In het echte leven kom je zeker ook aandacht tekort ondanks je 'bruisend sociaal leven'?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo tof om genegeerd te worden.
Waarom negeer je hem niet gewoon?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het echte leven kom je zeker ook aandacht tekort ondanks je 'bruisend sociaal leven'?
Nounou, onze teddybeer begint eens van zich af te bijten, het werd tijd. Overigens is het wel grappig dat je hoogstwaarschijnlijk door mijn overmatig postgedrag denkt dat ik geen sociaal leven heb, maar het tegendeel is waar, ik sta er zelf soms ook van te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het echte leven kom je zeker ook aandacht tekort ondanks je 'bruisend sociaal leven'?
En waarom zouden ze jou willen meeten? Ik lees hier af en toe nog mee maar blijf me verbazen over sommige dingen die jij zegt en post. Ik ken beide dames, en ik denk dat het voor hen net zo is. Maar corrigeer me als dat niet zo is samzz/straw?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Samzz wil ik wel meetenEn strawberry.
Ik heb je ook ooit een aanbod gedaan maar nooit iets gehoord. Nu ben ik benieuwd waarom dat is en wat jouw verwachtingen over mij zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je weet wat ik over je denk: betweterig, en qua uiterlijk eveneens. Verwacht zo'n held op sokken.
Dat je het vooroordeel over je studie waarmaakt qua gezelligheidsgehalte. Je bent al wat ouder, maar van die studenten die met 22 al doen alsof ze heel wat voorstellen inclusief stoffige garderobe, tas en kapsel. Maar hey, dit is niet persoonlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb je ook ooit een aanbod gedaan maar nooit iets gehoord. Nu ben ik benieuwd waarom dat is en wat jouw verwachtingen over mij zijn?
Nee klopt, wat dat betreft is iedereen natuurlijk bevooroordeeld. Met als enige verschil dat wij weten wanneer het netjes is om die vooroordelen voor je te houden en wanneer niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:45 schreef Moonraker2.0 het volgende:
Je zou nog eens verbaasd kunnen zijn hoe iemand in het echt kan zijn
daar ben je autist voor die zeggen zowat wat ze denken. Handig echter niet altijd...quote:Op maandag 13 juni 2016 00:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee klopt, wat dat betreft is iedereen natuurlijk bevooroordeeld. Met als enige verschil dat wij weten wanneer het netjes is om die vooroordelen voor je te houden en wanneer niet.
De banaan valt niet ver van de boom?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Bananenpap het volgende:
Ik kom er net achter dat ik dicht bij Syndroom in de buurt woon.
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:50 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Er zal wel iets in ons zeewater zitten denk ik.
Dit zijn dingen die je gewoon echt niet kan posten als die meid dat niet zelf op FOK! heeft verteld. Zij kan zich op FOK! niet meer vertonen zonder dat ze bij iedereen bekend staat als een onzekere ASS'er.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het zelf wellicht ook.
Mijne enige echte jarenlange vriendschap was nog voor het pre-internettijdperk manquote:Op maandag 13 juni 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je gewoon echt niet kan posten als die meid dat niet zelf op FOK! heeft verteld. Zij kan zich op FOK! niet meer vertonen zonder dat ze bij iedereen bekend staat als een onzekere ASS'er.
Ik denk dat ik een stuk of 25 mensen van FOK! ontmoet heb en sommigen bouw je een hele hechte band mee op. Het is echt not done om bepaalde dingen die je in real life met elkaar deelt doodleuk op het forum te plempen.
Daar moet je echt wat voorzichtiger mee worden.
Het was dan ook bedoeld als hulpquote:Op maandag 13 juni 2016 00:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijne enige echte jarenlange vriendschap was nog voor het pre-internettijdperk man
Wat is dat nou voor argument? Geeft jou dat dan plots het recht bepaalde dingen over mensen te openbaren?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijne enige echte jarenlange vriendschap was nog voor het pre-internettijdperk man
Ik mag hopen dat hij zijn gebrek aan ervaring benoemt.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor argument? Geeft jou dat dan plots het recht bepaalde dingen over mensen te openbaren?
Wauw...spot on...je beschrijft letterlijk mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat je het vooroordeel over je studie waarmaakt qua gezelligheidsgehalte. Je bent al wat ouder, maar van die studenten die met 22 al doen alsof ze heel wat voorstellen inclusief stoffige garderobe, tas en kapsel. Maar hey, dit is niet persoonlijk
Heb teruggelezen, maar er is inmiddels geen beeld meer te vormen, dus denk dat er een paar posts zijn verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2016 06:19 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus wat gaat het hard.
Zijn er verder nog ontwikkelingen, of gaan we nog een deel verder speculeren over die arme meid die mee kan lezen maar zich niet echt goed kan verdedigen (omdat er een bepaald beeld van haar is neergezet).
Je was gewoon nieuwsgierig naar hem, of dacht je oprecht een leuk persoon te meeten?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar goeeeee, het was niet om te helpen.
Omdat ie een autist is en de verwerkingstijd alleen omlaag kan als hij hulp zoekt.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Wat ik het meest bijzonder vind is dat het echt hele topics duurt voordat Deezertje simpele dingen snapt. Waarom moet alles zo laaaaaaaaaangdradig.
Troost je. Over een topic begint het allemaal weer van voren af aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Wat ik het meest bijzonder vind is dat het echt hele topics duurt voordat Deezertje simpele dingen snapt. Waarom moet alles zo laaaaaaaaaangdradig.
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef Berk-24 het volgende:
Deezertje, please stop met Fok! Je zet jezelf publiekelijk voor aap neer. Iedereen weet al hoe je heet. Je bent gewoon erg onhandig.
En daarnaast: stel je prioriteiten bij. Een vriendin (zeker iemand met hbo-niveau of hoger) is not-done. Zoek eerst een baan, probeer sociale vaardigheden te ontwikkelen en zoel dan pas naar een leuk meisje van jou niveau (mbo dus)
Wellicht qua opleiding, niet qua denken.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.
Niets is een absolute voorspeller op dat gebied. Opleidingsniveau is wel een relatief goede voorspeller.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Lienekien het volgende:
Opleidingsniveau is nooit een absolute voorspeller of het op relatiegebied wel of niet goed klikt.
Ja en als je je dates online zoekt en je vinkt een minimaal opleidingsniveau aan, dan kun je dus net die heel goede match mislopen. Zelfde als je je blindstaart op profielfoto's.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niets is een absolute voorspeller op dat gebied. Opleidingsniveau is wel een relatief goede voorspeller.
Ik vind downdaten overigens echt een term om van te kotsen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Lienekien het volgende:
Opleidingsniveau is nooit een absolute voorspeller of het op relatiegebied wel of niet goed klikt.
Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom hbo-niveau of hoger not done? Ik zit op dat zelfde niveau hoor, zeker qua feitelijk denken.
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:08 schreef isax het volgende:
[..]
Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.
Betekend niet dat je dom of stom bent. Betekend dat je proffesionele hulp nodig hebt want als je daarmee beetje vaart maakt, valt er best het een en ander recht te trekken.
Hoe je met dit afspraakje om gaat is weer een perfect voorbeeld waarom. Je hebt blijkbaar niet eens het besef dat je naderhand niet dingen online gaat bespreken.
Niveau van een tienjarige lijkt me echt heel overdreven. Dat soort uitspraken helpen echt niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:08 schreef isax het volgende:
[..]
Emotioneel ben je ver onder ontwikkeld. In mijn ogen ben je misschien op het niveau van een 10 jarige en dat is wellicht al hoog gegrepen.
Betekend niet dat je dom of stom bent. Betekend dat je proffesionele hulp nodig hebt want als je daarmee beetje vaart maakt, valt er best het een en ander recht te trekken.
Hoe je met dit afspraakje om gaat is weer een perfect voorbeeld waarom. Je hebt blijkbaar niet eens het besef dat je naderhand niet dingen online gaat bespreken.
Juist.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen.
Er moet ergens een mentale post-it komen dat je voorzichtig moet zijn met privé-informatie van iemand anders, informatie die jou in vertrouwen is verteld.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niveau van een tienjarige lijkt me echt heel overdreven. Dat soort uitspraken helpen echt niet.
Heb je al contact gehad met de dame in kwestie? Het advies hier is veelal goed bedoeld (je zou er iets mee kunnen doen in de toekomst) maar haar mening over 'je eerlijke antwoorden' is toch wel het belangrijkste?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat half FOK! hier een verslag vroeg. Maar goed, ik laat wel niks meer weten voortaan.
De mogelijkheid tot groeien heb je wel. Je weigert alleen die mogelijkheid aan te pakken.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.
Ze leest mee, en moest er nog een nachtje over slapen. Het is ook zeker geen trap na, want het is verder een heel lief en eerlijk meisjequote:Op maandag 13 juni 2016 09:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je al contact gehad met de dame in kwestie? Het advies hier is veelal goed bedoeld (je zou er iets mee kunnen doen in de toekomst) maar haar mening over 'je eerlijke antwoorden' is toch wel het belangrijkste?
De mogelijkheden pak ik vooral veilig aan ja, op sites en apps. Al is dat voor velen ook een flinke stap, voor mij niet. Het is makkelijker om iemand in het wild aan te spreken misschien, en dat lukt mij steeds meer, maar als je online een gesprek hebt ben je niet meteen afgewezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot groeien heb je wel. Je weigert alleen die mogelijkheid aan te pakken.
Gebrek aan ervaring, zeker. Invloed van je ASS, ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua intelligentie ben ik wel slim blijkt uit alle testen en ook qua opleiding, maar emotioneel loop ik achter, maar dat is meer ook omdat ik geen vriendschappen of relaties heb dus ontwikkeling staat al lang stil. geen mogelijkheid tot groeien behalve dan tijdens 'dates'. Die lopen vaak wel oké, dus het is meer gebrek aan structurele praktijkervaring.
Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Even verduidelijken, wellicht voel je het verschil niet, maar snap je het wel met voorbeelden.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zo duidelijk zegt van geen trap na. Toch, wees niet zo onzeker en vraag (zeker als ze mee leest) aan haar of ze er mee zit?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze leest mee, en moest er nog een nachtje over slapen. Het is ook zeker geen trap na, want het is verder een heel lief en eerlijk meisjeMaar dat haar uitstraling mij té onzeker is (wat ze zelf ook bevestigde) is gewoon wat ik opmerkte en als ik dat zelfs doorheb zegt genoeg. Nogmaals, geen trap na.
Als je vaste contacten hebt onderneem je misschien meer en kom je weer in contact met nieuwe mensen door de activiteiten die je samen onderneemt. Nu ben ik altijd alleen dus moet ik mezelf ergens bij aansluiten, vanaf scratch beginnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.
Wat heeft dat te maken met mijn punt?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je vaste contacten hebt onderneem je misschien meer en kom je weer in contact met nieuwe mensen door de activiteiten die je samen onderneemt. Nu ben ik altijd alleen dus moet ik mezelf ergens bij aansluiten, vanaf scratch beginnen.
Het is natuurlijk een wisselwerking.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier draai je wsl oorzaak en gevolg om. Ik denk eerder dat juist omdat je al heel lang emotioneel achterloopt heb je geen vriendschappen of relaties gehad.
Uiteraard.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een wisselwerking.
Veilig is een psycholoog. Die heeft beroepsgeheim. Op websites en apps vind je misschien wel hulp, maar niet de hulp die je nodig hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De mogelijkheden pak ik vooral veilig aan ja, op sites en apps. Al is dat voor velen ook een flinke stap, voor mij niet. Het is makkelijker om iemand in het wild aan te spreken misschien, en dat lukt mij steeds meer, maar als je online een gesprek hebt ben je niet meteen afgewezen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is. Deezer heeft t niet handig aangepakt, maar allemaal bovenop hem springen is ook niet nodig.
Dat stukje tussen haakjes is voor het eerst dat ik je iets nuttigs zie melden.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik de dame heb gekwetst biedt ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan en is dat een les voor de volgende keer. Niks meer neerzetten hier (en misschien met FOK! stoppen).
Mijn post ging specifiek over de aanvallen op wat hij prijs gaf over de persoon waar hij mee datetequote:Op maandag 13 juni 2016 10:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gek hé als hij met 14 huiltopics komt.. Geheel terecht dat er op deze manier wordt gereageerd. En maar janken dat hij het zo moeilijk heeft, geen vrienden heeft blablabla en iedere 'date' aankomen met verhalen dat ze niet voldoet aan zijn eisen.
Deezer, neem een fucking hond.
Waarom lees je niet eens wat boeken over EQ? Zoek wat TED filmpjes van Daniel Goleman. Voor je eigen bewust wording. Doe desnoods een cursus NLP (heeft geen sociaal stigma - je zal er alleen maar professioneler overkomen tijdens je sollicitatie).quote:Op maandag 13 juni 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit. En wat je nodig hebt, is -helaas- heel vaak niet wat je graag wil.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veilig is een psycholoog. Die heeft beroepsgeheim. Op websites en apps vind je misschien wel hulp, maar niet de hulp die je nodig hebt.
Feitelijk denken is iets wat jij helemaal niet kan. Als je werkelijk zo feitelijk had gedacht had je eens die tips die hier al een maand worden gegeven aangenomen, hulp gezocht en jezelf vermand om wat te gaan bereiken in je leven in plaats van maar huiliehuilie-gedrag tentoon te spreiden hier.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij dit soort reacties mis ik echt een like functie op Fok!quote:Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dit. En wat je nodig hebt, is -helaas- heel vaak niet wat je graag wil.
Ik vind het erg dat je het jezelf zoveel moeilijker maakt dan het hoeft te zijn, Deezer. Je doet maar trial-and-error en trial-and-error zonder echt inzicht of concrete feedback in wat er juist gebeurd is. Dat lijkt me frustrerend, vermoeiend, en als een toevallige reeks successen dan weer onderbroken wordt door een reeks mislukkingen, zeer demotiverend.
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn post ging specifiek over de aanvallen op wat hij prijs gaf over de persoon waar hij mee datete.
Wie/wat verdient dat? Wij? Voor de entertainmentwaarde? Ze heeft hier al gepost en vindt het prima.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.
Nou, ik vind haar een held. Jezelf kwetsbaar durven opstellen bij Deezertje lijkt me een recept voor problemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alles wat hij prijs gaf is zo ongeveer negatief behalve het feit dat ze 'eerlijk was'. Eerlijk zijn kan je helemaal niet weten na 1 date, dat kom je in de loop van tijd te weten. Zijn manier waarop hij het aanpakt en haar neerzet, verdient dat zij hier eens komt posten over wat er daadwerkelijk van waar is en hoe Deezertje in real optreed.
En nee dat zal ze wel niet doen, want dan weten we wie er met hem op 'date' is gegaan en zal ze misschien belachelijk worden gemaakt, maar gezien het aantal mensen dat nog serieus aanbiedt deze vent te meeten zou dat dan ook niet op zijn plaats zijn.
Ik vind haar ook een held, zeker dat ze haar verhaal niet doet, dat vind ik nog van de meeste klasse getuigen. Misschien vindt ze hem wel een ongelooflijke kwal van een gozer en houdt ze dat voor d'r.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:34 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar een held. Jezelf kwetsbaar durven opstellen bij Deezertje lijkt me een recept voor problemen.
Het is je nog maar 100 keer uitgelegd hier? Lees anders even terug.quote:
Je hebt echt een enorm bord voor je kop.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:
De reden dat ik geen profi-hulp zoek is ook deels omdat ik met het sociale aspect op zich geen probleem heb, dat is vooral doen blijkt zoals de afgelopen de dagen.
Dat het in jouw geval wél een FOK!ster is, is toch een cruciaal verschil?!quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Maar al die andere datingtopics (2 en 3) zijn toch precies hetzelfde? Gebruikers beschrijven hun dates en kwellingen, ook zonder toenaam maar dan is het meestal geen fokker. Dus ik zie het probleem niet zo? Puur omdat degene hier kan meelezen, maar dat zou een niet-fokker natuurlijk ook kunnen als ik wist dat hier een datingtopic was en ik zou een date hebben die avond.
Het feit dat, zoals ik net in mijn vorige post aanhaal, hij dat niet bestrijdt met: ik heb met haar overlegd dat ik dit mag openbaren, zegt al genoeg over hem. Maargoed, omdat hij vindt dat zij nog minder is dan hem, heeft hij wel de ballen om het hier neer te plempen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat het in jouw geval wél een FOK!ster is, is toch een cruciaal verschil?!
Dan is het lastiger jezelf erin te herkennen(je weet de username van die ander niet) en de auteurs houden daar (ook al is het voor jou niet zichtbaar) wel rekening mee.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Maar al die andere datingtopics (2 en 3) zijn toch precies hetzelfde? Gebruikers beschrijven hun dates en kwellingen, ook zonder toenaam maar dan is het meestal geen fokker. Dus ik zie het probleem niet zo? Puur omdat degene hier kan meelezen, maar dat zou een niet-fokker natuurlijk ook kunnen als ik wist dat hier een datingtopic was en ik zou een date hebben die avond.
Dat is wel degelijk een verschil (fokster/geen fokster)quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Heb je mijn post gelezen?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Deezertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |