De naughties. Mooie tijdenquote:
Ruim 11 jaar hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En erg lang volgehouden heb je het ook niet
Nee, ik wil gewoon koffie, geen hartaanval/gevoel van opgefoktheid door de caffeinequote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het geen 10 bakken per dag zijn kan dat natuurlijk ook gewoon.
Hij is single!quote:
Seven year itchquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
bij mij begonnen ze allemaal de 7 jaar aan te tikken en gingen dan uit elkaar
Np.quote:
Ja! Dan zijn al die vrouwen dik gevreten en verslonst.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Succes moppiequote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np.
Nu ga ik maar eens, anders wordt het opstaan te moeilijk![]()
Ja, jij ook. Maar ik val niet op piemels, hoe graag je me er ook over wilt laten struikelen.quote:
Lekker ongezond gedrag vind ik dit ookquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raarMeteen an je studenten crush blijven plakken
Aan de ene kant begrijp ik wat je bedoelt, aan de andere kant: als het werkt, dan werkt het. Naja, zoals je nu ziet werkt het maar tot en op zekere hoogtequote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raarMeteen an je studenten crush blijven plakken
Toen waren de zeven 'goede' jaren voorbij natuurlijk...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Bewaar dat dan voor als je wat ouder bent denk ik altijd maarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik wat je bedoelt, aan de andere kant: als het werkt, dan werkt het. Naja, zoals je nu ziet werkt het maar tot en op zekere hoogte
[..]
Toen waren de zeven 'goede' jaren voorbij natuurlijk...
Seven year in Tibettchquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Toitoitoiquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje man, ben ik eens niet die zeikerd met joekels van lappen tekst, is mijn korte versie van enig begrip en medeleven ook weer niet goed. HET IS OOK NOOIT GOED HÈ
Snapje!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar is de roosvicee in het therethere gifje?
Opstaan....? Lig je nog in bed? Of mis ik ietsquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np.
Komt omdat de zon schijnt en ik zo een BBQ heb. Of zoiets.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We zitten wel op één lijn vandaag haha
Gewoon net zoveel bedpartners gehad hebben tot je exact weet wat je wil voor de rest van je leven op dat gebied dan, anders snak je net uit de pubertijd alweer naar andermans kruis en dan loopt het huisjekoop, nestgedrag en kinderuitpoeptraject in de warquote:Op maandag 30 mei 2016 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bewaar dat dan voor als je wat ouder bent denk ik altijd maar
Heb hier ook even zon gehad, maar gister bbq. Met aardige pindasausquote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt omdat de zon schijnt en ik zo een BBQ heb. Of zoiets.
Nou, mijn buuf is al 13 jaar samen met haar eerste vriend. Enige vent in haar bed ooit. Gaat nog steeds goed. Het gaat dus niet bij IEDEREEN op. (Wel bij mij, ik zou te nieuwsgierig zijn naar andere ervaringen)quote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon net zoveel bedpartners gehad hebben tot je exact weet wat je wil voor de rest van je leven op dat gebied dan, anders snak je net uit de pubertijd alweer naar andermans kruis en dan loopt het huisjekoop, nestgedrag en kinderuitpoeptraject in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |