En The Walking Dead ook hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan 10 jaar lang gedaan!?! Beetje samen GOT gekeken?
Vallen? Dan was hij toch al uitgewoond.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mijn ex had geen komkommer. Denk ik. ..... waaaait a minute! (zaken vallen op hun plaats)
Nah Godt! Wat is dat voor ontzettend ouderwets heteronormatief keurslijf wat je die man aanpraat!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan 10 jaar lang gedaan!?! Beetje samen GOT gekeken?
Hop hop hop, je kan 't! Zet je in voor de maatschappij! HOEPLAA!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Ik wil graag even een bemoedigend woordje/elevator pitch hurrrr voordat ik richting m'n werk ga. Iemand hier die me hierin kan voorzien?
Viel mee. Gewoon fobisch dus loop helemaal te rillenquote:
ieuw bah. Sterkte. Dapper dat je toch gaatquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel mee. Gewoon fobies dus loop helemaal te rillenDe volgende is verkeerd gegroeid dus die gaat de kaakchirurg doen
Kusjekroel, ben blij dat ik vanavond niet naaast je lig te ronken als je thuiskomtquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Ik wil graag even een bemoedigend woordje/elevator pitch hurrrr voordat ik richting m'n werk ga. Iemand hier die me hierin kan voorzien?
Jij kan dit.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
You rock bby! Go out into the world, show your fabulous self, long hair don't care and conquer!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Hahaha, ja een snurkende Bonnie voldoet wel :$quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kusjekroel, ben blij dat ik vanavond niet naaast je lig te ronken als je thuiskomtWerkze
Na 2 weken pijn moest ik welquote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef Allures het volgende:
[..]
ieuw bah. Sterkte. Dapper dat je toch gaat
Heb je zo'n speciale fobie tandarts?
* Scary_Mary schenkt nog een glaasje roosvicee in Therethere..quote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel mee. Gewoon fobisch dus loop helemaal te rillenDe volgende is verkeerd gegroeid dus die gaat de kaakchirurg doen
Maar geen gaatjes
Weetje hoe slecht dat is? doe gewoon waterquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
* Scary_Mary schenkt nog een glaasje roosvicee in Therethere..
*vijlt nagels*quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de eerste aasgier is al gesignaleerd
Ondanks tand en kiespijn zou ik er toch niet aan moeten denken om alléén maar water te drinken, maar dat is mijn persoonlijke mening :$quote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe slecht dat is? doe gewoon water
Ken je klassiekersquote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe slecht dat is? doe gewoon water
Ik drink naast thee eigenlijk alleen maar melk, vruchtensap, bier, whisky en water... Vooral veel water.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ondanks tand en kiespijn zou ik er toch niet aan moeten denken om alléén maar water te drinken, maar dat is mijn persoonlijke mening :$
ben gewoon benieuwd omdat ik weinig jonge mensen ken die het zo lang vol houdenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de eerste aasgier is al gesignaleerd
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je haalt de gemiddelde leeftijd in ieder geval niet enorm naar beneden
Maar kun je je voorstellen dat je alleen maar water zou drinken?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik drink naast thee eigenlijk alleen maar melk, vruchtensap, bier, whisky en water... Vooral veel water.
Het is niet 10 jaar alleen Sex. Het was ook GOT en Walking Dead kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ben gewoon benieuwd omdat ik weinig jonge mensen ken die het zo lang vol houden
Waar komt daar de therethere in voor?quote:
Zou ook niet weten wat ze dan met alle cola aan moetenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar kun je je voorstellen dat je alleen maar water zou drinken?
Ik zou gek worden
Waar is de roosvicee in het therethere gifje?quote:
Jeetje man, ben ik eens niet die zeikerd met joekels van lappen tekst, is mijn korte versie van enig begrip en medeleven ook weer niet goed. HET IS OOK NOOIT GOED HÈquote:
Thee kan ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou gek worden
Nee joh.':+quote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Zijn mijn posts van dermate niveau dat je iemand van 16 verwacht had dan?
Ohai. Oh, wacht. Ik ben niet jong meerquote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef Allures het volgende:
[..]
OK, daar kan ik mee levenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh.':+
Alleen dat men hier nogal gemiddeld oud(er) is.
Er zullen er vast genoeg overblijven die cola blijven drinken, dus ik gok niet dat Coca cola failliet gaat dan, tenzij het gros van de wereldbevolking overschakeltquote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wat ze dan met alle cola aan moeten
Als ik alleen maar water kon/mocht drinken, daar zou ik inderdaad niet vrolijk van worden. Een goed glas single malt heb ik af en toe toch echt wel nodig.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou gek worden
There there met een glaasje roosvicee voor jou :$quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje man, ben ik eens niet die zeikerd met joekels van lappen tekst, is mijn korte versie van enig begrip en medeleven ook weer niet goed. HET IS OOK NOOIT GOED HÈ
Dat kan, maar ik wil ook gewoon koffiequote:
Sinds 1990 al niet meer Barb.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohai. Oh, wacht. Ik ben niet jong meer
Als het geen 10 bakken per dag zijn kan dat natuurlijk ook gewoon.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
There there met een glaasje roosvicee voor jou :$
[..]
Dat kan, maar ik wil ook gewoon koffie
Je bedoelt de combi lange relatie + mijn leeftijd niet vaak voor komt? Toch heb ik vrienden die al langer een relatie met hun vriendin/vrouw hebben dan dat ik had.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef Allures het volgende:
[..]
En erg lang volgehouden heb je het ook nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohai. Oh, wacht. Ik ben niet jong meer
Thanks babequote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
There there met een glaasje roosvicee voor jou :$
Goede smaak.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ik alleen maar water kon/mocht drinken, daar zou ik inderdaad niet vrolijk van worden. Een goed glas single malt heb ik af en toe toch echt wel nodig.
Vind ik altijd zo raarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bedoelt de combi lange relatie + mijn leeftijd niet vaak voor komt? Toch heb ik vrienden die al langer een relatie met hun vriendin/vrouw hebben dan dat ik had.
bij mij begonnen ze allemaal de 7 jaar aan te tikken en gingen dan uit elkaarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bedoelt de combi lange relatie + mijn leeftijd niet vaak voor komt? Toch heb ik vrienden die al langer een relatie met hun vriendin/vrouw hebben dan dat ik had.
De naughties. Mooie tijdenquote:
Ruim 11 jaar hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En erg lang volgehouden heb je het ook niet
Nee, ik wil gewoon koffie, geen hartaanval/gevoel van opgefoktheid door de caffeinequote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het geen 10 bakken per dag zijn kan dat natuurlijk ook gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |