En The Walking Dead ook hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan 10 jaar lang gedaan!?! Beetje samen GOT gekeken?
Vallen? Dan was hij toch al uitgewoond.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mijn ex had geen komkommer. Denk ik. ..... waaaait a minute! (zaken vallen op hun plaats)
Nah Godt! Wat is dat voor ontzettend ouderwets heteronormatief keurslijf wat je die man aanpraat!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan 10 jaar lang gedaan!?! Beetje samen GOT gekeken?
Hop hop hop, je kan 't! Zet je in voor de maatschappij! HOEPLAA!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Ik wil graag even een bemoedigend woordje/elevator pitch hurrrr voordat ik richting m'n werk ga. Iemand hier die me hierin kan voorzien?
Viel mee. Gewoon fobisch dus loop helemaal te rillenquote:
ieuw bah. Sterkte. Dapper dat je toch gaatquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel mee. Gewoon fobies dus loop helemaal te rillenDe volgende is verkeerd gegroeid dus die gaat de kaakchirurg doen
Kusjekroel, ben blij dat ik vanavond niet naaast je lig te ronken als je thuiskomtquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Ik wil graag even een bemoedigend woordje/elevator pitch hurrrr voordat ik richting m'n werk ga. Iemand hier die me hierin kan voorzien?
Jij kan dit.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
You rock bby! Go out into the world, show your fabulous self, long hair don't care and conquer!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Hahaha, ja een snurkende Bonnie voldoet wel :$quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kusjekroel, ben blij dat ik vanavond niet naaast je lig te ronken als je thuiskomtWerkze
Na 2 weken pijn moest ik welquote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef Allures het volgende:
[..]
ieuw bah. Sterkte. Dapper dat je toch gaat
Heb je zo'n speciale fobie tandarts?
* Scary_Mary schenkt nog een glaasje roosvicee in Therethere..quote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel mee. Gewoon fobisch dus loop helemaal te rillenDe volgende is verkeerd gegroeid dus die gaat de kaakchirurg doen
Maar geen gaatjes
Weetje hoe slecht dat is? doe gewoon waterquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
* Scary_Mary schenkt nog een glaasje roosvicee in Therethere..
*vijlt nagels*quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de eerste aasgier is al gesignaleerd
Ondanks tand en kiespijn zou ik er toch niet aan moeten denken om alléén maar water te drinken, maar dat is mijn persoonlijke mening :$quote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe slecht dat is? doe gewoon water
Ken je klassiekersquote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe slecht dat is? doe gewoon water
Ik drink naast thee eigenlijk alleen maar melk, vruchtensap, bier, whisky en water... Vooral veel water.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ondanks tand en kiespijn zou ik er toch niet aan moeten denken om alléén maar water te drinken, maar dat is mijn persoonlijke mening :$
ben gewoon benieuwd omdat ik weinig jonge mensen ken die het zo lang vol houdenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de eerste aasgier is al gesignaleerd
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je haalt de gemiddelde leeftijd in ieder geval niet enorm naar beneden
Maar kun je je voorstellen dat je alleen maar water zou drinken?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik drink naast thee eigenlijk alleen maar melk, vruchtensap, bier, whisky en water... Vooral veel water.
Het is niet 10 jaar alleen Sex. Het was ook GOT en Walking Dead kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ben gewoon benieuwd omdat ik weinig jonge mensen ken die het zo lang vol houden
Waar komt daar de therethere in voor?quote:
Zou ook niet weten wat ze dan met alle cola aan moetenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar kun je je voorstellen dat je alleen maar water zou drinken?
Ik zou gek worden
Waar is de roosvicee in het therethere gifje?quote:
Jeetje man, ben ik eens niet die zeikerd met joekels van lappen tekst, is mijn korte versie van enig begrip en medeleven ook weer niet goed. HET IS OOK NOOIT GOED HÈquote:
Thee kan ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou gek worden
Nee joh.':+quote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Zijn mijn posts van dermate niveau dat je iemand van 16 verwacht had dan?
Ohai. Oh, wacht. Ik ben niet jong meerquote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef Allures het volgende:
[..]
OK, daar kan ik mee levenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh.':+
Alleen dat men hier nogal gemiddeld oud(er) is.
Er zullen er vast genoeg overblijven die cola blijven drinken, dus ik gok niet dat Coca cola failliet gaat dan, tenzij het gros van de wereldbevolking overschakeltquote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wat ze dan met alle cola aan moeten
Als ik alleen maar water kon/mocht drinken, daar zou ik inderdaad niet vrolijk van worden. Een goed glas single malt heb ik af en toe toch echt wel nodig.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou gek worden
There there met een glaasje roosvicee voor jou :$quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje man, ben ik eens niet die zeikerd met joekels van lappen tekst, is mijn korte versie van enig begrip en medeleven ook weer niet goed. HET IS OOK NOOIT GOED HÈ
Dat kan, maar ik wil ook gewoon koffiequote:
Sinds 1990 al niet meer Barb.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohai. Oh, wacht. Ik ben niet jong meer
Als het geen 10 bakken per dag zijn kan dat natuurlijk ook gewoon.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
There there met een glaasje roosvicee voor jou :$
[..]
Dat kan, maar ik wil ook gewoon koffie
Je bedoelt de combi lange relatie + mijn leeftijd niet vaak voor komt? Toch heb ik vrienden die al langer een relatie met hun vriendin/vrouw hebben dan dat ik had.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef Allures het volgende:
[..]
En erg lang volgehouden heb je het ook nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohai. Oh, wacht. Ik ben niet jong meer
Thanks babequote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
There there met een glaasje roosvicee voor jou :$
Goede smaak.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ik alleen maar water kon/mocht drinken, daar zou ik inderdaad niet vrolijk van worden. Een goed glas single malt heb ik af en toe toch echt wel nodig.
Vind ik altijd zo raarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bedoelt de combi lange relatie + mijn leeftijd niet vaak voor komt? Toch heb ik vrienden die al langer een relatie met hun vriendin/vrouw hebben dan dat ik had.
bij mij begonnen ze allemaal de 7 jaar aan te tikken en gingen dan uit elkaarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bedoelt de combi lange relatie + mijn leeftijd niet vaak voor komt? Toch heb ik vrienden die al langer een relatie met hun vriendin/vrouw hebben dan dat ik had.
De naughties. Mooie tijdenquote:
Ruim 11 jaar hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En erg lang volgehouden heb je het ook niet
Nee, ik wil gewoon koffie, geen hartaanval/gevoel van opgefoktheid door de caffeinequote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het geen 10 bakken per dag zijn kan dat natuurlijk ook gewoon.
Hij is single!quote:
Seven year itchquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
bij mij begonnen ze allemaal de 7 jaar aan te tikken en gingen dan uit elkaar
Np.quote:
Ja! Dan zijn al die vrouwen dik gevreten en verslonst.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Succes moppiequote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np.
Nu ga ik maar eens, anders wordt het opstaan te moeilijk![]()
Ja, jij ook. Maar ik val niet op piemels, hoe graag je me er ook over wilt laten struikelen.quote:
Lekker ongezond gedrag vind ik dit ookquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raarMeteen an je studenten crush blijven plakken
Aan de ene kant begrijp ik wat je bedoelt, aan de andere kant: als het werkt, dan werkt het. Naja, zoals je nu ziet werkt het maar tot en op zekere hoogtequote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raarMeteen an je studenten crush blijven plakken
Toen waren de zeven 'goede' jaren voorbij natuurlijk...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Bewaar dat dan voor als je wat ouder bent denk ik altijd maarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik wat je bedoelt, aan de andere kant: als het werkt, dan werkt het. Naja, zoals je nu ziet werkt het maar tot en op zekere hoogte
[..]
Toen waren de zeven 'goede' jaren voorbij natuurlijk...
Seven year in Tibettchquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Toitoitoiquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje man, ben ik eens niet die zeikerd met joekels van lappen tekst, is mijn korte versie van enig begrip en medeleven ook weer niet goed. HET IS OOK NOOIT GOED HÈ
Snapje!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar is de roosvicee in het therethere gifje?
Opstaan....? Lig je nog in bed? Of mis ik ietsquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np.
Komt omdat de zon schijnt en ik zo een BBQ heb. Of zoiets.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We zitten wel op één lijn vandaag haha
Gewoon net zoveel bedpartners gehad hebben tot je exact weet wat je wil voor de rest van je leven op dat gebied dan, anders snak je net uit de pubertijd alweer naar andermans kruis en dan loopt het huisjekoop, nestgedrag en kinderuitpoeptraject in de warquote:Op maandag 30 mei 2016 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bewaar dat dan voor als je wat ouder bent denk ik altijd maar
Heb hier ook even zon gehad, maar gister bbq. Met aardige pindasausquote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt omdat de zon schijnt en ik zo een BBQ heb. Of zoiets.
Nou, mijn buuf is al 13 jaar samen met haar eerste vriend. Enige vent in haar bed ooit. Gaat nog steeds goed. Het gaat dus niet bij IEDEREEN op. (Wel bij mij, ik zou te nieuwsgierig zijn naar andere ervaringen)quote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon net zoveel bedpartners gehad hebben tot je exact weet wat je wil voor de rest van je leven op dat gebied dan, anders snak je net uit de pubertijd alweer naar andermans kruis en dan loopt het huisjekoop, nestgedrag en kinderuitpoeptraject in de war
Is dat niet redelijk inherent verbonden aan "relaties" dan?quote:
Hi. Ha. Ho.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*insertdezelfegifvoordehonderdstekeer*
Wel mee eens, ik was nog veel te nieuwsgierig hoe het met de rest van de wereld zatquote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn buuf is al 13 jaar samen met haar eerste vriend. Enige vent in haar bed ooit. Gaat nog steeds goed. Het gaat dus niet bij IEDEREEN op. (Wel bij mij, ik zou te nieuwsgierig zijn naar andere ervaringen)
Slet.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mee eens, ik was nog veel te nieuwsgierig hoe het met de rest van de wereld zat![]()
Inmiddels heb ik die kennis ruimschoots op orde
Zal ik absoluut niet ontkennen maar is nog niets vergeleken bij de verhalen van mijn homovriendjes, die mij overigens ook steevast slet noemenquote:
Ik wilde nog een grapje over je maken.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:49 schreef FrauMilena het volgende:
Ik merk er gelukkig niets van, pleurisweer.
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
Ik word ook steeds vaker een slet genoemd, is dat een trend ding?
Samen met Hosti nieuwe sletjes en sloeries maken tochquote:Op maandag 30 mei 2016 17:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zal het wel een trend zijn
Of fokken maakt je vies of zo
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Hosti nieuwe sletjes en sloeries maken toch
Ze moeten wel even gaan genenmengen natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vooral nurture dus? Of moet ze ze ook nog verwekken?
Volgens mij kan dat ook helemaal niet de manier hoe wij het doen? Of ik heb niet goed opgelet tijdens mijn studiequote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef Allures het volgende:
Ik ga in ieder geval heel hard geen baby's maken met Hosti
Soms zeg jij echt heel rare dingenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook helemaal niet de manier hoe wij het doen? Of ik heb niet goed opgelet tijdens mijn studie
True storyquote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten wel even gaan genenmengen natuurlijk.
Anders mis je het leuke gedeelte.
die plek waar ooit een tand zat eikelquote:
Kinkyquote:Op maandag 30 mei 2016 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
die plek waar ooit een tand zat eikel
Alleen bij extreme (orkaan)wind waai ik weg.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wilde nog een grapje over je maken.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alleen bij extreme (orkaan)wind waai ik weg.
quote:
Ik had verdomme thuis moeten blijven, want nu moet ik wachtenquote:
Ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Dqod het volgende:
Eigenlijk is het niet zo'n ramp maar heb honger
Doe r de groetjesquote:Op maandag 30 mei 2016 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Regenachtige maandagavondseks met lange lome halen in Heleen here I come :-)
Even chanten :$quote:
Geef ze gewoon wat eten dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Hongerige vrouwen zijn altijd een beetje eng.
Zou je eten gevenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:00 schreef Allures het volgende:
Whaha ik word ook niet zo leuk als ik echt honger heb
Bah.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde al zeggen, makkelijk op te lossen toch.
Worden ze misschien wel zwaarder dan 60 kilo.
Wat?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker neuken op de wallen zonder te betalen.
Vreemde ohrwurm.
Haha, ik hoorde het juist meteen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Het ligt dus niet aan mij dat ik het niet begreep. :$
Ik wisd niet dat veiver met korte ij isquote:Op maandag 30 mei 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je hier mee wilt doen, moet je wel op taalfouten letten ja
Word je pens nog dikker.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zin in een vuurkorf of open haard en daar spekjes in roosteren
Lekker knus ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
Of bacon.![]()
Sowieso wel zin in een knus avondje, zit al met m'n thee.
-
Fax, die tweede is ook voor jou.
quote:
S'mooooores!! Al weken zin inquote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zin in een vuurkorf of open haard en daar spekjes in roosteren
Maar als je het wil hoef je toch alleen maar te kopen wat je wil?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel een knusse woonkamer willen met kussentjes en kaarsjes en prutjes.
Maar heb de smaak van een 40-jarige truckermaagd.
Ja maar ik weet toch niet welke dingen knus zouden zijn, dat gaat altijd mis.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar als je het wil hoef je toch alleen maar te kopen wat je wil?
Gewoon naar de ikea of leen bakker en zo'n voorbeeld kamer kopenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet welke dingen knus zouden zijn, dat gaat altijd mis.
Meid toch... Wat een problemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst schoenen online besteld, zul je morgen natuurlijk zien dat ze niet goed passen
Dat moet het misschien maar worden dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon naar de ikea of leen bakker en zo'n voorbeeld kamer kopen
Daarom voor de zekerheid twee maten bestellen en een weer terugsturen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst schoenen online besteld, zul je morgen natuurlijk zien dat ze niet goed passen
Ja, als ik vanavond maar kan slapenquote:
Oh, ik ben blijkbaar een newbiequote:Op maandag 30 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet het misschien maar worden dan.
[..]
Daarom voor de zekerheid twee maten bestellen en een weer terugsturen.
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.quote:
Zal het eens proberenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.
Dat zegt Frau ook regelmatig in de fantasietjes.quote:
Werd me nog gevraagd wat ik aan het doen was, blijkbaar was fapje doen op frau niet het goede antwoordquote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.
Wie dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werd me nog gevraagd wat ik aan het doen was, blijkbaar was fapje doen op frau niet het goede antwoord
Stiekem of mag ze het doorhebben?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dat beter is dan fapje doen op frau, is fapje doen terwijl frau meekijkt via cam.
http://tinychat.com/frissegezichtenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dat beter is dan fapje doen op frau, is fapje doen terwijl frau meekijkt via cam.
Of een fapje door Frauquote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb teveel respect voor frau om dat stiekem te doen.quote:
Meisje waar ik naast lag van het weekend. Ze vond het raar.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie dat vroeg.
Heb je trouwens ff fapmateriaal toegestuurd.
Snap faxie83quote:Op maandag 30 mei 2016 20:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie dat vroeg.
Heb je trouwens ff fapmateriaal toegestuurd.
Naast.... uhuhquote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meisje waar ik naast lag van het weekend. Ze vond het raar.
Ik zag het, stijfje en alles
Haha nee heb het niet meerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs faxie heeft snapchat?
Misschien ook eens zo'n account maken.
Oh zij.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meisje waar ik naast lag van het weekend. Ze vond het raar.
Ik zag het, stijfje en alles
Lelluuuuuuuuuk. Op m'n laatste snap i.i.g.quote:
Daar houdt Loka wel van.quote:
Ik heb quinoa gegeten vandaag.quote:
Hosti stuurde me nog een natte, luidruchtige snap vandaag.quote:
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zou op snap meer laten zien dan op chatroulette hoor
Ben jij eens uit de kleren gegaan daar? Of snapchat.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.
Nou ja, vroeger. :$quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben jij eens uit de kleren gegaan daar? Of snapchat.
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?quote:
Ik doe dan nog liever snappen of WA. Met dat roulette kom je volgens mij alleen maar kerels tegenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?
Daar heb je tenminste een beetje wederkerigheid. :$
Wat voor filmpjes vond jij leuk om te kijken dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?
Daar heb je tenminste een beetje wederkerigheid. :$
Ja als je man bent werkt het niet echt denk ik nee, als je geen faggot bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe dan nog liever snappen of WA. Met dat roulette kom je volgens mij alleen maar kerels tegen
Ik hou daar niet zo van.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor filmpjes vond jij leuk om te kijken dan?
M'n snap is leegquote:Op maandag 30 mei 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als je man bent werkt het niet echt denk ik nee, als je geen faggot bent.
[..]
Ik hou daar niet zo van.
Zeg maar alvast gedag.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef Fripsel het volgende:
De koopgoot zit op 2 km afstand. Ik ga dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef Fripsel het volgende:
De koopgoot zit op 2 km afstand. Ik ga dood
Ik ben best leukquote:Op maandag 30 mei 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wait... nog een Fokker waar ik voor moet uitkijken, man man man.
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wait... nog een Fokker waar ik voor moet uitkijken, man man man.
En we bijten niet hoorquote:
Spreek voor jezelf.quote:
Zag keizielig uitquote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
Me armuh schatjuh is baaaaaaaang. Gossie.
Ze is ondertussen alweer weggerendquote:
Mijnquote:
Oh dan komt 't goedquote:Op maandag 30 mei 2016 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijnheeft me gedropt op amersfoort en ga richting noorden
Thx. Nog 5 minuten in kou staanquote:
Doet 'ie goed.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijnheeft me gedropt op amersfoort en ga richting noorden
Lief is ie héquote:
Bang niet. Ontzag welquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Net met de kindjes naar de flitsen staan kijken.![]()
Uitleggen dat ze niet bang hoeven te zijn
Kom dat mij eens uitleggen want ik ben nog steeds bangquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Dat idee krijg ik hier wel vakerquote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef FrauMilena het volgende:
Dat moment wanneer je op Marktplaats niet weet of je met een kindje praat of gewoon een minder intelligent persoon. 🤔
Waarom hoeven we niet bang te zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Wat voor iets was het dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo... Meisje had even een breakdown toen ik vertelde dat ik niet verkoop waar ze (al 2 jaar) naar op zoek is. Arm kind.![]()
Verzamelfiguurtje (speelgoed).quote:
Van wat zou je veel willen hebben dan? Naast geld etc.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:24 schreef Allures het volgende:
Verzamelen als in iets compleet willen maken snap ik nooit
Als in veel van iets willen hebben wel helaas
Wissel je die ook echt af?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef Allures het volgende:
Oh dat wisselt. Eerst was het toffe haarspeldjes/bandjes, nu kitsch telefoonhoesjes
Ja, hangt af van waar ik zin in hebquote:Op maandag 30 mei 2016 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wissel je die ook echt af?
Ik wissel m'n horlogebandjes niet eens. En dit hoesje heb ik ooit even snel gekocht, 1 jaar later gebruik ik hem nog. Wel efficient.
Wacht....jij spaart speelgoed?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Verzamelfiguurtje (speelgoed).
Zit alleen te dubben over wat ik houd en niet. Van de week stond m'n neefje ook al naar m'n vitrine te kijken. Heeft ie iets mogen uitkiezen. Liev.
Zij is dan ook nog een kind. Zo gek is het dus niet.quote:
Dat is zo jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is dan ook nog een kind. Zo gek is het dus niet.
Ik was om 7 uur al op mijn werkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:27 schreef Allures het volgende:
Veel te vroegik hoef ook nog helemaal niet wakker te zijn.
Helaas vond mijn kat dat niet
quote:
LLquote:
Lekker! Met wie en wat ga je doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LL
Nog 3 dagen werken, dan lang weekend naar Normandie
Met mn paquote:
Wauwquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met mn paAltijd al eens de stranden van D-Day willen zien en alles wat er omheen nog te zien is
Toevallig dat we 3 t/m 6 juni gaan
Dus zal waarschijnlijk wel het een en ander te doen zijn.
Tof. Alvast veel plezier. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LL
Nog 3 dagen werken, dan lang weekend naar Normandie
Of meer een indrukwekkende manier denk ikquote:
Ja dat dacht ik dus ook, zo wil ik ook nog ooit naar Auschwitz...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
WauwVeel plezier! Moet er ook nog eens een keer heen.
Thanks! Het ziet er vooralsnog goed uitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof. Alvast veel plezier. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee.
Lijkt me ook heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, zo wil ik ook nog ooit naar Auschwitz...
Als je ooit wat indrukwekkend aangaande de tweede wereldoorlog wil zien moet je naar Nanjing gaan en daar het massacre memorial bezoeken, in Normandië is het toeristisch vlaggetjesvertoon onder het genot van een kopje koffie en een crêpe, de sfeer van een dronken dansende koe op een trampoline, niet echt een gewijd sfeertje, zelfs niet als je historisch onderlegd bentquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of meer een indrukwekkende manier denk ikZo ben ik ook in Berlijn geweest en hele dag alleen maar 2e wereld oorlog bezienswaardigheden gedaan met als 'toppunt' naar "Topografie des terrors" daarna echt ff uurtje bij moeten komen + knop om moeten zetten voor ik iets anders kon doen. Maar achteraf gezien wel echt indrukwekkend..
Ik ook. En Chernobyl.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, zo wil ik ook nog ooit naar Auschwitz...
ik zou het alleen maar deprimerend vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of meer een indrukwekkende manier denk ikZo ben ik ook in Berlijn geweest en hele dag alleen maar 2e wereld oorlog bezienswaardigheden gedaan met als 'toppunt' naar "Topografie des terrors" daarna echt ff uurtje bij moeten komen + knop om moeten zetten voor ik iets anders kon doen. Maar achteraf gezien wel echt indrukwekkend..
Ja dat lijkt me ook echt gaaf!quote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar.
Hou meer van de natuur. Bergen, heuvels, grotten, rotsen, watervallen, zeeën, bossen, duinen etc.
Ja die was prachtigquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook echt gaaf!![]()
Moet ik altijd denken aan de Top Gear aflevering dat ze in Chernobyl belanden
Soms hoort dat er ook bij hequote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:39 schreef Allures het volgende:
Ik hou wel van cultuur maar geen deprimerende shit. Doe mij maar kerkjes of tempels of zo'n leuk gemeente museum waar dan dingen liggen waarvan de vrijwillige beheerder eigenlijk ook niet weet wat het is
Of een planetarium gebouwd door Hans in zijn achtertuin.
Gewoon op een terrasje hangen en mensen kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:48 schreef Allures het volgende:
Ik hou ook heel erg van niks speciaals doen. Gewoon een beetje kijken wat de mensen doen. Vind ik ook wel cultuur
Daarvoor hoef je niet op vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op een terrasje hangen en mensen kijken
Precies ditquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook welmaar zeker voor een weekendje weg vind ik veel dingen zien en bezoeken erg leuk
Natuur zien etc vind ik meer iets voor langere vakantie
Nou, wanneer gaan we?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben meestal ook wat minder diepgang en wat fletsere interesses, beetje tijdsgebrek kwestie, die hebben al genoeg te bekokstoven met uiterlijk vertoon en met hun eigen hormoonwisselingen en de bijbehorende stemmingswisselingen, maar goed sommigen weten dat gebrek met charme te dragen
Gekkie jijquote:
Ja dit dus. Heerlijk.,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op een terrasje hangen en mensen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |