Bootst bekende foto na, bouwen van een wolkenkrabber, mannen die pauze hebben en eten ergens bovenin op een balkquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef MissJ het volgende:
Het enige wat tof is, is het decor. New York![]()
Dit. En kutopdrogend (is dat een goed Nederlands woord?quote:
Ja weet ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef lizzy71 het volgende:
[..]
Bootst bekende foto na, bouwen van een wolkenkrabber, mannen die pauze hebben en eten ergens bovenin op een balk
mwoa, ze gingen hier naar Bali, dan is het budget vrij snel op. En Anouk stopt er dan ook mee, want in dit land mag je geen kritiek even. Ze kreeg me toch een bak ellend over haar heen elke keer als ze wat te zeggen hadquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voice heeft ook veel meer budget denk ik. Eerlijke kritieken kreeg je alleen van Anouk.
kwam er zand uit?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. En kutopdrogend (is dat een goed Nederlands woord?)
Klopt, misschien is Waylon wel eerlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ze gingen hier naar Bali, dan is het budget vrij snel op. En Anouk stopt er dan ook mee, want in dit land mag je geen kritiek even. Ze kreeg me toch een bak ellend over haar heen elke keer als ze wat te zeggen had
Ik denk dat de mentaliteit steeds meer kusjekroelkroel wordt.
bgt winnaar krijgt 250kquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voice heeft ook veel meer budget denk ik. Eerlijke kritieken kreeg je alleen van Anouk.
Het stomme is dat ze tijdens de audities wel onder de tafel kunnen liggen van het lachen, de deelnemers afzeiken. Maar zodra dat voorbij is, alleen nog maar pais en vree.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ze gingen hier naar Bali, dan is het budget vrij snel op. En Anouk stopt er dan ook mee, want in dit land mag je geen kritiek even. Ze kreeg me toch een bak ellend over haar heen elke keer als ze wat te zeggen had
Ik denk dat de mentaliteit steeds meer kusjekroelkroel wordt.
Dat dan weer nietquote:
Dus dat. Anoukquote:
Dat wil Eva ook nabootsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |