens een paar keer initiatief, gaan we gewoon weer lekker met zijn allen zitten hakken dat hij toch vooral naar een psycholoog moet!
Stel je voor dat hij gewoon leert door te doen. Nee, hij MOET naar een psycholoog!
Dikke
Gast, waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lief dat je voor je broertje opkomt. Als je dan niet zelf kunt redeneren zou je op zijn minst kunnen luisteren naar 150 anderen. Zelfs na zijn excuses ging hij er nog op door en vroegen mensen of hij wel hun posts had gelezen.
En awww.. hij heeft een stoornis. Maar naar een psycholoog gaan? Ho maar.
Je begrijpt dat leren een proces is?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om dat hij initiatief neemt, dat is alleen maar goed. Maar hoe hij er vervolgens mee omgaat is een dikkeHij denkt niet na. Doet er een ander pijn mee. En zit maar stom te lullen dat hij zo intelligent is, nou top zeg.
Hij kon volgens jou toch zo goed uit zichzelf redeneren. Misschien zou hij dan eens moeten luisteren naar de bevestiging dat hij dat helemaal niet kan en hulp moet vragen. Maar oké, ga zo door Deezer, zet mensen voor lul, doe ze pijn door ze weg te zetten als: het kan al haast niet erger dan mij, maar iedereen die ik tref is toch nog net een tikje ergerquote:Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Koral het volgende:
[..]
Gast, waar maak jij je druk om?
Hebben mensen met een stoornis geen zelfbeschikkingsrecht? Geeft jou dat het recht om alleen maar poep op die jongen te smeren? Een echte held ben je
Dit was niet zijn eerste keer, dus hij leert er geen reet van. Daarnaast reageert hij niet op vragen van anderen. Wat voor leerelement zit er dan in volgens jou?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je begrijpt dat leren een proces is?
Ik zie hem echt wel reageren. Niet op iedereen, maar dat is al een tijdje vrij onbegonnen werk.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit was niet zijn eerste keer, dus hij leert er geen reet van. Daarnaast reageert hij niet op vragen van anderen. Wat voor leerelement zit er dan in volgens jou?
Of je kan niet lezen of je weet dus duidelijk het verschil niet tussen vanuit jezelf redeneren en vanuit iemand anders redeneren. Of beidequote:Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij kon volgens jou toch zo goed uit zichzelf redeneren. Misschien zou hij dan eens moeten luisteren naar de bevestiging dat hij dat helemaal niet kan en hulp moet vragen. Maar oké, ga zo door Deezer, zet mensen voor lul, doe ze pijn door ze weg te zetten als: het kan al haast niet erger dan mij, maar iedereen die ik tref is toch nog net een tikje erger
1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie hem echt wel reageren. Niet op iedereen, maar dat is al een tijdje vrij onbegonnen werk.
Als je denkt dat hij niet kan leren van zijn ervaringen dan heeft die psycholoog ook weinig zin.
Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.
Zo zeg, wauw. En 2* afgesnauwd omdat hij de ideale schoonzoon is t.o.v. de date.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!
En omdat hij niks doet met tips ontheft jou dat van al je eigen verantwoordelijkheid voordat je op verzenden drukt en mag je hem dus netzo schaamteloos behandelen (als dat hij volgens jou anderen behandeld)? Nee jij komt er welquote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
1 op 1 zijn ervaringen uitwisselen met een psych kan heel goed werken. Wat schiet je nou op met dit op een forum neer te plempen als je toch niet luistert. Je neemt jezelf gewoon niet serieus als je eerst al je problemen neerzet en vervolgens niks doet met de tips.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Koral het volgende:
[..]
Of je kan niet lezen of je weet dus duidelijk het verschil niet tussen vanuit jezelf redeneren en vanuit iemand anders redeneren. Of beide![]()
Ben je nu klaar met je poep?
Blijkbaar doet hij iets met zijn tips, maar luisteren naar iedereen die hem tips geeft doet hij niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij heeft twee keer een afspraak gehad in de afgelopen week! Noem dat maar niks doen met tips!
Nou, jij bent lekker motiverend. Blijf vooral lekker zo doorzeiken, kun je dan in ieder geval je eigen frustratie fijn mee luchten.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo zeg, wauw. En 2* afgesnauwd omdat hij de ideale schoonzoon is t.o.v. de date.
Je wordt behandeld zoals jij anderen behandeld. Inderdaad ja. Ik ben vrij te reageren hoe ik wil op dit soort fenomenen en de lompe houding die hij aanneemt. Dat jij het goed vindt wat hij doet en ik niet, maakt jou niet een beter persoon dan mij, kneusquote:Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Koral het volgende:
[..]
En omdat hij niks doet met tips geeft ontheft jou van al je eigen verantwoordelijkheid voordat je op verzenden drukt en mag je hem dus netzo schaamteloos behandelen (als dat hij volgens jou anderen behandeld)? Nee jij komt er wel
Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoveel motiverende woorden zijn er niet meer te vinden in deze topics van hem want alles wat wordt aangedragen wordt afgewimpeld. En hij blijft maar zeiken over dat het allemaal zo zwaar is, wat verwacht je dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, jij bent lekker motiverend. Blijf vooral lekker zo doorzeiken, kun je dan in ieder geval je eigen frustratie fijn mee luchten.
Jij bent ook al zo motiverend!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.
Je kan zeggen wat je wil, maar ik zie 0 progressie in zijn echte problemen die hier al meer dan een jaar besproken worden.
Net zoals Deezer vrij is te reageren bedoel je? Goed zo, dan begrijpen we elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je wordt behandeld zoals jij anderen behandeld. Inderdaad ja. Ik ben vrij te reageren hoe ik wil op dit soort fenomenen en de lompe houding die hij aanneemt. Dat jij het goed vindt wat hij doet en ik niet, maakt jou niet een beter persoon dan mij, kneus
Het is gewoon de waarheid. Dat dat hard aankomt doet er niet toe. Constant iemand pamperen dat hij zo goed bezig is, maar geen stappen maakt schiet je helemaal niks mee op.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo motiverend!
Ik denk echt dat sommige mensen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze nog reageren in een Deezertopic als ze hem geen enkel succesje gunnen, hoe onbeduidend het in hun ogen ook mag lijken.
Hier ben ik het wel deels mee eens. Er zit progressie in zijn passieve houding, hij begint al wat meer te snappen dat hij actie moet ondernemen wil er wat gebeuren. Maar qua aansluiting zit er natuurlijk geen progressie, dat gaat er ook niet komen als hij geen professionele hulp zoekt denk ik. Iedereen die tot nu toe met hem ontmoet heeft heeft een lading shit over zich gekregen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij nooit op dates ging, dit is geen vooruitgang te noemen. Hij spreekt continu over aansluiting, waar zie jij dat ontstaan? Zelfs zijn 'succesvolle' afspraak met die buitenlandse heeft als resultaat dat zij hem van Tinder afgooit zonder iets te zeggen.
Je kan zeggen wat je wil, maar ik zie 0 progressie in zijn echte problemen die hier al meer dan een jaar besproken worden.
Ik ben wel klaar, want deze plaat van jou duurt me veel te lang en ik hoor niks nieuws.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Dat dat hard aankomt doet er niet toe. Constant iemand pamperen dat hij zo goed bezig is, maar geen stappen maakt schiet je helemaal niks mee op.
En iedereen gunt de man succes, waarom anders al die adviezen? Maar hij zorgt ervoor dat mensen hem als een zeikerd gaan aanzien omdat hij alles alsnog op eigen houtje doet, daar waar hij deze topics opent om adviezen in te winnen en zo niet dan wel indirect door dingen te delen waarop je automatisch advies geeft.
Het verschil daarin is dat ik en Deezer geen persoonlijk contact hebben gehad en elkaar niet hebben gemeet zodat we iets zouden kunnen afspreken over de manier waarop de bevindingen zullen worden gepresenteerd. Daar had hij wel de kans voor met haar, maar in plaats daarvan geeft hij haar een trap na.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Net zoals Deezer vrij is te reageren bedoel je? Goed zo, dan begrijpen we elkaar.
Wat wil je horen dan? Een feestje opdat hij een meisje heeft gesproken? Ja, dat hij afspreekt speelt in op een minder passieve houding, niks anders dan lof. Maar de afhandeling en een vervolgafspraak zit er mooi niet in als hij mensen waarmee hij afspreekt op zo'n manier afschildert.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar, want deze plaat van jou duurt me veel te lang en ik hoor niks nieuws.
Joh, sorry dat het geen kusjekroel meer is na meer dan een jaar hetzelfde riedeltje te lezen in ieder datingtopic wat beschikbaar is.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo motiverend!
Ik denk echt dat sommige mensen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze nog reageren in een Deezertopic als ze hem geen enkel succesje gunnen, hoe onbeduidend het in hun ogen ook mag lijken.
Samenvatting; fokster gemeet, hier een aantal oordelen over haar plaatsen met de vermelding dat ze geen relatiemateriaal is voor hem.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging even teruglezen om te kijken wat hij nu precies gezegd had waar iedereen zo over valt.
Gaat helemaal nergens over. Stelletje dramaqueens.
Amen. Alleen willen de Deezer-aanhangers dit niet horen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer zijn probleem is toch ook helemaal niet daten? Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij wel vaker dates heeft gehad. Zijn probleem is NA de date het contact dat dan weer weg valt en dat zegt toch dat er tijdens zo'n date iets niet helemaal goed gaat?
Het Franse meisje dat ook opeens verdwenen is, de date daarvoor waarvan hij gewoon bekende dat hij zich zou schamen als hij met haar over straat moest. Naast dat je dat gewoon niet zegt over mensen zegt dat toch al dat zijn interactie met mensen niet goed loopt?
Je leert door ervaringen, helemaal waar maar als die ervaringen steeds op hetzelfde punt stuk lopen dan heb je gewoon hulp nodig van iemand die je tips kan geven om over dat punt heen te komen, of dat nou een psycholoog is of een vriend of een willekeurige fokker, maakt niet uit maar bij al die opties is het wel belangrijk dat je ook kan luisteren naar wat iemand zegt, ookal denk je er zelf misschien anders over.
Deezer wil absoluut geen contact met andere mensen met autisme, terwijl dat ook een groep is die hem veel zouden kunnen leren, misschien nog wel meer dan een psycholoog maar als je echt voor alles je ogen sluit en vrolijk door gaat waar je mee bezig was en dus steeds weer op dat ene punt blijft hangen........
Ja, ik heb het dus ook gelezen net. Had beter gekund, maar kreeg veel meer aandacht dan het verdiende.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samenvatting; fokster gemeet, hier een aantal oordelen over haar plaatsen met de vermelding dat ze geen relatiemateriaal is voor hem.
Ik zie het grote probleem niet, maar netjes is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |