Bootst bekende foto na, bouwen van een wolkenkrabber, mannen die pauze hebben en eten ergens bovenin op een balkquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef MissJ het volgende:
Het enige wat tof is, is het decor. New York![]()
Dit. En kutopdrogend (is dat een goed Nederlands woord?quote:
Ja weet ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef lizzy71 het volgende:
[..]
Bootst bekende foto na, bouwen van een wolkenkrabber, mannen die pauze hebben en eten ergens bovenin op een balk
mwoa, ze gingen hier naar Bali, dan is het budget vrij snel op. En Anouk stopt er dan ook mee, want in dit land mag je geen kritiek even. Ze kreeg me toch een bak ellend over haar heen elke keer als ze wat te zeggen hadquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voice heeft ook veel meer budget denk ik. Eerlijke kritieken kreeg je alleen van Anouk.
kwam er zand uit?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. En kutopdrogend (is dat een goed Nederlands woord?)
Klopt, misschien is Waylon wel eerlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ze gingen hier naar Bali, dan is het budget vrij snel op. En Anouk stopt er dan ook mee, want in dit land mag je geen kritiek even. Ze kreeg me toch een bak ellend over haar heen elke keer als ze wat te zeggen had
Ik denk dat de mentaliteit steeds meer kusjekroelkroel wordt.
bgt winnaar krijgt 250kquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voice heeft ook veel meer budget denk ik. Eerlijke kritieken kreeg je alleen van Anouk.
Het stomme is dat ze tijdens de audities wel onder de tafel kunnen liggen van het lachen, de deelnemers afzeiken. Maar zodra dat voorbij is, alleen nog maar pais en vree.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ze gingen hier naar Bali, dan is het budget vrij snel op. En Anouk stopt er dan ook mee, want in dit land mag je geen kritiek even. Ze kreeg me toch een bak ellend over haar heen elke keer als ze wat te zeggen had
Ik denk dat de mentaliteit steeds meer kusjekroelkroel wordt.
Dat dan weer nietquote:
Dus dat. Anoukquote:
Dat wil Eva ook nabootsenquote:
ik ken het nummer nietquote:
Ik ben benieuwd naar de stemcijfers door de jaren heenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:35 schreef Onnoman het volgende:
vraag me echt af wie stemt..
dan ben je toch serieus een überkneus
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:33 schreef Pheno het volgende:
Nederland vindt Sky Radio liftmuziek het mooist
ik denk steeds minder. Of hoop het. De dansshows liepen iig niet, dat is wel duidelijk,quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de stemcijfers door de jaren heen
Maakt haar ook oud in haar gezicht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Kimberley moet die stomme korte plukjes lang laten groeien. Dit blijft een stewardess gehalte hebben
Het thema is slechte optredens.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er eigenlijk over van het idols format?
Wat is dit keer het thema van de live rondes???
geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er eigenlijk over van het idols format?
Wat is dit keer het thema van de live rondes???
zou ze zelf nog wel begrijpen wat ze zegt?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:39 schreef MissJ het volgende:
Chick, dit heb je echt gekilled man.
WTF, gekilled? Is dat het nieuwe nailen of rocken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |