Vroeger heel wat uren in de ouderwetsche cd winkel doorgebracht. Mooi man lekker cd's luisteren voordat je ze kocht.quote:
Ben toch eerlijk, ook die Steve is helemaal ruk. Dat hij wellicht de minst waardeloze van dit groepje is zou kunnen maar dan wil nog niet zeggen dat hij potentie heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef female81 het volgende:
Wie de winnaar ook wordt, verder dan dinnershows, cruiseschepen en kleine musicals gaat de carrière vast niet reiken.
Ik zag in Steve meer potentie, maar die liet het uitgerekend nu afweten.
Heerlijk was dat hequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vroeger heel wat uren in de ouderwetsche cd winkel doorgebracht. Mooi man lekker cd's luisteren voordat je ze kocht.
Qua totaalpakket iig meer dan de andere drie die vandaag op het podium stonden. Kimberley zingt weliswaar beter, maar is meer geschikt om als achtergrondzangeres achter een grotere artiest te zetten. Ze is professioneel, maar geen idool.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben toch eerlijk, ook die Steve is helemaal ruk. Dat hij wellicht de minst waardeloze van dit groepje is zou kunnen maar dan wil nog niet zeggen dat hij potentie heeft.
Iedere week het Mega Top 50 blaadje halen om te kijken wie op nummer 1 stond en ouwehoeren met de Megadeth-liefhebbende platenzaakbaas over mijn favoriete boybands en of de nieuwste van Take That ook bij hem wordt verkocht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vroeger heel wat uren in de ouderwetsche cd winkel doorgebracht. Mooi man lekker cd's luisteren voordat je ze kocht.
Dat soort dingen ja. Eigenlijk wel veel leuker dan nuquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere week het Mega Top 50 blaadje halen om te kijken wie op nummer 1 stond en ouwehoeren met de Megadeth-liefhebbende platenzaakbaas over mijn favoriete boybands en of de nieuwste van Take That ook bij hem wordt verkocht.
ik hoopte 30quote:
Adele klinkt voor mij net zo hetzelfde als bv een Coldplay, dat ook een eigen sound heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja goed maar wat afwisseling kan geen kwaad.
Jamai mag dom lullen maar Adele heeft wel wat meer afwisseling tussen haar nummers.
Maar goed.
Bedoel je met een van die 2 meisjes Michelle?quote:Op donderdag 2 juni 2016 06:12 schreef skysherrif het volgende:
Toen Rowen afviel was het voor mij al klaar. Zij had het moeten winnen van de laatste 10.
Die partner van tom was ook beter dan heel dit veld. Verder 2 van die meisjes die in Bali afvielen die echt een offday hadden waren ook een stuk beter dan dit zootje.
Nee, die bedoel ik niet. Die 2 beetje indo achtige types meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Bedoel je met een van die 2 meisjes Michelle?
Die had een prima eerste auditie (en dito theaterronde), maar had op Bali vervolgens een ont-zet-ten-de offday.
Er stond iig wel wat, visueel gezien. Beetje ordinair, maar ik zag het liever dan de twee kleurloze types die het nu met elkaar mogen uitvechten.
ik vond dit een leuk wijf!!quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:35 schreef skysherrif het volgende:
Nee, die bedoel ik niet. Die 2 beetje indo achtige types meen ik me te herinneren.
Yup!quote:
thanx for the tip..quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:30 schreef iBenny het volgende:
Nina en Kimberly zijn trouwens bij RTL Late Night zo
Ben aan het kijken. Maar... WAAR is Humberto?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:30 schreef iBenny het volgende:
Nina en Kimberly zijn trouwens bij RTL Late Night zo
Zomervakantie / Zomerstopquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben aan het kijken. Maar... WAAR is Humberto?
Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.quote:
Idd. Die twee doen t nog best goed. Zij zijn t eerlijkste en ook lekker kort en bondig. En vaak ook gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.
Ik zie graag Eva en Jamai terug. Ronald en Martijn mogen thuis blijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |