deden ze dat maarquote:
Manna plofrijst snoepjesquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
door iemand publiekelijk te betichten van bashen terwijl er prima argumenten gegeven worden waarom ze uit het programma moet lijkt me weinig respect
Omg wat een verschrikking van een versie en om te zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goed maar wat afwisseling kan geen kwaad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is elke ster toch? Ik zie Adèle ook niet opeens grunten op haar cd.
Maar goed, zij is ook niet mijn muziek.
Maar is de stem in het origineel niet wat sneller afgedraaid en ook wat gemixt?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Jeezus, dit is echt slecht. Niet te geloven.
dit kan niet eens goed gedaan worden. Ze willen Tom er sowieso uit hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Omg wat een verschrikking van een versie en om te zingen![]()
![]()
nee, dit is de teer opgevoede generatie. Opgehemeld door ouders, en wie er niet mee eens is wordt opgewachtquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Durven ze niet te zeggen dat het gewoon niet om te pruimen was?
Het origineel is niet sneller. Er bestaat wel een mix versie misschien dat je t nummer daar van kent?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Maar is de stem in het origineel niet wat sneller afgedraaid en ook wat gemixt?
Want dit zo klonkt vreselijk
En daarna hoort niemand er meer wat vanquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:16 schreef Funky1982 het volgende:
Hoe kunnen ze in godsnaam lovend zijn over Tom...![]()
Nina wint
net als die winnares van X-factor waar ik weer de naam van kwijt ben, net zoals vorige weekquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En daarna hoort niemand er meer wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |