Lekker knus ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
Of bacon.![]()
Sowieso wel zin in een knus avondje, zit al met m'n thee.
-
Fax, die tweede is ook voor jou.
quote:
S'mooooores!! Al weken zin inquote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zin in een vuurkorf of open haard en daar spekjes in roosteren
Maar als je het wil hoef je toch alleen maar te kopen wat je wil?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel een knusse woonkamer willen met kussentjes en kaarsjes en prutjes.
Maar heb de smaak van een 40-jarige truckermaagd.
Ja maar ik weet toch niet welke dingen knus zouden zijn, dat gaat altijd mis.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar als je het wil hoef je toch alleen maar te kopen wat je wil?
Gewoon naar de ikea of leen bakker en zo'n voorbeeld kamer kopenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet welke dingen knus zouden zijn, dat gaat altijd mis.
Meid toch... Wat een problemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst schoenen online besteld, zul je morgen natuurlijk zien dat ze niet goed passen
Dat moet het misschien maar worden dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon naar de ikea of leen bakker en zo'n voorbeeld kamer kopen
Daarom voor de zekerheid twee maten bestellen en een weer terugsturen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst schoenen online besteld, zul je morgen natuurlijk zien dat ze niet goed passen
Ja, als ik vanavond maar kan slapenquote:
Oh, ik ben blijkbaar een newbiequote:Op maandag 30 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet het misschien maar worden dan.
[..]
Daarom voor de zekerheid twee maten bestellen en een weer terugsturen.
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.quote:
Zal het eens proberenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.
Dat zegt Frau ook regelmatig in de fantasietjes.quote:
Werd me nog gevraagd wat ik aan het doen was, blijkbaar was fapje doen op frau niet het goede antwoordquote:Op maandag 30 mei 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een fapje doen terwijl je fantaseert over Frau. Werkt altijd prima hier om snel in slaap te vallen.
Wie dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werd me nog gevraagd wat ik aan het doen was, blijkbaar was fapje doen op frau niet het goede antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |