Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zou op snap meer laten zien dan op chatroulette hoor
Ben jij eens uit de kleren gegaan daar? Of snapchat.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op chatroulette wil volgens mij echt 100% best uit de kleren, en 80% is het al.
Nou ja, vroeger. :$quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben jij eens uit de kleren gegaan daar? Of snapchat.
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?quote:
Ik doe dan nog liever snappen of WA. Met dat roulette kom je volgens mij alleen maar kerels tegenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?
Daar heb je tenminste een beetje wederkerigheid. :$
Wat voor filmpjes vond jij leuk om te kijken dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch vermakelijker dan filmpjes kijken van andere mensen die seks hebben?
Daar heb je tenminste een beetje wederkerigheid. :$
Ja als je man bent werkt het niet echt denk ik nee, als je geen faggot bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe dan nog liever snappen of WA. Met dat roulette kom je volgens mij alleen maar kerels tegen
Ik hou daar niet zo van.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor filmpjes vond jij leuk om te kijken dan?
M'n snap is leegquote:Op maandag 30 mei 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als je man bent werkt het niet echt denk ik nee, als je geen faggot bent.
[..]
Ik hou daar niet zo van.
Zeg maar alvast gedag.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef Fripsel het volgende:
De koopgoot zit op 2 km afstand. Ik ga dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef Fripsel het volgende:
De koopgoot zit op 2 km afstand. Ik ga dood
Ik ben best leukquote:Op maandag 30 mei 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wait... nog een Fokker waar ik voor moet uitkijken, man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |