quote:Op maandag 30 mei 2016 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Hosti nieuwe sletjes en sloeries maken toch
Ze moeten wel even gaan genenmengen natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vooral nurture dus? Of moet ze ze ook nog verwekken?
Volgens mij kan dat ook helemaal niet de manier hoe wij het doen? Of ik heb niet goed opgelet tijdens mijn studiequote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef Allures het volgende:
Ik ga in ieder geval heel hard geen baby's maken met Hosti
Soms zeg jij echt heel rare dingenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook helemaal niet de manier hoe wij het doen? Of ik heb niet goed opgelet tijdens mijn studie
True storyquote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten wel even gaan genenmengen natuurlijk.
Anders mis je het leuke gedeelte.
die plek waar ooit een tand zat eikelquote:
Kinkyquote:Op maandag 30 mei 2016 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
die plek waar ooit een tand zat eikel
Alleen bij extreme (orkaan)wind waai ik weg.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wilde nog een grapje over je maken.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alleen bij extreme (orkaan)wind waai ik weg.
quote:
Ik had verdomme thuis moeten blijven, want nu moet ik wachtenquote:
Ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Dqod het volgende:
Eigenlijk is het niet zo'n ramp maar heb honger
Doe r de groetjesquote:Op maandag 30 mei 2016 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Regenachtige maandagavondseks met lange lome halen in Heleen here I come :-)
Even chanten :$quote:
Geef ze gewoon wat eten dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Hongerige vrouwen zijn altijd een beetje eng.
Zou je eten gevenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:00 schreef Allures het volgende:
Whaha ik word ook niet zo leuk als ik echt honger heb
Bah.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde al zeggen, makkelijk op te lossen toch.
Worden ze misschien wel zwaarder dan 60 kilo.
Wat?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker neuken op de wallen zonder te betalen.
Vreemde ohrwurm.
Haha, ik hoorde het juist meteen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Het ligt dus niet aan mij dat ik het niet begreep. :$
Ik wisd niet dat veiver met korte ij isquote:Op maandag 30 mei 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je hier mee wilt doen, moet je wel op taalfouten letten ja
Word je pens nog dikker.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zin in een vuurkorf of open haard en daar spekjes in roosteren
Lekker knus ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
Of bacon.![]()
Sowieso wel zin in een knus avondje, zit al met m'n thee.
-
Fax, die tweede is ook voor jou.
quote:
S'mooooores!! Al weken zin inquote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zin in een vuurkorf of open haard en daar spekjes in roosteren
Maar als je het wil hoef je toch alleen maar te kopen wat je wil?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel een knusse woonkamer willen met kussentjes en kaarsjes en prutjes.
Maar heb de smaak van een 40-jarige truckermaagd.
Ja maar ik weet toch niet welke dingen knus zouden zijn, dat gaat altijd mis.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar als je het wil hoef je toch alleen maar te kopen wat je wil?
Gewoon naar de ikea of leen bakker en zo'n voorbeeld kamer kopenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet welke dingen knus zouden zijn, dat gaat altijd mis.
Meid toch... Wat een problemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst schoenen online besteld, zul je morgen natuurlijk zien dat ze niet goed passen
Dat moet het misschien maar worden dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon naar de ikea of leen bakker en zo'n voorbeeld kamer kopen
Daarom voor de zekerheid twee maten bestellen en een weer terugsturen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst schoenen online besteld, zul je morgen natuurlijk zien dat ze niet goed passen
Ja, als ik vanavond maar kan slapenquote:
Oh, ik ben blijkbaar een newbiequote:Op maandag 30 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet het misschien maar worden dan.
[..]
Daarom voor de zekerheid twee maten bestellen en een weer terugsturen.
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.quote:
Zal het eens proberenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.
Dat zegt Frau ook regelmatig in de fantasietjes.quote:
Werd me nog gevraagd wat ik aan het doen was, blijkbaar was fapje doen op frau niet het goede antwoordquote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.
Wie dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werd me nog gevraagd wat ik aan het doen was, blijkbaar was fapje doen op frau niet het goede antwoord
Stiekem of mag ze het doorhebben?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dat beter is dan fapje doen op frau, is fapje doen terwijl frau meekijkt via cam.
http://tinychat.com/frissegezichtenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dat beter is dan fapje doen op frau, is fapje doen terwijl frau meekijkt via cam.
Of een fapje door Frauquote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb teveel respect voor frau om dat stiekem te doen.quote:
Meisje waar ik naast lag van het weekend. Ze vond het raar.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie dat vroeg.
Heb je trouwens ff fapmateriaal toegestuurd.
Snap faxie83quote:Op maandag 30 mei 2016 20:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie dat vroeg.
Heb je trouwens ff fapmateriaal toegestuurd.
Naast.... uhuhquote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meisje waar ik naast lag van het weekend. Ze vond het raar.
Ik zag het, stijfje en alles
Haha nee heb het niet meerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs faxie heeft snapchat?
Misschien ook eens zo'n account maken.
Oh zij.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meisje waar ik naast lag van het weekend. Ze vond het raar.
Ik zag het, stijfje en alles
Lelluuuuuuuuuk. Op m'n laatste snap i.i.g.quote:
Daar houdt Loka wel van.quote:
Ik heb quinoa gegeten vandaag.quote:
Hosti stuurde me nog een natte, luidruchtige snap vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |