Ik vrees van nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zou ze zelf nog wel begrijpen wat ze zegt?
was super gevat, allesquote:
sia livequote:
Yes, net nu kandidaten een smoel krijgen is het al klaarquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wtf mijn hele liefde voor het originele Idols format is aanwezig maar met deze versie totaal verdwenen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Eva toch een manisch wijf, ik weet niet wat die in haar flamoes heeft gestopt de afgelopen weken maar Kim Holland zou er graag patent op aanvragen gok ik zo
de dope zit verstopt tussen dr harenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Eva toch een manisch wijf, ik weet niet wat die in haar flamoes heeft gestopt de afgelopen weken maar Kim Holland zou er graag patent op aanvragen gok ik zo
zie pohi van dit topicquote:
quote:
quote:Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 1 juni 2016 @ 21:42 door iBenny:
Topictitel: "Idols #25 Wie heeft de (Ma)X-Factor?" -> "Idols #25 Je killed die ass"
quote:
Ze moet naar NL komen.quote:
we gaan bellenquote:
Mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef Onnoman het volgende:
dit klinkt best goed zeg ik in alle eerlijkheid
Begon goed, maar met de beat erbij weer matig.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef Onnoman het volgende:
dit klinkt best goed zeg ik in alle eerlijkheid
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Had het rustig moeten houden, dat was goed, daarna niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Begon goed, maar met de beat erbij weer matig.
4quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Martijn Krabbe is ook echt niet serieus te nemen, ga maar weer lekker hysterisch in die boksring staan gillen met je lineaal Wendy naast je.
Mooi omschrevenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Martijn Krabbe is ook echt niet serieus te nemen, ga maar weer lekker hysterisch in die boksring staan gillen met je lineaal Wendy naast je.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
die krullenbol jury vind ik echt een koning.. hij blijft lekker in oldschool Hollands nuchterheid..
te goed voor dit programma.. zie hem liever bij HGT..
dikke 10 voor hem
ik mag hem gewoon
idd.. doe normaal -zou mijn opa gezegd hebben- dan doe je gek genoegquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Ronald weet in ieder geval waar ie het over heeft
quote:
Helaas is Ronald het enige jurylid die fatsoenlijk commentaar geeft met kennis van zaken. Martijn hoort er niet thuis en Eva kan alleen dom praten. De keus voor Jamai kan ik dan wel snappen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
die krullenbol jury vind ik echt een koning.. hij blijft lekker in oldschool Hollands nuchterheid..
te goed voor dit programma.. zie hem liever bij HGT..
dikke 10 voor hem
ik mag hem gewoon
Dat.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Ronald weet in ieder geval waar ie het over heeft
sluit ik me bij aan..quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Helaas is Ronald het enige jurylid die fatsoenlijk commentaar geeft met kennis van zaken. Martijn hoort er niet thuis en Eva kan alleen dom praten. De keus voor Jamai kan ik dan wel snappen.
ze hoort er gewoon niet thuis. Kan geen kritiek geven, op kleding na, wat uitgekozen wordt door stylistenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]wat een onzin
Als jij iets doet of zegt wat een ander niet bevalt, moeten we dan ook een pagina voor jou maken?
Wat een flauwekul die media shit
Prima mag jij vinden maar dat betekent niet dat je iemand publiekelijk moet bashen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze hoort er gewoon niet thuis. Kan geen kritiek geven, op kleding na, wat uitgekozen wordt door stylistengeen idee waarom ze jurylid is.
Met zo'n kapsel vraagt ze er wel omquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Prima mag jij vinden maar dat betekent niet dat je iemand publiekelijk moet bashen.
Ga weg man, moraalridder.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Prima mag jij vinden maar dat betekent niet dat je iemand publiekelijk moet bashen.
in mijn woonkamer is het ook zo saai.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |