Het is van start gegaan!quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:
De dag waarvan je dacht dat die nooit zou komen is eindelijk hier. Vanavond om 21.00 heeft Deezertje een date. Toeschouwers druppelen al langzaam binnen voor dit spectaculaire gebeuren. In deze liveblog zal er per seconde een update geplaatst worden. Met een beetje geluk plaatst hij zelf ook nog even wat als hij op de wc zit.
Deel hier al uw meningen, emoties, gedachtes, etc.
Goooooooooo Deezer!!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Bananenpap het volgende:
Update: Volgens de bookmakers is de kans dat hij gaat scoren gemiddeld tot hoog.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Bananenpap het volgende:
19.27: Na zijn schrotum onder handen te hebben genomen is de twijfel nog steeds aanwezig of hij de bebaarding op zijn gezicht moet laten staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
19.43: De laatste wikihows over daten, zoenen en 'hoe hou ik een gesprek op gang' worden nog even onder de loop genomen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
19.51: Volgens de bookmakers daalt z'n score drie plaatsen naar beneden.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
20.05: Buitenlandse media spreken nu al over een 'Deezaster'
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
20.13: Voorafgaand laten we interviews zien van naasten en vrienden van Deezertje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Terugkomend op de interviews: er waren geen vrijwillige aanmeldingen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Kijkerstip: Na de uitzending zal de romcom 'Home Alone' uitgezonden worden.
Vlak voor de grote gebeurtenis had onze grote Deezertje enkele opmerkingen:quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
Na wat vragen waar er geen antwoord op werd gegeven, kwam het hoge woord eruit: meneer Deezertje is zenuwachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Hij zou door de spanning haast zijn portemonnee (jeweetwel, dat ding waarmee je dingen afrekent, iets waar Deezertje moeite mee heeft) en zijn sleutels vergeten:quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
-------quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Zou door de spanning bijna mijn sleutels en portemonnee vergeten
Krijg zelf een pushbericht als Deezer met een update komt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef Koral het volgende:
Verdomme waarom heeft mobiel geen auto- update?druk me een ongeluk te verversen
Een life blog is dit haast.quote:
Dit is wel heel karig ingevuld en bevooroordeeld. Schijnbaar leert hij wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Bananenpap het volgende:
21.17: Meisje bestelt een Bitterlemon. Deezer: je bent wel heel alternatief.
Afknapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Bananenpap het volgende:
21.17: Meisje bestelt een Bitterlemon. Deezer: je bent wel heel alternatief.
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waardquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al Vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Bij deze tvp en hopelijk kan ik mijn klein kinderen nog vertellen over deze dag
Die was bij tijd en wijle uitstekend bij het sinterklaasjournaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:25 schreef schrijfveer het volgende:
Als zijn date over een paar uur is afgelopen en hij reageert, zijn er ondertussen al tig topics volgeschreven.
Kijk maar in de PoHi van Deezertje, dan zie je hoeveel topics die vent heeft geopend over dit onderwerp. Soms drie, vier op een dagquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Dat klinkt veelbelovend! Is er ook een pic van de dame in kwestie?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waard
Altijd 's nachts in bed ff doorlezen en tijdens mijn koffiepauzesquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kijk maar in de PoHi van Deezertje, dan zie je hoeveel topics die vent heeft geopend over dit onderwerp. Soms drie, vier op een dag
Het is maar een date. Die heeft ie geloof ik wel eerder gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waard
Ik klik ze altijd weg zodra ik zie dat het een topic van hem isquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Altijd 's nachts in bed ff doorlezen en tijdens mijn koffiepauzes
Kwestie van leven of dood hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is maar een date. Die heeft ie geloof ik wel eerder gehad.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend! Is er ook een pic van de dame in kwestie?!
quote:
Eigenlijk valt het niet in het kort uit te leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik denk dat hij gewoon 2 uurtjes offline blijft, doet alsof hij daadwerkelijk een date heeft gehad en dan zegt dat het niet zijn type was terwijl hij hier meelurkt op een kloontje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het niet in het kort uit te leggen.
Een poging:
Het begon met Deezer die een enorm scala aan redenen had verzonnen waarom hij moeilijk tot sociaal contact kon komen. Ik denk dat het het beste opgevat kon worden dat het volgens hem vooral aan de mensen om hem heen lag dan aan hemzelf. Enfin.. hij ging zich uiteindelijk toch wat meer op sociaal contact richten.
Vervolgens is Deezer enorm veel naar meiden gaan kijken. Niet alleen op Facebook, maar ook in public. Vermoedelijk staren, staren en nog eens staren. Lichaamstaal analyseren werd zijn levenswerk (te denken valt aan: meisje A zat aan haar haren, wat betekend dit? Wat wilt zij?).
Enzovoorts enzovoorts. Toen kwam de discussie over wat een date mag kosten, met alle bijkomende eisen waar ze aan moet voldoen voor, tijdens en na de date.
Enfin.. ik heb nog nooit met zoveel verbazing iemand over een sociale contacten, vrouwen en dating zien schrijven.
Er valt niks te checken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?
Kun je dan zomaar aan iemand zijn IP adres komen ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?
Dat zegt iedereen die wat te verbergen heeft.quote:
In dezelfde variant:quote:
Nam je het voor hem op of deed je mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
Juist door Deezer heb ik me op dit forum geregistreerd omdat hij het halve forum over zich heen kreeg omdat hij zogenaamd niks aan zijn situatie deed.
Ik was toen pro Deezerquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nam je het voor hem op of deed je mee?
Niet haten op rolfquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey jij bent zo'n tarrel uit de 3FM SC toch?
Een hoogtepunt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Op weg naar OP WEG NAAR.... Ooohhhhhhh.
Nee hoor. Dat zou rolf nooit doen.quote:
Ik zet 'm wel ff in de hoek. Dat zal 'm leren!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hij is een stoute jongenGeef 'm straf!
Doet hij ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
Juist door Deezer heb ik me op dit forum geregistreerd omdat hij het halve forum over zich heen kreeg omdat hij zogenaamd niks aan zijn situatie deed.
Lief van jequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel ff in de hoek. Dat zal 'm leren!
Zo rol ik.quote:
Doet ie ook niet. Een date gaat niks aan zijn situatie veranderen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
12 points go to Deeezertjes' date.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:47 schreef Andromache het volgende:
Het voelt een beetje als het ESF. Daar duurt de uitslag ook allejezuslang.
Een drankje in de stad als eerste datequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:49 schreef Morendo het volgende:
Wat heeft Deezertje vanavond gedaan dan? Een meisje mee uit eten nemen?
Daar zou ik wel om komen lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:48 schreef Joene het volgende:
ik zie net een update op Facebook van de date van deezer:
[ afbeelding ]
Hij nam een meisje dat ie van een datinagapp kent uit naar een cafe voor colaatjes, want ze is met de auto, zodat ze snel kan vluchtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:49 schreef Morendo het volgende:
Wat heeft Deezertje vanavond gedaan dan? Een meisje mee uit eten nemen?
Natuurlijk wordt de date kut; hij heeft geen sociale vaardigheden en had er op voorhand al geen zin in maar 'niks beters te doen'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:50 schreef sibella2 het volgende:
Zitten jullie ook zo tussen hoop en vrees? Ik gun die jongen wel een goede beurt, maar kan ook niet wachten op het verslag van de date waar werkelijk alles kut was, behalve het gedrag van deezer
Want waarom zou je er ook met de instelling naartoe gaan gewoon een gezellige avond te hebben en wie weet wat eruit komt tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt de date kut; hij heeft geen sociale vaardigheden en had er op voorhand al geen zin in maar 'niks beters te doen'.
Er moet juist iets in, niet eruitquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want waarom zou je er ook met de instelling naartoe gaan gewoon een gezellige avond te hebben en wie weet wat eruit komt toch
quote:
Nouja, er moet eerst iets uit de broekquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er moet juist iets in, niet eruit
Nee, maar ik jou welquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou even pauze nemen van mn verslag heur. HEB IK NOG WAT GEMISTTT?
Dat doet iedereen die een beetje normaal is. Maar dit is deezer. Overigens zie ik deezer er ook nog wel voor aan hier straks te gaan beweren dat hij gescoord heeft, gewoon om te proberen iedereen hier die negatief over hem is te ownen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want waarom zou je er ook met de instelling naartoe gaan gewoon een gezellige avond te hebben en wie weet wat eruit komt toch
Er zal vast ooit wel iemand happen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verdomme jij probeert het ook bij iedere FOK!ster he
Alleen bij vrouwen en mannen met een vrouwen-account.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leer hem eens de hiktruc.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast ooit wel iemand happen.
Nee hoor, alleen de leukequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of hij komt met een lading smoezen en weet ik veel wat allemaal en gaat vervolgens zichzelf steunen met zijn kloontje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die een beetje normaal is. Maar dit is deezer. Overigens zie ik deezer er ook nog wel voor aan hier straks te gaan beweren dat hij gescoord heeft, gewoon om te proberen iedereen hier die negatief over hem is te ownen.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ach joh hij probeert tenminste uit zn schulp te kruipen door op date te gaan, dat valt voor 90% van de FOK!kers niet te zeggen hoor. Die blijven foreveralone leven in hun zolderkamertje.
Aka bij iedereen met vrouwelijk icoon, beste Kamina.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef Kamina het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen en mannen met een vrouwen-account.
Há! Ik heb niet eens een zolder.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ach joh hij probeert tenminste uit zn schulp te kruipen door op date te gaan, dat valt voor 90% van de FOK!kers niet te zeggen hoor. Die blijven foreveralone leven in hun zolderkamertje.
Leugens!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef Kamina het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen en mannen met een vrouwen-account.
Ga ik het wel live-bloggen hier, ok?quote:
Maak je geen zorgen, altijd als ik in de tintelier ben hou ik een stoeltje voor je vrijquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Behalve jij, pfoe mr. Stealyogurl
Dat moet haast wel zeer gezellig zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga ik het wel live-bloggen hier, ok?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb zin in seks.
* Vriezzer speurt naar dames die aan hun haar zitten.
Ahw, wanneer Tintelieren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, altijd als ik in de tintelier ben hou ik een stoeltje voor je vrij
Ik mag hopen dat de klanten vandaag wel om het bonnetje vroegen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Update 21:58
Deezer is inmiddels op punt 31 van de lijst criteria aangekomen in het gesprek: kan de date inmiddels wel praten over de klanten in de supermarkt?
Dit zijn nog onbevestigde berichten. We wachten op Gerrie Eickhof op locatie die dit wat meer kan duiden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermoeden: deezertje heeft geen gespreksstof meer en leest nu samen met z'n date dit topic
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw, wanneer Tintelieren?
Al ben ik meer van de negende cirkel en de blauwe engel.
Hey LETMEIN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet haast wel zeer gezellig zijn
Dat is waar. Hij durft in ieder geval te daten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Om vervolgens een memorabele en uiterst succesvolle date te hebben. En dat volledig te danken aan al die sociale mensen op FOK!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermoeden: deezertje heeft geen gespreksstof meer en leest nu samen met z'n date dit topic
Krijgt Deezertje dan een rol lippenstift in zijn reet gedouwd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Gevolg: deezer en date krijgen ruzie maar het leidt tot prachtige make up seks.
Als het niet meer dan een tientje kost, primaquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker.
Kan ook een live-stream opzetten als je wil.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik wat er in die tequila's zaten. Oke gaan we doennnn
Wat heb jij nou voor wilde fantasieënquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Deezertje dan een rol lippenstift in zijn reet gedouwd?
Precies!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij durft in ieder geval te daten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het niet meer dan een tientje kost, prima
jij begint over seks met make-upquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor wilde fantasieën
jij maakt het mij weer eens duidelijk dat jij niks weet van vanilleseks, breakupseks, makeupseks, ditseksdatseks maar oke. Komt goed.quote:
seks is viesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij maakt het mij weer eens duidelijk dat jij niks weet van vanilleseks, breakupseks, makeupseks, ditseksdatseks maar oke. Komt goed.
Vertel ons meer opso, ons onwetendenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij maakt het mij weer eens duidelijk dat jij niks weet van vanilleseks, breakupseks, makeupseks, ditseksdatseks maar oke. Komt goed.
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zijn nog onbevestigde berichten. We wachten op Gerrie Eickhof op locatie die dit wat meer kan duiden.
Vanilleseks?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil het wel demonstreren, ben op zoek naar een vrijwilliger.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel ons meer opso, ons onwetenden
Oke geen probleemquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil het wel demonstreren, ben op zoek naar een vrijwilliger.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke geen probleem
Is een combinatie mogelijk?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dame in kwestie, Deezer gaat wel
We kunnen toch meteen een en ander combineren johquote:
Ik gun het hem ook welquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]nouja zou leuk voor hem zijn toch, ff tongworstelen
Dit is typisch iets wat je ook op rtl4 voorbij kan zien komen dus dat is alles behalve verrassendquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat trekt dit topic veel vrouwen aan zeg. #chickmagnet
Dit topic!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen VBL-gifjes plzquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Travel. het volgende:
Is dit het baggertopic? Kennen jullie Barbara-Barend.nude.jpg?
ZOVEEL VRAGEN, ZO WEINIG ANTWOORDENquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef Andromache het volgende:
Zou ze het een uurtje uit beleefdheid hebben volgehouden?
Deezertje doet ontmoetenquote:
Al die bitches craven naar Deezerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat trekt dit topic veel vrouwen aan zeg. #chickmagnet
De bron van al het sociale contactquote:
Deezertje zou dit "achter de hand houden" noemen. Ik volg graag zijn strategiequote:
Voor zo'n slimme aanpak kan ik louter waardering opbrengenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De bron van al het sociale contact
[..]
Deezertje zou dit "achter de hand houden" noemen. Ik volg graag zijn strategie
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil het wel demonstreren, ben op zoek naar een vrijwilliger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Zoals ik ook louter waardering voor jou kan opbrengenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor zo'n slimme aanpak kan ik louter waardering opbrengen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Anoonumos het volgende:
Jullie maken wel grappen maar grote kans dar ze nu vastgebonden in zijn kelder op zijn zolderkamer ligt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahah. Nee lees het maar niet terug
Of jij bent zijn kloon, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs niet even tijdens een toiletbezoekje FOK! gecheckt
Of hij drinkt heel weinig om geld te besparen
Dan ben ik met deezertje op vakantie geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of jij bent zijn kloon, wie zal het zeggen
De mitsen en maren pasten niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij is in ieder geval altijd in voor iets leuks
Vele users kunnen dit ontkrachtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of jij bent zijn kloon, wie zal het zeggen
Dan zou je wel écht een goedzak zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik met deezertje op vakantie geweest
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat Paxcon Deezertje is want wie the fuck is die Paxcon en waarom is hij opeens zo geïnteresseerd hierin?
Er zijn veel users die zowel jou als Deezer hebben gemeet ja?quote:
Jij doet mij te lastigquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn veel users die zowel jou als Deezer hebben gemeet ja?
Wie heeft überhaupt als eens Deeezertje in het echt ontmoet. Volgens mij niemand.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel ene broccoliquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk überhaupt als eens Deeezertje in het echt ontmoet. Volgens mij niemand.
Ik zou dit graag nog eens doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken er één iemand en dat was volgens haar een Deesasterquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk überhaupt als eens Deeezertje in het echt ontmoet. Volgens mij niemand.
Het contact met Bananenpap is ineens verbroken. We zoeken momenteel uit hoe dit heeft kunnen gebeuren.quote:
Lijkt mij zeer gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit graag nog eens doen.
Met Pax en Deezer samen. Mag jij ook wel komen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen zat ik niet geheel lekker in mijn vel, en ze bleek een hipster, iemand met wie ik normaal ook niet (snel) meet.
The boring zonequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze nu doen?
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.quote:
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.quote:
Wanhopig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
wat voor type is de date van deezer?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi deezer als het niks wordt wil ik wel met jou daten hoor
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef syndroom het volgende:
Bananenpap heeft als het goed is zijn 06?
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzinquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.
jij wilt toch live updates? Laat hem eens een wa berichtje sturen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.
Volgens mij is haar muzieksmaak te heavy voor Deeezertje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook.
Kan Deezer ons uitleggen hoe we moeten hosselen
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Je moet mensen dm'en: neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ik
Alles is te heavy voor Deezertjequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Volgens mij is haar muzieksmaak te heavy voor Deeezertje.
Hij heeft wel al geneukt inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ik
Je weet het maar nooit. Er lopen zoveel aparte mensen op de wereld rond.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzin
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jij bent gay en johannes is bezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?
Heb je hiervoor specifieke users op het oog?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mensen dm'en: neuken?
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkelquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?
Dit werkt vooral bij supersof goedquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mensen dm'en: neuken?
of toch wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent gay en johannes is bezet
Of
Ben
Jij
toch ...![]()
![]()
![]()
HHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkel
Volgens mij is hij wel echt, maar overdrijft hij soms om weer een golf van negatieve aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Er lopen zoveel aparte mensen op de wereld rond.
Je ontmoet mannen alleen om te daten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent gay en johannes is bezet
Of
Ben
Jij
toch ...![]()
![]()
![]()
heftig, ik weet niet of ik daaraan kan meedoen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkel
Deezer is blondquote:
ON MY FUCKING WAY LEKKER NAVELPLUISJE VAN MEquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of toch wat?kom hierrrr lekker poedelhondje dat je bent
![]()
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ontmoet mannen alleen om te daten?
Wij zijn anders heel gezellig ja![]()
Zij is net 1 van de 100 waarop dit niet werkt, echt een special snowflakequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit werkt vooral bij supersof goed
beetje als een zwelgjequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel echt, maar overdrijft hij soms om weer een golf van negatieve aandacht te krijgen.
Volgens JR durf ik niet te meeten dan maar daten he :squote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ontmoet mannen alleen om te daten?
Wij zijn anders heel gezellig ja
Deezer kan geen baard groeien.quote:
Daarom zou ik hem ook best eens willen meeten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
beetje als een zwelgje
terwijl het miss best wel meevalt
Zullen we na mijn laatste tentamen gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.
quote:
Iedereen wacht maar af totdat hij weer verslag komt doen van zijn date...quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:25 schreef schrijfveer het volgende:
Als zijn date over een paar uur is afgelopen en hij reageert, zijn er ondertussen al tig topics volgeschreven.
Dat komt wel weer goed als Deez iets te melden heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
nog updates gemist of is dit nu een postopkriktopic?
Nou ja zegquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.
Dat zeg je ook tegen iedereen hequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we na mijn laatste tentamen gaan?
Ik heb sinds vandaag mijn rijbewijs en rij als een pro, bitch.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Aan de andere kant maar goed ook voor de veiligheid van het verkeer in Noord Nederland
We doden de tijd tot er een nieuwe update komtquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
nog updates gemist of is dit nu een postopkriktopic?
Je hebt al afgezegd voor volgende week hoorde ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we na mijn laatste tentamen gaan?
Dus je bent nu ook al irritant aanwezig in het verkeer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag mijn rijbewijs en rij als een pro, bitch.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie is "iedereen" en waarom stalk jij mij, hoe weet jij dit:s
Pro begrafenisondernemer zekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet 1946195628 verslagen en een samenvatting inleveren wat 20% telt voor cijfer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt al afgezegd voor volgende week hoorde ik
Nou, als ik zo laatst naar de situatie met je fiets kijk, betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik naartoe rijden om jou aan te rijden? Jij bent overal zo irritant aanwezig, zelfs tijdens practicumquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je bent nu ook al irritant aanwezig in het verkeer.
School gaat voor ghb, wat zijn dit voor prioriteitenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet 1946195628 verslagen en een samenvatting inleveren wat 20% telt voor cijfer.
Sorry, teringschool gaat voor
Waarom maakte je dan eerst een afspraak op die dagquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet 1946195628 verslagen en een samenvatting inleveren wat 20% telt voor cijfer.
Sorry, teringschool gaat voor
Kreeg het toch eergister te horen manquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maakte je dan eerst een afspraak op die dag
Ik durf te wedden dat je niet naar het zuidwesten kan of durft te rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu niks meer helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is er volgende week in Saffraan?
Ik wil graag wel komen voor Opso's plaats
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De date zou toch of 1,5 uur duren of 3 uur?
Dus wellicht horen we zo wat
Lolquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu niks meer helaas
Alles hing af van Opso
Dit wou ik serieus net gaan typenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.
Dus nog even geduld.
Tenzij het een vluggertje wordt en hij bij haar in bed belandquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De date zou toch of 1,5 uur duren of 3 uur?
Dus wellicht horen we zo wat
Misschien is ze net op zijn versnellingspook gaan zitten en heeft hij m in z'n achteruit gezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.
Dus nog even geduld.
Opso heeft grote praatjes maar op het moment an sich haakt ze af.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Opso verpest alles ook he.
Vorig jaar ergens was het plan dat Ama, Johannes, Opso en ik sushi gingen maken en eten, maar Ama werd ziek en Opso had zogenaamd nog even college achteraan () dus ze kon ook niet komen (
) en toen moesten johannes en ik van alles opeten.
Ik had geen college fekkit, had practicumquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Vorig jaar ergens was het plan dat Ama, Johannes, Opso en ik sushi gingen maken en eten, maar Ama werd ziek en Opso had zogenaamd nog even college achteraan () dus ze kon ook niet komen (
didn't matter, had foodquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Het is niet zo gek dat jij daar aan denktquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit wou ik serieus net gaan typen
Braddiestyle
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat jij daar aan denkt
Smoesjes flamoesjesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had geen college fekkit, had practicum
Nehh teveel gekkigheidquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal dat vast ooit nog eens gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |