Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zou op snap meer laten zien dan op chatroulette hoor
Ben jij eens uit de kleren gegaan daar? Of snapchat.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.
Nou ja, vroeger. :$quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben jij eens uit de kleren gegaan daar? Of snapchat.
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?quote:
Ik doe dan nog liever snappen of WA. Met dat roulette kom je volgens mij alleen maar kerels tegenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?
Daar heb je tenminste een beetje wederkerigheid. :$
Wat voor filmpjes vond jij leuk om te kijken dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?
Daar heb je tenminste een beetje wederkerigheid. :$
Ja als je man bent werkt het niet echt denk ik nee, als je geen faggot bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe dan nog liever snappen of WA. Met dat roulette kom je volgens mij alleen maar kerels tegen
Ik hou daar niet zo van.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor filmpjes vond jij leuk om te kijken dan?
M'n snap is leegquote:Op maandag 30 mei 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als je man bent werkt het niet echt denk ik nee, als je geen faggot bent.
[..]
Ik hou daar niet zo van.
Zeg maar alvast gedag.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef Fripsel het volgende:
De koopgoot zit op 2 km afstand. Ik ga dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef Fripsel het volgende:
De koopgoot zit op 2 km afstand. Ik ga dood
Ik ben best leukquote:Op maandag 30 mei 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wait... nog een Fokker waar ik voor moet uitkijken, man man man.
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wait... nog een Fokker waar ik voor moet uitkijken, man man man.
En we bijten niet hoorquote:
Spreek voor jezelf.quote:
Zag keizielig uitquote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
Me armuh schatjuh is baaaaaaaang. Gossie.
Ze is ondertussen alweer weggerendquote:
Mijnquote:
Oh dan komt 't goedquote:Op maandag 30 mei 2016 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijnheeft me gedropt op amersfoort en ga richting noorden
Thx. Nog 5 minuten in kou staanquote:
Doet 'ie goed.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijnheeft me gedropt op amersfoort en ga richting noorden
Lief is ie héquote:
Bang niet. Ontzag welquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Net met de kindjes naar de flitsen staan kijken.![]()
Uitleggen dat ze niet bang hoeven te zijn
Kom dat mij eens uitleggen want ik ben nog steeds bangquote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Dat idee krijg ik hier wel vakerquote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef FrauMilena het volgende:
Dat moment wanneer je op Marktplaats niet weet of je met een kindje praat of gewoon een minder intelligent persoon. 🤔
Waarom hoeven we niet bang te zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Wat voor iets was het dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo... Meisje had even een breakdown toen ik vertelde dat ik niet verkoop waar ze (al 2 jaar) naar op zoek is. Arm kind.![]()
Verzamelfiguurtje (speelgoed).quote:
Van wat zou je veel willen hebben dan? Naast geld etc.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:24 schreef Allures het volgende:
Verzamelen als in iets compleet willen maken snap ik nooit
Als in veel van iets willen hebben wel helaas
Wissel je die ook echt af?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef Allures het volgende:
Oh dat wisselt. Eerst was het toffe haarspeldjes/bandjes, nu kitsch telefoonhoesjes
Ja, hangt af van waar ik zin in hebquote:Op maandag 30 mei 2016 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wissel je die ook echt af?
Ik wissel m'n horlogebandjes niet eens. En dit hoesje heb ik ooit even snel gekocht, 1 jaar later gebruik ik hem nog. Wel efficient.
Wacht....jij spaart speelgoed?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Verzamelfiguurtje (speelgoed).
Zit alleen te dubben over wat ik houd en niet. Van de week stond m'n neefje ook al naar m'n vitrine te kijken. Heeft ie iets mogen uitkiezen. Liev.
Zij is dan ook nog een kind. Zo gek is het dus niet.quote:
Dat is zo jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is dan ook nog een kind. Zo gek is het dus niet.
Ik was om 7 uur al op mijn werkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:27 schreef Allures het volgende:
Veel te vroegik hoef ook nog helemaal niet wakker te zijn.
Helaas vond mijn kat dat niet
quote:
LLquote:
Lekker! Met wie en wat ga je doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LL
Nog 3 dagen werken, dan lang weekend naar Normandie
Met mn paquote:
Wauwquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met mn paAltijd al eens de stranden van D-Day willen zien en alles wat er omheen nog te zien is
Toevallig dat we 3 t/m 6 juni gaan
Dus zal waarschijnlijk wel het een en ander te doen zijn.
Tof. Alvast veel plezier. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LL
Nog 3 dagen werken, dan lang weekend naar Normandie
Of meer een indrukwekkende manier denk ikquote:
Ja dat dacht ik dus ook, zo wil ik ook nog ooit naar Auschwitz...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
WauwVeel plezier! Moet er ook nog eens een keer heen.
Thanks! Het ziet er vooralsnog goed uitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof. Alvast veel plezier. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee.
Lijkt me ook heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, zo wil ik ook nog ooit naar Auschwitz...
Als je ooit wat indrukwekkend aangaande de tweede wereldoorlog wil zien moet je naar Nanjing gaan en daar het massacre memorial bezoeken, in Normandië is het toeristisch vlaggetjesvertoon onder het genot van een kopje koffie en een crêpe, de sfeer van een dronken dansende koe op een trampoline, niet echt een gewijd sfeertje, zelfs niet als je historisch onderlegd bentquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of meer een indrukwekkende manier denk ikZo ben ik ook in Berlijn geweest en hele dag alleen maar 2e wereld oorlog bezienswaardigheden gedaan met als 'toppunt' naar "Topografie des terrors" daarna echt ff uurtje bij moeten komen + knop om moeten zetten voor ik iets anders kon doen. Maar achteraf gezien wel echt indrukwekkend..
Ik ook. En Chernobyl.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, zo wil ik ook nog ooit naar Auschwitz...
ik zou het alleen maar deprimerend vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of meer een indrukwekkende manier denk ikZo ben ik ook in Berlijn geweest en hele dag alleen maar 2e wereld oorlog bezienswaardigheden gedaan met als 'toppunt' naar "Topografie des terrors" daarna echt ff uurtje bij moeten komen + knop om moeten zetten voor ik iets anders kon doen. Maar achteraf gezien wel echt indrukwekkend..
Ja dat lijkt me ook echt gaaf!quote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar.
Hou meer van de natuur. Bergen, heuvels, grotten, rotsen, watervallen, zeeën, bossen, duinen etc.
Ja die was prachtigquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook echt gaaf!![]()
Moet ik altijd denken aan de Top Gear aflevering dat ze in Chernobyl belanden
Soms hoort dat er ook bij hequote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:39 schreef Allures het volgende:
Ik hou wel van cultuur maar geen deprimerende shit. Doe mij maar kerkjes of tempels of zo'n leuk gemeente museum waar dan dingen liggen waarvan de vrijwillige beheerder eigenlijk ook niet weet wat het is
Of een planetarium gebouwd door Hans in zijn achtertuin.
Gewoon op een terrasje hangen en mensen kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:48 schreef Allures het volgende:
Ik hou ook heel erg van niks speciaals doen. Gewoon een beetje kijken wat de mensen doen. Vind ik ook wel cultuur
Daarvoor hoef je niet op vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op een terrasje hangen en mensen kijken
Precies ditquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook welmaar zeker voor een weekendje weg vind ik veel dingen zien en bezoeken erg leuk
Natuur zien etc vind ik meer iets voor langere vakantie
Nou, wanneer gaan we?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben meestal ook wat minder diepgang en wat fletsere interesses, beetje tijdsgebrek kwestie, die hebben al genoeg te bekokstoven met uiterlijk vertoon en met hun eigen hormoonwisselingen en de bijbehorende stemmingswisselingen, maar goed sommigen weten dat gebrek met charme te dragen
Gekkie jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |