Ik vrees van nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zou ze zelf nog wel begrijpen wat ze zegt?
was super gevat, allesquote:
sia livequote:
Yes, net nu kandidaten een smoel krijgen is het al klaarquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wtf mijn hele liefde voor het originele Idols format is aanwezig maar met deze versie totaal verdwenen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Eva toch een manisch wijf, ik weet niet wat die in haar flamoes heeft gestopt de afgelopen weken maar Kim Holland zou er graag patent op aanvragen gok ik zo
de dope zit verstopt tussen dr harenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Eva toch een manisch wijf, ik weet niet wat die in haar flamoes heeft gestopt de afgelopen weken maar Kim Holland zou er graag patent op aanvragen gok ik zo
zie pohi van dit topicquote:
quote:
quote:Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 1 juni 2016 @ 21:42 door iBenny:
Topictitel: "Idols #25 Wie heeft de (Ma)X-Factor?" -> "Idols #25 Je killed die ass"
quote:
Ze moet naar NL komen.quote:
we gaan bellenquote:
Mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef Onnoman het volgende:
dit klinkt best goed zeg ik in alle eerlijkheid
Begon goed, maar met de beat erbij weer matig.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef Onnoman het volgende:
dit klinkt best goed zeg ik in alle eerlijkheid
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Had het rustig moeten houden, dat was goed, daarna niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Begon goed, maar met de beat erbij weer matig.
4quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Martijn Krabbe is ook echt niet serieus te nemen, ga maar weer lekker hysterisch in die boksring staan gillen met je lineaal Wendy naast je.
Mooi omschrevenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Martijn Krabbe is ook echt niet serieus te nemen, ga maar weer lekker hysterisch in die boksring staan gillen met je lineaal Wendy naast je.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
die krullenbol jury vind ik echt een koning.. hij blijft lekker in oldschool Hollands nuchterheid..
te goed voor dit programma.. zie hem liever bij HGT..
dikke 10 voor hem
ik mag hem gewoon
idd.. doe normaal -zou mijn opa gezegd hebben- dan doe je gek genoegquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Ronald weet in ieder geval waar ie het over heeft
quote:
Helaas is Ronald het enige jurylid die fatsoenlijk commentaar geeft met kennis van zaken. Martijn hoort er niet thuis en Eva kan alleen dom praten. De keus voor Jamai kan ik dan wel snappen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
die krullenbol jury vind ik echt een koning.. hij blijft lekker in oldschool Hollands nuchterheid..
dikke 10 voor hem
ik mag hem gewoon
Dat.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Ronald weet in ieder geval waar ie het over heeft
sluit ik me bij aan..quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Helaas is Ronald het enige jurylid die fatsoenlijk commentaar geeft met kennis van zaken. Martijn hoort er niet thuis en Eva kan alleen dom praten. De keus voor Jamai kan ik dan wel snappen.
ze hoort er gewoon niet thuis. Kan geen kritiek geven, op kleding na, wat uitgekozen wordt door stylistenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]wat een onzin
Als jij iets doet of zegt wat een ander niet bevalt, moeten we dan ook een pagina voor jou maken?
Wat een flauwekul die media shit
Prima mag jij vinden maar dat betekent niet dat je iemand publiekelijk moet bashen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze hoort er gewoon niet thuis. Kan geen kritiek geven, op kleding na, wat uitgekozen wordt door stylistengeen idee waarom ze jurylid is.
Met zo'n kapsel vraagt ze er wel omquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Prima mag jij vinden maar dat betekent niet dat je iemand publiekelijk moet bashen.
Ga weg man, moraalridder.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Prima mag jij vinden maar dat betekent niet dat je iemand publiekelijk moet bashen.
in mijn woonkamer is het ook zo saai.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
O'G3NE wel eens gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:03 schreef loezzzje het volgende:
waarom doet ze altijd zo debiel met haar handje
door iemand publiekelijk te betichten van bashen terwijl er prima argumenten gegeven worden waarom ze uit het programma moet lijkt me weinig respectquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]respect hebben. Iemand moet het doen he
komt door al deze nummersquote:
Dat zijn 3 dirigenten johquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet. doen die dat ook?
Eens.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
dikke 10 voor hem
ik mag hem gewoon
maar wel synchroonquote:
niet bashenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eens.
10.000x beter dan dat hysterische puberale gedoe van Eva.
Of gewoon in de kerkquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef iBenny het volgende:
Laat Nina alsjeblieft gewoon op kleine podia zingen.
dat is elke ster toch? Ik zie Adèle ook niet opeens grunten op haar cd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Nina is echt verreweg de beste.
Wordt wel verschrikkelijk moe van die trage, saaie nummers. Wordt een one-trick-pony
deden ze dat maarquote:
Manna plofrijst snoepjesquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
door iemand publiekelijk te betichten van bashen terwijl er prima argumenten gegeven worden waarom ze uit het programma moet lijkt me weinig respect
Omg wat een verschrikking van een versie en om te zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goed maar wat afwisseling kan geen kwaad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is elke ster toch? Ik zie Adèle ook niet opeens grunten op haar cd.
Maar goed, zij is ook niet mijn muziek.
Maar is de stem in het origineel niet wat sneller afgedraaid en ook wat gemixt?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Jeezus, dit is echt slecht. Niet te geloven.
dit kan niet eens goed gedaan worden. Ze willen Tom er sowieso uit hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Omg wat een verschrikking van een versie en om te zingen![]()
![]()
nee, dit is de teer opgevoede generatie. Opgehemeld door ouders, en wie er niet mee eens is wordt opgewachtquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Durven ze niet te zeggen dat het gewoon niet om te pruimen was?
Het origineel is niet sneller. Er bestaat wel een mix versie misschien dat je t nummer daar van kent?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Maar is de stem in het origineel niet wat sneller afgedraaid en ook wat gemixt?
Want dit zo klonkt vreselijk
En daarna hoort niemand er meer wat vanquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:16 schreef Funky1982 het volgende:
Hoe kunnen ze in godsnaam lovend zijn over Tom...![]()
Nina wint
net als die winnares van X-factor waar ik weer de naam van kwijt ben, net zoals vorige weekquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En daarna hoort niemand er meer wat van
Ruben had ook moeite om het tweede optreden van Tom positief af te rondenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog nooit zo'n waardeloze talentenshow gezien je schaamt je toch kapot als je dit moet presenteren
Opmerkelijk iddquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:19 schreef Funky1982 het volgende:
Toch een vorm van doorzettingsvermogen dat we elke week weer kijken
Zou nieteens weten waar ik die dingen kan kopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:37 schreef loezzzje het volgende:
Een cdsowieso, wie koopt er nog een cd in de winkel...
v&d. maar die is nou ook dicht. dus zou het nou idd ook niet meer weten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou nieteens weten waar ik die dingen kan kopen
Geen fysieke winkel iddquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou nieteens weten waar ik die dingen kan kopen
Haha, van die kandidaten is Kimberly toch een van de slechtsten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef iBenny het volgende:
Kimberly bij The Voice... Via een wildcard
Vroeger heel wat uren in de ouderwetsche cd winkel doorgebracht. Mooi man lekker cd's luisteren voordat je ze kocht.quote:
Ben toch eerlijk, ook die Steve is helemaal ruk. Dat hij wellicht de minst waardeloze van dit groepje is zou kunnen maar dan wil nog niet zeggen dat hij potentie heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef female81 het volgende:
Wie de winnaar ook wordt, verder dan dinnershows, cruiseschepen en kleine musicals gaat de carrière vast niet reiken.
Ik zag in Steve meer potentie, maar die liet het uitgerekend nu afweten.
Heerlijk was dat hequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vroeger heel wat uren in de ouderwetsche cd winkel doorgebracht. Mooi man lekker cd's luisteren voordat je ze kocht.
Qua totaalpakket iig meer dan de andere drie die vandaag op het podium stonden. Kimberley zingt weliswaar beter, maar is meer geschikt om als achtergrondzangeres achter een grotere artiest te zetten. Ze is professioneel, maar geen idool.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben toch eerlijk, ook die Steve is helemaal ruk. Dat hij wellicht de minst waardeloze van dit groepje is zou kunnen maar dan wil nog niet zeggen dat hij potentie heeft.
Iedere week het Mega Top 50 blaadje halen om te kijken wie op nummer 1 stond en ouwehoeren met de Megadeth-liefhebbende platenzaakbaas over mijn favoriete boybands en of de nieuwste van Take That ook bij hem wordt verkocht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vroeger heel wat uren in de ouderwetsche cd winkel doorgebracht. Mooi man lekker cd's luisteren voordat je ze kocht.
Dat soort dingen ja. Eigenlijk wel veel leuker dan nuquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere week het Mega Top 50 blaadje halen om te kijken wie op nummer 1 stond en ouwehoeren met de Megadeth-liefhebbende platenzaakbaas over mijn favoriete boybands en of de nieuwste van Take That ook bij hem wordt verkocht.
ik hoopte 30quote:
Adele klinkt voor mij net zo hetzelfde als bv een Coldplay, dat ook een eigen sound heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja goed maar wat afwisseling kan geen kwaad.
Jamai mag dom lullen maar Adele heeft wel wat meer afwisseling tussen haar nummers.
Maar goed.
Bedoel je met een van die 2 meisjes Michelle?quote:Op donderdag 2 juni 2016 06:12 schreef skysherrif het volgende:
Toen Rowen afviel was het voor mij al klaar. Zij had het moeten winnen van de laatste 10.
Die partner van tom was ook beter dan heel dit veld. Verder 2 van die meisjes die in Bali afvielen die echt een offday hadden waren ook een stuk beter dan dit zootje.
Nee, die bedoel ik niet. Die 2 beetje indo achtige types meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Bedoel je met een van die 2 meisjes Michelle?
Die had een prima eerste auditie (en dito theaterronde), maar had op Bali vervolgens een ont-zet-ten-de offday.
Er stond iig wel wat, visueel gezien. Beetje ordinair, maar ik zag het liever dan de twee kleurloze types die het nu met elkaar mogen uitvechten.
ik vond dit een leuk wijf!!quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:35 schreef skysherrif het volgende:
Nee, die bedoel ik niet. Die 2 beetje indo achtige types meen ik me te herinneren.
Yup!quote:
thanx for the tip..quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:30 schreef iBenny het volgende:
Nina en Kimberly zijn trouwens bij RTL Late Night zo
Ben aan het kijken. Maar... WAAR is Humberto?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:30 schreef iBenny het volgende:
Nina en Kimberly zijn trouwens bij RTL Late Night zo
Zomervakantie / Zomerstopquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben aan het kijken. Maar... WAAR is Humberto?
Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.quote:
Idd. Die twee doen t nog best goed. Zij zijn t eerlijkste en ook lekker kort en bondig. En vaak ook gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.
Ik zie graag Eva en Jamai terug. Ronald en Martijn mogen thuis blijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.
Wat vind je zo goed aan Eva/slecht aan Ronald?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:06 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Ik zie graag Eva en Jamai terug. Ronald en Martijn mogen thuis blijven.
Ik zie Nina d'r geld wel verdienen in de muziek, maar als Idol lijkt me sterk ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:13 schreef DropDiffuser het volgende:
Ik zie beiden finalistes niet echt groot worden na Idols. Nina, schattige meid en mooie stem, maar imponeert niet als artiest. Geen ster.
Die andere ziet eruit als een ster en heeft een goede stem, maar om het geheel vind ik haar niet bijzonder genoeg.
Bovendien zouden ze in the Voice beiden al in The Battles gestrand zijn.
Het publiek zal woensdag op Nina stemmen, voorspelbaar als ze zijn.
Bij hen, nog wel het meeste bij Ronald, telt een compliment echt. Dan heb je iets goed gedaan. Eva flipt standaard door, dus dat maakt geen indruk meer. Martijn is een beetje die kerel die in een groep mannen die discussiëren over voetbal ook wat wil inbrengen waarna wat pijnlijke blikken worden uitgewisseld en iemand de situatie oplost door heel hard "WIE WIL ER NOG BIER?" te roepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Die twee doen t nog best goed. Zij zijn t eerlijkste en ook lekker kort en bondig. En vaak ook gewoon eerlijk.
Die andere twee lullen en lullen maar en zeggen weinig en vaak te positief
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef Operc het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Die twee doen t nog best goed. Zij zijn t eerlijkste en ook lekker kort en bondig. En vaak ook gewoon eerlijk.
Die andere twee lullen en lullen maar en zeggen weinig en vaak te positief
nou nouquote:
Ik haat ze eigenlijk allemaal, maar... martijn krabbé hoeft inderdaad zeker niet meer terug te komen.quote:
Bij Kimberly is dat een paar jaar geleden al gebeurd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:13 schreef DropDiffuser het volgende:
Bovendien zouden ze in the Voice beiden al in The Battles gestrand zijn.
quote:Wie wint ‘Idols’ 2016: Nina of Kimberly?
Morgenavond wordt in een bomvolle muzikale show bekend wie zich hét nieuwe idool van Nederland mag noemen. Nina den Hartog en Kimberly Fransens hebben duizenden kandidaten achter zich gelaten en nemen het woensdag 8 juni in de finale van het RTL 5-programma ‘Idols’ tegen elkaar op. Beiden krijgen nog één kans om de jury, bestaande uit Martijn Krabbé, Jamai Loman, Eva Simons en Ronald Molendijk, en het Nederlandse publiek voor zich te winnen. Voor de winnaar ligt een platencontract bij Cloud 9 Music klaar.
Spetterende optredens
De winnaar van de allereerste ‘Idols’, Jamai Loman, zal in deze allesbeslissende liveshow met zowel Kimberly als Nina een bijzonder duet zingen. Daarnaast presenteren beide finalisten hun eerste eigen single. Nina zingt het prachtige ‘Lights Go Out’ en Kimberly het poppy ‘How Bad’. Vanochtend zijn deze singles bij ‘Goedemorgen Lex’ op 100%NL voor het eerst gedraaid.
Wereldprimeur Eva Simons
Ook jurylid Eva Simons heeft een bijzondere rol in de finale. Zij komt met een wereldprimeur: samen met haar echtgenoot Sidney Samson zal zij haar nieuwe single ‘Escape From Love’ ten gehore brengen. Deze wordt daarna wereldwijd gereleased.
‘Idols’ wordt gepresenteerd door Lieke van Lexmond en Ruben Nicolai en geproduceerd door Blue Circle. De inschrijving voor het volgende seizoen is inmiddels geopend en kan via www.idols.nl
Dat is goed gezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Pheno het volgende:
Eerder dat ze binnen drie weken liveshows al een winnaar hebben. Met kutthema's (nou ja, ik noem het niet eens thema's, gewoon random uitgekotste 538-nummers). Je krijgt niet eens de tijd om de kandidaten te leren kennen. Of de opbrengst/aandacht valt tegen en ze raffelen het af, of ze hebben er sowieso geen zin in om wekenlang liveshows te doen. Geen idee.
Dat is goed gezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Pheno het volgende:
Eerder dat ze binnen drie weken liveshows al een winnaar hebben. Met kutthema's (nou ja, ik noem het niet eens thema's, gewoon random uitgekotste 538-nummers). Je krijgt niet eens de tijd om de kandidaten te leren kennen. Of de opbrengst/aandacht valt tegen en ze raffelen het af, of ze hebben er sowieso geen zin in om wekenlang liveshows te doen. Geen idee.
Omdat de gemiddelde kijker 16 is en dat wil horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:46 schreef ato het volgende:
Inderdaad waarom Q-Music of 538 liedjes zingen?
Waarom geen prachtige liedjes uit de jaren 50, 60, 70,80 omzetten in eigen productie?
Vorige edities niet? Thema's als Big Band, dat wil ik horen, niet "kies eigenlijk maar iets dat je leuk lijkt, we hangen er wel een random thema aan"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde kijker 16 is en dat wil horen.
De vorige editie, die bestaat niet meer. Alles is veranderd, dus ook dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige edities niet? Thema's als Big Band, dat wil ik horen, niet "kies eigenlijk maar iets dat je leuk lijkt, we hangen er wel een random thema aan"
ons clubje oude zeikerds, die traagheid willenquote:
Anders is het allemaal niet meer te volgen hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ons clubje oude zeikerds, die traagheid willen
Begonnen met een kleine miljoen, nu rond de 700.000. De Bali-afleveringen zaten met +/- 600K op het laagtepunt.quote:
quote:Idols-finaliste Nina neemt ontslag
Idols-finaliste Nina heeft een drastisch besluit genomen. De 18-jarige brunette uit Bergambacht is gestopt als caissière bij de supermarkt waar ze werkte.
"Ik heb dit weekend ontslag genomen bij de supermarkt. Ze schrokken ervan maar begrepen het ook wel. Het was voor mij een heftig besluit, omdat ik daar best een tijdje werkte en er iedereen goed ken. Maar mij zie je daar niet meer achter de kassa'', vertelde ze woensdag in de ochtendshow van 100% NL.
Nina neemt het woensdagavond op tegen Kimberly in de finale van Idols. "Het is niet dat ik zeker weet dat ik van Kimberley ga winnen, maar ik wil gewoon echt voor de muziek gaan na de finale.’’
Op de vraag wat ze gaat doen als dat mislukt, antwoordt Nina aarzelend: "Ik hoop dat ze me dan nog terug willen. Anders zou ik het echt niet weten. Maar ik ga ervan uit dat het gewoon gaat lukken met m’n muziek.’’
Het is bijna schattig, zulke naïviteit.quote:Ik hoop dat ze me dan nog terug willen. Anders zou ik het echt niet weten. Maar ik ga ervan uit dat het gewoon gaat lukken met m’n muziek.’
18? Dan was ze toch al vrij vlot ontslagen, voor supermarktmanagers is minimumloon de max die ze willen betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is bijna schattig, zulke naïviteit.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
18? Dan was ze toch al vrij vlot ontslagen, voor supermarktmanagers is minimumloon de max die ze willen betalen.
Ze heeft 'wereldvreemd' zowat op haar voorhoofd geschreven staan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is bijna schattig, zulke naïviteit.
Och, een bijbaantje bij de supermarkt. Ook weer niet het einde van de wereld als je iets nieuws moet zoeken op 18-jarige leeftijd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft 'wereldvreemd' zowat op haar voorhoofd geschreven staan.
Ze doet me in dat opzicht aan mezelf denken op jonge leeftijd, en in retrospect had ik het graag anders gezien.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een uitnodiging om te komen... Moest je alleen een camera mét flits meenemen
Ik ben niet eens benieuwd hoe haar schaamhaar eruit ziet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef MissJ het volgende:
Eva d'r suikerspin staat er weer hip bij hoor
Jup, en op tv bij RTL Boulevard en RTL Late night... Dus heel Nederland heeft het erover!!11!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Pheno het volgende:
En van radio-station naar radio-station? Dus alleen alle programma's van 538 neem ik aan?
Ah, oke, ik dacht al, ik heb iets gemistquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Jup, en op tv bij RTL Boulevard en RTL Late night... Dus heel Nederland heeft het erover!!11!!
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet eens benieuwd hoe haar schaamhaar eruit ziet.
Door haar overmatig gebruik van superlatieven betekenen haar woorden eigenlijk niets meer. Ze kan het alleen nog maar extra aanzetten door gek te doen, en dat is ook precies wat ze doetquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef MissJ het volgende:
kan Eva eigenlijk wel praten zonder hysterie en zgn. kekke Engelse krachttermen?
Er moet wel geld verdiend worden hequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Pheno het volgende:
Nu al lijnen open? Ze hebben niet eens gezongen?
Nou inderdaad, precies dat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Door haar overmatig gebruik van superlatieven betekenen haar woorden eigenlijk niets meer. Ze kan het alleen nog maar extra aanzetten door gek te doen, en dat is ook precies wat ze doet
Ik met niemand, maar dat komt door zo weinig liveshows en überhaupt pogingen om kandidaten te leren 'kennen'.quote:
Er hangt sowieso een groot schild om het leren kennen van die deelnemers. Ze staan niet op het podium, maken een videoclip...quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik met niemand, maar dat komt door zo weinig liveshows en überhaupt pogingen om kandidaten te leren 'kennen'.
Het programma straalt alleen maar goedkope "shit" uitquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik met niemand, maar dat komt door zo weinig liveshows en überhaupt pogingen om kandidaten te leren 'kennen'.
En dan zie je nog een panty over haar lichaam getrokkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef iBenny het volgende:
Heb je ruim 30 euro voor een kaartje betaald... Staan ze niet eens op het podium
Dat is te zien aan deze kledingquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het programma straalt alleen maar goedkope "shit" uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |